Jump to content

Pozdrav (malo je poduze, pa ako si u zurbi preskoci) :)


krca

Recommended Posts

Srdacan pozdrav svim clanovima kluba od Nikole iz Beograda. Za foruma sam saznao preko vaseg clana Akia koji me je "iskopao" na Nemackom Modus forumu i ljubazno pozvao da vam se pridruzim. Ujedno koristim priliku da mu se jos jedanput zahvalim.

Kao sto se vidi iz prilozenog, vozim Modusa od 2005 godine. Nakada davno dok sam bio student, pre nekih skoro 17-18 godina (verovatno spadam u starije clanove ovog foruma, a mozda i u najstarije :) ), sam vozio R4 GTL sto bi se moglo smatrati nekom Modyjevom pretecom. Moja chera kada vidi R4 kaze" "evo ga Modyjev tata" i donekle je u pravu.

Kazem donekle, posto su se dizajneri potrudili da Mody zaista siluetom u nekom polumraku podesaca na svog "tatu", ali je naravno nemoguce zanemariti tehnoloski jaz izmedju ova dva automobila od reda velicine 50ak godina i konstatovati da su Francuzi zaista napravili odlican savremeni proizvod.

Zadnji auto pre Modya mi je bio Swift, pa sam na prolece 2005 na sajmu gledao iskljucivo male japance (Jazz, Colt, Ignis, novi Swift, Mazda 2...). Modya tada nisam ni udostojio pogledom (sramota me sada, priznajem :cry: ).

Te godine leto provedoh u B. Vodi i nedeljama gledah prakiranog Megana u dvoristu kod prijatelja.

Trebalo mi je par nedelja da shvatim novi renoov dizajn i da ukapiram da je Megan mnogo lep auto i koliko je reno otisao u buducnost ispred drugih.