Jump to content

Brake limiter


El Bayanero

Recommended Posts

Evo ovako.

Na svoju R5 TR(1.4 60ks) sam pozadi navrnuo torziju od GTT-a i kasnije su dosle prednje kocnice(ventilirajuce) isto od GTT-a, ali imam jedan problem. Naime, vec treci put(ako sam dobro izbrojao) mi crkava glavni kocioni cilindar. Trenutno, sam pozadi poravno diskove stavio nove plocice, ali kocnice ne rade kao prije. Vec mi se ovo jednom desavalo i zamjenom gl. kocionog sve je bilo ok.

Na mom autu nema ovaj brake limiter, pa me interesuje moze li on biti uzrok crkavanja gl. kocin. cilindra?

I da li je uopste potrebno da ga stavljam?

Link to comment
Share on other sites

Još jedno pitanje... :p

Da li bi ugradnja ovog dijela rješila problem, tj. da li još nešto treba ugraditi (pored ovog na slici) da se rješi problem..?

post-1841-1212088921_thumb.jpg

Kataloški brojevi (po TecDoc-u)...

6001007399

7701349735

Link to comment
Share on other sites

Mali edit gornjeg posta

U bilo kojoj kombinaciji cilindara, plocica.....posle odredjenog vremena zadnji diskovi pocinju da koce nejednako. Da li bi ovaj regulator pritiska rijesio taj problem?

Raja, pa nije moguce da niko nije petljao oko ovoga.... :nezna:

@chkoze-hvala drug na edit-u :hail:

Link to comment
Share on other sites

Cuj... Cisto sumljam da bi ova stvarcica pomogla oko problema lijevo-desno jer ona samo prenosi jacinu kocenja u odnosu koliko je opterecen zandji most. Nije ga toliko potrebno stavljati... Pogotovo kad je spusteno auto.

Dosta prijatelja mi je imalo problema sa zamjenskim kocionim cilindrima zbog ostataka metala od navoja koji probiju gumicu/brtvu jer u tvornici nisu dobro ocisceni :ljut:

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

Znaci moze i bez njega komotno?

Nisam stavljao zamjenske kocione cilindre, nego Renault-ove samo polovne od nekih 19-ica(najstarija je bila 93g.).

Ima li GTT drugaciji/jaci gl. kocioni cilindar u odnosu na ostale?

@Jure-hvala :hail:

Link to comment
Share on other sites

Ne treba ti. I po meni to nije uzrok rikavanja jer sada zadnji diskovi koce manje nego s ovim regulatorom. GTT ima jaci cilindar zbog 4 diska. Znaci, ako je neka od tih 19-ki imala 4 diska (cisto sumljam) onda si lose srece. Sad, s kojih si ti 19-ki skidao samo ti znas :)

Doduse, radni vijek glavnog kocionog cilindra je oko 10-12 godina tako da si mozda naletio na neke koji su bili na zalazu karijere. Meni je riknuo nakon 13 godina.

No problemo ;)

Link to comment
Share on other sites

Nista onda, valja od GTT-a trziti gl. kocioni, ove 19 su imale dobose pozadi-ipak mi se nije dalo. :tup:

hvala u svakom slucaju ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ja bih ipak stavio i limitator kočne sile na zadnje kočnice. Moguće je da ti nenadano zadnji kraj pobjegne pri (jačem) kočenju. Kad kočiš, stra

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.