Jump to content

Cleon-dorade


El Bayanero

Recommended Posts

El Bayanero

Evo ovako.....Interesuje me da li je velika procedura i sta je potrebno da se stari dobri Cleon(1.4) malkice pojaca?

Jedini uvjeti su da motor nosi dupli Weber i da bude N/A...Trenutno je weber na njemu i ima nesto sitno preko 60ks mjenjac je JB1 a bio je JB5-imam obadva...

Postoje li u prodaji neke bregaste za taj motor sa kojima bi se moglo nesto napraviti?

Molim samo bez komentara uzmi jaci u startu jer imam na stanju jedan Cleon i hocu malo da se poigram ako bude izvodljivo....pa eto...izvo'lte

Link to post
Share on other sites

Povecanje kompresije i povecan dovod goriva. Sitna dorada glave i kratki diferencijal.

Link to post
Share on other sites
El Bayanero

Na ovom motoru imam kompresiju oko 12 ima i vise goriva a JB1 ima krace omjere. sta podrazumijevas pod sitna dorada glave? Jel' da se malo sire kanali?

Kako bi bilo uzeti glavu i bregastu od turba pa napraviti da ima malo vecu kompresiju i portati?

Ima li smisla olaksavati zamajac?

I ono poslednje: K'o mi moze kvalitetno obraditi glavu i olaksati zamajac?

Hiljadu pitanja :tup:

Edited by El Bayanero
Link to post
Share on other sites

Bregasta od turba ti nema nista veci lift ili otvaranje. Ako i ima to je neznatno. Glava od turba ima bolji protok ali je deblja tako da bi dobio odgovarajucu kompresiju trebao bi je dosta "skinuti" sto nije bas pozeljno za squish prostor. Mozda da skines par mm s bloka???

Da, sitna dorada glave podrazumjeva "portanje" tj. sirenje (ovisno o potrebi) usisa i ispuha te obradu komora. Tko ce ti to raditi? Paaaa... Nemam pojma :roll:

Zamasnjak je uvijek preporucljivo "stanjiti" kad su ti cilj visoki okretaji.

Link to post
Share on other sites

snaga = količina zraka i/ili okretaji; nađi način da uguraš više zraka u motor (bregasta, porting glave) uz smanjenje mase rotirajučih dijelova (olakšavanje radilice, klipnjača, zamašnjaka itd itd) i to je to. gorivo je ionako usputna stavka. pokušaj nać na netu slike ispušnih grana i napravi repliku jer ti n/a cleoni imaju užasne grane...

Link to post
Share on other sites
El Bayanero

Problem je sto nisam nasao bregastu za ovaj Cleon ima u ponudi za GTT, alpine turbo...ali za obicni nema...

Ukoliko ima neko ko moze kvalitetno odraditi olaksavanje onda bih se mozda odlucio na taj korak, glavu sam necu da diram i nju bih dao da se radi kompetentoj osobi.....od bregaste izgleda nista.............

Imam slike grana 4-2-1 nebi bio problem prekopirati.............

Link to post
Share on other sites

iskreno, mislin da ti se najviše isplati uzet ispušnu,turbo,karb,bobinu sa gtt-a i stavit na svoj motor... ovako uz sve n/a prerade koje su navedene opet će neki gtt na 0.8bar pomest pod sa tobom :bigl:

Link to post
Share on other sites
El Bayanero
iskreno, mislin da ti se najviše isplati uzet ispušnu,turbo,karb,bobinu sa gtt-a i stavit na svoj motor... ovako uz sve n/a prerade koje su navedene opet će neki gtt na 0.8bar pomest pod sa tobom :bigl:

Da mi je cilj da metem podove uzeo bih to odmah ili nesto drugo, hocu samo zbog svog gušta, autic trenutno ima drugu funkciju a to je da bude vrijedan radnik. Rekoh, imam jos jedan motor za njega koga planiram sklopiti,nek se nadje, pa kontam samo malo ga "podebljati".

metla koju inace ponekad koristim je marke Coach 2.0 16v :bigl:

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..