Jump to content

Plava neman


Guest Kec

Recommended Posts

20240106_132628.thumb.jpg.d5f137f988fcf1cf40c833dd5583b55b.jpg

 

Nemogu sad video uplodat ali na d.strani je nosac amortizera pukao sto se vidi. Mislim na tu gumu. Nemam ja kezajeve nego su mi gewinde kw v1 i od dolje imam neki ljubicasti tuljak i onda gore idu ove kape. Iz 2014 su. Ocito jer je popucala ta guma.... 

Link to comment
Share on other sites

On 09. 12. 2023. at 8:52, Zrmi RS said:

Evo 1100km prijedjenih od toga AC cca 300km sa brzinom cca 150km/h. 0 potrošnja ulja. Auspusi konacno nisu crni/masni samo od vode vlazni. Mislim na nastavke. 

Heh, rekao sam ti da bi ti od onih ester ulja i aditiva baziranih na esterima mogle propišati brtve po motoru....

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Med0 said:

Heh, rekao sam ti da bi ti od onih ester ulja i aditiva baziranih na esterima mogle propišati brtve po motoru....

Koje brtve?? Jedina brtva koja je flisala je brtva kartera. I to jel je karter bio neravan ( sad stavio drugi ), i jel su bb sad stavljali i malo silikona. Sve cisto od ispod. Smatram da je motor zbog svojih 240000km dao svoje. Karike su bile tako tanke da su pri skidanju i pukle. Za sad keramiku ni nesmijem stavljat dok ne okrenem minimum 10-15000km. Vjerojatno ni necu. Samo cu ulje mjenjat svakih 5000km. Za sad stavljam Jacco jer barem znam porijeklo ulja. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ovo za keramiku sta si napisao je glupost... Motor (karike) se razrade u prvih par sto km.. Tj tocnije u prvih 10 km.. Ako se tad nisu nece nikada. Ostalo nakon toga nine razrada nego je trosenje..

Ti si napravio vec par tisuca km ako se ne varam tako da mozes komotno metat keramiku ako to zelis... (Ne kazem da trebas nego komentarisem onih 10-15k km) 

Mozes i MOS² od Liquid Mollia.. Aditiv koji ulja imaju i inace ali u manjoj koncentraciji zbog raznih filtera auspuha.. A znatno je jeftiniji. 

@Med0 ester je prirodno ulje inace.. Ricinus je ester ulje. Nikad nisam cuo za problem s starim cvajama ili vanbrodskim zbog ricinusa .. To ulje tj kompozicija nije nova i jako je bila koristena u industriji te su brtve sve otporne na to...

Mnogo veci problem je etanol u gorivu koji dospeva u ulje te nakuplja vodu u sebe i nagriza..... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Zrmi RS guess what, tvornička ulja "prve ugradnje" imaju 3-4 puta više "keramike" u ulju (ZDDP) zato da pomogne motoru da se razradi odnosno da se što manje ogule razni dijelovi motora dok sve ne sjedne na svoje mjesto. To je razlog zašto se već dugo ne preporuča ispuštati prvo ulje iz novog auta prije prvog redovnog servisa.

Osobno mislim da si pogriješio što nisi odmah stavio keramiku.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

@Med0 da to vidis kako izgleda prvih 300-600 km (kod vag-a se moze 3 puta resetirati s 199 na 0km) auta prije neg ga kupac preuzme s 0km bi ti bilo jasno zasto je ulje takvo kakvo je. :D pun gas hladni motori pri ukrcaju i iskrcajubs broda.. Penjanje na rampe bez imalo simpatije za ovjes jer su svi oni placeni prema broju ukrcanih auta u zadatom vremenu... Video svojim ocima i plakao!

Obrada svega je mnogo finija i kedino sta treba razradu su karike koje se nikad ne razrade ako se ne siluje motor od prvog momenta. Keramika tu pomogne da ne bude prevelike temp.prinefektivno obradi metala :D

 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Med0 said:

tvornička ulja "prve ugradnje

NSO

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Prošlo je 3700km i počelo se nešto gadno čuti oko remenja. Auto je zujao da više nisam mogao izdržat, a svi su mi rekli da to tako ne vozim. Svi su rekli da je vodena pumpa iako je set bio novi. Braća BB su mi rekli da dođem pa sam se sa velikim strahom uputio k njima. Na svu sreću otišli ležajevi na alternatoru koji je odmah i repariran. Također zamjenio sam ulje i filter. Opet Jacco jel sam zausta zadovoljan. Nakon 3700km ulje je na max. Auto zaista ide jako jako dobro i sve pohvale za BB. Da su samo malo bliži.....

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

po zvuku preko telefona je jako tesko bilo sta diagnosticirat. da je neko digao haubu i pogledao (a da zna sta gleda) bi vjerojatno lako izolirao zvuk. takodjer se remen lako skine i vidi dal je nesto na zupcastom (i dalje se cuje) ili na klinastom (prestao je zvuk) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma svi su mi to i rekli da za prvu maknem kanalni remen. Ali nitko nije imao 3 tjedna termin, nemogu ja to cackat sam,a i ne zelim. Isto kao sto ne zelim ni cekat, pogotovo kad ti netko kaze za vodenu pumpu...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Kakvo je Vaše mišljenje o gewindama koje su realno prešle 200 000+ km? Razmišljam da zamjenim ovjes jel nznm ima dosta km, nisam više siguran jel moguće da je auto dosta tvrđi na njima zbog km? NIsam primjetio da ništa curi ali, nije mi to više to. Za cca 500e mogu nabaviti nove cup amortizere i eibach gewinde dok je cijena gewindi cca 1100e cca. Iskreno ne ulaže mi se baš u taj auto toliko više. A vjerujem da serijski ovjes cup (koji nije bio oem na mom autu) je realno za moje potrebe i vise nego dobar. Mišljenja?

Link to comment
Share on other sites

Moj glas ide na Cup. Amorti se trose, a gevinde nisu dizajnirane za 200ooo km...

Link to comment
Share on other sites

Kaze mi frend da ću imat njesra u odnosu na V1. Ako uzmem cup amortizere i eibach. Iskreno kao bolje skupljaj za nove V1. Sad baš da su njesra nevjerujem. Znam da sam vozio na oem amortizerima i eibach oprugama i bilo je super. Da napomenem oem amortizeri nisu bili cup. I kad sam stavio V1 nisam imao sad neki extra VAU efekt jel. Ali želim čuti i Vaša mišljenja 🙂

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Optimista said:

Koje eibach opruge?

Mislim da su jedine koje postoje onaj pro kit mislim....

Link to comment
Share on other sites

Mislim da s tim oprugama nebiš fulao, i novim cup amortizerima..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja razmisljam isto nabavit cup ovjes ako se moze. S tim da ja imam obicni ovjes na njemu s eibach oprugama pa ce meni bit puno veca razlika nego tebi koji prelazis s kw-a.

Gdje si gledao za kupit cup amortizere?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.