Jump to content

Dacia Duster


pešekan

Recommended Posts

A kad se sjetim nekadasnjih Dacia... Teska hrdja... A ovo je super autek kao i sve nove Dacie! Glede Roomstera i Yeti-a,nes ti prostranosti! Kao da rade te auteke samo za niske ljude?

Link to comment
Share on other sites

A mogo bi past jedan nagodinu, al ne odmah na početku nego kad poprave prve nedostatke :)

I ja bih sad volio da sam sačekao s kupnjom logana. Barem bih imao centralno zaključavanje prtljažnika a i ponuda motora se kasnije proširila.

Vjerojatno će i Duster imati nekih dječjih bolesti.

Link to comment
Share on other sites

a šavovi na koži volana katastrofalno loše izvedeni :frown:

Gledam, gledam i pokusavam primjetiti sta je toliko lose? :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Gledam, gledam i pokusavam primjetiti sta je toliko lose? :nezna:

ni meni nije jasno... takvi šavovi su i kod mene na Cliu... :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Gledam, gledam i pokusavam primjetiti sta je toliko lose? :nezna:

Pogledaj na prvoj slici-šav je definitivno preširok u odnosu na debljinu volana.

Link to comment
Share on other sites

meni izgleda solidno.. standardna dacia, ali to nije upce lose.. ko sta vec naveli - mene takodjer zivciraju prekidaci podizaca na centralnoj konzoli.. ali dobro.. za tu cijenu, covjek moze puno toga oprostiti.. :bigl: auto, sve u svemu, za deset!

koliko mi se cini rucice vrata su sa meganea II ?

Edited by EL__
Link to comment
Share on other sites

c/p Autoklub

Duster je konačno prikazan u punom svjetlu – iako pomalo nemaštovito dizajniran, zasigurno će naći brojne poklonike, ponajviše zbog izvrsnog omjera uloženo-dobiveno. Proizvodit će se u u matičnoj zemlji Rumunjskoj, u tvornici Pitesti, a kada se na proljeće iduće godine pojavi na tržištu, 4,31 m dugačak SUV isporučivat će se kao čistokrvni terenac sa 4x4 pogonom ili s pogonom samo na prednje kotače, za one koji se neće upuštati u avanture van ceste, već od vozila žele samo robustan izgled, prostran interijer i povišenu poziciju sjedenja. Duster sa 4x2 pogonom težak je svega 1180 kg, dok je inačica 4x4 teža ravno 100 kg. Sustav kontrole pogona preuzet je od Nissana, što je svojevrsna garancija da Duster neće zapeti u prvoj blatnoj kaljuži – AUTO mod raspoređuje snagu i moment ovisno o trenutnim uvjetima i podlozi po kojoj se kreće, LOCK mod zaključava diferencijal i 50 posto snage uvijek šalje na stražnju osovinu, a 4x2 mod svu snagu šalje na samo prednji par kotača – namijenjen je za vožnju po cesti, a smanjuje i potrošnju goriva. Obje verzije pogona biti će dostupne s benzincem 1.6 16V sa 110 KS, odnosno 1.5 dCi dizelašem sa 85 ili 105 KS, a sva tri motora već su se dokazala pod poklopcima različitih Renaultovih modela. Za one koji ne pate na imidž i žele pouzdano vozilo širokih mogućnosti, nagovor na kupnju, osim povoljne cijene u odnosu na konkurenciju, biti će i trogodišnja, odnosno garancija do 100.000 km.

@EL__- da, takve ručice su bile na Meganeu 2, a još uvijek su na Cliu 3, obnovljenom Loganu i Sanderu

Link to comment
Share on other sites

nitko nije primjetio cuke kao sa lagune...meni je to totalno JAKO!!!

a i ono crno lakirano u sredini...

interijer svaka pohvala!!! cak me ne zivricaju toliko ni podizaci u sredini...jedino mozda sveukupni dizajn koji mi ne otrkiva prirodu modela (nije onako SUVovski visok i impozantan, al za te pare!!!!!)

jaooo jedva cekam vidjeti to na cesti :)

Link to comment
Share on other sites

Cak je i rucica mjenjaca sa Renaultovih boljih modela...ovakvu sam ja imao u Meganeu II 1.9 Dci sa Dinamique opremom. :)

Meni je ova Dacia totalno ugodno iznenadjenje i moglo bi se dogoditi da bude trazena kao Nissan Qashqai obzirom na najavljenu cijenu.

Link to comment
Share on other sites

Nažalost i dalje loš interijer,posebno u odnosu na vanjski dizajn koji je napredovao.. :nezna: ..ako zanemarimo photoshop

Gumbi za ventilaciju ko u staroga šporeta još i prenisko postavljeni a šavovi na koži volana katastrofalno loše izvedeni :frown:

Prijatelju, ovi šavovi su kao na laguni II, a isto tako i ručica mjenjača.

S napomenom da je kod mene ručica mjenjača "pukla" iliti se raspala na 60 km.

Link to comment
Share on other sites

Koža ili skaj ne može se prepoznati s ove slike ali su do u detalj jednaki onima iz Logana što također nije neki plus.

Ali opet, kad se spomene cijena to pada u drugi plan.

Link to comment
Share on other sites

U Novom listu danas (nije baš neka reprezentativna novina za aute) u Auto prilogu piše da će početna cijena bit oko 100 000 kn, a ful nakrcani 4x4 dci 105 ks 140 000 kn. Dakle, di Duster ima vrhunac cijene, tamo Qashqai počinje....

Link to comment
Share on other sites

140Kkn???? :oo:

Da, ful opremljeni, najjači dizelaš, 4x4...

Kanjaru ne spominju tu... Možda će se za naše tržište, kad dođe zvat Duster+2

Link to comment
Share on other sites

ne, kod nas ce se zvati kEnjara AHAHAHA :)

isuse, 140kkn...ebeno...ja bi jednog

EL__ to ti je prilika umjesto megana gt uzmes si mini kenjaru i vladar ceste si :) plus mozes se penjati do ucke, ne moras biciklom gore ahahah :)

Link to comment
Share on other sites

U Slobodnoj Dalmaciji je isto tekst o dusteru.Početna cijena 13000 eura za osnovni model sa klimom i 4 zračna jastuka,ne piše na koji se motor odnosi.Najskuplji model će biti oko 15000 eur!!!,valjda pod tim misle na dci 105 4x4.Ako je istina to šta piše za manje od 110000 kn možeš imat pravog terenca sa dizel pogonom na sva četiri kotača,garancija je 3 godine ili 100000 km.Autor teksta je Željko Marušić

Evo i podataka u vezi pogona:

Benzinac 1.6 16v 110ks,5 stupnjeva prijenosa,175 km/h max brzina,ubrzanje do stotke 12s,prosjek potrošnje 8.4L/100km,1200 kg težina automobila

Dizel 1.5 dci 85 ks,165 km/h max,do stotke za 14,9 s,potrošnja 5.1l/100km

Za dci 105 nema podataka, dci 85 se smatra da će bit najzanimljiviji odabir hrvatskin kupcima

Link to comment
Share on other sites

ocekujte 105icu da ide oko 175-180, i oko 11,5-12 do 100 potrosnja do 5,5...

svake pohvale...iako vjerujem da je 85ica malo pretroma za takav SUV

Link to comment
Share on other sites

kasno palim, ali i ja sam se full naložio na ovo vozilo! :)

čak mi se i više od koleosa sviđa! :)

bit će joj sasvim dovoljan i jedan i drugi dizelaš! ;)

ako mogu ladom nivom s 1.7 i 80ks benzincem gdje oću, može i 1.5 dci ;)

sviđa mi se jako :)

Link to comment
Share on other sites

EL__ to ti je prilika umjesto megana gt uzmes si mini kenjaru i vladar ceste si :) plus mozes se penjati do ucke, ne moras biciklom gore ahahah :)

noup..koliko got mi se svidjao, meni je megane GT idealan auto..od dizajna, prostranosti, itd.. ne dolazi nis drugo u obzir.. suv-ovi nisu moj djir :bigl: bit penjanja po ucki i je u tome da idem biciklom.. :hey:

čak mi se i više od koleosa sviđa! :)

bit će joj sasvim dovoljan i jedan i drugi dizelaš! ;)

ako mogu ladom nivom s 1.7 i 80ks benzincem gdje oću, može i 1.5 dci ;)

meni isto.. koleosova bulja mi nije sjela..

tako je.. to pokusavam Rusketu objasnit.. a njiva na plin nema 80 nego jos manje.. :)

@ Ruske: vidim da si ti onaj djir: sve ispod 10 cilindara nema sta trazit u SUV-u..tj vise cilindara pod haubom nego neurona u glavi.. :bigl: a 85KS uz 4x4 i reduktor (koliko sam skuzio ima nesto slicno - oni modovi) rade cuda na terenu - imam dojam da je ovaj auto napravljen za prljavstinu, ne za sminku.. duster je mozda blizi pravom terencu nego suv-u..a performase su mu iste kao i cliu sa 65/70 KS.. :hey:

Edited by EL__
Link to comment
Share on other sites

kakve veze ima malo jaci motor sa brojem cil.?

meni kad bi imao para bi bio idealan 105 4x4 i to je to...

Link to comment
Share on other sites

kakve veze ima malo jaci motor sa brojem cil.?

meni kad bi imao para bi bio idealan 105 4x4 i to je to...

ma hocu rec da stalno kukas protiv tog dci 85 ks.. pa sam karikirao.. :doh:

Link to comment
Share on other sites

ma hocu rec da stalno kukas protiv tog dci 85 ks.. pa sam karikirao.. :doh:

Nakon nekog vremena počneš kukat i protiv onog od 105, pa 130...150...170... nikad dosta :)

Autić je čisto ok i mislim da će to biti novi hit hr tržista i ozbiljna konkurencija Hyundai tucson-u prvenstveno.... Ipak koliko god jeftin bio, nissan qashqai mi je puno puuuno ljepši, jbg :hey:

Link to comment
Share on other sites

Ipak koliko god jeftin bio, nissan qashqai mi je puno puuuno ljepši, jbg :hey:

potpisujem..ali gdje prasinar zavrsava,kashkaj pocinje.. :)

Edited by EL__
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.