Jump to content

Kupnja novog vozila


Vlado-Baotic

Recommended Posts

ako se odlučite za bilo kakvu kupnju novog ili rabljenog vozila slobodno se javite mojoj kolegici koj je upoznata sa svim uvjetima za članove foruma ili za članove RK.

:hey: TIANA VARGA

tel. 01/2900-014

mob. 098/9213-422

e-mail. tiana.varga.baotic@dealer.renault.hr :ahaa:

INFO:

Popust kod kupnje vozila nije fiksni, a dogovara se individualno sa kupcem na licu mjesta.

Ovisi o cijeni vozila i drugim faktorima u trenutku kupnje, kao i da li ste član Klub ili foruma.

Edited by Hrci
dopuna posta
Link to comment
Share on other sites

O yea ja se bum javio dok bum ganjao kredita kod banke za sporta.. ali tek za 3 godine :wall::place: :place:

Link to comment
Share on other sites

A kaj imamo sa Baoticem, ako smijem pitati?

Jer OVDJE ne mogu naci nista :nezna:

Ne možeš, jer još nije stavljeno, odnosno čeka se potpisivanje ugovora.

Dogovor je u završnoj fazi i nakon toga ide obavijest na portal, forum

i sve kaj treba.

Kolega Vlado iz Baotića stavio je obavijest prije toga.

Uskoro sve informacije i detalji

Link to comment
Share on other sites

Napokon su koncesionari od smanjene prodaje i dosade, počeli razmisljati kako da se približe kupcu. Svaka pohvala!

Link to comment
Share on other sites

ako se odlučite za bilo kakvu kupnju novog ili rabljenog vozila slobodno se javite mojoj kolegici koj je upoznata sa svim uvjetima za članove foruma ili za članove RK.

:hey: TIANA VARGA

tel. 01/2900-014

mob. 098/9213-422

e-mail. tiana.varga.baotic@dealer.renault.hr :ahaa:

INFO:

Popust kod kupnje vozila nije fiksni, a dogovara se individualno sa kupcem na licu mjesta.

Ovisi o cijeni vozila i drugim faktorima u trenutku kupnje, kao i da li ste član Klub ili foruma.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 months later...

Bolje promjeniti marku, ja sam prvi put s renolom i nikad više.

Link to comment
Share on other sites

Što to dobija član foruma naspram običnog kupca koji dolai u salon kod Baotića i kupuje auto koji Baotiću stoji na lageru rabljenih 300 dana i ne može ga se riješiti? Npr. Baotić prodaje rabljeni auto sa nula kuna zarade ili minusom samo da ga se riješi i onda dolazi čovjek sa foruma i kaže ja sam sa Renault foruma, a kolege iz Baotića se bacaju na glavu od sreće jer je došao netko od nas i onda nam prodaje auto sa minusom?

Dajte molim vas...

Link to comment
Share on other sites

Što to dobija član foruma naspram običnog kupca koji dolai u salon kod Baotića i kupuje auto koji Baotiću stoji na lageru rabljenih 300 dana i ne može ga se riješiti? Npr. Baotić prodaje rabljeni auto sa nula kuna zarade ili minusom samo da ga se riješi i onda dolazi čovjek sa foruma i kaže ja sam sa Renault foruma, a kolege iz Baotića se bacaju na glavu od sreće jer je došao netko od nas i onda nam prodaje auto sa minusom?

Dajte molim vas...

Koji je tvoj problem?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Koji je tvoj problem?

Nemam ga, a ti? Samo sam postavio pitanje koje je potpuno realno? Ako nisi shvatio pitanje mogu ti ga ponoviti.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pitanje,je na mjestu! Dosta je bilo mazanja ociju i velikih zarada koncesionara. Spustite cijene ili propadnite! Svi bi se htijeli debelo zaraditi,dok nam place/standard padaju dole.

Link to comment
Share on other sites

Laser, nisam vidio puno pitanja koja se zaokruže s konstatacijom "ma dajte molim vas", a da nisu bila retorička.

Marketing je složen i firma može odlučiti i izgubiti na jednom primjerku da bi se pročulo o njima pa da prodaju deset drugih sa zaradom. Isto tako, članu RKH mogu dati popust koji bi inače dali stalnom kupcu, npr produženo jamstvo i dodatnih 3-4 tisuće kuna na auto na kojem imaju bolju maržu pa imaju manevarskog prostora. Za aute koji su raznim akcijama maksimalno pojeftinjeni sigurno neće ići u gubitak, zato i kaže da se ti popusti za RKH članove rješavaju od slučaja do slučaja.

Stanislav, otvori poseban topic za revolucije.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Kako neki tu aludiraju na zaradu koncesije na prodaji novog vozila... a ljudi ne žive od prodaje... da se neki prodavač hoće malo pozabavit, uzmi ovo, ne uzmi ono... itd... daćemo ti nešto na poklon što nas ne košta puno, budi naš kupac, sutra korisnik, prekosutra ćeš preporučit prijatelja... baš ovo što je i roller napisao

Edited by twingara
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

da kupujem novi auto stvarno bi se raspitao na sto mjesta,a ne kao kad sam ga prije kupovao pa zapeo samo za štarkelja,koji je ispao totalni cigan prema meni kao kupcu. ništa nisam dobio osim zvučnika nestručno stavljenih pa mi je voda u vrata curila. čak su mi naplatili spajanje radija 250 kn. strašan posao od 3 min jer ga je samo uštekao na konektor. ulje u motoru sam dobio 10w40,jer je 5w40 puno skuplje,a zadnju ploču su mi klinci praktikanti izmesarili prilikom ugradnje zadnjih zvučnika,za ne prepoznat i to mi je naplačeno 450 kn. ali to je bilo 2003 godine,pa su se možda i popravili,no nikad više štarkelj velika gorica. eto teme za novi topic,zar ne? malo sam se udaljio od teme,sry zbog toga :ljut:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ajme

Reka sam sto puta da nigdi nikad neću komentirat ove rasprave o ovim tzv ovlaštenim serviserima i dilerima pojedine marke vozila kod nas na ovom forumu je naravno rijeć o Renaultima.Kako je u prijašnjim postovima navedeno loših iskustava sa ovlaštenjacima ima na pretek.Nažaost u našoj sveopčoj svakodnevici isprepletenoj sa lopovski isceniranom realnošću ni auto branša nije lišena razno raznih dubioza pa ajmo redom:

-Ovlašteni prodavači prodaju vozila sa minimalnom maržom ali uglavnom na kredit ili lizing time zarade oko 30 i više posto nego da su vozila prodali u kešu a da apsurd bude veći u većini slučajeva za gotovinu ni nema nekakvog popusta jer kao pa ovo su akcije znate kako je pa nemamo zarade ma koga briga ima li on zarade ako ja u kešu želim otići doma sa ljubimcem ali jok konkretno prije tri godine da sam scenica platio u kešu stajao bi me 184000 kn a sada pošto je chf (švicarski franak)naraso do besvjesti taj će me auto ispast oko 240000 kn plus kako itd pa nek mi kažu povoljna kupna a tražio sam im 10% popusta imao lovu u đepu i vjerovali ili ne nisu htjeli živu lovu.Sve ovo odvijalo se u Gašperovu u Splitu krajem 2007.

-U ovlaštenim servisima stručni kadar je raritet ili praktikanti ili ljudi bez ambicija za napredovanja u struci čitaj nesposobni a rezultat je balkanska usluga po europskim cijenama,u konačnici stranka uglavnom nezadovoljna.

-Kad uđemo u EU tada nas ovlašteni neće smjeti strašiti da će mo izgubiti garanciju ako ne servisiramo vozilo u garantnom roku kod njih jer je uvoznik vozila po EU zakonima dužan otklanjati greške u garancijskom roku bez obzira dali se auto servisira u tzv ovlaštenoj mreži ili ne,tj bilo koji servis koji je uredno prijavljen može raditi na vozilu bez posljedica po vozilo i njegovu garanciju.

-Ima tu još nebuloza od toga da mi obični serviseri ne možemo doći legalno do literature i baze podataka od opet tzv uvoznika koji imaju svoju politiku poslovanja tj MONOPOL i td itd a sve na kraju plačaju sitni mali obični ljudi koji samo žele voziti svoj automobil i biti zadovoljan sa njim.

Unaprjed se ispričavam ako se netko prepoznao u navedenom tekstu i našao se na neki način oštečen u bilo kom smislu!

Edited by done
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja bio ,kupio na drugom mjestu,što su veći to su odbojniji.Uz ispriku, ljepotica me nije oduševila. :frown:

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Ja bio ,kupio na drugom mjestu,što su veći to su odbojniji.Uz ispriku, ljepotica me nije oduševila. :frown:

Nemoj tako, baš mi je ona prodala megsa...:)nice nice

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nemoj tako, baš mi je ona prodala megsa...:)nice nice

Ma to da,ali stvar je u lovici uvjek ima bolja ponuda
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ovo baš i ne stoji, jer kad sam bio u baotiću pred tjedan dva rekli su da ne mogu složit nikakav popust za članove rk foruma( kao što sam i očekivao), štoviše nisu uopce dali nikakavpopust za auto, za isti model auta, s još nešto dodatne opreme sam dobio osjetno jeftinije u jednoj drugoj auto kući u zgu. i

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ajme

Reka sam sto puta da nigdi nikad neću komentirat ove rasprave o ovim tzv ovlaštenim serviserima i dilerima pojedine marke vozila kod nas na ovom forumu je naravno rijeć o Renaultima.Kako je u prijašnjim postovima navedeno loših iskustava sa ovlaštenjacima ima na pretek.Nažaost u našoj sveopčoj svakodnevici isprepletenoj sa lopovski isceniranom realnošću ni auto branša nije lišena razno raznih dubioza pa ajmo redom:

-Ovlašteni prodavači prodaju vozila sa minimalnom maržom ali uglavnom na kredit ili lizing time zarade oko 30 i više posto nego da su vozila prodali u kešu a da apsurd bude veći u većini slučajeva za gotovinu ni nema nekakvog popusta jer kao pa ovo su akcije znate kako je pa nemamo zarade ma koga briga ima li on zarade ako ja u kešu želim otići doma sa ljubimcem ali jok konkretno prije tri godine da sam scenica platio u kešu stajao bi me 184000 kn a sada pošto je chf (švicarski franak)naraso do besvjesti taj će me auto ispast oko 240000 kn plus kako itd pa nek mi kažu povoljna kupna a tražio sam im 10% popusta imao lovu u đepu i vjerovali ili ne nisu htjeli živu lovu.Sve ovo odvijalo se u Gašperovu u Splitu krajem 2007.

-U ovlaštenim servisima stručni kadar je raritet ili praktikanti ili ljudi bez ambicija za napredovanja u struci čitaj nesposobni a rezultat je balkanska usluga po europskim cijenama,u konačnici stranka uglavnom nezadovoljna.

-Kad uđemo u EU tada nas ovlašteni neće smjeti strašiti da će mo izgubiti garanciju ako ne servisiramo vozilo u garantnom roku kod njih jer je uvoznik vozila po EU zakonima dužan otklanjati greške u garancijskom roku bez obzira dali se auto servisira u tzv ovlaštenoj mreži ili ne,tj bilo koji servis koji je uredno prijavljen može raditi na vozilu bez posljedica po vozilo i njegovu garanciju.

-Ima tu još nebuloza od toga da mi obični serviseri ne možemo doći legalno do literature i baze podataka od opet tzv uvoznika koji imaju svoju politiku poslovanja tj MONOPOL i td itd a sve na kraju plačaju sitni mali obični ljudi koji samo žele voziti svoj automobil i biti zadovoljan sa njim.

Unaprjed se ispričavam ako se netko prepoznao u navedenom tekstu i našao se na neki način oštečen u bilo kom smislu!

tako ti je to kod gotovine sreća kad ne moraš plaćati kamatu, trgovcu je svejedno kako se plaća jer vozilo je naplaćeno.

ne da neće živu lovu neće ni devize za divno čudo samo kune primaju ali kad iskazuju cijenu onda u Eurima.

lijepo od njih što vozilo ne moraš odmah uplatiti nego kod isporuke se plati zadovoljni su avansom od 500€.

u samo tri godine skoro 60.000kn za kamatu dobar si ali tko bi znao za toliku razliku koju mnogi ni ne osjete.

s druge strane koliko možeš dobiti za Scenica nakon te tri godine??

kad smo kod sposobnosti ne mogu reći tko je sposoban ali zasada sam ja najsposobniji i uvijek sam zadovoljan opravkom samo da su dijelovi dostupniji i povoljniji.

šta će mi garancija daj mi još povoljniji automobil umjesto toga.

do literature se može doći danas je sve dostupnija uglavnom na engleskom jeziku mada ima i naših knjiga jer sve je to jako slično stvar je u nijansama.

reći će mnogi nije to Zastava da se dijeli shema električne instalacije, pišu udžbenici, dobiješ malo boje, komplet žarulja, set ključeva, to su fina kola gdje su čekić i gedore prošlost sve je to elektronika ništa ne smiješ dirati :) .

šalu na stranu tko želi može dalje raditi na autu a većina koja nije dosada zašto bi od sada mazala ruke.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Znam da ne spada ovdje, ali ipak ću pitati jer je taj post najbliže mojem pitanju.

Jel bi ta tvoja prijateljica mogla provjerit po papirima kad i što je urađeno na servisu kod Baotića?

Kupio sam polovni auto i lik kaže da je auto servisiran kod baotića, ali on ne zna točno što sve jer su računi išli direktno na njegovu firmu (ili leasing kuću), a mene zanima što je sve rađeno/servisirano na autu.

Možeš mi se javiti i PM-om.

Pozdrav svima!

Link to comment
Share on other sites

nazovi baotić i daj im broj šasije... po tome vide sve kaj je rađeno u ovlaštenoj mreži na autu a ne samo kod njih ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.