Jump to content

Spustajuce opruge za GTT ?


alen-sb

Recommended Posts

Koje su najbolje, koje najlosije, gdje kupiti ?

Mozda netko ima neke dobre za prodati ?

Iskustva molim ?

:hey:

Link to comment
Share on other sites

Petak je to detaljno ispitao i podijelio s nama ovde. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ok, procitao sam te topice. Ali posta sam zavirio ispod auta i vidio da odozada nema opruga :nezna: kao naprijed :bigl:

Sada sam tek zbunjen, kako se onda odozada stela visina ? Preko torzijske opruge ?

Neki proizvodjaci na slikama nude 4 opruge, a neki 2 :nezna:

http://cgi.ebay.de/Lowtec-Federn-Renault-5...%3A1%7C294%3A50

http://cgi.ebay.co.uk/KONI-SUSPENSION-RENA...%3A1%7C294%3A50

Moze mi neko pojasniti ? :hey:

Link to comment
Share on other sites

naprijed imaš opruge nazad torziju, ima načina kako se ta torzija radi, mislim da sam čak i pročitao negdje na forumu.

Link to comment
Share on other sites

Ok, procitao sam te topice. Ali posta sam zavirio ispod auta i vidio da odozada nema opruga :nezna: kao naprijed :bigl:

Sada sam tek zbunjen, kako se onda odozada stela visina ? Preko torzijske opruge ?

Neki proizvodjaci na slikama nude 4 opruge, a neki 2 :nezna:

http://cgi.ebay.de/Lowtec-Federn-Renault-5...%3A1%7C294%3A50

http://cgi.ebay.co.uk/KONI-SUSPENSION-RENA...%3A1%7C294%3A50

Moze mi neko pojasniti ? :hey:

Slike sa eBay-a pogotovo od velikih prodavaca su gotovo uvijek ilustrativnog karaktera. Nazad nema opruga kao sto si primjetio :plazi:. Tu u funkciju dolazi torzija preko koje se stela i visina. Mogao si primjetiti i da amortizeri stoje pod kutem od cca. 45 stupnjeva, a ne vertikalno.

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

Pa ako kupim (najvjerovatnije) Vogtland opruge -40mm, dali su dovoljni zadnji serijski amortizeri ? Koliko je zeznuto to stimanje torzije odozada ? Jel bi to trebao znati majstor u amortizer servisu ? Koliko se onda odozada spusta, isto 40 mm ? Kako je Jure kod tebe ?

Link to comment
Share on other sites

Serijski amortizer ti je najbolje koristiti do -30mm, sve što spušta više od toga treba kupovati i sportski amortizer. To je bar neko generalno pravilo.

Link to comment
Share on other sites

Serijski amortizer ti je najbolje koristiti do -30mm, sve što spušta više od toga treba kupovati i sportski amortizer. To je bar neko generalno pravilo.

Znam to, imao sa i prije Clio spusten, ali me zanima konkretno za ovu torziju i podesavanje odozada :hey:

Link to comment
Share on other sites

Gledaj, sve ovisi koliko je star taj tvoj amortizer majstor jer mladji ljudi (do cca. 30 godina) rijetko znaju kako nastelati torziju i to pravilno. To stvarno nije neka nauka ali posto "tuning" nekakvih francuza iz 80-ih nije hit kod nas, stelanje torzije ispada nekakva nauka sama za sebe. Te -40mm opruge ti nece spustiti auto za toliko, pogotovo ako ces ostavljati serijske amortizere. Nazad mozes ici preko -50mm na serijskim amortizerima jer su ti deCarbon stvarno bili super kvalitetni. Sad, nema nekakvog pravila koliko spustiti torziju kad spustas auto i naprijed. Sve ovisi o tvome stilu voznje i sto ti pase. Nekakvo nepisano pravilo je da gledas da je auto ravno po krovu, dok prag mora biti uzdignutiji prema nazad.

Pogledaj u ovaj topic da skuzis kako ide postupak stelanja tako da izbjegnes ono "pa ja sam je spustio za jedan zub, nemam pojma zasto je toliko pala" ;)

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

Mjerio sam prema visini praga, naprijed je visina 21,5 cm, a nazad 22 cm. Moj stil voznje nije preagresivan, niti mi je auto prejak, dakle nesto vise prosjecno i zbog samog izgleda i malo boljeg drzanja auta.

Hvala na linku ;)

Link to comment
Share on other sites

Kakve su LOWTEC opruge kvalitete ? Jel ih netko ima na autu ?

Izasle bi me 80€ u Njemackoj s postarinom zajedno takodjer za njemacku

To je 600 kn i mislim da nije puno s obzirom na H&R koji je 1250 kn

Link to comment
Share on other sites

Pazi koje opruge kupuješ,da nebi zabunom kupio za GTE.Koliko se sjećam ti imaš prednji ovjes od GTT phII.

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče torzije i amortizer servisa našeg u Brodu, možeš biti bez brige, dečki znaju jako dobro svoj posao, moja preporuka u svakom slučaju. BTW raspitaj se i za opruge kod njih možda te neće izaći puno.

Link to comment
Share on other sites

Pazi koje opruge kupuješ,da nebi zabunom kupio za GTE.Koliko se sjećam ti imaš prednji ovjes od GTT phII.

Ova dilema je već davno poluznanstveno otklonjena.

Opruge za GTE, GTT PhI i GTT PhII su identične.

Amortizeri su različiti

Link to comment
Share on other sites

Ova dilema je već davno poluznanstveno otklonjena.

Opruge za GTE, GTT PhI i GTT PhII su identične.

Amortizeri su različiti

Hvala na ispravku netočnog navoda/informacije. ;)

Link to comment
Share on other sites

"Kakve su LOWTEC opruge kvalitete ? Jel ih netko ima na autu ? "

Da ponovim pitanje, posto je rasprava otisla u drugom smjeru :hey:

Link to comment
Share on other sites

"Kakve su LOWTEC opruge kvalitete ? Jel ih netko ima na autu ? "

Da ponovim pitanje, posto je rasprava otisla u drugom smjeru :hey:

Nikad od nikoga nisam cuo da ih ima na svom autu pogotovo na GTT/GTE tako da stvarno nemam pojma. Uglavnom, koliko para toliko muzike.

Link to comment
Share on other sites

Procitaj jos jednom, pomno, Petakovu temu i vidi sta se njemu nije svidjelo kod opruga. Kako ti Jure rece, koliko para toliko muzike, jako je tesko naci prave opruge a pogotovo jos i da su jeftine :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Procitaj jos jednom, pomno, Petakovu temu i vidi sta se njemu nije svidjelo kod opruga. Kako ti Jure rece, koliko para toliko muzike, jako je tesko naci prave opruge a pogotovo jos i da su jeftine :nezna:

Procitao sam bez brige ;)

Uglavnom opruge su kupljene :bigl:

H&R preko ebay.uk za 620 kn zajedno s postarinom, definitivno best buy za te novce. Poslane su kod frenda u Njemacku, pa cu pricekati koji tjedan dok dodju do mene. Tako sam izbjegao i placanje carine :bigl:

Edited by alen-sb
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.