Jump to content

Ulje za mjenjac


Clio16v

Recommended Posts

Imam velikih problema sa ubacivanjem u prvu na ovim hladnocama. Mislim da su mi sajle ili u klincu ili je voda u njima. Nemoze sad opet ulje biti :(((. Danas sam jedva ubacivao

Link to comment
Share on other sites

i meni je tak, ništ novo što bi se reklo. Zaljuljaj ga u trećoj četvrtoj petoj :(

Link to comment
Share on other sites

ma dok stojim kad hocu ubacit. pogotovo ujutro kad je hladan. islo je teze ali sad je pretesko.ocito sajle:(

Link to comment
Share on other sites

Bio sam danas na servisu i rekli su mi da su 99,9% sajle u pitanju. Kao nesto su malo podmazali. E sad nove su oko 1000kn. Razgovarao sam s prijateljem tuningmanom u vezi ovog problema i rekao mi je da je to cest problem na sportu i da ga je i on imao, te jos neki njegovi prijatelji. Rijesenje navodno nisu sajle nego potisni lezaj, sto mi nekako i ima logike, te mi je savjetovao izmjenu njega prvo. Ovo je dio u kojem je problem, a ja ga nisam mjenjao do sada. Auto ima oko 103 000km:

 

http://www.njuskalo.hr/motor-pogonski-dijelovi/aktuator-kvacila-hidro-potisni-clio-iii-sport-197-200-oglas-5899611

Link to comment
Share on other sites

Na VW-ima isto ima problem sa ubacivanje u prvu brzinu, problem nije bio u druk ležaju (on kad ode klepeće kod stisnutog kvačila i ako je hidrauličko kvačilo procuri i ulje) nego u pohabanoj košuljici na kojoj on leži. Mislim da to ima veze s tvojim problemom. Sajle još nisam čuo da je netko mjenjao na mjenjaču osim na ručnoj koja se zna istegnut al s obzirom kakvim silama su podvrgnute nije ni čudo. Kod tebe je problem na toj relaciji, košuljica-druk-korpa jer ako su pera malo propala pa hod druk ležaja nije dovoljan da odvoji lamelu do kraja pa ti zato zapinje kod šaltanja. Kako god bilo mjenjač mora dolje.

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

nekuzim sto bi trebao onda prvo promjenit? taj aktuator?. Mislim da ako su vec drugi to mjenjali zbog istog problema i to rijesili nevjerujem da sam sad ja drugaciji...

Link to comment
Share on other sites

Ja sam naveo primjer za VW, neznam kakav je dizajn kod tebe, odnekud moraš krenut. Kreni onda s tim drukom pa ćeš vidjet sve kad se skine mjenjač.

Link to comment
Share on other sites

Na VW-ima isto ima problem sa ubacivanje u prvu brzinu, problem nije bio u druk ležaju (on kad ode klepeće kod stisnutog kvačila i ako je hidrauličko kvačilo procuri i ulje) nego u pohabanoj košuljici na kojoj on leži. Mislim da to ima veze s tvojim problemom. Sajle još nisam čuo da je netko mjenjao na mjenjaču osim na ručnoj koja se zna istegnut al s obzirom kakvim silama su podvrgnute nije ni čudo. Kod tebe je problem na toj relaciji, košuljica-druk-korpa jer ako su pera malo propala pa hod druk ležaja nije dovoljan da odvoji lamelu do kraja pa ti zato zapinje kod šaltanja. Kako god bilo mjenjač mora dolje.

Onda je na mom golfu košuljica pohabana otkad je kupljen, čitaj prije 15 godina. Još on vozi, a na satu 500 tk+

Link to comment
Share on other sites

nekuzim sto bi trebao onda prvo promjenit? taj aktuator?. Mislim da ako su vec drugi to mjenjali zbog istog problema i to rijesili nevjerujem da sam sad ja drugaciji...

Rekao si gore da su ti kao nešto podmazivali, pretpostavio sam da su provjerili dal su sajle naštimane kako treba, naravno ako se mogu uopće štelat a 99% da mogu?

 

niske temperature - hladno ulje - teze saltanje

ne dizi bezveze halabuku dok ne zatopli

Ako je -5 tebi niska temperatura šta je onda -25? Čovjek ne može ubacit u prvu i tvoj savjet je čekaj da zatopli?

 

Onda je na mom golfu košuljica pohabana otkad je kupljen, čitaj prije 15 godina. Još on vozi, a na satu 500 tk+

Dobro za golfa je inače poznato da se nikad ne kvari tako da me to ne čudi. :ahaa:

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

Mogu ja ubacit samo jako tesko dok je hladan. Sad je ok. Ali vjerujem da je taj aktuator ili sajle problem jer je mjenjac kad je zagrijan savrsen.

Link to comment
Share on other sites

Ako je -5 tebi niska temperatura šta je onda -25? Čovjek ne može ubacit u prvu i tvoj savjet je čekaj da zatopli?

 

citaj s razumijevanjem, nigdje ne pise da ne moze ubaciti u brzinu nego da ide teze

a moj savjet je takav jer ce u suprotnom baciti novce jer je problem u gustoci ulja dok je ulje hladno 99,9%

 

EDIT: U stvari, kada bolje razmislim, moguce da je problem u zamasnjaku ili getribi. Najbolje kupiti novu getribu i zamasnjak i odmah zamijeniti lamelu, korpu i potisni lezaj zajedno sa sajlama pa je problem rijesen

Link to comment
Share on other sites

jedino sto on ima taj problem i dok auto stoji... meni se to desava samo u voznji (npr. na 10kmh iz 2. u 1., sto je normalno)

Link to comment
Share on other sites

Ajde ti Zrmi lijepo natrag kod nekog poštenog majstora pa nek od tebi pogleda te sajle dal to šta treba doštelat, ako je to ok onda mjenjaj ulje, barem ono nije skupo.

Mislim da sad i ja odustajem, al budem pratio razvoj jer me zanima šta je bilo na kraju.

Link to comment
Share on other sites

Prvo nevidim smisao sprdanja na moj račun? Ja sam rekao u cemu je bio problem. Otisao sam u servis i rekao ovdje sto su oni rekli. A cuo sam se i s prijateljem koji me je prijateljski savjetovao da sajle nediram jer je taj aktuator bio problem na mnogim cliacima. Naravno da moze biti x stvari, ali ulje sam mjenjao nedavno, sajle nisam nikad, aktuator nikad, korpa i lamela imaju cca 20 000 i nekoristim auto za stazu. Ulje sam stavio original elf, ali sam siguran da je Midland koji sam imao od Hansa kvalitetniji i bolji proizvod. Onak jebeno nemos napisat nista ni na forumu sto primjetis. Uostalom sad je temperatura u plusu i sve je normalno. Ako cu bas gledat logicno da moze bii ulje ali moze biti i taj aktuator jer mi ulazak brzine u prvu nekad pomaze/odmaze ponovno otpustanje/pritisak kvacila.

Link to comment
Share on other sites

Prvo nevidim smisao sprdanja na moj račun? Ja sam rekao u cemu je bio problem. Otisao sam u servis i rekao ovdje sto su oni rekli. A cuo sam se i s prijateljem koji me je prijateljski savjetovao da sajle nediram jer je taj aktuator bio problem na mnogim cliacima. Naravno da moze biti x stvari, ali ulje sam mjenjao nedavno, sajle nisam nikad, aktuator nikad, korpa i lamela imaju cca 20 000 i nekoristim auto za stazu. Ulje sam stavio original elf, ali sam siguran da je Midland koji sam imao od Hansa kvalitetniji i bolji proizvod. Onak jebeno nemos napisat nista ni na forumu sto primjetis. Uostalom sad je temperatura u plusu i sve je normalno. Ako cu bas gledat logicno da moze bii ulje ali moze biti i taj aktuator jer mi ulazak brzine u prvu nekad pomaze/odmaze ponovno otpustanje/pritisak kvacila.

 

Mili, moj savjet, preraso si taj auto i vrijeme je da si uzmeš nešto drugo. Imaš tolko primjedbi, ustvari, sumnjaš u sve živo na tom autu.

Da pojednostavnim, po mom 1. teoremu o čeličnoj kugli. Da je ne znam kak okrugla, tebi ne bi bila dovoljno okrugla.

 

U nekim stvarima me podsjećaš na renea ili raptora il kak se već zove. Više od 4 mjeseca sam gledao njegov crveni 197 u dvorištu kod braceka kolko se pregovaralo oko toga kakve dijelove bu u motor stavil i jel mu daju garanciju da bu poletel. A motor se već bio razletel jer se to već radilo.

Jučer sam se začudio kad sam vidio da je taj auto u voznom stanju na cesti. Naravno zbog braceka. Čovjek uništio auto načisto.

Iskreno, crvena boja super, bijele felge i nalje na pragovima super, ravni nastavci na spuhu isto mrak. Meni sve skupa mrak paket. I sad, kolko god mi se to sviđa, ne bi ga nikad tak nafarbal da ne misle da sam rene.

 

Auto je kanta na četiri kotača i 100.00 pokretnih dijelova i pomiri se više s tim. Razlika je samo u cijeni kante, i boji naravno. 

Link to comment
Share on other sites

Nemoj me usporedjivat s Reneom molim te. Ako ista znam o autu onda poznam ovu kantu. I poznajem je dovoljno dobro da znam kako je nesto bilo  a kako nije. I puca mi ona stvar za Renea i njegovo auto, kao sto mi puca ona stvar sto cu napisat za svoj. A napisao sam. Da mozda malo previse pridajem paznji ali evo ako ces mi uzet drugo vozilo ja cu ti svoj poklonit.

Link to comment
Share on other sites

OK, sorry.

 

Ne znam s kojim drugim vozilom bi bio zadovoljan. Jel imaš kaj u planu?

 

A kaj se tiče clija, već ga imam tak da fala.

Link to comment
Share on other sites

EDIT: U stvari, kada bolje razmislim, moguce da je problem u zamasnjaku ili getribi. Najbolje kupiti novu getribu i zamasnjak i odmah zamijeniti lamelu, korpu i potisni lezaj zajedno sa sajlama pa je problem rijesen

 

:laugh2:  :laugh2:  :laugh2:  :laugh2:  :laugh2:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.