Jump to content

Registracija


tomo28

Recommended Posts

Omg. Pa ništa se ne stavlja proizvoljno.

Još otkad je uveden ekotest kao obavezna stavka na tehničkom pregledu automobila, u računalima gospode sa stp-a su ubačeni svi podaci o svakom vozilu kako bi se znalo koju ekonormu i koje vrijednosti su dozvoljene za svaki automobil, uključujući i pripadnost jednoj od euro normi. Dakle, ti podaci postoje već godinama, i updejtaju se kako izlaze novi automobili/motori u ponudi.

Taj koji ti je stavio euro4 a tebi u dokumentaciji proizvođača ako piše euro5, il ne zna radit svoj posao il je jednostavno glup.

ili jednostavno smanjiš ton i prihvatiš da nisi najpametniji na svijetu. pola podataka im fali i nemaju ih otkuda povuć, razlog je jer u sustavu imaju 1 auto tipa laguna 2.0 dci, (a taj motor ima valjda 20 verzija, kako se s godinama unaprijeđivao)

Link to comment
Share on other sites

ili jednostavno smanjiš ton i prihvatiš da nisi najpametniji na svijetu. pola podataka im fali i nemaju ih otkuda povuć, razlog je jer u sustavu imaju 1 auto tipa laguna 2.0 dci, (a taj motor ima valjda 20 verzija, kako se s godinama unaprijeđivao)

Upravo to! ;)

Prošle godine su liku ispred mene govorili kako ima veće felge od propisanih za taj auto i da ne može proći tehnički :D

A auto ko ispod čekića, tvornički... oni jednostavno imaju prethodni model ili slično... sad je li neće, ne znaju ili ne mogu... ko će ga znat

Link to comment
Share on other sites

ili jednostavno smanjiš ton i prihvatiš da nisi najpametniji na svijetu. pola podataka im fali i nemaju ih otkuda povuć, razlog je jer u sustavu imaju 1 auto tipa laguna 2.0 dci, (a taj motor ima valjda 20 verzija, kako se s godinama unaprijeđivao)

Nije istina ;)

To ti samo ovisi od ekipe na stp-u, rade li posao kako treba ili ih boli ona stvar za posao, samo nek se nešto radi pomalo....

Druga stvar, nisu svi stp-i isti, imaš croatiine, agramove, cvh-ove, itd., sve su to privatni stp-i pošto cvh odavno nije u državnom vlasništvu, tako da vjerojatno i tu postoje razlike u opremljenosti i ažurnosti podataka. Ja radim 5 metara od cvh-ovog stpa i vjeruj mi da imaju sve podatke ažurne i itekako ih se pridržavaju. Do prije 2g je to bilo loše riješeno jer su imali dio podataka samo u računalima a za ostatak imali kataloge, od ulaska u eu su se i oni malo bolje ustrojili i svi podaci su im aktualni i nalaze se u jedinstvenim serverima na koje se kontrolori spajaju sa svojih računala.

 

Kakve veze ima što postoji 'valjda' (kako ti kažeš) 20 verzija 2.0dci-a? Pa nije izišao 95.e pa da može bit i euro2 i 3 i 4 i 5? Zna se razdoblje od kad do kad je koja norma na snazi, a za sve ostalo, kažem ti, bar kod civiliziranih stp-a i djelatnika postoje svi ažurni podaci. Za sve što izađe full novo, pa ne postoji odmah kod njih u bazi podataka, oni imaju obvezu nazvati ovlaštenog zastupnika i po broju šasije dobiti od zastupnika kompletne podatke o vozilu, ako to već nema (a ima) u dokumentaciji novog vozila (homologacijski list, itd.).

 

Kako rekoh, sve je to do šabana koji radi na stp-u, da li radi svoj posao savjesno i odgovorno, ili da mu što prije ispadne iz ruku i dođe drugi auto, jer su plaćeni po komadu ;)

Link to comment
Share on other sites

Zašto CVH nije u državnom vlasništu i tko je sada vlasnik?

Kako se to privatniku isplati raditi, a državi ne?

Link to comment
Share on other sites

@ jopis, u sustavu imaju lagunu 2.0 dci od 2007. i to je sve, ta verzija ima 130 150 173 175 178 i 180ks, svaka od tih verzija se 3 ili 4 puta unaprijeđivala,  to je već 18-24 modela, ne brojeći automatik i start/stop verzije.. nije bitna samo euro norma nego i co2 a svaka verzija je imala drugačiji co2..

 

@ borny, U Hrvatskoj smo,, jedna (ili njih par) od onih 100 ili 200 obitelji. Sad ima malo više tih odabranih obitelji.

Link to comment
Share on other sites

Zašto CVH nije u državnom vlasništu i tko je sada vlasnik?

Kako se to privatniku isplati raditi, a državi ne?

http://www.tportal.hr/biznis/gospodarstvo/286087/Tehnicki-pregledi-stvorili-nove-hrvatske-bogatasice.html

 

Nije fora u isplativosti (naravno da se državi isplatilo raditi, ali...), nego je bio interes rukovodstva cvh da ga 'otmu' od države i prebace u vlastite ruke....

 

@ jopis, u sustavu imaju lagunu 2.0 dci od 2007. i to je sve, ta verzija ima 130 150 173 175 178 i 180ks, svaka od tih verzija se 3 ili 4 puta unaprijeđivala,  to je već 18-24 modela, ne brojeći automatik i start/stop verzije.. nije bitna samo euro norma nego i co2 a svaka verzija je imala drugačiji co2..

 

Ma shvatio sam ja tebe i prvi put, ali htio sam reć, što me očito nisi shvatio, co2 je relativno nebitan (nije nebitan nego se i po vrijednosti co2 vidi pripadnost odgovarajućoj euro normi) po pitanju tehničkog pregleda i ovih novih naljepnica, nego samo pripadnost euro normi, a taj podatak imaju točan sigurno, kao što i dalje tvrdim da imaju podatke za sva vozila precizne. Kako bi ti recimo izmjerio ekotest ako nema odgovarajuće podatke za tvoj motor - pa ne može te tražit zacrnjenje od max dopuštenih 0.60, ak tvoj motor ima 0.50 deklariranih. Nadam se da kužiš o čemu pričam.

I dalje tvrdim da je teorija da nemaju sve podatke kriva, jer barem su cvh stp-i dobro organizirani po pitanju tehničkih stvari, može samo biti do neobrazovanog ili još gore nezainteresiranog djelatnika.

Link to comment
Share on other sites

http://www.tportal.hr/biznis/gospodarstvo/286087/Tehnicki-pregledi-stvorili-nove-hrvatske-bogatasice.html

 

Nije fora u isplativosti (naravno da se državi isplatilo raditi, ali...), nego je bio interes rukovodstva cvh da ga 'otmu' od države i prebace u vlastite ruke....

 

 

Prvo što mi je palo na pamet nakon pročitanog je Mamić i njegove eskapade.

U njegovom stilu: "I ovaj CVH isto nabijem na qrac!"

Di mi živimo majko moja mila... Do koje mjere ova država može biti neuređena i korumpirana...

Link to comment
Share on other sites

Svakoga dana budim se u drzavi derby banana :) kakvih ima ova je jos dobra!

Link to comment
Share on other sites

http://www.tportal.hr/biznis/gospodarstvo/286087/Tehnicki-pregledi-stvorili-nove-hrvatske-bogatasice.html

 

Nije fora u isplativosti (naravno da se državi isplatilo raditi, ali...), nego je bio interes rukovodstva cvh da ga 'otmu' od države i prebace u vlastite ruke....

 

Ma shvatio sam ja tebe i prvi put, ali htio sam reć, što me očito nisi shvatio, co2 je relativno nebitan (nije nebitan nego se i po vrijednosti co2 vidi pripadnost odgovarajućoj euro normi) po pitanju tehničkog pregleda i ovih novih naljepnica, nego samo pripadnost euro normi, a taj podatak imaju točan sigurno, kao što i dalje tvrdim da imaju podatke za sva vozila precizne. Kako bi ti recimo izmjerio ekotest ako nema odgovarajuće podatke za tvoj motor - pa ne može te tražit zacrnjenje od max dopuštenih 0.60, ak tvoj motor ima 0.50 deklariranih. Nadam se da kužiš o čemu pričam.

I dalje tvrdim da je teorija da nemaju sve podatke kriva, jer barem su cvh stp-i dobro organizirani po pitanju tehničkih stvari, može samo biti do neobrazovanog ili još gore nezainteresiranog djelatnika.

Kužim o čem pričaš. Co2 nije nebitan jer i o njemu ovisi cijena tehnickog. Teorija da nemaju sve podatke je isprobana pred tjedan dana kada mi je kontrolor osobno pokazao što ima u računalu. Normu imaju, imaju je doduše i u prometnoj. Ono što se desilo homeru je čisti nemar.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Evo jedan trik za proći jeftinije, kum mi je prodao tu foru. Dakle, osigurati auto, obaviti tehnički, platiti tamo sve osim naknade za ceste za koju treba uzeti uplatnicu te potom to platiti preko net-bankinga ili uplatom na njihov račun preko FINE ili nešto treće. Kada se i to plati, tada sa svim papirima (uključujući i policu osiguranja) otići u MUP, koji će naplatiti državne biljege 30-ak kuna, no i s njima će se proći nekakvih 50-ak kuna jeftinije. Ispada da STP uzima nekih 80-ak kn samo da proslijedi pare nekom drugom. :/

Link to comment
Share on other sites

Da mi netko na tih 50 kuna uštede doda još 100 kuna svojih, ne bi to radio. Kosa mi se diže na glavi kad moram ići na MUP...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Treba li punomoć za obaviti registraciju tuđeg vozila?

Link to comment
Share on other sites

Hvala.
Što ako osoba nije dostupna? Je li punomoć dovoljna?

Edited by borny
Link to comment
Share on other sites



Hvala.
Što ako osoba nije dostupna? Je li punomoć dovoljna?


Osoba il osobna?

Punomoc mora biti ovjerena kod JB.
Dakle opet trebas osobnu opunomocitelja za punomoc. Dakle osobnu trebas svakako.
Punomoc vrijedi do opoziva tako da vise nemas zezancije ako bi to bilo svake godine.
Nemas problema u smislu da ako imas ovjerenu punomoc, ne trebas na registraciji osobnu.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

A tko mora biti prisutan kod kupoprodaje u STP-u ? Prodavatelj ili obojica?

Kad sam Lagunu prodavao, ženska  nešti iskomentirala u stilu: "ma zapravo vas uopće ne bih gnjavila, vi ovdje danas niste potrebni", ali nisam bio siguran kome se obraća  ?

Link to comment
Share on other sites

Ne samo kod kupoprodaje, i kod mnogih drugih ovjera. Recimo i punomoc isto.

A radi se o tome da ne treba osobnu na uvid. A radi se o opunomoceniku, kupcu, itd... Njihov je bitan samo potpis i nije potrebno da su prisutni kod ovjera.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Samo kupac sa potpisanim ugovorom.
Neovjerenim. Ide se na postenje. I onda kazu da su hrvati lopovi.
Prodavac treba doci jedino ako zazeli zadrzati tablice.

Link to comment
Share on other sites

Oooooozbiljno, samo kupac???

Ovo mi se čini kao način za perfidnu krađu nečijeg auta. Čudi me da lopovi i dalje kradu aute na stari način. :)

 

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, mario #8 said:


Osoba il osobna?

Punomoc mora biti ovjerena kod JB.
Dakle opet trebas osobnu opunomocitelja za punomoc. Dakle osobnu trebas svakako.
Punomoc vrijedi do opoziva tako da vise nemas zezancije ako bi to bilo svake godine.
Nemas problema u smislu da ako imas ovjerenu punomoc, ne trebas na registraciji osobnu.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk
 

 

 

Oboje.

Čovjek radi u DE i planira kupiti auto kojega će ovdje registrirati i držati da se ima čime voziti kada se povremeno vrati na odmor. Gore mu ne treba.
Ja bih mu ga registrirao kada bude trebalo pa se raspitujem što i kako.

Znači, moramo obojica otići bilježniku i to je to?
 

Link to comment
Share on other sites

Ako zivi u Njemackoj, pretpostavljam da je u Hrvatskoj napravio privremenu odjavu boravka na 5 god. Ako je to napravio onda ne moze registrirati auto u HR.

Ako se slucajno nije odjavio u HR, onda bi ga hrvatska porezna mogla oplesti da jos jednom plati porez na njemacku placu.

Link to comment
Share on other sites

 
Oboje.
Čovjek radi u DE i planira kupiti auto kojega će ovdje registrirati i držati da se ima čime voziti kada se povremeno vrati na odmor. Gore mu ne treba.
Ja bih mu ga registrirao kada bude trebalo pa se raspitujem što i kako.
Znači, moramo obojica otići bilježniku i to je to?
 
A velim, u principu, za punomoc, ovjera potpisa ide samo njegova, ti moras biti potpisan samo.
Dakle samo on mora bit kod biljeznika kao opunomocitelj, a ti je, naravno, mora bit tvoj potpis kao opunomocenika. Iako, mozda i ne treba.

Znaci svake godine rega vam ne igra valjda da svake godine salje osobnu.

Igra punomoc po tim uvjetima.

Ili da je netko drugi vlasnik njegovog auta ovdje, pogotovo ako ima i ovih zavrzlama koje spominje Vip.
S time da naravno on moze sa tim "vlasnikom" napraviti nekakav gradanski ugovor na kojem bi se donekle osigurao.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Baš sam šogiju regal auto, on u Švabiji, dal mi kopiju osobnu i ja na STP, oni rekli treba punomoć, napisali punomoć, potpisali se, i trk na STP, regao auto i to je to..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ne znam di točno stavit ovu info, ali mislim da će svima biti od koristi. S obzirom da je previše debilnih informacija po portalima raznoraznim, a nijedna nije točna. 

Stanice za tehnički pregled i registraciju vozila će, počevši sa 23.03. raditi jednokratno, od 08:00 do 17:30. Subota je od 08:00 do 11:30. Postoje i iznimke u manjim mjestima, u stanicama koje već rade jednokratno, one će koliko znam raditi skraćeno, ali ne znam točno vrijeme. Mislim da je početak od 08:00 pa do 11:30 vjerojatno. 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.