Jump to content

Radna temperatura, grijanje kabine....R5


El Bayanero

Recommended Posts

Evo ovako. Auto je R5 1.4 C2J, na satu oko 400 000km. Dogadja se sledece:

Auto mi nikako nemoze da postigne lako radnu temperaturu i da je odrzi. Imam ugradjenu neku cukicu i po njoj mogu pratiti temperaturu koja konstantno šeta. Ako stojim u mjestu sve ok, ako krenem nizbrdo ode par stepeni dole. Cukica ne pokazuje savrseno ali u ovim zimskim danima se bas osjeti razlika u grijanju kabine prilikom variranja kazaljke-tako da sam iskljucio mogucnost da je pokvarena. Ventilator za hladjenje se samo pali ljeti u ovim hladnijim danima se gotovo nikad ne pali,tj. on radi ali temperatura nije ni blizu. Sledeca sto se me brine je kad auto radi i kad otvorim cep na boci za vodu, boca se za nekoliko trenutaka,uz klobucanje, do vrha napuni. Ako je auto tek ugasen i otvorim cep nivo vode poraste na neki 1cm, uz klobucanje-jesu li sumnje na dihtung glave opravdane?

termostate sam zamjenio, bas sam sinoc stavio od 83 stupnja Valeo-ov-jos jedino ostaje da odem kupiti u ovlastenom...

Kompresiju mjerio neki dan, uglavnom oko 11(na 2 i 3 klipu nesto niza)....

Moze li neko da napise tacan postupak ozracivanja, mozda nesto ne radim kako treba..

Hvala unaprijed

Pretrazio sam forum ali bez uspjeha...

Link to comment
Share on other sites

Ovo s dizanjem razine tekućine u ekspanzionoj posudi nije problem. Radi se, ako i na svim autima zadnjih 30-ak godina, o zatvorenom sustavu hlađenja i ekspanziona posuda i slu

Link to comment
Share on other sites

jel' ozracujem pri upaljenom motoru? I da li je potrebno odvrtati/potpuno odvrnuti cep na posudi ili na hladnjaku prilikom ozracivanja?

Link to comment
Share on other sites

Pogresno... cep na posudi otvori, i izdigni posudu otprilike koliko ti dozvoljavaju crijeva... za to vrijeme otvori oduske jedan po jedan dok ti na svaki ne pocne curiti samo voda...

Link to comment
Share on other sites

Zbog čega to? Ja nisam tako radio, niti sam do sada čuo takvu preporuku? Hm. Otvaranjem posude smanjuje se pritisak u sistemu, a koji izbacuje zrak na odzračnicima ....

Link to comment
Share on other sites

Ja san odzračiva na način da san upuhiva zrak u ekspanzionu posudu dok nije na pipcu za odzračivanje počela izlaziti samo voda.

Link to comment
Share on other sites

Ja san odzračiva na način da san upuhiva zrak u ekspanzionu posudu dok nije na pipcu za odzračivanje počela izlaziti samo voda.

I ja isto... :)

Nikad nisam palio motor kad sam ozracivao...

Link to comment
Share on other sites

Hmm kod mene je na posudi "samo odzracni cep" tako da se sam sistem odzracuje...A sto se tice grijanja ja sam prezadovoljan i za nekih max 5 min voznje puse topal zrak iz puhaljki...El Bayanero nemoj paliti odmah grijanje, upali ga tek nakon 5-6 min voznje...Ako upalis odmah onda se teze voda zagrije i sporije puse topal zrak pa moze zavarati...

Link to comment
Share on other sites

Pogresno... cep na posudi otvori, i izdigni posudu otprilike koliko ti dozvoljavaju crijeva... za to vrijeme otvori oduske jedan po jedan dok ti na svaki ne pocne curiti samo voda...

I ja sam tako radio, al' reko da opet priupitam....Znaci ozracen je sve kako spada a ja i dalje nisam grijanjem zadovoljan....

Kakvo je kod ostalih 5-icara grijanje, Roky se hvali da je dobro a sta je sa ostalima?

Link to comment
Share on other sites

Ako sve ostalo radi kako treba. Skupi lovu i kupi originalan termostat.

A mo

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Po meni tu nista ne preostaje nego termostat...

Kod mene na sarajevskoj zimskoj temperaturi (negdje do -10) pocne puhati toplo nakon cca. 3-4 km voznje... grijanjem sam prilicno zadovoljan, pogotovo uzimajuci u obzir da auto nikako nije izoliran (cim ugasis puhanje doslovno osjetis kako se hladi :laugh: )

Isto tako sam primijetio da se kabina puno brze zagrije ako auto vise stoji nego kada se vozi... nakon 10ak km voznje kada je namjesteno na najtoplije i puhanje na 2. brzini, vec se ne moze voziti u jakni... vrlo brzo poslije toga temperatura se jednostavno odrzava na 1. brzini tako da se ugodno voziti...

Link to comment
Share on other sites

Po meni tu nista ne preostaje nego termostat...

Kod mene na sarajevskoj zimskoj temperaturi (negdje do -10) pocne puhati toplo nakon cca. 3-4 km voznje... grijanjem sam prilicno zadovoljan, pogotovo uzimajuci u obzir da auto nikako nije izoliran (cim ugasis puhanje doslovno osjetis kako se hladi :laugh: )

Isto tako sam primijetio da se kabina puno brze zagrije ako auto vise stoji nego kada se vozi... nakon 10ak km voznje kada je namjesteno na najtoplije i puhanje na 2. brzini, vec se ne moze voziti u jakni... vrlo brzo poslije toga temperatura se jednostavno odrzava na 1. brzini tako da se ugodno voziti...

Nista onda ide termostat...Kako mi koncesionar u Tuzli ne ulijeva neko povjerenje narucicu kod Halilovica u Sa. Iz ciste ljenosti sam odlagao do poslednjeg momenta i tako mi i treba...Kod mene ugrije ali nikako nema one vrucine, sto kaze od 0-100 osjetis kako se lim hladi- jos je kod mene siromasniji tapacirung nego na turbu-divota :tup:

Link to comment
Share on other sites

Čuka je neka starija isto sa zivom, ima i toga sto ti pricas, ali kad se auto optereti i zagrije i grijanje je dobro cim krenem nizbrdo ili lagano cetvrtom bude hladnije. Osim toga, na crijevu od termostata sam primjetio da mi je ranije pustio.....

Posto kod mog auta nema pokazivaca temperature volio bih znati koji instrument uzeti i gdje ga kupiti? Najbitnije je da tacno ocitava vrijednosti...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.