Jump to content

Renault 5


cof

Recommended Posts

Dakle kupio sam R5 sa orginalnih 118000 i sada mislim radit mali servis pa molim preporuke...

Promjenio bi ulje i filtere ulja, zraka, goriva... Gdje bi mi bilo to najpametnije kupovat?

Isto tako ne radi mi ventilacija u kabini a mislim da nije do prekidaca pa gdje to nac i sto bi to moglo bit?

Zupčasti ne znam kada je mjenjan.... Da li serviser može vidjet dal se treba mjenjat ili ne i kolko bi to negdje bilo u cjenovnom rangu?

Unaprijed zahvaljujem na odgovorima....

Link to comment
Share on other sites

Dakle kupio sam R5 sa orginalnih 118000 i sada mislim radit mali servis pa molim preporuke...

Promjenio bi ulje i filtere ulja, zraka, goriva... Gdje bi mi bilo to najpametnije kupovat?

Isto tako ne radi mi ventilacija u kabini a mislim da nije do prekidaca pa gdje to nac i sto bi to moglo bit?

Zupčasti ne znam kada je mjenjan.... Da li serviser može vidjet dal se treba mjenjat ili ne i kolko bi to negdje bilo u cjenovnom rangu?

Unaprijed zahvaljujem na odgovorima....

Kupi tamo gdje (ako) imes neki rabat ako ne onda to moze biti Gregurek, Tokic, AutoKreso. Sadvim je nevazno.

Jel radi ventilator uopce ili ne?

R5 ima lanac tako da nemas straha od pucanja i mozes jos ovoliko kilometara bez da ga diras.

Link to comment
Share on other sites

Kupi tamo gdje (ako) imes neki rabat ako ne onda to moze biti Gregurek, Tokic, AutoKreso. Sadvim je nevazno.

Jel radi ventilator uopce ili ne?

R5 ima lanac tako da nemas straha od pucanja i mozes jos ovoliko kilometara bez da ga diras.

Kao prvo hvala na brzom odgovoru.

Ventilator ne radi, dakle kada upalim prekidac nista se ne desava.

A ima lanac, odlicno, jako koristan podatak....

Link to comment
Share on other sites

dakle, digni haubu i čačkaj po ventilatoru, prvo provjeri jel uopće spojen, ako nije pravac otpad traži polovni, po novi ne moraš niti pokušavat ić...

Link to comment
Share on other sites

Pocni ispocetka,pa prekontroliraj sve osigurace,pa onda idi dalje s prekidacem (probaj ispitat dolazi li napon,i spoji ukratko bez prekidaca da vidis jel se vrti),pa tek onda idi na ventilator jer nije nesto extra pristupacan.

Ne znam gdje bih ti savjetovao kupovinu ulja i filtera,al preporucam da i u getribi zamjeniis ulje,jer je to kilometraza za zamjenu istog...... :hey:

Link to comment
Share on other sites

Ulje za peticu ti je dovoljno uzet neko polusint 10W40. Ja godinama koristim Valvoline i nikad problema. Trebaju ti tri litre. Filter ulja je posvuda jeftin i može se naći za manje od 40 kn kao i filter zraka ispod 100 kn ako ti je onaj okrugli (elipsasti) uložak koji ide u plastično kućište.

Sve ovo a i filter goriva ima Auto Krešo, ja otkad su u Dubrovniku otvorili prodavaonicu kupujem kod njih.

Ventilacija je kao i kod većine auta teško dostupna. Propeler ventilatora je na sredini međuprostora izmeđ motora i kabine. Ja sam jednom pokušao svog skinuti jer mi na nižim brzinama ispušt ačune zvukove ali sam shvatio da je to kompiliciran zahvat pa sam odustao. Treba utvrditi dobija li napon prekidač ili je kvar na samom motoru ventilatora. Ako ima napona i ispravan je trobrzinski prekidač onda ti želim puno strpljena u skidanju ventilatora. Možda je netko s foruma to već radio pa da podijeli s nama know-how.

Link to comment
Share on other sites

ja sam svog koji je klapao zamjenio za polovni koji malo manje klapa (hvala rufus! :D ) i nije neki problem :) naravno ako uopće ne radi provjeri osigurače i dobija li struju uopće, i je li prekidač ispravan...

Link to comment
Share on other sites

mali savjet,kod mijenjanja ulja,za čep na karteru ti umjesto ključa može poslužiti i kvaka od vrata ..

isto tako ako nemaš alat za skinuti filter ulja probiješ ga kacavidom pri vrhu i onda ide...

Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgovorima, prvo cu krenut od prekidaca pa cemo vidjeti dalje kakva je situacija.....

:nene: Prvo osigurac! Ako ga preskocis,đaba ti sve dalje... Znaci kad ustanovis da od njega struja ide dalje,onda razmisljaj o prekidacu i na kraju o motoru i kablovima do njega... :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Još jedan savjet glede skidanja uljnog filtera pošto je nezgodno smješten. Ako ga ne možeš skinut rukom, probaj uzeti komad grubog glaspapira, omotaj ga oko filtera i onda probaj odvijati. Meni je pomoglo više puta jer je inače filter gladak i klizi u ruci.

Kad odvijaš filter ulja obvezno ispod njega natrpaj puno stare krpe a ispod auta karton jer svo ulje iz filtera iscuri ka koliko god ga brzo uspiješ odviti. :hebemu:

Drugi savjet je - UVIJEK kupi novi bakreni prsten čepa za ispuštanje ulja. Košta samo 3-4 kune i ne vrijedi ostaviti starog jer će sigurno pored njega curiti.

Link to comment
Share on other sites

Ventilator kabine se jednostavno vadi.

Otvoriš haubu! :bigl:

Nalazi se na sredi onog prostora di je akumulator i dizalica.

Odvrnu se tri (mislim da su tri :nezna: ) šarafa i skine se plastična mrežica.

Koliko me siječanje služi (davno je bilo kad sam ga vadio) dalje nema nikakvih šarafa već ima mali plastični sigurnosni štift.

Nešto kao ovo bijelo čudo na slici

post-142-1252403143_thumb.jpg

Taj štift oslobodiš i izvučeš ventilator zajedno sa motorom vani

Link to comment
Share on other sites

Slazem se da se vent lagano vadi van, nije nikakva mudrost. Ja moram izvaditi svojeg da ga podmazem... Kao sto je gore napisano, skine se mrezica, ali ja nemam nikakav stift, samo se okomito prema gore povuce, ne u koso. I pazi s krilcima, od zamora plastike, lako pucaju. Ako hoces provjeriti da li je ispravan, slobodno ga spoji direktno na akumulator s 2 zice. Ako zavrti, dobar je, problem je negdje drugdje. Jos provjeri da li su i kontakti na kojima sam ventilator lezi u kucistu mozda korodirali.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je najcesci kvar hladjenja bio do prekidaca koji postane ili previse tvrd pa se ne moze prebacivati ili se kontakti izlizu pa ne ukljucuju ventilator.

Moj savjet: kupi polovan /ispravan ) prekidac i zamijeni. Ako ne bude do njega jos bolje imaces ga u rezervi.

Link to comment
Share on other sites

I josh jedan vrlo koristan podatak vezan za ulje u mjenjacu ili getribi kako vec zoves :), ako budes dosipao ulje obrati paznju da kupis 75w/80 ulje,jer vecinom sva francuska vozila koriste to rijedje ulje za mjenjac,ja sam sebi sipao ELF ne mogu se sjetiti tacno sta je pisalo na kutiji jest da je malo poskupo ali na tim stvarima ne treba zalit ,ja sam u BiH placao oko 6-7 eura za pola litre tog ulja,i mozes radi sebe promjeniti remenicu koja ide sa radilice na vodenu pumpu da ti se ne desi kao meni da pukne,pa sam poslije obisao kompletnu BiH da nadjem instrument tablu sa pokazivacem temperature motora.

Edited by edyx26
Link to comment
Share on other sites

Ovo da bi bilo dobro da ima pokazivač temperature to je istina... Koliko litara ulja ide u getribu?! Mislio sam stavit Ina transmol 75w/80 mislim da je oko 44 kn/l. Ako mislis na Transelftrz 7eura stvarno nije puno onda bi radije to stavio... Čini mi se da inino ulje ima interval izmjene preko 300000km ili 2 godine, sad možeš mislit što će biti prije :)

Link to comment
Share on other sites

2,9 litara ulja bi trebalo stati...Sipas dok na onaj cep ne pocne izlaziti ulje...Naravno stanes na ravno i to je to...

Link to comment
Share on other sites

Mozda mi je promaklo koji je motor u tvojoj petici pa sam pretpostavio da je 1.1. Ako nije javi koji je pa da tocnije pogledam.

Glede čorbe koju sipaš svuda po autu,evo ti popis koliko čega se moze nalit unutra:

post-7112-1252955182_thumb.jpg

:hey:

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.