Jump to content

Kupnja novog vozila


Vlado-Baotic

Recommended Posts

Kugle se bez problema mjenjaju, a što se tiče rukohvata to uglavnom shebu žene i metroseksualci sa konstantno namazanim rukama sa kojekavim kremicama ....

Link to comment
Share on other sites

Ima i toga ... kada sam kupio auto i pogledam unutrašnji rukohvat suvozačkih vrata - taman, crn od prljavštine ... verovatno zamašćen od kopjekakvih kremica, maziva i vodica i nije čudo da privlači prljavštinu-jedva sam uspeo da ga dovedem u red.

Link to comment
Share on other sites

na 2004 i na 2003 se ne mijenjaju. Ide škara cijela. Za rukohvate nisi u pravu. Jednostavno gumirana obloga postane ljepljiva. Također i pustanje vode u pretinac. 

I kod mene na L3 ima tih unutrašnjih rukohvata na vratima koji su lepljivi a auto 8 g! imao sam prilike da vidim kod kola starih 15-20 godina da toga nema. Da li je moguće da u smešu za plastiku toliko ubacuju prirodnih materijala jer navodno oni br

Link to comment
Share on other sites

na 2004 i na 2003 se ne mijenjaju. Ide škara cijela. Za rukohvate nisi u pravu. Jednostavno gumirana obloga postane ljepljiva. Također i pustanje vode u pretinac.

Ovo nisu moje reči.

Edited by Astrea
Link to comment
Share on other sites

Evo mi smo mijenjali na mom 2003 god 1.9dci

Pricaju ljudi gluposti

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Najgori auti koje sam ja vidio bili su od automehanicara. Rade na drugima cijeli dan a za svoj niti volje niti vremena i do zadnjeg trpe lupkanje skripanje i ostalo. Sad,kako utvrditi golim okom kod kupovine stanje turbine? Ja sam isao na slijepo. Nije zvizdala i nije auto dimio kao ni sad pa mogu reci da sam s svojom futarom imao srece. Kvacilo mi je kao na novom autu. Prije skoro tri god sam ga kupio i osim skara te termostata od r4 nista promijenio. Eh pukla mi opruga. No to je jtd koji je. ( pljujte me ) superioran bilo kojem 1.9 motoru u klasi. Obrati obavezno paznju na kvacilo. Auto ti je prekrasan za voziti. Vidi stanje zadnjih diskova ( skupi kao sam vrag),podizaca prozora krepavaju kao blesavi. Kugle mu isto nisu bas kvaliteta a skare moras mijenjati jer su upresane, vidi i pumpicu za vodu brisaca te salter rikverc svijetla. Ja sam to sve mijenjao a ti na tome mozes cijenu rusati. Zna ti vodu u policu pustati. Pripremi se na ljepljive rucke u vratima unutra. Sretno. 

Za superiornost jedino po izdrzljivosti i to samo motora. Dvomaseni nije neka sreca. A cuje se ko traktor. Dci su mnogi tisi i ugladjeniji. I ono sto mi se jako svidja je kako dci voli visoke okretaje. Nikad se nis ne buni nema nekih ludih zvukova i sl.

Moze kolega potvrditi kako sam ga provozao po plominci. Samo je bio komentar, "ti ovo vozis ko benzinca a i motoru pase"

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Odkad se to ne meg2 mora mjenjaci cijelo rame? Price za malu djecu. Kugla se ispresa i upresa se nova.

A ove ostale stvari necu komentirati, izgleda da si naletio na nes lose. 
Stari je kupio megana 1.5dci 78kw. Novog iz salona. 2007 godine. Auto sada ima cca 105tkm. Nikad nikakvih problema. Servis svakih 10tkm, disk plocice, i prednje opruge. Jedina zamjerka je volan, izgleda ko da auto ima 400tkm, dok je ostatak unutrasnjosti ko nov.

 

I sta se tice milosevog megana, lijepo me je iznenadio kako ide po polomnici :)

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Sto je s letvom vana, vuce u jednu stranu, piksne?

Ima li dvomaseni? PCV ventil, puknuta sarka vrata pa vise, podizaci u banani,?

A sto se tice gumiranih rukohvata to radije ogulim nego da mi se lijepi za ruke.

I ti rukohvat kad ga malo stisnes u saku cvili ko napusteni stenac...

Ima li jos sta?

šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

Cek sta ti komentarises ?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

S letvom volana trenutno nema problema.
Dvomaseni na meg2? Neznam di je tu problem, nijedan slucaj jos nisam imao da ga je trebalo mjenjati, nije to VW.

S rukohvatima isto nema problema, jer se ne koristi onaj sugavi kokpit koji unistava plastike i cini ih ljepljivim.

Rukohvati ne cvrče, al zato nekad se cuju cvrčci izmedu table i sajbe(uzasno iritantno, barem meni). I to je to.

 

Nemojte usporedivat aute iz uvoza koju su premasili 400tkm, a kupljeni su sa 180tkm "stvarnih". Pa pricat, fuj, nikad vise francuza, auto se raspada a ima 150tkm.

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Kakvo je to sad napadanje?? A sta se treba gledati kod 13 godina starog truljavog dizela nego izdrzljivost? Radi kao traktor? E super. Treba kao benzinac pa u 300 tkm dvije turbine. Zamasnjak jtd ne odlazi.  Niti leteci niti hrpa toga kao na 1.9 dci. A kuglu meni nisu mijenjali i tako su mi u ovlastenom rekli da ne ide van. Jos ce te me uvjeriti kako je taj auto jeftino odrzavati pa se mogu ispovracati. Uzas kavi likova ovdje ima. Imaju par god taj auto a sve znaju o njemu. Ja ga kupio nava i vozio iz nule 6.5 god pa nista o njemu ne znam.

Link to comment
Share on other sites

Ajmo ljudi, pitam za savjete o kupnji megana 2, a vi temu preusmjerili na Fiat

šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pa pitakmj konkretno. Meni nije jista jasno iz tvog predzadnjeg posta. Bio si gledat i to uocio ili??

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kakvo je to sad napadanje?? A sta se treba gledati kod 13 godina starog truljavog dizela nego izdrzljivost? Radi kao traktor? E super. Treba kao benzinac pa u 300 tkm dvije turbine. Zamasnjak jtd ne odlazi.  Niti leteci niti hrpa toga kao na 1.9 dci. A kuglu meni nisu mijenjali i tako su mi u ovlastenom rekli da ne ide van. Jos ce te me uvjeriti kako je taj auto jeftino odrzavati pa se mogu ispovracati. Uzas kavi likova ovdje ima. Imaju par god taj auto a sve znaju o njemu. Ja ga kupio nava i vozio iz nule 6.5 god pa nista o njemu ne znam.

Ajd sad ti mene ubijedi kako ja nisam mijenjao kuglu na svom i da moj nije 2003 godiste.. Sta sve necu cuti...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nisam još isao gledati auto, nego cisto pitam vlasnike meg 2 na sto obratiti paznju, a neke sam stvari, probleme, citao vec ovdje. Jedino ovo skripanje rukohvata sam osobno dozivio na meganu od zeninog brata

šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

Rukohvat Megana ne znam ali znam da rukohvat vozačkih vrata L3 toliko škripi kada naslonim bok levog kolena da pomislim da će da se odvali. Pošto su iz iste familije verovatno je to slučaj i sa Meganom.

Link to comment
Share on other sites

Obrati paznju na zadnje diskove. Ako su potroseni kostaju puno. Idu s lezajem. Turbinu pitaj filipa kako da preglesas koliko mozes. Vidi jel klima radi. Napravi si natuknice obavezno. Kvacilo također. Ne smije loviti jako visoko ili nisko i biti tvrdo. Sad ipak je polovan s 200 tkm upitnih tako da si odvazi. Nije ti jeftin auto za odrzavati pogotovo ako 19godisnjak ne radi ili radi za malu placu. Kuglu su svemoguci forumasi mijenjali pa onda tako cemo i prihvatiti. Skripi ti unutrasnjost tako da to ocekuj. Displaj od km sata na jakom suncu zna strajkati prestati prikazivati brojeve. Na stisak dugmeta mora poceti odrađivati paljenje. Znaci klik i odmah otpusti. Ako moras drzati cijelo vrijeme nekaj ne stima s tim. Meni je bila problem i zadnja celjust drzala je pa spalila disk. Pogledaj i bravicu prtljaznika. Neka je elektricna. Meni je krepala

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Skupim sve savjete na list papira i stavljam kvačice kad bude pregled ;)

šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

dado, kvacilo je uvijek na identicnom polozaju sem ako je propisao cilindar potisni. hidraulicni je i samostelajuci ujedno s time tako da po papucici nemozes uopce znati potrosenost kvacila. 

ovo za paljenje da, stisnes kvacilo i gumb i mora pocet proces paljenja (kontakt - grejaci ako su potrebni i anlasovanje))

Link to comment
Share on other sites

To mi je poznato, inace je puknuo zubic u citacu kartice

šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

To mi je poznato, inace je puknuo zubic u citacu kartice

 

šlapatalk

 

 

ne. Nema on kao laguna. Samo je rupa bez zuba

Link to comment
Share on other sites

Obrati paznju na zadnje diskove. Ako su potroseni kostaju puno. Idu s lezajem. Turbinu pitaj filipa kako da preglesas koliko mozes. Vidi jel klima radi. Napravi si natuknice obavezno. Kvacilo također. Ne smije loviti jako visoko ili nisko i biti tvrdo. Sad ipak je polovan s 200 tkm upitnih tako da si odvazi. Nije ti jeftin auto za odrzavati pogotovo ako 19godisnjak ne radi ili radi za malu placu. Kuglu su svemoguci forumasi mijenjali pa onda tako cemo i prihvatiti. Skripi ti unutrasnjost tako da to ocekuj. Displaj od km sata na jakom suncu zna strajkati prestati prikazivati brojeve. Na stisak dugmeta mora poceti odrađivati paljenje. Znaci klik i odmah otpusti. Ako moras drzati cijelo vrijeme nekaj ne stima s tim. Meni je bila problem i zadnja celjust drzala je pa spalila disk. Pogledaj i bravicu prtljaznika. Neka je elektricna. Meni je krepala

Svemoguci forumasi?

Tipican primjer forumskog covjeka, koji nema iskustva u praksi. Neisplati se uopce raspravljat. 

Zelis pomoci nekome, pa ispadnes....

Untitled.thumb.jpg.f5ef1b521c5d3f0978e12

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Skupljamo savjete i misljenja, ne raspravljamo

Link to comment
Share on other sites

Dado uz dužno poštovanje ,ali pola stvari si falio...em nisi vozio meg 2  1.9 dci, a to što su od tebe napravili ovcu tih godina nije moj problem, vjerujem da si megija prodao sa manje kilometara nego što sam ja napravio na svome polovnome...a rukohvati na meg 2 na dodir su solidnije i bolje npravljeni nego na meg 3, na meg 2 niti jedan ne ispušta cvrčke i zvukove ,a na meg 3 kao da si uhvatio za neku igračku iz kinder jajeta uvija se i krcka...moje osobno iskustvo sa gumiranim dijelovima je pozitivno ako se izuzmu mehanička oštećena ,ljepljiva mi je postala jedno obloga oko ručkice za otvaranje vozačkih vrata i to nakon što je žena imala problema sa kožom i konstantno morala imati ruke doslovno utopljene u kremu....zamašnjak,lamela,turbina,egr,maf,dizne sve je još uvjek originalno...jedino sam leteće zamjenio...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.