Jump to content

Motor zreo za zamenu


invisible4u4ever

Recommended Posts

E ovako...pre jedno mesec dana je auto poceo nenormalno da dimi.... naravno beli dim i to samo kada se zagreje jako...kada je hladan ni trunka dima....

Voda je pocela da nestaje ne znam gde posto ne vidim da curi ali je fali svako malo jako puno....

...

Mogu li mi oni aditivi za motor pomoci i gusce ulje...sada je elf minerlani....mislio sam staviti ono 25 50 .... i taj aditiv pa da ga habam dok ide tako kad i tako bude srkao puno letece napolje...????

A sto se vode tice majstor mi rece da sipam neki dodatak koji ce zaustaviti (mozda) to gubljenje vode...

Generalnu necu da mu radim jakoooo mi je puno to novaca ....

Cak imam ideju da metnem unutra 16v....

Ajte neki dobar predlog....

Link to comment
Share on other sites

Pukla ti je brtva glave...i ne troši novce na aditive i slične zakrpe pošto ti to neće pomoći. Pukotina na brtvi ili na glavi će postajati sve veća i vode će faliti sve više.

...ili sredi taj motor ili nađi drugi, ispravan...nema trećeg rješenja.

Link to comment
Share on other sites

Ajj bas nemas srece sa tim autom, ili vozis veoma zustro...Sto Coupe RS rece ne bacaj pare dzaba ili sredi taj motor ili kupi drugi (sto je po meni macak u vreci, jer postavlja se pitanje koliko ce taj trajati, da se ne desi slicno kao i sa tim), mozda bolje srediti taj ili naci 1,4 turbo iz petka pa staviti...

Link to comment
Share on other sites

zamjeni dihtung glave.. to ti je najmanji trošak :hey:

Link to comment
Share on other sites

na satu pise 215000 km.... znaci da menjam dihtung glave....onda ide i ravnanje glave???? e sada desilo se nesto jako cudno...juce sam ishao nekih 100km od ns-a i ganjao sam ga oko 130km/h do 140 km/h i stanem ja na jednoj pumpi i da vidim da li dimi medjutim ni traga dimu...i kad sam stigao u to mesto gde sam ishao i vozao se malo po njemu....poceo je dimiti (temp. u oba slucaja je dostigla trecu crtu, samo na pumpi nije dimio)

P.S. ja jakoooooo nemam srece sa ovim autom....taman jedno sredim drugo ode....

Link to comment
Share on other sites

Navikni se na taj sistem, jedno sredis drugo ode...Sve dok ne upoznas auto tako ce ti biti...U svakom slucaju obrati se nekom dobrom majstoru...Moj savjet ti je da sredis taj motor, onda ces barem znati sta vozis...Isto te dodje i da drugi stavis...Dok kupis motor, uradis atest, i opet ne znas sta vozis, moze mu se desiti isto to..Pozzz

Link to comment
Share on other sites

Hm...te vece zahvate bih radio sam sa kolegom sa kojim sam sredjivao proslu peticu...ima dosta iskustva u sklapanju svakakvih renaulta....

Nisam dobio odgovor sta josh ide od zahvata prilikom menjanja dihtunga na glavi???

Tnx unapred

Link to comment
Share on other sites

minjaš onda remen i natezač, pri obradi glave dobro je da ti u strojnoj obradi pogledaju stanje ventila, vodilica itd.. uz brtvu glave minjaš i brtvu usisne/ispušne grane (šta je logično). sve to nije nešto posebno skupo. meni je na ventilima bilo dosta gareži, tako da ti to provjere (rastave glavu) i skinu jer dosta gubiš na snazi s tim naslagama.

Link to comment
Share on other sites

Cekaj a da li nesto od toga moze biti razlog potorsnje ulja i dima koji izlazi samo kada se vozim u gradu i kada se zagreje....?

Link to comment
Share on other sites

vidi jel ti stvara mjehuriće u posudi od vode dok motor radi

Link to comment
Share on other sites

da josh odavno ali ne nesto preterano neke jakoooo sitne izbaci...ali do sada nije trosio vodu....

Link to comment
Share on other sites

Pogledaj i svječice i usporedi sa ovim slikama LINK

Link to comment
Share on other sites

prika zaboravi bilo kakvo kopanje po tom motoru.kostalo bi te dosta,a sumnjam da bi valjalo s obzirom na majstore oko tebe.

nadji motor u oglasima ili sa nekog stranca koji jos nije rastavljen da mozes isprobati.

motor mislim da ima broj na plocicu koju samo zanitujes na taj "novi" motor i gas ;)

Link to comment
Share on other sites

Boko ti si moj covek...plocica i vozi :) ... i ja mislim da je tako najbolje...ima ovaj da vozim dok ide i dok ne pocne da jede toliko ulja da vise nemam para da ga sipam....

:D

P.S.

Ono sto sam rekao taman jedno popravish drugo crkne....juce mi crkao motor od brisaca ali mojom greskom...malo je falilo da se ceo auto upali... uhvatio krpu koja stoji pored njega...pazite se ja nisam ni skontao da moze tako da je uhvati....

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ima broj i na bloku, pored filtera ulja vertikalno utisnut :hey:

Link to comment
Share on other sites

Ja sve sto sam video je bila plocica ciji se broj nalazi i u saobracajnoj knjizici

Link to comment
Share on other sites

Moguce ne znam...Vecina prica o plocici, ali nesto cisto sumljam da bi to islo bez broja na bloku...Ja bas danas gledao kod sebe i ima broj vertikalno ispisan iznad filtera ulja...

Link to comment
Share on other sites

Ja sto sam video bila je 1.1 petica i imala je samo plocicu...nikakav utisnuti broj...a i da ga ima ne pise u saobracajnoj :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.