Jump to content

R5GTT lafete


El Bayanero

Recommended Posts

Siguran si? Na e-bay-u nude razlicite lafete za renault 5 expres,GTT,GTE,GTD a drugacije za ovaj moj. Jos uvijek vucem problem sa -2.30' nagibom a sarafi za korekciju nagiba mi se ne uzimaju.

Evo da preformulisem- Sta GTT ph.II na ovjesu ima razlicito u odnosu na obicnu r5?

Za one koji nisu upuceni imam GTT ph.II amortizere sa gore spomenutim nagibom i glavcine, vjerovatno, od Clio I.

Link to comment
Share on other sites

Siguran si? Na e-bay-u nude razlicite lafete za renault 5 expres,GTT,GTE,GTD a drugacije za ovaj moj. Jos uvijek vucem problem sa -2.30' nagibom a sarafi za korekciju nagiba mi se ne uzimaju.

Evo da preformulisem- Sta GTT ph.II na ovjesu ima razlicito u odnosu na obicnu r5?

Za one koji nisu upuceni imam GTT ph.II amortizere sa gore spomenutim nagibom i glavcine, vjerovatno, od Clio I.

Link to comment
Share on other sites

Siguran si? Na e-bay-u nude razlicite lafete za renault 5 expres,GTT,GTE,GTD a drugacije za ovaj moj. Jos uvijek vucem problem sa -2.30' nagibom a sarafi za korekciju nagiba mi se ne uzimaju.

Evo da preformulisem- Sta GTT ph.II na ovjesu ima razlicito u odnosu na obicnu r5?

Za one koji nisu upuceni imam GTT ph.II amortizere sa gore spomenutim nagibom i glavcine, vjerovatno, od Clio I.

gtt phII ima drugačije amortizere(kosinu onih rupa kaj se šerafe na glavčinu) i onda moraju gore ići one kape amortizera(nosači) isto od GTT drugačije i to je to kaj se tiče ovjesa...

bez tih kapa amortizera nagib nije dobar...

a kaj tebe zeza??

Link to comment
Share on other sites

Siguran si? Na e-bay-u nude razlicite lafete za renault 5 expres,GTT,GTE,GTD a drugacije za ovaj moj. Jos uvijek vucem problem sa -2.30' nagibom a sarafi za korekciju nagiba mi se ne uzimaju.

Evo da preformulisem- Sta GTT ph.II na ovjesu ima razlicito u odnosu na obicnu r5?

Za one koji nisu upuceni imam GTT ph.II amortizere sa gore spomenutim nagibom i glavcine, vjerovatno, od Clio I.

Ne smijem tvrditi 100% jer me nešto zeza dialogys da bih provjerio, ali znam 100% da je prednji most isti na svakoj 5ici... također po sjećanju pri kupovini dijelova ovjesa uvijek su mi govorili da katalozi daju iste dijelove za sve 5ice... kugle i krajnice su 100% iste, ležajevi prednji su isti... zašto bi se lafete razlikovale, ne znam... jedino može biti razlika u dimenziji, da drugačiji nagib prouzrokovan drugačijim amortizerima pravi razliku zbog hvatišta glavčine pa da onda zbog toga lafeta recimo mora biti nešto duža (lupam napamet)... neko od ljudi koji rade sa dijelovima bi ti mogli pogledom u katalog pomoći više (chkoze recimo hehe)...

Link to comment
Share on other sites

Provjerao sam u tec doc-u i cini se da su lafete razlicite, mislim da je i balans stanga deblja(23mm)......

Link to comment
Share on other sites

Provjerao sam u tec doc-u i cini se da su lafete razlicite, mislim da je i balans stanga deblja(23mm)......

dobro balans štanga je sigurno deblja....

molim prijevod LAFETA je??? vilica??? ili???

Edited by zivac
Link to comment
Share on other sites

Lafeta je vilica da, ili rame, kako hoćeš... suspension arm...:D

Balans stanga je (smiješno, ali tako je) tanja na GTTu, sjećam se kad sam naručivao poliuretanske selene...

Link to comment
Share on other sites

Varirale se od 21 do 23mm u zavisnosti od modela i trzista, mislim da sam tako nekako negjde procitao.......

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.