Jump to content

Farbanje zadnjih kocionih celjusti


invisible4u4ever

Recommended Posts

Zanima me, da li je potrebno farbati celjusti nekim specijalnim sprejom ili mogu i obicnim u vishe slojeva....shta su posledice ukoliko ih budem ofarbao obicnim sprejom?

Link to comment
Share on other sites

Vjerovali ili ne, vidio sam možda 10 pari čeljusti (i to prednjih) koja su lakirana običnim lakom iz spreja, ništa posebno otpornim na temperature i slično...i držalo se odlično. Bitno je samo da se sve dobro očisti, odmasti i ispuše od prašine i strugotine.

Link to comment
Share on other sites

a ne znam kako su to uspijeli iskreno

kod mene bojano prvo obicnim sprejom, i to je koma, nakon 6 mjeseci otisla sva boja kvragu

a na starom sam bojao bas sa bojom za kocnice i sve bilo super

Link to comment
Share on other sites

Odes u trgovinu sa bojama i lakovima i trazis boju otpornu na temp.

Ja kad sam to radio na bivsem autu, boja me ispala 14 kn + kist, mala teglica neka, boja je bila gusta dosta ali nikad nista nije otpalo...

Link to comment
Share on other sites

Znam znam nasao sam ja boju bash za kocione celjusti.....samo sam procitao na par foruma da ljudi rade i obicnim sprejom pa hteo da cujem vasha mishljenja....

Tnx

Link to comment
Share on other sites

Ajmo ovako... Ako cemo stilski gledat svaka boja iz kantice bila ona otporna na temperaturu ili ne nikad ti nece izgledati glatko i sjajno kao ona iz spreja. Dalje... Probao sam par sprejeva otpornih na temperaturu i svi su zadnje smece osim obicnog bezbojnog. Crveni na primjer je vise narancast i povrsina ostaje mat. Ali problem je u tome sto to nije samo mat vec je nekako cudno hrapavo tako da ofarbani dio izgleda kao od plastike.

Ja sam sebi u dva navrata farbao i prednja i zadnja obicnim akril sprejom i ostalo je odlicno. Prije toga sam se stvarno potrudio da povrsina bude glatka i cista 100% i nikad nista nije otpalo. Trenutno imam druga klijesta napred sto su tvornicki crvene boje, a nazad sam klijesta ispolirao, stavio primer za metal i ofarbao crvenim auto lakom i izgleda odlicno.

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

i ja da dodam svoje iskustvo. Ofarbao sam obicnom bojom, neki email lak-ili tako nekako. posle par kocenja boja je bila kao zelatin,sva se rastopila. Na Megy su mi dosle ofarbane čeljusti neko ih je momački uradio svaka mu čast, nikad ništa....

Link to comment
Share on other sites

ma možeš i sa običnik sprejem. ako napravi dobru pripremu. prvo sa četkom skinit nečistoće pa onda sa grubim brusnima papirom (80) pa možeš i s (200) nakon ako očeš, pa razređivać na krpu i pobriši sve dobro i stavi primer i nakon toga obićni auto lak i u malim slojevima i više ruka. i ako oćeš da blješti možeš lakirat bezbojnim lakom.

samo da kažem da je teško održavat bilo koju boju osim crne jer češ svaki put morat čistit čeljusti sa četkom. od koćenja će se zacrnit sve

Link to comment
Share on other sites

Ipak cu pazariti bash sprej za kocione celjusti i to u zutoj boji ... nekako mi se najvishe svidja a nije tako cesta na autima...mislim uglavnom svi furaju crvenu...bar koliko sam zapazio

Link to comment
Share on other sites

nije bitno na šta se ko fura. več kako ti stoji na autu. prvo na papiru na onda radi. puno ljudi je uništilo dojam auta radi boje kočionič čeljusti

Link to comment
Share on other sites

Zuta IMO dobro stoji na plavoj petki. :dobroje:

bluegtt01.jpg

bluegtt03.jpg

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

ja sam bojao obicnim sprejem i drzalo se bez problema, nije otpala boja. predhodno sam pobrusio i ocistio sve.

Link to comment
Share on other sites

aaaaaaaaaa......sad cu i felne da farbam u tamno sivu .... :) izgleda savrseno.....video sam vec negde te slike ali sam skroz zaboravio za njih.....uffff

Link to comment
Share on other sites

Prvo dobro ocisti celjusti (ja ih ocistim celicnom cetkom na bruslici) zatim ih odmasti (moze nitro razredjivac, moze i flamin), zatim stavi temeljnu za metal i boji spray-om kojim hoces (moze obicni acril, moze termootporni)...Kod mene stoji vec 2 godine nista se nije promjenilo...Sto Jure rece termootporni crveni vuce na narandzasto i ne razlikuje se puno od obicnog...Svaka boja ce spasti ukoliko se podloga ne pripremi kako spada...Sama "kociona prasina" je masna pa eto logike...Dakle: dobra piprema je 90 % posla koji ce se kasnije isplatiti...

Link to comment
Share on other sites

dobra priprema i zašita (šta ne želiš piturat) je 99% posla. najlakše je piturat

Link to comment
Share on other sites

Ljudi celjusti su ofarbane....

Dobro iscetkano...posle osmirglano,.....prvo je ishao primer bezbojni za metal i posle toga farba u spreju zuta....

2x sprejom sutra ide josh jednom i onda postavljam slike ....

;)

Link to comment
Share on other sites

Evo nakon što sam pročitao ovaj post odlučio se i ja da ofarbam čeljusti.Upravo sam zvao Adria farbe u Rijeci i tip mi je rekao da ima sprej baš za kočione čeljusti neki dupli color "brake cllipper" 46 kn i kaže da mi za to ne treba praimer jer ni nema neku veliku funkciju osim onog za metal a on da je dosta skup preko 100 kuna,ali da nije ni on potreban kod ovog spreja,da je bitno samo sve dobro očistiti.Što vi kažete da stavim što prije tog spreja ili nije potrebno?

Edited by chili
Link to comment
Share on other sites

Ne trebas nista stavljati prije ali ako ides na crvenu boju preskoci dupli-color jer je nijansa boje teze s**nje i na kraju prezrnato ispadne.

Link to comment
Share on other sites

Hebiga već mi je brat kupio taj sprej.Ofarbat ću pa ću vidjet na šta to liči,ako bude u k... boja onda ću još premazat sa nekom drugom.

Link to comment
Share on other sites

Ljudi danas namontirano sve ali jakooo sam bio besan posto je sve trajalo ceo dan i nisam stigao da slikam u utorak idem opet posto to ne koci kako treba tj. kao da propada kocnica...ali o tome cu u drugoj temi....

slike cim uhvatim malo vremena da ga fotnem... :)

Link to comment
Share on other sites

Evo i ja pofarbao svoje prednje sa onim sprejem baš za kočione čeljusti brake cllipper,crveni.Bilo mi je malo muka skidati masnoću jer je strašno zapeklo i ful ide teško,skoro sam izgubio živce jer mi je frend rekao da se mora doći skroz do srebrne boje ali to je na nekim dijelovima nemoguće imao sam čak i bušilicu sa onim nastavcima i svejedno ful teško.Uglavnom potrošio sam četiri spreja i bacio 4 ruke da budem siguran ispalo je super,boja je ok onako žarko kričavo crvena dosta slična kao i brembo,e sad dali će se što kidati to ćemo vidjeti sa vremenom...nebi trebalo.

Link to comment
Share on other sites

hahahaha....e da sam ja skidao do srebrnog izgubio bih ceo dan na jedne... :) skidao sam prvo cetkom onom metalnom....pa posle smirglom grubom, a zatim finom....na nekim mestima sam dosao do srebrne boje ali nisam se obazirao na to..... poprskao primerom i onda u tri navrata sprejom....majstor je strugao jedan deo da bi plocice nasele i psovao me posto je jedva islo dole.... mislim da ce to biti odlicno i nece otpadati... mislimd a si bezveze bacio pare na taj sprej ali sta je tu je...daj boze da se drzi kako treba....

Link to comment
Share on other sites

hahahaha....e da sam ja skidao do srebrnog izgubio bih ceo dan na jedne... :) skidao sam prvo cetkom onom metalnom....pa posle smirglom grubom, a zatim finom....na nekim mestima sam dosao do srebrne boje ali nisam se obazirao na to..... poprskao primerom i onda u tri navrata sprejom....majstor je strugao jedan deo da bi plocice nasele i psovao me posto je jedva islo dole.... mislim da ce to biti odlicno i nece otpadati... mislimd a si bezveze bacio pare na taj sprej ali sta je tu je...daj boze da se drzi kako treba....

A čuj sprej ko sprej,možda je malo skuplji od običnog ali je bar za tu namjenu i kupio sam ga prvenstveno iz razloga jer nisam stavljao primer,a zato sam i morao strugati do srebrnoga...kratko rečeno poludio sam,ajmo reći da sam prednja kliješta strugao cca 4 sata,mislio sam da će to ići puno brže a da nisam imao ovu bušilicu sa nastavkom kao četka onda bi vjerovatno strugao cijeli dan.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.