Jump to content

Chipanje


BALEV

Recommended Posts

Na kojem autu?

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, GTT said:

Hrvoje, naravno, mislim da Robi ne radi Sedox, već samo Hrvoje. Meni je radio Focusa i bio sam prezadovoljan brzinom usluge, radom i samom mapom.

Gabrek isto radi Sedox. Koliko znam prije su imali SKN a sada Sedox.

Link to comment
Share on other sites

Na kojem autu?

Sent from my SM-A515F using Tapatalk


Ne sjećam se koji je to jezik, al Focus znači Stojadin...[emoji23][emoji23]

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

926garage, jel vam govori to kaj?

Naletih na njih i njihov novi DYNO uredjaj i vidim da na face-u i instagramu imaju puno bavaraca. Posto planiram posjetit nekog po pitanju remapa, skupljam iskustva. Izgledaju mi ozbiljno, a cijenom su jako pristojni.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, pere said:

926garage, jel vam govori to kaj?

Naletih na njih i njihov novi DYNO uredjaj i vidim da na face-u i instagramu imaju puno bavaraca. Posto planiram posjetit nekog po pitanju remapa, skupljam iskustva. Izgledaju mi ozbiljno, a cijenom su jako pristojni.

Prijatelj mi ih je pohvalio neki dan 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tnx... Budem ih za pocetak kontaktiral. Vidim da imaju nesto i s Palićom (Palić Automobili), a s njim sam posebno zadovoljan.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Treba mi savjet u Meganu 3 imam 2.0 dci 160 KS.

Motor je kod M9R B 610 sa PK4 mjenjačem, 160 KS 380 NM.

Hocu da uradim stage 1 chip tuning.

Sad nekoliko pitanja?

Zna li iko ima li razlike izmedu ovog mog motora i M9R 2.0 dci iz Lagune sa 177 i 185 KS, mislim Mehanički, da li je razlika u turbu ili intercooleru. Da li je moguće da je ovaj 2.0 dci 160 samo detuned verzija 177 i 185 motora? Interesantno je da 160 KS verzija razvija 380 NM u odnosu na 177 verziju koja razvija 360 NM a 185 verzija 400 NM.

Većina tunner kuća za ovaj motor nudi povećanje na 190-195 KS i 415-430/40 NM.

Sad u specifikacijama i brošurama Renaulta sam našao da je PK4 mjenjač ograničen na 400 NM.

Ja bi išao na safe side i tunirao na 195 KS i 400 NM koji bi malo niže došli u obrtajima.

Ako ko ima savjet dobrodošao je [emoji16]

Sent from my POCO F2 Pro using Tapatalk



Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.