Jump to content

R-5 popravak komandi grijanje/hlađenje


logan

Recommended Posts

Komande za podešavavanje grijanja/hlađenja su očito bolna točka R-5 pogotovo ka dzađe u godine i plastični dijelovi mehanizma postanu krti. Tada pucaju plastični zubi koji dr

post-1158-1226783409_thumb.jpg

post-1158-1226783468_thumb.jpg

post-1158-1226783665_thumb.jpg

post-1158-1226783819_thumb.jpg

post-1158-1226784083_thumb.jpg

post-1158-1226784368_thumb.jpg

post-1158-1226784977_thumb.jpg

post-1158-1226785553_thumb.jpg

post-1158-1226786078_thumb.jpg

post-1158-1226786112_thumb.jpg

post-1158-1226786190_thumb.jpg

post-1158-1226786549_thumb.jpg

post-1158-1226787139_thumb.jpg

post-1158-1226787406_thumb.jpg

post-1158-1226788264_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

svaka čast na DIY tutorialu...

pretpostavljam da se tako mjenja i

Link to comment
Share on other sites

Svaka cast za odradjeni posao :klap:

Kako si zadovoljan sa grijanjem u R5?

Prilikom kupovine ove zaruljice od komandi treba povesti racuna da bude istih karakteristika kao i original u protivnom se komande nece vidjeti nocu-kao sto je sad slucaj kod mene :tup:

Link to comment
Share on other sites

Komande za podešavavanje grijanja/hlađenja su očito bolna točka R-5 pogotovo ka dzađe u godine i plastični dijelovi mehanizma postanu krti. Tada pucaju plastični zubi koji dr
Link to comment
Share on other sites

2 El Bayanero - naravo da ću provjeriti koja je

Link to comment
Share on other sites

Svaka čast na tutorijalu.

:dobroje:

Jedno pitanje samo.

Zašto si skinija one vanjske kolutove komandi grijanja i usmjeravanja?

Zar zbog njih nemo

Link to comment
Share on other sites

jedno pitanje, kad si već rastavljao, već sam napisao da mi ventilator ne vrti, grijanje radi, ali ne "puše", kako taj prekidač kojim pališ ventilator izgleda, jel postoji šansa da je on krepao, i jel ima netko ideju šta na ventilatoru mo

Link to comment
Share on other sites

jedno pitanje, kad si već rastavljao, već sam napisao da mi ventilator ne vrti, grijanje radi, ali ne "puše", kako taj prekidač kojim pališ ventilator izgleda, jel postoji šansa da je on krepao, i jel ima netko ideju šta na ventilatoru mo
Link to comment
Share on other sites

Dobar posao ,kod mene kontrola toplo/hladno vec odavno ne radi to im je mana,kada okrenem na hladno ili toplo komplet sajla sa pancirom hoda ,pokusao sam nesto odraditi sa onim nosacima pancira ali ostario materijal i kako god da uradim vrlo brzo sleti komplet i sve isto,kod mene je za sada patent otvorim haubu i rucno nastimam onaj mali ventil,sto se tice grijanja ja sam prezadovoljan,ne smijem onaj ventil otvoriti do kraja jer tada bude stvarno prevruce u autu.

Link to comment
Share on other sites

jedno pitanje, kad si već rastavljao, već sam napisao da mi ventilator ne vrti, grijanje radi, ali ne "puše", kako taj prekidač kojim pališ ventilator izgleda, jel postoji šansa da je on krepao, i jel ima netko ideju šta na ventilatoru mo
Link to comment
Share on other sites

Sto se tice ventilatora provjeri ovim redom ,osigurace,konektore na prekidacu za paljenje ventilatora,konektor na samom ventilatoru,prekidac se da ispitati sa klasicnim mjernim instrumentom njega ti moze ispitati bilo koji elektricar ili RTV mehanicar ,mozes ventilator spojiti direktno na napon cisto da vidis radi li on,a sada postoji na regulaciji brzine jedan mali sklop koji trpi opterecenje motora,taj se sklop obicno nalazi u samom kucistu gdje je i ventilator zbog hladjenja istog,zna se desit prilikom dugogodisnjeg rada grijanja itd da oslabe lemovi da samoj ploci ili da oksidiraju kontakti na konektoru regulacije i zadnja solucija da je ta regulacija crkla ,znaci na njoj neke komponente ne rade,ja sam uspjesno servisirao regulaciju jer na nasim autima nema nikakvih komplikovanih dijelova klasicni otpornici ,pokoji konendzator i glavni izlazni tranzistor on je malo veci ja sam umjesto originalnog stavljao 2N3055 radi savrseno.

Ja se nadam da ce ti ovo moje pomoci koliko toliko,ako si vjest na polju elektronike mozes to lako rijesiti.

jesam elektroničar, al nemam baš iskustva sa auto elektronikom nisam znao odakle krenit, ovo će pomoć, moram to sredit bura je počela :D hvala!

Link to comment
Share on other sites

Jedno pitanje samo.

Zašto si skinija one vanjske kolutove komandi grijanja i usmjeravanja?

Zar zbog njih nemo

Link to comment
Share on other sites

Sto se tice ventilatora provjeri ovim redom ,osigurace,konektore na prekidacu za paljenje ventilatora,konektor na samom ventilatoru,prekidac se da ispitati sa klasicnim mjernim instrumentom njega ti moze ispitati bilo koji elektricar ili RTV mehanicar ,mozes ventilator spojiti direktno na napon cisto da vidis radi li on,a sada postoji na regulaciji brzine jedan mali sklop koji trpi opterecenje motora,taj se sklop obicno nalazi u samom kucistu gdje je i ventilator zbog hladjenja istog,zna se desit prilikom dugogodisnjeg rada grijanja itd da oslabe lemovi da samoj ploci ili da oksidiraju kontakti na konektoru regulacije i zadnja solucija da je ta regulacija crkla ,znaci na njoj neke komponente ne rade,ja sam uspjesno servisirao regulaciju jer na nasim autima nema nikakvih komplikovanih dijelova klasicni otpornici ,pokoji konendzator i glavni izlazni tranzistor on je malo veci ja sam umjesto originalnog stavljao 2N3055 radi savrseno.

Ja se nadam da ce ti ovo moje pomoci koliko toliko,ako si vjest na polju elektronike mozes to lako rijesiti.

Interesantno, meni se desava da kod dodam gas ventilator se malo brze zavrti...Da li je to taj problem?

Ostala struja u autu je sredjena i redovno se kontrolise.....isto se desava i sa svijetlima....

Kakvo je grijanje u tvojoj 5-ici? Da li si zadovoljan?

Link to comment
Share on other sites

Svaka cast...Odlicno objasnjeno...

@El bayanero: Sijalice su 1 W poslao sam ti PP na BHRC... Sto se tice ove "vrtnje" ventilatora i kod mene se isto desava i na jos par petica koje sam imao priliku voziti...Na tren ga zavrti strasno brzo i onda vrati na normalu... Ja sam prezadovoljan grijanjem u petici...Nakon 5 min voznje vec puse topal zrak...Nalozim ga pravo, milina voziti ne bih izlazio nabolje :hey:

Link to comment
Share on other sites

Upravo kako je roki_actros napisao, izgleda d aje kod petica noramlno da kod dodavanja gasa pojača brzinu ventilatora. Tako je kod mene odkada je imam. A grijanje je malo sporo, tek nakon nekih 2-3 km vo

Link to comment
Share on other sites

Ja vec 2 godine dole kod nogu reguliram toplo-hladno... :laugh:

Jer znam da je zayebancija i mrsko mi je... najradije bih zamijenio komplet sve... mozda mi ovo da poleta da se pozabavim time...

Svaka cast Logan!! :hey:

Link to comment
Share on other sites

Ja vec 2 godine dole kod nogu reguliram toplo-hladno... :laugh:

Jer znam da je zayebancija i mrsko mi je... najradije bih zamijenio komplet sve... mozda mi ovo da poleta da se pozabavim time...

Svaka cast Logan!! :hey:

Uh kad se sjetim koji je to posao... :doh:

zaruljica u komandama je sigurno jaca od 1w, ja sam kupio zamjenske ali komande se jedva vide....

Link to comment
Share on other sites

Dobar posao ,kod mene kontrola toplo/hladno vec odavno ne radi to im je mana,kada okrenem na hladno ili toplo komplet sajla sa pancirom hoda ,pokusao sam nesto odraditi sa onim nosacima pancira ali ostario materijal i kako god da uradim vrlo brzo sleti komplet i sve isto,kod mene je za sada patent otvorim haubu i rucno nastimam onaj mali ventil,sto se tice grijanja ja sam prezadovoljan,ne smijem onaj ventil otvoriti do kraja jer tada bude stvarno prevruce u autu.

koji ventil to naštimaš?? meni na mojoj 5ici uopće ne radi grijanje.. u zagrebu su temp sad oko nule, ujutro i ispod nule. smrzavam se u tom autu da mi jednako dođe bit na skuteru ili u autu.. crijeva koja vode vodu u kiler kabine su vruća, nije valjda je kiler zaštopan.. jer ostalo mi sve radi, ne bih reko da prekidač toplo/hladno ne radi jer se čuje onaj zvuk kad mjenjam toplo/hladno.. rijeć je o 5ici 1992 god, i ima onu armaturu ko r4 nije ko u kolegu logana..

Link to comment
Share on other sites

kod mene radijator kroz koji ide vruca voda ne ide u kabinu nego je pod haubom ,i ona dva crijeva sto idu sa vodene pumpe jedno ide na mali ventil koji otvara i zatvara vrucu vodu,ja sam nedavno izvadio taj radijator i isprao ga vodom bilo je poprilicno prljastine u njemu.

Link to comment
Share on other sites

koji ventil to naštimaš?? meni na mojoj 5ici uopće ne radi grijanje.. u zagrebu su temp sad oko nule, ujutro i ispod nule. smrzavam se u tom autu da mi jednako dođe bit na skuteru ili u autu.. crijeva koja vode vodu u kiler kabine su vruća, nije valjda je kiler zaštopan.. jer ostalo mi sve radi, ne bih reko da prekidač toplo/hladno ne radi jer se čuje onaj zvuk kad mjenjam toplo/hladno.. rijeć je o 5ici 1992 god, i ima onu armaturu ko r4 nije ko u kolegu logana..

edyx26 ti ima staru peticu. Onu koja se radila od '76 do '84 tako da mi se čini da ti to ne mo

post-142-1227101429_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.