Jump to content

Ulje za mjenjac


Clio16v

Recommended Posts

Moram mjenjati mjenjac na svom cliu i neznam koje ulje staviti! Znam da ide elfovo 75w80 ali sam pronasao tri vrste tog ulja na netu:TRJ,TRX i TRZ. U cemu je razlika? I koje ulje je najbolje za jb3 mjenjac?

Link to comment
Share on other sites

Ulij TRJ ako uspijes naci. To je malo stariji tip ulja pa dosta prodavaca niti ne drzi isti. Nije velika razlika izmedju njega i TRX-a ali ipak malo bolje "radi" sa tvojim tipom mjenjaca.

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

evo bas sam danas bio po trgovinama i nigdje nisam mogao nac nista od toga jedino TRJ ali samo 2 litre a treba mi 4

Link to comment
Share on other sites

evo bas sam danas bio po trgovinama i nigdje nisam mogao nac nista od toga jedino TRJ ali samo 2 litre a treba mi 4

jesi pitao u konceciji?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Zanima me jel je moguce da ulje za mjenjac bude hm...prerijedko?? Nemam problema za saltanjem brzina osim kad je hladan pa malo teze ide u prvu nego sa necim drugim. Iako su mi rekli i braća Belinići i Hans da je to normalno pitat cu ipak. Imam trenutno Midland ulje u mjenjaču MIDLAND SYNQRON SAE 75W-90.

Dosta cujem onaj zvuk saltanja mjenjaca pri jako sporoj voznji i kretanju. Kao kad saltate na prazno. Ono klokotanje tih valjda zupcanika ili sta ja znam. To sam vec bio davnih dana opisivao kao problem sa diferencijalom, ali s obzirom da je to bilo i na drugom sportu, pokazalo se da to nije problem. To je osobito vezano za kretanje u kolonama,stiskanje kvacila kad se vozilo krece u prvoj lagano pa kad kvacilo otpusti to se cuje. Navodno se to dosta cuje na sesterobrzinskim mjenjacima dosta.

Ja sam sad vozio twinga gt koji to nema, doduse nema ni takav mjenjac. Vjerujem braci i Hansu ali me to ipak malo iritira, pa sam mislio da se mozda problem ublazi drugim uljem tipa Elfom, iako je Midland bolji, no mozda je ovo sta a znam gusce.Auto mi ima 100 000 km skoro i mjenjac zaista radi perfektno i niti buci, niti zuji lagan o i brzo ide. MOzda su sajle popustile. Vasa misljenja?

Link to comment
Share on other sites

Meni kaj braća vele, tog se držim. Oni imaju iskustva i znanja i sumnjam da netko može dati relevantniji odgovor od njih.

Dakle, ja ulje ne bih dirao.

Link to comment
Share on other sites

Ma to je zvuk kao kad dignes auto na dizalicu pa dok je u brzini vrtis tockovima naprijed nazad. I cujes te kao kugle klok klok. Jel to radi diferencijal ili ?

Link to comment
Share on other sites

Kako se vama na 197-ici cuje to saltanje i otpustanje spojke na manjim brzinama. Doslovno kao da mi kuglageri rade kad mjenjam npr. iz druge u trecu na manjim brzinama tj dok auto se auto nije zalaufao. Ista stvar i kad je auto napet u prvoj pa pritisnem kvacilo i cujem taj zvuk koji je isti kao zvuk okretanju kotaca u brzini naprijed nazad na dizalici

Link to comment
Share on other sites

ako ide malo teže u prvu kad je hladan, to je po meni pregusto ulje....

jel teib ide 75w90 ili mora ići 75w80?

a ovo kaj kucka, to se po meni čuje diferencijal

Link to comment
Share on other sites

Moram mjenjati mjenjac na svom cliu i neznam koje ulje staviti! Znam da ide elfovo 75w80 ali sam pronasao tri vrste tog ulja na netu:TRJ,TRX i TRZ. U cemu je razlika? I koje ulje je najbolje za jb3 mjenjac?

znam da ide NFJ 75w80, ali neznam jel možda njega zamijenio novi tip ulja

Link to comment
Share on other sites

ako ide malo teže u prvu kad je hladan, to je po meni pregusto ulje....

jel teib ide 75w90 ili mora ići 75w80?

a ovo kaj kucka, to se po meni čuje diferencijal

75W80 ide. Da i ja mislim da je dif ali su mi rekli da to kao mora tako pa me zanima jer tako i na ostalim sportovima 197 koji ima sest brzina mjenjac. Malo mi to smeta pa sam zato mislio. Neznam jel to zaista normalno i u kojoj mjeri?

Link to comment
Share on other sites

a zašto onda ne staviš 75w80??

navodno getribe od Renaulta imaju jako sitne rupice za prohod ulja i ako ej ulje gusto nema dobro podmazivanje i getriba se naravno pregrijava i oštećuje.

da vidiš getribu u kojoj je hipenol obični, koja je crna ko čađa, pao bi ti mrak na oči :zubo:

Link to comment
Share on other sites

a zašto onda ne staviš 75w80??

navodno getribe od Renaulta imaju jako sitne rupice za prohod ulja i ako ej ulje gusto nema dobro podmazivanje i getriba se naravno pregrijava i oštećuje.

da vidiš getribu u kojoj je hipenol obični, koja je crna ko čađa, pao bi ti mrak na oči :zubo:

Ma uzimao sam od Hansa i to je njegova preporuka i ulje je navodno bolje od Elfa. Nesumnjam u njega naravno ali mogao bih probati staviti Elfa da vidim. Mislim da se nesto vec ostetilo raspalo bi se jer ga zaista nekad tjeram i do maksimuma :D

Link to comment
Share on other sites

Probat cu promjeniti i staviti Elfa jer ga mogu dobiti za 60kn/L i to uvoznika Jasmin maziva :hura:

Vozio sam sada Akrapovica i kod njega se cuje isto to srotanje. Zericu manje ali se cuje i to pripisujem i novom autu. Moj ima 99 000km.

Malo me razocarao u zvuk koji je zaista slab i nevuce bas kao moj. To opet pripisujem jos nerazradjenosti auta koji ima 8000km

Link to comment
Share on other sites

Sve je moguće. Možda se sajla istegla pa više nema precizan hod kao nekad.

Jel itko od vas mjenjao ulje u mjenjaču pošto nema propisan interval izmjene ili je isto "fill for life"?

Link to comment
Share on other sites

Sve je moguće. Možda se sajla istegla pa više nema precizan hod kao nekad.

Jel itko od vas mjenjao ulje u mjenjaču pošto nema propisan interval izmjene ili je isto "fill for life"?

Ništa nije "for life" to su marketinške gluposti tvornice. Preporučeni interval izmjene ulja u mjenjaču je 60 000 km. Potrebno je uliti ulje koje je naveo proizvođač (ili jednako kvalitetno koje zadovoljava iste norme: SAE, API itd.) i to točnu količinu koju je propisao proizvođač, da ne bi došlo do uništenja iste. Posebno treba voditi računa o viskozitetu, kao i o GL standardu (API) jer nam on govori koliko u ulju ima aditiva za visoke pritiske (E.P. Aditives). Ovo je važno zbog toga što veće količine E.P. Aditiva znaju agresivno djelovati na mjedene sinhrone prstene.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ja mjenjam ulje u mjenjaču na svakoj drugoj izmjeni ulja u motoru. Sad cu probati staviti Elfa TRANSELF NFJ 75W80. MOzda cisto da vidim hoce li zapinjat malo u prvu na hladno. Ostalo radi perfektno a za sajle sam pitao znog tog kuglicastog zvuka iz diferencijala. Neznam ako su se rastegle pa da se vise cuje ali mislim da nije do njih jer bi onda imao problem s ubacivanjem brzina?

Link to comment
Share on other sites

Ja mjenjam ulje u mjenjaču na svakoj drugoj izmjeni ulja u motoru. Sad cu probati staviti Elfa TRANSELF NFJ 75W80. MOzda cisto da vidim hoce li zapinjat malo u prvu na hladno. Ostalo radi perfektno a za sajle sam pitao znog tog kuglicastog zvuka iz diferencijala. Neznam ako su se rastegle pa da se vise cuje ali mislim da nije do njih jer bi onda imao problem s ubacivanjem brzina?

Ako elf stavljaju u ovlaštenim radionicama onda preporučujem da ne bacaš novac. Ja sam napravio izmjenu ulja, i isto je kad je auto hladan, čak ponekad ne dozvoli ubacit u brzinu. U planu mi je castrol tx, ima ga Rene. Zvukovi te ne moraju zabrinjavati ukoliko nije krčanje iz 3 u 4 i nazad.

Link to comment
Share on other sites

pa svaki auto koji sam ja vozio zapinje u prvu (iz 2.) kada je hladno... ne kuzim zasto se zamaras s time...

Link to comment
Share on other sites

Hm ima sad Midland Synchron 75W-90 koji je sintetika a Elf je 75W-80 bazirana na sintetici. E sad koje je bolje i ima li kakve razlike u brojkama 80i90?

Link to comment
Share on other sites

a zašto onda ne staviš 75w80??

navodno getribe od Renaulta imaju jako sitne rupice za prohod ulja i ako ej ulje gusto nema dobro podmazivanje i getriba se naravno pregrijava i oštećuje.

da vidiš getribu u kojoj je hipenol obični, koja je crna ko čađa, pao bi ti mrak na oči :zubo:

Navodno su burazi složili više getriba nego ih je Renault proizveo, vjerojatno nebi stavljali to ulje koje Hans preporučuje. :zubo:

Imam to isto ulje ko Zrmi i nema nikakvih problema, istina da po hladnom vremenu nakon prvih 500 metara ne ulazi u prvu kao kad je vani 25 stupnjeva, ali nakon par minuta sve ide ko putar. Čujem i ja neko škljocanje, al ga slušam od kad imam auto, ne znam kolko bi trebala bit tiha ta getriba, dok ne zavija ko sekvenca nije joj ništa. :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.