Jump to content

Registracija


tomo28

Recommended Posts

Hvala puno na uvodu u ovu teme vezanu za motocikle, kao i za sve trebati ce dosta uskladjivanja bas zbog ovoga sa registarskim oznakama, jos bi sa dacama pri tehnickom pregledu trebalo to ici glatko kao i ovo s osiguranjem bez povrata , ali sa tablicama bi trebalo to deponiranje produljiti na 6 mjeseci inace cijela prica pada u vodu zbog troskova izdavanja novih dokumenata i plocica.

Link to comment
Share on other sites

Hvala na objasnjenju,znaci tko ce opet bit zakinut nego mladi vozaci!

Opet bezvezna stavka jer sam i sam u tome periodu zaradio taj postotak.

Svejedno hvala ti sto si mi to rastumacio... ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvala puno na uvodu u ovu teme vezanu za motocikle, kao i za sve trebati ce dosta uskladjivanja bas zbog ovoga sa registarskim oznakama, jos bi sa dacama pri tehnickom pregledu trebalo to ici glatko kao i ovo s osiguranjem bez povrata , ali sa tablicama bi trebalo to deponiranje produljiti na 6 mjeseci inace cijela prica pada u vodu zbog troskova izdavanja novih dokumenata i plocica.

Da, trebat će tu sad usklađivanja, mada su u cvh poslani s naše strane već zahtjevi za usklađivanje pravilnika, ne isključvio zbog nas i naših novih uvjeta, nego zbog eu regulativa budući da je sezonska registracija nešto najnormalnije tamo.

Trošak nove prometne i reg. oznaka je sad 100 i nešto kuna manji jer nemamo više (od 1.7. još) knjižicu vozila kao dokument uz vozilo, tako da eto, ima i tu nekakvih pozitivnih pomaka.

 

Hvala na objasnjenju,znaci tko ce opet bit zakinut nego mladi vozaci!

Opet bezvezna stavka jer sam i sam u tome periodu zaradio taj postotak.

Svejedno hvala ti sto si mi to rastumacio... ;)

A gle, realno gledano, nije to zakidanje, mladi vozač je mladi vozač i ipak predstavlja veći sigurnosni rizik na cesti, to sve statistike dokazuju i potvrđuju.

A i to što ti kažeš da si u tom periodu zaradio taj postotak, opet treba sagledati i drugu varijantu iste situacije - što da si studirao 5g, i roditelji ti odluče kupiti automobil? Onda nemaš ništa stečenog bonusa i bilo bi ti odlično da možeš naslijediti i tih 25%, nego da krećeš iz nule. Kužiš? Ima to svojih prednosti....

Link to comment
Share on other sites

Znaci ovako:moja majka ima 50% i nema auto 2-3 godine,ako ja sad osiguram auto kod vas,jeli moguce njen bonus prebaciti na mene?

koliko znam ukoliko nije osigurala auto 2-3 godine niti ona više nema 50%

rok je mislim 2 godine ili se nešto promjenilo.

imao sam i ja još 2 police za auto na 50%

i jednu za motocikl ali to je staro vec 10 godina

Link to comment
Share on other sites

koliko znam ukoliko nije osigurala auto 2-3 godine niti ona više nema 50%

rok je mislim 2 godine ili se nešto promjenilo.

imao sam i ja još 2 police za auto na 50%

i jednu za motocikl ali to je staro vec 10 godina

Lol... Do sad je polica vrijedila 3g od datuma isteka police, kakve 2g pobogu, a sada se priznaje bonus za police istekle do 7g uz potvrdu iz svog osiguranja o povijesti bonusa, te u iznimnim situacijama i za police starije od 7g, ako se može dokazati povijest bonusa za njih.

 

mislim da je po starom bilo 3 god. bez obzira koje osiguranje

Tako je.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Danas odradio tehnički pregled.

Zanimljivo je da su skoro sve stavke poskupjele, a ukupni ceh plaćen u STP, ne računajući osiguranje, iznosi 922,44kn. Lani je to isto bilo 884,44kn.

Jedino što je jeftinije je Posebna naknada za okoliš - lani 68,40kn, ove godine 63kn.

Link to comment
Share on other sites

Danas odradio tehnički pregled.

Zanimljivo je da su skoro sve stavke poskupjele, a ukupni ceh plaćen u STP, ne računajući osiguranje, iznosi 922,44kn. Lani je to isto bilo 884,44kn.

Jedino što je jeftinije je Posebna naknada za okoliš - lani 68,40kn, ove godine 63kn.

Stvarno te dira 10 lipa dnevno? mislim, nije da je  poskupilo 100 i više kuna nego 38 :p

općenito je puno, za ništa... daleko od toga

Link to comment
Share on other sites

Stvarno te dira 10 lipa dnevno? mislim, nije da je  poskupilo 100 i više kuna nego 38 :p

općenito je puno, za ništa... daleko od toga

 

Nije bitno koliko nego sama činjenica da je otišlo gore. Siguran sam da će i nagodinu biti još malo skuplje. Jer ne plaćamo dovoljno poreza kroz gorivo, godišnji porez, servise itd.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ovo je žalosno što su napravili s tehničkim pregledom, sve radi par kuna više zarade, napravili su neke "fer" razrede, tko se više vozi više i plaća, a razlika bude na 10000km 10 kuna. nije mi mogao naći auto u registru i koliko ima  co2, pa je tražio na googleu. razlike po razredima 10 g co2 je par kuna.  Presmješno, također razredi su koma, ima nekih koji rade 100000km, oni plaćaju isto kao i netko tko radi 20000-25000 kao što je u mene slučaj.

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

Ovo je žalosno što su napravili s tehničkim pregledom, sve radi par kuna više zarade, napravili su neke "fer" razrede, tko se više vozi više i plaća, a razlika bude na 10000km 10 kuna. nije mi mogao naći auto u registru i koliko ima  co2, pa je tražio na googleu. razlike po razredima 10 g co2 je par kuna.  Presmješno, također razredi su koma, ima nekih koji rade 100000km, oni plaćaju isto kao i netko tko radi 20000-25000 kao što je u mene slučaj.

Sve se vrti oko CO2... a o normama nema ni govora... euro1 ista cijena kao i euro5... očito im je nevažno... mislim zaboli me... godišnje 30kn više mi ne predstavlja problem... iskreno mislim da je u redu da netko tko napravi par soma km godišnje, plati manje

Link to comment
Share on other sites

Slažem se da je uredu, al razlika između onog koji radi 1.000km godišnje i onogaj od 100.000 je 30kn, barem u ovom razredu do 2000 kubika. Na kraju samo radnici na tehničkom imaju više posla. Ne znam jel kod jačih automobila veća razlika. I to oko normi, napravili su naljepnice, koje su tobože usklađene s eu ( koje se u eu ne priznaju), a norme ne uzimaju u obzir. Apsurdistan.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam danas registrirao megsa. Vidio sam na naljepnici da su ga svrstali pod euroIV normu, makar je po specifikacijama euroV

Link to comment
Share on other sites

U italiji u nekim gradovima na ulazu u grad stoje natpisi da nesmiju auti euro norme 3 i ispod ici u centar doci ce i za ove novije kad tad (a sigurno toga ima i u drugim drzavama i gradovima i bit ce toga sve vise) tako da sljedeci put bi ja pripazio na to sta ce zaljepit...

Link to comment
Share on other sites

Pretpostavljam da to određuju po ekotestu, vjerovatno je rezultat bio za euroIV normu.. Neka me netko ispravi, ako griješim

Link to comment
Share on other sites

Ako je tako onda ga definitivno pre malo gasiras :) i vrijeme je da se zamjenimo kljuc za kljuc.. ocito ti vise pase 1.6 ! 

Link to comment
Share on other sites

Ako je tako onda ga definitivno pre malo gasiras :) i vrijeme je da se zamjenimo kljuc za kljuc.. ocito ti vise pase 1.6 !

Haha istina, zadnjih mjesec dva se vozim ko baba, vecinom po gradu, kreni stani, snijeg ovo ono, izgovori.. :D Edited by homer
Link to comment
Share on other sites

Pokusao sam naci na stranici cvh na koji nacin određuju eko normu jer mi nije jasno zasto mi je stavio EuroIV, pogotovo zato sto na onom papiru s tehnickog ima naveden samo CO, a koliko ja znam za norme se uzima jos parametara. Naravno da nisam nista nasao. Sve mi se cini da je to ispitivac stavio proizvoljno, jer ga boli kifla. Mislim ako je motor homologiran za euro 5 normu, zar je ne bi trebao zadovoljavati u svim uvjetima? Nije valjda da nakon 60tkm i voznje vecinom po gradu, moze pasti u normu niže?

Edited by homer
Link to comment
Share on other sites

isto mislim da je stavio proizvoljno jermeni nije imao niotkud za vidjet i co2 ni eko norme, bdw, to što su stavili eko norme na naljepnice, to vani ne vrijedi i ako se uđe u eko zone bez adekvatne vinjete ili plaćanja možete dobit kaznu..

Link to comment
Share on other sites

Koju je tebi normu stavio? Ma jasno, u EU smo, ali svejedno ništa nije usklađeno. Kad smo ovce i pušimo sva ta sranja.

Link to comment
Share on other sites

Omg. Pa ništa se ne stavlja proizvoljno.

Još otkad je uveden ekotest kao obavezna stavka na tehničkom pregledu automobila, u računalima gospode sa stp-a su ubačeni svi podaci o svakom vozilu kako bi se znalo koju ekonormu i koje vrijednosti su dozvoljene za svaki automobil, uključujući i pripadnost jednoj od euro normi. Dakle, ti podaci postoje već godinama, i updejtaju se kako izlaze novi automobili/motori u ponudi.

Taj koji ti je stavio euro4 a tebi u dokumentaciji proizvođača ako piše euro5, il ne zna radit svoj posao il je jednostavno glup.

Link to comment
Share on other sites

I šta da se ja sad idem žaliti u stp, što mislim da nema smisla, jer očito to kod nas ništa ne znači, ili da ih za god. dana na tehničkom upozorim na to?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.