Jump to content

Paljenje Problem 1.5dci


pere

Recommended Posts

Konacno rjeseno ono gasenje u voznji promjenom regulatora... al sad zaebava paljenje... nasumicno nece palit... vergla normalno, nekad se zna nekak cudno tresti, al uglavnom vergla kak spada samo kaj nece kresnut... ili kresne i odma se ugasi :??: i tak par put svakih par dana... obicno dok se skroz ohladi... nakon par pokusaja u razmacima od minutu upali i radi ko da se nis nije desilo! ima ko kakvih ideja? nije kriticno, ne ostajem nikad na cesti il kaj, al je strasno iritirajuce i frustrirajuce...

nekak mi se cini da vise zeza dok je tank pri kraju, a gotovo nis dok je dupkom pun... probal sam i tiffona, ista stvar, tak da kvalitetu goriva odbacujem....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • pere

    22

  • kish89

    7

  • vlovrec

    6

  • x3m

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja sam imao slican problem s tim verglanjem i stvar je bila u releju za ubrizgavanje goriva.

kaj je to za dio? kolko $$$ i di se nalazi na motoru cca? tnx...

Link to comment
Share on other sites

kaj je to za dio? kolko $$$ i di se nalazi na motoru cca? tnx...

Davno je to bilo...stvarno se ne sjecam kolko je bio love, uglavnom nije puno ;)

Link to comment
Share on other sites

Relej se najčešće manifestira paljenjem lampice na instrument ploči. Ako je do releja cijena je 150-200kn.

Link to comment
Share on other sites

Relej se najčešće manifestira paljenjem lampice na instrument ploči. Ako je do releja cijena je 150-200kn.

nis od lampica mi se ne pali kod neuspjelog paljenja :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Nije se ni meni, palila nikakva lampica

a cini mi se da se taj relej nalazi tu di sam ti oznacio

post-1-1233566326_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

isti problem imam i ja...

naime auto normalno vergla, ali kao da brizgaljke ne dobivaju gorivo.

u 80% slucajeva normalno pali, ali nekad nakon dugog verglanja upali ali radi na 100-200 okretaja pa se pocnu polako dizati (gas ne reagira dok se stisne- tek dok dode na normalne okretaje pocne prihvacat gas).

to se prvo manifestiralo dok je auto preko noci stajao na hladnom pa nije htio iz prve upaliti ujutro, ali sad se zna desiti i dok je auto topao ali ga cesto palim-gasim (posjetim par mjesta na par minuta).

nemam volje ni vremena do majstora, ali ako se samo od sebe ne sredi :) :) , cini se da cu morat posjetit meštra..

Link to comment
Share on other sites

Moj je isto imao problema sa paljenjem ali uz popratnu manifestaciju u obliku paljenja i gašenja lampica na komandnoj tabli (nije se gasila lampica grijača-elektronike a i lampica blokade motora)= otišao relej ubrizgavanja.

Ps cijena je bila prije 3 godine cca 300 Kn

Edited by dci
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

evo i meni se upalila lampica na tabli i jednom tjedno nece palit od prve... dijagnostika veli P1013 main relay error nesto.... dakle relej treba zamjenit, vjerujem da je to taj relej ubrizgavanja goriva, a posto mi se ne daje pare nekom da ga pikne, budem sam... fora je u tome da su tri ista releja, ne znam koji od ta tri je taj... poslozeni su uzduzno, dakle prvi je najblize faru, a posto auto vecinu vremena pali, nemoguce je testirat odjednom, nek bi trebal svaki tjedan dva stavit novog na drugo mjesto il kaj vec...

pa ak neko zna koji od ta tri je taj koji mjenjam, onaj najblizi faru, onaj najblizi vozacu il srednji? ovak nekak zgledaju releji (ko ova 4 komada, samo kaj su tri)...slika je simbolicna:

post-1328-1235842092_thumb.jpg

Edited by pere
Link to comment
Share on other sites

zanimljivo, i meni se ta lampica elektronike zna upaliti u voznji, ili dok auto nece upaliti kao sto sam gore opisao.

a uz tu lampicu mi se nekad zna upaliti i onaj "ventil" lampica, ali samo ne sekundu-dvije..

ajd pere ako skuzis koji je relej u pitanju, javis pa da si ga i ja sam izmjenim.

hvala

Link to comment
Share on other sites

zanimljivo, i meni se ta lampica elektronike zna upaliti u voznji, ili dok auto nece upaliti kao sto sam gore opisao.

a uz tu lampicu mi se nekad zna upaliti i onaj "ventil" lampica, ali samo ne sekundu-dvije..

ajd pere ako skuzis koji je relej u pitanju, javis pa da si ga i ja sam izmjenim.

hvala

no problemo... navodno je 200tinjak kn kak toca veli...

kish, vidi si egr ventil, meni se isto palilo i gasilo... dijagnostika je rekla egr, ocistil sam ga skupa s cijevi i sve oke... al evo sad nakon godinu i pol opet egr greska, sad ga cistim i zatvaram, cim uhvatim malo vremena...

Link to comment
Share on other sites

EGR sam ocistio prije cca. 2mj, ali ispusnu granu samo na pocetku , koliko se dalo bez skidanja.

i ja bi ga htel zastopat , pa javis kako si to izvel :)

Link to comment
Share on other sites

hvala svima na pomoci! evo vjerojatno ste mi rjesili problem! nadajmo se da je to to i da paljenje ne bu zaebavalo...

dakle relej ubrizgavanja je 165kn u servisu (drugdje ga niti nema), a nalazi se na prvom mjestu od ona tri jednaka, dakle nablize faru...

hrco, ova tvoja metoda je br 2 s lampicom grijaca je ispravna... ali! hehe, pazi jos bolju :D... provozas par minuta i samo taj relej bude se zagrijal jer stalno radi... stavis prst na svaki od ta tri i topli je relej ubrizgavanja... gospon u servisu mi je rekel da bum ga tak najlakse nasel... tak je i bilo, cupnul sam ga van... al sam svejedno isel probat dat kontakt da vidim kaj bu s lampicama... i to je to... grijaci se nisu upalili... zamjenjen je novim i sve radi... ak se u tjedan dva nikakvi problemi s paljenjem ne budu javili znaci da je to bilo to... vjerujem da jest :D

Link to comment
Share on other sites

evo ja sam jucer isto uzeo u servisu taj relej.

naime cijena je 173kn/komad, ali mi je gospon rekel da se obicno mjenjaju oba dva releja ubrizgavanja.

sad mi nije nista jasno..

ja sam uzeo samo jedan i zamjenio ga.

to je onaj crni pravokutni relej (tri komada su jedan pokraj drugog).

Da nisam mozda nesto krivo kupio?

Da nisu to mozda oni kockasti malo veci releji (isto tri komada zaredom) ?

Link to comment
Share on other sites

evo da razjasnim, ja sam promjenio relej koji je na slici zaokruzen u crveno.

a meni je covjek nudio jos jedan isti takav relej, i rekao je da bi bilo pametno oba dva zamjenit.

e sad koja dva...

post-2255-1236252011_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

meni su postavljeni uzduzno... i da ta tri su u pitanju... i taj treci sam mjenjal...

Link to comment
Share on other sites

a, neznam, valjda sam dobrog promjenio

ne znam dal mi je u samo glavi ili auto stvarno malo mirnije radi i lakse pali nakon promjene, vidjet cu s vremenom... :)

Link to comment
Share on other sites

a, neznam, valjda sam dobrog promjenio

ne znam dal mi je u samo glavi ili auto stvarno malo mirnije radi i lakse pali nakon promjene, vidjet cu s vremenom... :)

Taj relej nema uopće veze sa mirnočom rada motora i lakšeg paljenja njegova je svrha da dobije napajanje i to je to

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

dakle, problem paljenja je opet tu :D... greska na dijagnostici je DF137 - RAIL PRESSURE REGUALTION FUNCTION,,, na naskom veli "Funkcija regulacije tlaka voda, tlak povremeno iznad maksimuma"... ne znam kaj tocno ta voda znaci... al procital sam brdo svega o tome na stranim forumima. mnogi su mjenjali taj regulator/akuator tlaka, nekima pomoglo, nekima nimalo...

 

meni i dalje auto radi normalno al tu i tam (obicno dok je topli) vergla i nece upalit... na jetra mi ide sramotit se...

 

budem vjerojatno zamjenil taj regulator, al ak je neko vec cuo za tak nekaj il imal iskustva, rado bi da podijeli sa svima :zubo:

je to taj relej s prve strane? :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Bilo je dosta slučajeva lošeg rada regulatora tlaka goriva na vt pumpi upravo na 1.5 dCi motorima. Većinom su ljudi riješili problem izmjenom istog, mislim da je i Victor svoj problem riješio na taj način.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.