Jump to content

Odusak uljnih para...iber lauf...kako ga smjestit?


Guest Silver _Bullet

Recommended Posts

Guest Silver _Bullet

Ajd sada ozbiljno... kako ste svi vi rijesili da vam (ako ste kao ja skinuli iber lauf da fucka vani) uljna para ne kontaminira zrak u unutrasnjosti automobila. Ja bih vratio najradje sve na usisnu granu, pa da pratim, ako brzo zamasti filter onda cu da trazim rjesenje.. ako ne onda super. A i kontam da ima taj povrat uljnih para i svoju funkciju u radu motoro, ne samo ekoloske prirode, jer na kraju krajeva... izaci ce ono kroz auspuh ponovo vani kako god okrenes...

Ima li iko kadar da mi objasni sta se tu zapravo desava oko tog iber laufa... zasto je tako konstruisan i cemu zapravo sluzi, njegova prava svrha i sta se desava sa uljnom parom koja se vraca u komoru za sagorijevanje.... jel ima neku ulogu u podmazivanju i slicno... prosvijetlite me, razumijem se u automobile, ali ne bas toliko u samu konstrukciju motora... nisam ekspert... ne bih da nagadjam. Ajd sad fino jedan profi odgovor.

U fitanju je kao sto vidite R21, 1.7 GTS, 66 KW, F2N motor..... :D

Unaprijed hvala.

Pozdrav iz kisne Banjaluke.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MilosB

    38

  • bikerbj

    21

  • jokiroki

    16

  • Tanatos

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Silver _Bullet

Ej, hvala na brzinskom odgovoru. Ali pored te strane iberlaufa.... nacuo sam da on ima i tehnicku stranu, razlog zbog cega se te pare vracaju na sagorijevanje.... mislim da sam tako nesto cuo.... ili je to samo cista ekologija.... kao sto ti rece da umjesto ugljen monoksida bude ugljen dioksid..... a ja sam odlucio da ga vratim nazad fabricki, bez obzira na sve.... iako vidim cestu pojavu da se iberlauf skida.... od obicnih automobila pa do trkaca koji crijevo stave u plasticno kuciste da kondenzuje i skuplja ulje, a to kuciste onda izbuse sa gornje strane da visak gasa noze da izadje.. ali ne znam gdje stave to cudo.... naprijed je nemoguce, gdje god da se stavi dohvatice ventilaciju... a i prosvijetli me sada krca senior, ako ga sada sprovedem negdje daleko od sebe da ne truje mene, otrovacu nekog drugog... neko dijete sto stoji kraj auta.

Ide iberlauf nazad na filter zraka, jos koliko danas...... hvala.

Ali ipak, ja bih odgovor, u tehnickom smislu, da li se jos nesto desava sa uljnim parama i da li imaju svrhu u ponovnom ulasku u komore za sagorijevanje.

Zna li ko?

Hvala.

Edited by Silver _Bullet
Link to comment
Share on other sites

Ej, hvala na brzinskom odgovoru. Ali pored te strane iberlaufa.... nacuo sam da on ima i tehnicku stranu, razlog zbog cega se te pare vracaju na sagorijevanje.... mislim da sam tako nesto cuo.... ili je to samo cista ekologija.... kao sto ti rece da umjesto ugljen monoksida bude ugljen dioksid.....

Ekologija i potpunije izgaranje plinova. Slična stvar je i s dizelskim motorima koji koriste razne EGR ventile di se i do 30% plinova vraća u motor na ponovno sagorijevanje. Ekologiji plus, motoru minus. Oni koji misle da nije tako nek pogledaju neki VAG-ov turbodizelski motor nakon 50-60 tisuća kilometara iznutra, dovoljno je skinuti usisnu granu.

a ja sam odlucio da ga vratim nazad fabricki, bez obzira na sve.... iako vidim cestu pojavu da se iberlauf skida.... od obicnih automobila pa do trkaca koji crijevo stave u plasticno kuciste da kondenzuje i skuplja ulje, a to kuciste onda izbuse sa gornje strane da visak gasa noze da izadje.. ali ne znam gdje stave to cudo.... naprijed je nemoguce, gdje god da se stavi dohvatice ventilaciju...

To se zove oil-catch can i slu

Link to comment
Share on other sites

Naravno, najveća opasnost od iberlaufa je u zatvorenim prostorima. Recimo kada se stoji u tunelu u koloni. Dovoljno je da provedeš tri minuta u tunelu gde ima dosta ugljen monoksida i ti ćeš narednih 6 sati osećati veliki umor. To jest, toliko treba posle organizmu da se reši trovanja od ugljen monoksida. Dakle, stvar nije naivna i teško je primetiva na otvorenim prostorima, ali u gradskim gu

Edited by krca
Link to comment
Share on other sites

Kak si i sam rekel, nećeš se nikad riješiti smrada jer kam god metneš crevo uvijek bu smrdilo u kabinu.

Iberlauf mora biti da višak para, usljed zagrijavanja ulja, negdje izgori, i uglavnom se uštekava između filtera zraka i frge.

Ako ga se začepi, mo

Link to comment
Share on other sites

Ajd sada ozbiljno... kako ste svi vi rijesili da vam (ako ste kao ja skinuli iber lauf da fucka vani) uljna para ne kontaminira zrak u unutrasnjosti automobila. Ja bih vratio najradje sve na usisnu granu, pa da pratim, ako brzo zamasti filter onda cu da trazim rjesenje.. ako ne onda super. A i kontam da ima taj povrat uljnih para i svoju funkciju u radu motoro, ne samo ekoloske prirode, jer na kraju krajeva... izaci ce ono kroz auspuh ponovo vani kako god okrenes...

Ima li iko kadar da mi objasni sta se tu zapravo desava oko tog iber laufa... zasto je tako konstruisan i cemu zapravo sluzi, njegova prava svrha i sta se desava sa uljnom parom koja se vraca u komoru za sagorijevanje.... jel ima neku ulogu u podmazivanju i slicno... prosvijetlite me, razumijem se u automobile, ali ne bas toliko u samu konstrukciju motora... nisam ekspert... ne bih da nagadjam. Ajd sad fino jedan profi odgovor.

U fitanju je kao sto vidite R21, 1.7 GTS, 66 KW, F2N motor..... :D

Unaprijed hvala.

Pozdrav iz kisne Banjaluke.

Poznat mi je tvoj problem.

Dosta često vidim kako vozači Zastavinih vozila imaju tu lošu naviku da skinu iber lauf i da nekim svojim rješenjem srede problem.

Kad pitam neke zašto to rade ka

Link to comment
Share on other sites

Guest Silver _Bullet

Vratio sam iberlauf na svoje mjesto.... nisam osjetio nikakvu promjenu u radu motora, vuci, zvuku, paljenju.... cak bolje starta, manje verglka... a savjesti radi sam otisao na vanredni tehnicki pregled da provjerim emisiju CO gasa koji je i Bosni jedini gas koji ima zakonski propisanu gornju granicu od 4%, a kod mene je bilo nevjerovatnih 0.10 - 0.18 posto, varirao je kako se automobil zagrijavao do radne temperature... i svi ostali gasovi, a na ovom uredjaju ih je bilo zajedno sa CO oko 6-7 su u okvirima dozvoljenih za ovaj tip motora.

Znaci sve je na svom mjestu i jedan stari 21godisnjak, direktorski R21 i u trecoj deceniji radi kako treba...

Super sam sretan i zadovoljan. Vidjecemo kako ce se razvijati sutuacija kako kilometri budu odmicali... vjerovatno ce biti varijacija jer gorivo je razlicito od pumpe do pumpe a i planiram u proljece koristiti 20 W 50 ulje za stare motore.... jos ako dodam keramiku... ko zna, mozda nuliram sve gasove i pocnem ispustati kiseonik na auspuh.

U svakom slucaju, stari R21 radi kao sat!

Hvala svima.

Pozdrav iz Banjaluke.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

A staviti taj catch can i onda spojit na usis? Znaci da ide ociscen zrak takorec? Nisam procitao cijelu temulinkanuoa nznm dal je to tamo odgovoreno.

Usput ja imam na 1.9dci naki klinac u crevu iberlaufa a i dole pre creva isto neki veci cilindar.

Cemu to sluzi?

Link to comment
Share on other sites

jedino tako si tehnicki ispravan

uljne pare moraju ici u usis

tako skupljaš ulje i prljavštinu u posudu.

u crjevu vjerojatno imaš ono kao za prati suđe

imaju to neka auta tvornicki

Link to comment
Share on other sites

Ok dobio dio odgovora

m.ebay.com.au/itm/261014128326?cmd=VIDESC

Budem poslikao sutra na sto mislim

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

evo napokon poslikao ono sto sam htio pitati :D

 

na 1.9dci se nalazi ovo na odusku, cemu to sluzi i da li se isto treba icime odrzavati ?

 

ova "posudica je odma na bloku"

20150103_155454_zps089a1094.jpg20150103_155504_zps7dc60e53.jpg

 

a ovo je na crijevu kao sto se i vidi

20150103_155510_zpsd6f2608b.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

to gore je PCV ventil koji pusta uljane pare u turbinu,a kada motor ide preko dve hiljade obrtaja i vise onda zatvara taj ventil da nebi povukao i ulje koje se vraca odnosno prolazi izmedju karika i cilindara u tu crnu posudu koja se zove separator uljanih para ili ti kolektor ujedno(separator-odvaja ulje od uljanih para i pusta ga u drugi deo posude to jest kolektor-sakupljac ulja i pusta ga nazad u karter),inace u tom ventilu na dekni (pcv ventil iliti ventil oduska)nema nista sem jedne opruge i membrane koja naravno veoma brzo odlazi to jest sagori i naravno nema se za kupit a novi ventil kosta ni manje ni vise nego 100e bar ovde kod nas.naravno kad membrana ode onda i trosi ulje a trosi ga  i posto se kolektor uljanih zapusi.pisacu jos ako nekoga interesuje(u zadnjih par dana doktorirao ovu temu,naravno imao problem sa PCV ventilom).za sada toliko

Link to comment
Share on other sites

kako izgleda taj ventil na 1.9 dci 88kw?

pa eno ti ga na slici iznad poklopca glave motora 

 

to gore je PCV ventil koji pusta uljane pare u turbinu,a kada motor ide preko dve hiljade obrtaja i vise onda zatvara taj ventil da nebi povukao i ulje koje se vraca odnosno prolazi izmedju karika i cilindara u tu crnu posudu koja se zove separator uljanih para ili ti kolektor ujedno(separator-odvaja ulje od uljanih para i pusta ga u drugi deo posude to jest kolektor-sakupljac ulja i pusta ga nazad u karter),inace u tom ventilu na dekni (pcv ventil iliti ventil oduska)nema nista sem jedne opruge i membrane koja naravno veoma brzo odlazi to jest sagori i naravno nema se za kupit a novi ventil kosta ni manje ni vise nego 100e bar ovde kod nas.naravno kad membrana ode onda i trosi ulje a trosi ga  i posto se kolektor uljanih zapusi.pisacu jos ako nekoga interesuje(u zadnjih par dana doktorirao ovu temu,naravno imao problem sa PCV ventilom).za sada toliko

 

 

objasni dlaje sta i kako. imam malo vecu potrosnju ulja nego mi se svidja.

Link to comment
Share on other sites

imam ispred motora (pored čepa od ulja) posudu za uljne pare kao na slici,ali nikakav komad kakav je na ovoj slici iznad poklopca ventila.

Link to comment
Share on other sites

slika je skinuta na internetu,ali tako indentično izgleda i moj motor, znači nema tog crijeva po sredini, sa je li negdje po strani neznam, zato i pitam.

post-14979-0-36291900-1425025930_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

pa vidis da ti ide desno crevo, negde je smjesten sigurno. pogotovo ak ima ovakvu ulogu 

Link to comment
Share on other sites

ako misliš na ovaj koji ide s sa posude na ulje, to crijevo ide na usis pored kucista filtera zraka, tamo se samo "nakači" gledao sam ali nisam vidio nikakav komad koji bi slicio na ventil.

Link to comment
Share on other sites

Glavna uloga PCV-a je da prilikom podtlaka koji se javi na usisu turbine kod naglih ubrzanja održati pozitivni pritisak u motoru da se ne unište semerinzi....

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.