Jump to content

Odusak uljnih para...iber lauf...kako ga smjestit?


Guest Silver _Bullet

Recommended Posts

vidim da je tema malo zastala.....membrane promjenjene i nema više problema..... :D

kod mene je situacija poboljšana sa potrošnjom ulja....da čovjek ne povjeruje...

još samo moram sa unutarnje strane provjerit ona crijeva oko turba jer negdje kapa sa

unutarnje strane motora.....to ću idući tjedan dok namontiram dizalicu..... :00009019:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MilosB

    38

  • bikerbj

    21

  • jokiroki

    16

  • Tanatos

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

I meni na povratu slini nabijem ga...

Link to comment
Share on other sites

vidim da je tema malo zastala.....membrane promjenjene i nema više problema..... :D

kod mene je situacija poboljšana sa potrošnjom ulja....da čovjek ne povjeruje...

još samo moram sa unutarnje strane provjerit ona crijeva oko turba jer negdje kapa sa

unutarnje strane motora.....to ću idući tjedan dok namontiram dizalicu..... :00009019:

 

Pa koliko ti je ulja trošio auto kad si u par DANA skužio smanjenu potrošnju ulja??

Link to comment
Share on other sites

meni se čini da je sad sa promjenom membrane manji podtlak u motoru pa ga manje baca ali definitivno negdje curi jer ostaju tragovi ispod auta....

čim smontiram dizalicu odmah ide auto gore i sve se rastavlja...ionako sam egr mislio malo očistiti...turbina je reparirana ali crijeva su šlampavo vraćena nazad

i to moram sve isprovjeriti....

Link to comment
Share on other sites

Pa koliko ti je ulja trošio auto kad si u par DANA skužio smanjenu potrošnju ulja??

1000km litra ulja ....ali to mi negdje na nekom crijevu curi jer su tragovi ispod auta....jer iza auta nema ni malo dima koji bi pokazivao da ga pali....

Link to comment
Share on other sites

Isssss....to je koma. :(

Meni na 10kkm ne potroši više od 0.5L kod žestoke vožnje.

Link to comment
Share on other sites

ali kako sam stavio membranu nivo je isti već punih 600km....

Link to comment
Share on other sites

Haha prejako :D a od kuda ti onda 5slini

Link to comment
Share on other sites

Haha prejako :D a od kuda ti onda 5slini

 

neznam dok nedignem auto na dizalicu.....

To ne slini, to curi. :D

 

 

tako nekako ispada ......

Link to comment
Share on other sites

I meni na povratu slini nabijem ga...

 

jel gore na onoj gljivi gdje si membranu mjenjao....ili drugdje...

Link to comment
Share on other sites

ma povrat ulja s turba u blok.. kad su mi skidali katalizator otico nisu dobro namjestili poslije jer nakon sto sam mijenjao turbo nije slinilo.

Link to comment
Share on other sites

to i ja sumnjam da kod mene nije dobro namješteno...ali u ponedjeljak stiže dizalica pa se onda primam šarafanja....

možda i poslikam u kakvom je stanju prije nego to sve raskopam....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Da dignem temu i priupitam usput zna li netko ima li te bajne membrane za kupiti negdje u Zagrebu ... motor je 1.5 dci 74 kw ...

Link to comment
Share on other sites

Ne. To je bilo radjeno po narudzbi.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...



×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.