Jump to content

Kupnja novog vozila


Vlado-Baotic

Recommended Posts

Sto je s letvom vana, vuce u jednu stranu, piksne?

Ima li dvomaseni? PCV ventil, puknuta sarka vrata pa vise, podizaci u banani,?

A sto se tice gumiranih rukohvata to radije ogulim nego da mi se lijepi za ruke.

I ti rukohvat kad ga malo stisnes u saku cvili ko napusteni stenac...

Ima li jos sta?

 

šlapatalk

 

 

1. Ne vuče,barem moj...što se piksne tiče ,ako se sjećaš bio si čak svojevremeno i uključen u nabavku druge i ta je još uvijek na autu,a originalna je spremljena za svaki slučaj i još uvijek je ispravna...

2. Jedino PCV ,puknuta membrana,nabavljena druga preko miloša, iako sam u međuvrenu otkrio da je potpuno ista membrana na masu auta jedino je kućište različito,tako je do dolaska nove na mome bila membrana sa saxa 1.1 i :dobroje: ,puknute šarke ili nosač su boljka coupea tako da o tome nešto i ne znam, podizači hmm, prije 4 godine kupljen set za reparaciju iz turske i radi besprijekorno i danas i nedavno elektronika na motoriću na također vozačevim vratima trošak skupa 300 kn na 12 g. starom autu...meni nije puno...

3. nemam problema s time još uvijek

Od nepredviđenih stvari na svojem sam mjenjao opruge,jedna je pukla a usput i amortizere i hidraulični potisni...izdao me u dvorištu,a na sreću imam susjeda mehaničara pa nije bilo dodatnih troškova samo guranje preko ceste :tup:

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@marrky112

Megane 3 škripi, Al Bogami itekako škripi i Megane 2. Ruhovate sam bio ogulia gumirani skroz sloj jer se cili izdera. Egr je mjenjan na oko 120 130Kkm. Na 200 000km turbina je sve ok radila samo je balila ko i skoro svaka na toj kilometraži.

Link to comment
Share on other sites

Očito sam ja kupio krivi auto. Drugi u Sisku je bio 2003 godine. Placao sam kredit 7 god za krivi auto. Na krivom sam promijenio 11 bobina,4 podizaca dva puta senzor gmt,na krivom je curila voda u pretinac,na krivom je zastekala bravica prtlhaznika,kvacilo se raspalo na 22 tkm... Skripao od prvog dana. Hm onda sam ja bio u zoni sumraka 6.5 god. Mozda sam vozio citroen a sebe uvjerio da je megane2? A nista frenchy imas io kog savijet dobiti. Ti bolje znaju od mene sta sam jucer jeo. 

Link to comment
Share on other sites

Mogu razjasniti sve oko turbine na ovom autu, nije problem. Samo ne bi htio pilati po n-ti put ovdje da ljudi citaju jedno te isto pa neka se kolega french sa potencijalnim pitanjima javi na PM, sve cu razjasniti.

A sto se tice cijele ideje oko kupnje tog auta, ja bi osobno uzeo nesto drugo. Iskomentirat cu samo motor, jer s ostalim nemam iskustva. Dakle, ako ga platis cca 3k€, svakako jos moras imati 1€ sa strane jer imas dosta veliku vjerojatnost da ce ti otici nesto od skupljih dijelova. Ja bi na tvom mjestu radije na benzinca išao, što se tiče bilo koje marke od 12 godina i 200tkm.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Očito sam ja kupio krivi auto. Drugi u Sisku je bio 2003 godine. Placao sam kredit 7 god za krivi auto. Na krivom sam promijenio 11 bobina,4 podizaca dva puta senzor gmt,na krivom je curila voda u pretinac,na krivom je zastekala bravica prtlhaznika,kvacilo se raspalo na 22 tkm... Skripao od prvog dana. Hm onda sam ja bio u zoni sumraka 6.5 god. Mozda sam vozio citroen a sebe uvjerio da je megane2? A nista frenchy imas io kog savijet dobiti. Ti bolje znaju od mene sta sam jucer jeo. 

Svi smo vec procitali kako si ti bio nezadovoljan kupljenim meganom 2. vec ptice na grani znaju da su ti ugurali muda pod bubrege u renolu. al to ne znaci da su svi megani losi. 

s vodom u pretincima imaju svi a rjesenje je jednostavno za popiiiiizdit i traje 5 minuta. 

evo ja cu ti reci da mi niti kvake ni rukohvati a kupio sam auto pre 2.5 god za pare za koje se tek sada prodaju megane2 1.9dci coupe a jos uvijek ne s tom opremom... mislim da je prilicno sigurno kako su u juzne zemlje makar prvi modeli doplremljeni oni na kojima su se majstori ucili i tu ima svega.. sto je vidljivo iz nekoliko primjera a i s foruma koji su kupljeni upravo u HR... 

 

@FilipBabok, ne bih bas tolko pretjerivao s parama s strane. ako mu je frka nek odradi zamjenu turbine i letecih i to je jedino sto odlazi na 1.9dci (a ako ode povlaci za sobom vece troskove) 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ja imam samo jedno pitanje. :D 

Renault 1.9 dCi sa 180000km  ili 1.6.16V sa 200000km 

Megane 2 su oba slučaja. 

Link to comment
Share on other sites

1.9 dci ako je vise od 15000 km godisnje i ako je pretezito otvorena i AC

1.6 ako je ispod 15000 km g. i ako je gradska voznja s kratkim relacijama.

Link to comment
Share on other sites

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-1.9-dci-oglas-16889438 a da li ima koji vremenski interval kada se mijenja remen i reparira turbo ? 

 

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-1.6-16v-oglas-20300655 na tim autima je problem bubina ? 

 

Edited by Matija_vz
Link to comment
Share on other sites

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-1.9-dci-oglas-16889438 a da li ima koji vremenski interval kada se mijenja remen i reparira turbo ? 

 

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-1.6-16v-oglas-20300655 na tim autima je problem bubina ? 

 

remen se mjenja svakih 6g ili 100000 km

turbo se repaprira kad majmun vozi auto.

 

bobina nije problem. Problem je šta ljudi misle da je to problem. Redovito se na skoro svim autima mjenjaju cca svakih 150000 km. Možda manje možda više.

Link to comment
Share on other sites

Turbina se na 1.9 dci kod 80% njih reparira na 150ooo km jer pocne trositi ulje jako.. Tako je i na 1.9tdi od 120 konja koji ima identicnu turbinu i identicne probleme.. Problem je u turbini koja je prvi model i nerazvijena a ne u motoru

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Pozdrav,

Od 2011. g. vozim Lagunu II iz 2004. godine, 1.9 dci, 74 kW, zadovoljan, pogotovo motorom, prešao cca 270.000 km, neki manji problemćići bili (tipa podizac stakla, regulator protoka usisa zraka, alnaser), motor radi ko sat, ulje ne troši, miran rad. Sad se mislim, da li da obavim veliki servis, i da li se isplati vise ulagati u to auto posto sad i nema neku vrijednost (niti 2.000 eura) ili da idem na mlađe. razmišljam o Laguni III 2.0 dci, također sam cuo da su motori izvrsni.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Deluje strokavo unutra, nema slike gepeka, on je jos gori. Najverovatnije auto iz Francuske, skinut sa lizinga, nema navi. Cudi me da nije dubinski opran, kupovina polovnog auta koji nije dubinski opran mi je kao uzimanje hotelske sobe sa nepromenjenom posteljinom.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mogu razjasniti sve oko turbine na ovom autu, nije problem. Samo ne bi htio pilati po n-ti put ovdje da ljudi citaju jedno te isto pa neka se kolega french sa potencijalnim pitanjima javi na PM, sve cu razjasniti.

 

A sto se tice cijele ideje oko kupnje tog auta, ja bi osobno uzeo nesto drugo. Iskomentirat cu samo motor, jer s ostalim nemam iskustva. Dakle, ako ga platis cca 3k€, svakako jos moras imati 1€ sa strane jer imas dosta veliku vjerojatnost da ce ti otici nesto od skupljih dijelova. Ja bi na tvom mjestu radije na benzinca išao, što se tiče bilo koje marke od 12 godina i 200tkm.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Ako bilo tko misli kupiti auto tog segmenta i tih godina starosti i misli da će ga voziti cca 3-4 godine bez ulaganja onda se gadno vara.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Izgleda solidno, dobra oprema.

Na toj kilomezraži ručna ne bi smjela otići, sjedala mi izgledaju umorno i volan uglancan.

Link to comment
Share on other sites

Ukratko sumnjivo? Koliko se isplati ici na te ranije modele?

Poslano sa mog FRD-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

U skroz ranoj fazi nekima 2.0 dCi su pucale glave, ali koliko znam generalno nisu bile problematične.

Link to comment
Share on other sites

Puno prejeftino, sic izgleda ofucano, a pogotovo gumeni tepih. Mora da ima bar 300000km. Al za tu lovu zašto ne?

Link to comment
Share on other sites

Koji su moguci problemi ukoliko je auto stvarno 300injak tisuca?

Poslano sa mog FRD-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ako je bio vecinu vremena na autoputu nikakvi...tek se razradio :) bitno da su odradeni veliki servisi...svaki na 150 i ako turbina nije slinava samo vozi.

Link to comment
Share on other sites

ako budeš išao gledat auto javi se ja sam iz VŽ-a pa možemo zajedno ;)

Link to comment
Share on other sites

Stari mi je u zagrebu pa sam konto da se provoza, al nejavlja mi se vlasnik

Poslano sa mog FRD-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.