Jump to content

Paljenje Problem 1.5dci


pere

Recommended Posts

Eto usrmaatre se sjeća te priče. Samo sam imao drugačije simptome, tlak je varirao gore dolje i vidjelo se na leru.

A sad dal je to slučaj pere kod tebe neznam ni sam. Nema druge nego pokušati ga promjenit. Koliko kw ima tvoj motor? Imam jedan ispravan regulator baš za tebe, friško skinut sa megana 2, 63kw.

Kad ti se događa taj problem, dal u vožnji kod jakog opterećenja ili bilo kad?

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • pere

    22

  • kish89

    7

  • vlovrec

    6

  • x3m

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

samo kod paljenja, nekad (vecinom pali normalno) vergla par sec predugo pa tek onda uvati, ili ga treba 3 put verglat da mu dodje volja... do sad je 2 put trebalo zaklemat na drugi auto jer ga je verglanje (10 put!) skoro pa ispraznilo.... u voznji sve pet...

 

imal sam problem s gasenjem auta u voznji davnih godina, al rijeseno promjenom il releja il regulatora, nis siguran... sad se evenutalno upali stop+grijaci+check dok sam u petoj na niskim okretajima i opalim po gasu... lampe zabilnkaju na par sec, al auto normalo ide i normalno nastavlja... al to me ne smeta jer ne predstavlja nikakav problem.

 

taj regulator pase k meni? imas neki broj, sifru il kaj... da provjerim, pa se dogovorimo nest :D

Link to comment
Share on other sites

to sam vec procital tu negde, al mi niko nije spominjal, ni servis dok je tam bil prosle godine niti ovaj mester s dijagnostikom :nezna:

kolko je to para? sve promjenim ja :zubo:

ak je to dole negde kod zamasnjaka, moguce da je malo zamašćen jer mi slini malcice, ne cvapka, al nije suh.

Link to comment
Share on other sites

je, tam je na getribi do bloka mašine....

200-300kn

nije ziher da je on,....

ali ova greška gore ti se pojavi zato jer dugo vergla a neće upaliti,...pa baci grešku da ima pritiska al nema paljenja

ha ha

moram ja na svom testirat pa ti javim,....uvijek zaboravim il ne stignem

hahahhahahaha

Link to comment
Share on other sites

Možda ti je senzor položaja radilice samo zaprljan, znalo se i to događati. Skini ga i očisti.

Link to comment
Share on other sites

samo kod paljenja, nekad (vecinom pali normalno) vergla par sec predugo pa tek onda uvati, ili ga treba 3 put verglat da mu dodje volja... do sad je 2 put trebalo zaklemat na drugi auto jer ga je verglanje (10 put!) skoro pa ispraznilo.... u voznji sve pet...

 

imal sam problem s gasenjem auta u voznji davnih godina, al rijeseno promjenom il releja il regulatora, nis siguran... sad se evenutalno upali stop+grijaci+check dok sam u petoj na niskim okretajima i opalim po gasu... lampe zabilnkaju na par sec, al auto normalo ide i normalno nastavlja... al to me ne smeta jer ne predstavlja nikakav problem.

 

taj regulator pase k meni? imas neki broj, sifru il kaj... da provjerim, pa se dogovorimo nest :D

Nema frke tu sam. Zato sam te gore pitao koliko ti kw ima motor, koja godina i kod motora i sve mi daj da pogledam u dialogysu da vidim dal paše il ne jer nisu sve pumpe iste pa pretpostavljam da nisu isti ni regulatori iako bi trebali bit isti. Tvoj je Clio2? Ako sve paše šaljem ti poštom pa probaj.

 

Čini mi se da imaš 2 problema, ovaj sa tlakom i mogući taj sa prljavim senzorom radilice. Daj Bože da je jednostavno taj regulator i senzor.

Daj mi reci samo ti pali grešku na niskim okretajima? Šta je s visokim, tipa ideš ubrdo i više od 3000 okretaja? Dal auto postiže makismalnu brzinu?

Jer ti baca grešku visokog tlaka a to može bit x stvari, komp prati mapu i senzor pritiska i ako je stvarni pritisak izvan parametara mape onda baci grešku.

Link to comment
Share on other sites

e, da, zaboravih napisat za motor (k9k 700 mislim): 2004 clio II ph II, onaj 82ks... inace je chipnut, al od uvijek, tam od 40tak k... sad sam na skoro 220k.

da, te lampice se javljaju na nizim okretajima, u petoj, rijetko u certvrtoj... kad krenem od ispod 2k s jacim gasom, zablinka i nestane, a auto ide ko da nis ni bilo. auto uvijek ide do max brzine bez problema, skoro 200 pa cajgeru :D

ajd javi ak pase.. fala junak!! br sasije saljem na pm

Link to comment
Share on other sites

Da se i ja javim isti problem sam imao na cliu bas identican bruko me je sa tim verglanjem hehe pa sam isao u reno servis i gresku je izbacivao na clipu slabo ubrizgavanje te su napravili reprogramiranje sistema ubrizgavanja i evo vec 6tkm jos uvijek dobro pali

Link to comment
Share on other sites

dobro je znati :D, tnx... moj je nachipan, ne znam dal mi ne bi nekaj zmrdali :neznam:... nazalost ne vjerujem previse u strucnost ovlastenih (opcenito)... budem poprical s frendom kaj radi tam, on je ok... anyway, hvala na info!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

update... konektori osvjezeni (i na radilici i bregastoj), auto i dalje hebe, al sad vec s grcom u zelucu okrecem kljuc jer iz prve pali sam ujutro i jednom random dnevno... dok je mlačni pali iz trece-cetvrte, a jedom tjedno niti iz sedme pa se vade klemena, onda kresne ko nov! tak da iako sumnjam da je akku kriv, danas idem po novi, ovaj je sikak 6-7g star pa je i pitanje kad bu svisnul... ak ne pomogne ni to, idemo u renault na origigi dijagnostiku... ne znam kolko je preciznija od ove kaj moj mester ima.

 

veli mi frend iz servisa da ak napravim reprogram (ko Srky007da mi ode tiborova mapa, tak da je to zaaaaadnja opcija, ako uopce i jest... a mozda nije trebalo ocistit konektore nek zamjenit, valjda bude komp reko dok se spojimo.

Edited by pere
Link to comment
Share on other sites

update... konektori osvjezeni (i na radilici i bregastoj), auto i dalje hebe, al sad vec s grcom u zelucu okrecem kljuc jer iz prve pali sam ujutro i jednom random dnevno... dok je mlačni pali iz trece-cetvrte, a jedom tjedno niti iz sedme pa se vade klemena, onda kresne ko nov! tak da iako sumnjam da je akku kriv, danas idem po novi, ovaj je sikak 6-7g star pa je i pitanje kad bu svisnul... ak ne pomogne ni to, idemo u renault na origigi dijagnostiku... ne znam kolko je preciznija od ove kaj moj mester ima.

 

veli mi frend iz servisa da ak napravim reprogram (ko Srky007) da mi ode tiborova mapa, tak da je to zaaaaadnja opcija, ako uopce i jest... a mozda nije trebalo ocistit konektore nek zamjenit, valjda bude komp reko dok se spojimo.

 

Ja bi reko ako uspiješ 3-4 puta verglati da onda nije akumulatoru problem.

Osim ako naočigled vrti sve sporije kod drugog-trećeg pokušaja?

 

Kakvu to dijagnostiku ima tvoj meho? Jel neka univerzalna za više tipova automobila ili ono kaj se spaja na mob pa tamo iščitavaš?

Jer mi moj meho ima neku univerzalnu i iščitao je da s se senzor gmt blesavi.

Inače su simptomi bili isti - verglanje i random paljenje nakon 3-4 pokušaja

Link to comment
Share on other sites

U uvjetima kad ne pali treba napraviti test diza i test pumpe prema propisanom postupku iz radioničke knjige,jedino tako ćeš nešto saznati,ovo sve drugo je nabadanje napamet.

Link to comment
Share on other sites

ma i ja mislim da je baterija ok, prvih 4-5 verglanja (po 3-4sec) je expresno... onda pocne usporavat pa opet i tam zna upalit dok je na izmaku snaga... 

meho (putarek) ima neku bezzicnu, novu, navodno solidnu... al ko bi ga znal... mozda nije bilo dost ciscenje gmt-a nek ga bu trebalo mjenjat...

 

u svakom slucaju moram na dijagnostiku origigi, ko sto veli hans.

Link to comment
Share on other sites

ma i ja mislim da je baterija ok, prvih 4-5 verglanja (po 3-4sec) je expresno... onda pocne usporavat pa opet i tam zna upalit dok je na izmaku snaga... 

meho (putarek) ima neku bezzicnu, novu, navodno solidnu... al ko bi ga znal... mozda nije bilo dost ciscenje gmt-a nek ga bu trebalo mjenjat...

 

u svakom slucaju moram na dijagnostiku origigi, ko sto veli hans.

 

daj reci dok upali, kak to izgleda?

Vergla pa se muči, pa bi pa nebi, pa upali? 

Ili dok pali onda upali ko mina?

Link to comment
Share on other sites

obicno upali ko mina, iz prve il nakon malo duzeg verglanja il iz 2. il 3... ali da, nekad primi i stucne pa onda moram jos sekundu zadrzat kljuc da "uhvati" do kraja.. al dok upali radi skroz mirno, vise nema gasenja niti bilo kakvog variranja okretaja... tak da regulator vjerojatno nije... viktor mi je nudil svog, ima rezervni, a ko zna, mozda cu i to mjenjat :D

Link to comment
Share on other sites

evo bas sam jucer testiral, uzel sam si malo vremena kroz dan... kad je hladan skroz (stoji barem 3-4 sata) i kad je vruc (radna temperatura) pali ko puska, bez greske... ali!! kad se na pol ohladi (kaj je najcesca situacija... odes u shopping, rekreaciju, posjetu, kavu, kajgot), pol sata, sat il dva, muči se za poludit!! dakle samo dok je mlačni, na pol ohladjen!

 

tek danas idem po novi aku, a ovaj tjedan bi trebali napravit i dijagnostiku... zivi bili pa vidili!

Link to comment
Share on other sites

evo bas sam jucer testiral, uzel sam si malo vremena kroz dan... kad je hladan skroz (stoji barem 3-4 sata) i kad je vruc (radna temperatura) pali ko puska, bez greske... ali!! kad se na pol ohladi (kaj je najcesca situacija... odes u shopping, rekreaciju, posjetu, kavu, kajgot), pol sata, sat il dva, muči se za poludit!! dakle samo dok je mlačni, na pol ohladjen!

 

tek danas idem po novi aku, a ovaj tjedan bi trebali napravit i dijagnostiku... zivi bili pa vidili!

 

Ja bi prvo radil dijagnostiku, a tek onda accu. Ili probal s nekim drugim accuom. Jer accu ako je još dobar može još 3 god izdržati.

A novi koji kupiš bude možda 2 god izdržal kak to pod zadnje ide s akumulatorima.

Meni to smrdi na neki ventil na pumpi ili tak nekaj...

Link to comment
Share on other sites

mene jednom moj ostavil sa sličnim simptomima prije 2 god.

nije htio kresnut i sam se mučil dobrih 4-5 puta i onda je upalil na 3 sek i crko...

 

zvao sam majstora i došao je s dijagnostikom,prikopčal ga i "poništil je grešku" i veli verglaj dok ne upali,ja verglam i nakon cca 10 sek upali.

kaže da je regulator tlaka i da tlak varira. ja sam se par dana vozio tako i nije bilo nikakvog problema.

 

naravno nisam riskirao i kupio novi regulator cca 900 kn me izašlo u SLO.

 

do danas nije bio nikakvih problema..

Link to comment
Share on other sites

eh, da sam procital zadnjih par postova mozda bi i odgodil kupnju akku-a, al nisam, nego sam sa ga kupil i to istog, suhog banera 69Ah, 540A... velepromet cakovec, za svaku pohvalu su!!

ovaj je izdrzal skoro 7 godina... novi mora puno krace :D... od kad je stavljen pali na mlacno, tj. kad je najkriticnije, svakih sat vremena odem dole i kresnem ga... jos dajem jedan dan na test i onda sluzbeno proglasavam problem rijesenim... i to na moje i vase zaprepastenje!! meni je to bilo zadnje (a vidim i vama), al zbog starosti akkua i zbog jos mozda koju godinu kaj bu auto kod mene, bolje da sad stavim novog nek da mi sutra il ove/sljedece zime vrisne kad najmanje treba... eto, nadajmo se da je to to, neobicno, al hebe mi se :zubo:

 

penez, vlovrec... relej mjenjan i ok je, konektori ocisceni, ventil jedino nis provjeraval (niti ne znam na koji mislite :D)

 

ninja, imal i ja to, odma mi otkrili i zamjenil sam sam regulator, naso rabljeni tu na forumu za sicu (problem od 200tinjak kn)... jos radi :D... zveknuti regulator se manifestira crkavanjem u voznji i variranjem okretaja "na suvo", a kod mene to ovaj put nije bil slucaj...

 

sam nek danasnje popodne nije fluke! javim... cheers... idem se jos jednom uvjerim :zubo:

Link to comment
Share on other sites

eh, da sam procital zadnjih par postova mozda bi i odgodil kupnju akku-a, al nisam, nego sam sa ga kupil i to istog, suhog banera 69Ah, 540A... velepromet cakovec, za svaku pohvalu su!!

ovaj je izdrzal skoro 7 godina... novi mora puno krace :D... od kad je stavljen pali na mlacno, tj. kad je najkriticnije, svakih sat vremena odem dole i kresnem ga... jos dajem jedan dan na test i onda sluzbeno proglasavam problem rijesenim... i to na moje i vase zaprepastenje!! meni je to bilo zadnje (a vidim i vama), al zbog starosti akkua i zbog jos mozda koju godinu kaj bu auto kod mene, bolje da sad stavim novog nek da mi sutra il ove/sljedece zime vrisne kad najmanje treba... eto, nadajmo se da je to to, neobicno, al hebe mi se :zubo:

 

penez, vlovrec... relej mjenjan i ok je, konektori ocisceni, ventil jedino nis provjeraval (niti ne znam na koji mislite :D)

 

ninja, imal i ja to, odma mi otkrili i zamjenil sam sam regulator, naso rabljeni tu na forumu za sicu (problem od 200tinjak kn)... jos radi :D... zveknuti regulator se manifestira crkavanjem u voznji i variranjem okretaja "na suvo", a kod mene to ovaj put nije bil slucaj...

 

sam nek danasnje popodne nije fluke! javim... cheers... idem se jos jednom uvjerim :zubo:

 

Super! Bolje da je tak nego da je po našem  :dada:  :yeah:  :party:

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.