Jump to content

R5 nekoliko pitanja


Smuchac

Recommended Posts

Pozdrav svima. Molim nekoliko odgovora.

1. Pumpa goriva mi je pocela zujat,i mislim da je odusak zacepljen. Kako da dodem do njega,i mogu li uz prosjecno mehanicarsko znanje ocistiti istog?

2. Pasu li sjedala iz R5 GTT na obicni R5?

3. Kolika je razina kvalitete kod Slovenca s obzirom na Francuza. (imam Campusa,pa me bzvz zanima)

4. Gdje povoljno naci origigi pumpu goriva. (Uvalili su mi smece za 1700kn u Dub.)

Toliko za sad,pa cemo kasnije nastavit kad dobijem kakav odgovor. Hvala! :)

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Smuchac

    28

  • El Bayanero

    5

  • roki_actros

    5

  • logan

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pozdrav svima. Molim nekoliko odgovora.

1. Pumpa goriva mi je pocela zujat,i mislim da je odusak zacepljen. Kako da dodem do njega,i mogu li uz prosjecno mehanicarsko znanje ocistiti istog?

2. Pasu li sjedala iz R5 GTT na obicni R5?

3. Kolika je razina kvalitete kod Slovenca s obzirom na Francuza. (imam Campusa,pa me bzvz zanima)

Toliko za sad,pa cemo kasnije nastavit kad dobijem kakav odgovor. Hvala! :)

1. Odušak iz rezervara ili povrat iz ubrizgavanja u rezervoar.

Ako je povrat s ubrizgavanja u rezervoar nađi crijeva (dva) koja dolaze na ubrizgavanje (ako se ne varam trebao bi biti na 5ici karburator) i vidi koje crijevo ide iz karba (trebala bi biti strelica na kučištu). Probaj propuhati kompresorom propuhati to crijevo, ako nemaš kompresor probaj ustima. Ako nema otpora onda nije do toga. Zna se desiti ako nemaš orginal čep na rezervoaru da se stvara vakum ali bi simptomi tada trebali biti drugačiji.

Inače mislim da pumpa zuji sama od sebe. Na dosta petardi sam čuo da zuje kao lude.

2. Nemam pojma

3. Mislim da su francuzi ipak malo bolji.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je karb, tako da ti nemogu puno pomoci. :nezna:

Sjedala odgovaraju od svih 5-ica u sve modele ph.II-e sad nisam siguran za sjedista iz ph.I super 5 ali mislim da i ona odgovaraju.

Ugradi pokazivac temeprature, ja sam to davno uradio, nista bez njega :hail:

Link to comment
Share on other sites

Ja imam francuza iz 1988 godine...

Dosta se razlikuje u unutrašnjosti(cijeli je oklopljen plastikom)...slično kao gtt,bez električnih podizača...

I da, pokazivač temp. ulja ne postoji,nego samo lampica što je nezgodno...

Ja sam to riješio tako što sam stavio termo prekidač koji okida na 80 stupnjeva pa se ne brinem za temp.

A poznato je da je slovenska tvornica među boljima tak da nemaš brige. :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Meni isto tako postoji termostat u gumi vode koji propusta vodu (hladnu) kad se voda u motoro zagrije na 80 (valjda je 80) Kad se motor zagrije preko 80,termoprekidac pali vent,i on hladi cijelu situaciju. Sto se temperature tice,zahebavala me je neki dan lampica koja je blago svijetlila tj. tinjala. Znam da je motor relativno topao i daleko od pregrijavanja,a ona svijetli sto je u voznji jako neugodno. Ovo ce malo bit dugo,al napisat cu ako netko naleti na slicnu situaciju da se zna rijesit muka.

Jednom davno,na instrumentnoj ploci pregorila je ona lampica (zelena) koja indicira kratka svijetla. Posto je moj petak benzinac,iz utora za lampicu koja je predvidena za diesel (sijalica za grijace) iscupao sam lampicu i stavio je gdje stoji ova od kratkih svijetala. Od onda sami problemi. Sva struja u autu

Link to comment
Share on other sites

pasu sicevi na saraf,ja sam stavio iz GTTa u obicnog.

Link to comment
Share on other sites

Recite mi onda,gdje je najbolje ugradit osjetnik temperature na motor. Po meni bi bilo najbolje negdje na glavi,al ipak ocekujem profesionalnija misljenja. Gdje mogu sat i osjetnik nabavit,tj koji su dobri za to (da opet ne kupim kakvo smece)... THX!

E sad kad vec pitas,osjetnik temperature po meni je najbolje ugradit odmah iza termostata ili na samo kuciste termostata ali ipak na izlazu i sa donje strane jer ako je gore opet moze ostat u zracnom djepu,po meni je to najbolji nacin i obicno kad imam potrebu za ugradnjom takve stvari ugradujem je na ovaj nacin

ZASTO?

Pa jednostavno jer tada imas realnu temperaturu na izlazu iz glave,osim toga ako auto vozis a temp neraste znaci ill da motor je bez vode ili da ti termostat neotvara i time ujedno dodajes jos dvije kontrole besplatno.

Osjetnik na glavi je isto odlicna solucija ali komplicirana ako nemas vec za to predvidjeno mijesto.

Link to comment
Share on other sites

Znaci li to da moram osjetnik uvalit u cijev vode...? Moj termostat (onaj okrugli) je u cijevi vode,i na 80 stupnjeva propusta hladnu vodu iz hladnjaka. Ja sam to zamislio tako da ga unutra uvalim,i zicu izvucem uz stjenku crijeva tako da ga ona njegova braga (obujmica) ne slomi kad je pritegnem. Jel ovako dobro?

Link to comment
Share on other sites

Pa ako ti nebude curila voda na mijesti gdje ti zica ide van to je OK i ako ne napravis kratki spoj na masu isto je OK glavno da je u vodi koja cirkulira oko njega.

Link to comment
Share on other sites

E sad kad vec pitas,osjetnik temperature po meni je najbolje ugradit odmah iza termostata ili na samo kuciste termostata ali ipak na izlazu i sa donje strane jer ako je gore opet moze ostat u zracnom djepu,po meni je to najbolji nacin i obicno kad imam potrebu za ugradnjom takve stvari ugradujem je na ovaj nacin

ZASTO?

Pa jednostavno jer tada imas realnu temperaturu na izlazu iz glave,osim toga ako auto vozis a temp neraste znaci ill da motor je bez vode ili da ti termostat neotvara i time ujedno dodajes jos dvije kontrole besplatno.

Osjetnik na glavi je isto odlicna solucija ali komplicirana ako nemas vec za to predvidjeno mijesto.

Ti se stvarno razumijes u sve. :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Sjedala pasu na saraf tocno, imao sam u petici bivsoj :hey:

Link to comment
Share on other sites

Nije bas lako doc do tih sjedala,tako da sam korak od kupovine sjedala iz Honde Cvic 1.5. Frend mi ima istu takvu i svidjaju mi se. Znam da cu morat zavaricat nanovo nosace jer je jasno da nece pasat na moj R5. Mislite da je to dobar potez? (ja mislim da je,al isto je lijepo cut misljenje od onih koji se vise kontaju u to)

Link to comment
Share on other sites

Pa pogledaj malo po forumu mislim da sam nedavno pročitao da se prodaju dijelovi od R5GTT pa pitaj za sjedala.

Link to comment
Share on other sites

E pa ovako. Kontaktirao sam par clanova s ovog foruma,i dobio sam neke odgovore. Uglavnom,onaj tko prodaje R5 GTT u dijelovima,znaci da je auto koliko-toliko pri kraju,i potrebna su veca ulaganja,tako da se svi onda grabe za dijelove,jer kao individualni dijelovi mogu spasit puno drugih auta. Tako sam u jednom pozivu razgovarao s clanom DelGuz koji mi je iskreno rekao da su sjedala kod navedenog auta uglavnom izmucena sto zbog trzanja,naglih kocenja i slicnih stvari koje velike brzine iziskuju,tako da mi je savjetovao da takve siceve ne kupujem,i savjetovao mi je jos da prihvaim sjedala iz Civica i da ce to ispast super. Gore navedenom clanu se ovo prilikom zahvaljujem,jer vidim da zna sta prica,i vidim da ne zeli nikog zajebat,a tako ni mene koji sam jos dosta svjez na forumu. Eto...

Link to comment
Share on other sites

Idemo dalje... Molio bih vas za informaciju gdje da nabavim sat s kazaljkom za temperaturu i naravno pripadajuci osjetnik koji cu sam ugradit u crijevo vode zbog kontrole temperature samog motora. Znate li gdje da to nabavim? THX!

EDIT: Nasao sam: OVDJE.

1gpdlxtf8lo14b9cffu3.jpg

Jos mi recite kako se spaja poazivac okretaja? Nesto ide preko alternatora,al tocno neznam...

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

A ovo je neka strana stranica... Kako da dodem do tih urica kad su s Taiwana...?

I jos jedna stvar. Odustao sam od sjedala iz Civica jer sam ih jucer mjerio,i ako ih navarim na nosace iz mog auta,to ce ispast toliko visoko da ce udarat u krov,tako da cu morat nastavit potraznju za sjedalima iz GTT...

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

Ima u rjeci tuning shpopva pa vidi sto se nudi.100% imaju urice.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Pitanje u vezi urice:

Dakle ona na sebi ima dvije zice ( za rasvjetu) i tri spoja. Prva zica ide na sondu koju sam usadio u pumpu vode,druga ide na minus na bateriji,a treca ide na kontakt,tj ona dolazi pod napon kad se da kontakt. Spojim ja to neki dan,kad ono popne se (s vremenom) temperatura do 60 (malo iznad) i upali se vent. Novi je termo prekidac,i ne sumljam u njega,a znam da se pali na 80-ak stupnjeva. Zica od urice do sonde nije bas tanka,pa mislim da bi trebao stavit neku tanju ili...?

Link to comment
Share on other sites

Znaju ponekad "lagati", moja redovno pokazuje manje.......

Al 20 stupnjeva bas nije malo... :(

Valjda ce tanja zica pomoc. Namjeravam stavit od sata do sonde onu tanku telefonsku,al ne onu s vise tankih zicica,vec onu punog presjeka.. Ionako ne ide nekakva velika struja kroz nju...

Ona lampica od temperature i dalje tinja,i nikako da joj dodem kraju,pa,ako kad se spojim na komp ne nadem nista,iscupat cu je iz table,jer me iritira,i nimalo nije ugodno vozit dok lampica temperature gori... 100% znam da je temperatura O.K,a lampica me bode u mozak... Zato sam tu uricu i stavio...

Link to comment
Share on other sites

urice lazu :hey:

ne pokazuju dobro siguran sam,na 101 auta su me zvali ljudi,e ovo ti je pokvareno,ma cuj lepi nije nist pokvareno to tak mora bit :bigl:

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.