Jump to content

Cleon motori


El Bayanero

Recommended Posts

El Bayanero

Evo ovako

Interesuje me koja razlika u motorima kod obicno 1.4 cleona i gt turbovog. Prije svega dragocjeno je misljenje ljudi koji su u praksi uporedili dijelove.

Ja sam otkrio sledece-Sve je u sustini isto osim:

kod turba

-mjenjac JB3

-deblja glava za nepun milimetar

-drugacija bregasta

-celo klipa drugacije, za klipnjace nisam siguran a radilica je ista koliko sam uspio otkopati

-set kvacila drugaciji

Takodje nisam siguran oko ventila, vodilica i opruga-mada po mojim papirima pise da su identicne mjere.

Meni je ovdje najinteresantija bregasta koja se razlikuje u odnosu na onu u mom motoru.

Interesuje me da li bi stavljanjem bregaste od GTT dobio nesto ili je to nemoguce?

ako bi ova kombinacija upalila onda bi se, eventualno, islo na neku sport bregu.

Link to post
Share on other sites

pa ne znam u globalu, ali nije isto puno toga. osim ovoga što si naveo, ni blok nije isti zbog oil-feedova, senzora itd.

karb, usisna, ispušna, pa ništa nije isto u principu. Ne znam u čemu ti to pomaže uopće. :)

Iskreno, ne znam koliko bi dobio bregastom, sumnjam da bi dobio nešto osjetno uopće po meni.

Link to post
Share on other sites
El Bayanero

Pumpa ulja je razlicita i daje znatno veci pritisak kod turba, blok je isti ako me papiri ne lazu. Ulje drugacije ide zbog turbine, ali u bloku je putanja ista.

KOntam svoj postojeci C2J malo pojacati, pa me interesuje sta mogu od turba iskoristiti. ovako sam planirao:glavu stanjiti, dupli weber, olaksati zamajac, staviti bolju bregastu i eventulano JB3, kvalitetan usis i izduv. Ove fix ideje su rezultat divljenja 205 rallye-u :ahaa:

Link to post
Share on other sites

Ideja je dobra, a sad... Zar nije jednostavnije staviti fino neki 1.7 motor koji je uredan ili ga urediti i imati gotovo 100-ak konja i puno momenta u laganoj karoseriji.

Link to post
Share on other sites
El Bayanero

Cleon obozavam.A osim toga, da ubacim drugi motor fali hiljadu papira koji izadju skuplje nego sam motor. Imam dva motora u rezervi i hocu da sklopim bar jedan. Da vozim auto sa divljim motorom nemogu sebi dopustiti iz mnogo razloga. Znam za sve moguce opcije koje mogu u r5 ali mene interesuje samo atmo cleon. Imaju varijacije na temu 1.6 cleona li to vec ide u drugu stranu i tu je glava drugacija. Taj motor bi se mogao napucati na 100ks bez problema.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
roki_actros

Prema mojim saznanjima, blok je isti...Opet imam informaciju da su usini i izduvni ventili veci na turbo-ovoj glavi nego li na Cleon-ovoj, samim tim su i kanali veci...Bregasta jeste drugacija...Glava bi trebala biti deblja, koliko ne bih znao niti imam info..Stavljanje druge bregaste, olaksavanjem zamajca i dobrim karburatorom Cleon bi se morao preporoditi..Ako se udje dublje u "politiku" olaksavanjem radilice, klipnjaca i pera klipova dobilo bi se jos na zivosti (sve bi naravno trebalo balansirati) ..Dobara grana i auspuh na sve to i to je vec drugi Cleon koji dobro dise...Ne mogu da iskopam kako GTS-ov motor sa dvogrlim Weberom ima 54 KW kao sto ima F2N odnosno GTX-ov 1,7 koji ima i 19-tka...Cudo je kako su iz tog F2N sa drugom granom i dvogrlim Weberovim DFT 30/34 ili Solexovom Z-10 28/34 i drugom usisnom uspjeli izvuci cijelih 92 KS...Da li je razlika u kompresiji i u cemu jos pravo je pitanje...

Edited by roki_actros
Link to post
Share on other sites

Cleon 1397 sa duplim karbom i drugom izd granom (4-2-1) je imao 72 ks - primer R9 GTS :dobroje:

Link to post
Share on other sites
0-100 7,3 sec

Prema mojim saznanjima, blok je isti...Opet imam informaciju da su usini i izduvni ventili veci na turbo-ovoj glavi nego li na Cleon-ovoj, samim tim su i kanali veci...Bregasta jeste drugacija...Glava bi trebala biti deblja, koliko ne bih znao niti imam info..Stavljanje druge bregaste, olaksavanjem zamajca i dobrim karburatorom Cleon bi se morao preporoditi..Ako se udje dublje u "politiku" olaksavanjem radilice, klipnjaca i pera klipova dobilo bi se jos na zivosti (sve bi naravno trebalo balansirati) ..Dobara grana i auspuh na sve to i to je vec drugi Cleon koji dobro dise...Ne mogu da iskopam kako GTS-ov motor sa dvogrlim Weberom ima 54 KW kao sto ima F2N odnosno GTX-ov 1,7 koji ima i 19-tka...Cudo je kako su iz tog F2N sa drugom granom i dvogrlim Weberovim DFT 30/34 ili Solexovom Z-10 28/34 i drugom usisnom uspjeli izvuci cijelih 92 KS...Da li je razlika u kompresiji i u cemu jos pravo je pitanje...

Što se tiče F2Na...

U to vrijeme Renault nije imao ništa između 1.4 i 1.8 16V u ponudi... tako da je cijelu rupu zaklopio 1721ccm motor u tri milijarde varijanti koji je pokrivao R5, R19, R21... osnovni je davao 73KS i to je monopoint injection... modernija, štedljivija i varijanta koja daje više momenta od 1.4 s duplim webberom koji nakon "redizajna" nema više u ponudi... verzija s dvogrim webberom ili solexom daje 90KS (u redizajn 19ki je monopoint injection sa 73 i 90KS)... multipoint injection je postojao u 2 varijante, sa 96KS za 5icu GTE i 109KS za 19ku (doduše nešto "probušen", na 1764ccm)... dakle radi se o istom motoru, u nekoliko varijanti ubrizgavanja goriva koji pokriva široki spektar potreba... tek je sa Megane-om došlo do podjele na 1.6 i 1.8 motore, gdje legendarni 1721 odlazi u istoriju... :hey:

Link to post
Share on other sites
El Bayanero

Cleon 1397 sa duplim karbom i drugom izd granom (4-2-1) je imao 72 ks - primer R9 GTS :dobroje:

Koliko je meni poznato.Cleon u R5,9,11,21.....nije imao 4-2-1 granu. Tu granu ima F blok i ugradjivala se u Volvo, to je ona verzija sa 110ks.

Caka kod GTS-a nije u grani nego za o.2 vecoj kompresiji(9.2).

Ako grijesim u vezi grane volio bih da je vidim, ako je neko ima u dialogysu. Pomenutu granu za Cleon u ovim automobilima radi španski RC i skupa je......... :cool:

Link to post
Share on other sites
El Bayanero

znači nađem glavu od GTS-a na drugu-treću specijalu, dupli karb i eto 90-ak ks? :p

Glava je tanja(71.25mm) a mislim da je i brega malko drugacija-morao bih papire pogledati....

Link to post
Share on other sites

Ili prodat peticu i kupit duju 1.8 8v i eto te vec na 115ks.

Link to post
Share on other sites

Ili prodat peticu i kupit duju 1.8 8v i eto te vec na 115ks.

112ks molit ću lijepo :laugh: Ta neide nikud, jedini pravi 1.8 njihov je KR 16V sa k-jetom :bigl:

Link to post
Share on other sites
0-100 7,3 sec

u svakom slučaju jednostavnije i manje zajebancije složit 1.7 :p

Koji je u nosu 5ice k'o teleća polovica ;) Ne može se porediti sa 1.4 koji je malo veći od mlina za kafu :hey:

Link to post
Share on other sites
roki_actros

Pase 1,4 Energy, uz malo prepravki oko nosaca,nista strasno..I Petka ide pristojno s tim motorom koji cini mi se ima 82 KS ? Vozio sam jednu takvu :dobroje:

Link to post
Share on other sites

Caka kod GTS-a nije u grani nego za o.2 vecoj kompresiji(9.2).

Gresis. U mojoj 18-ici kompresioni odnos je 9.25, a auto ima 64 ks, tako da to nije to.. Trazimo dalje :dobroje:

Link to post
Share on other sites
Imaju varijacije na temu 1.6 cleona li to vec ide u drugu stranu i tu je glava drugacija. Taj motor bi se mogao napucati na 100ks bez problema.

nemoj bit tako škrt, daj više infa :p

Link to post
Share on other sites
El Bayanero

Gresis. U mojoj 18-ici kompresioni odnos je 9.25, a auto ima 64 ks, tako da to nije to.. Trazimo dalje :dobroje:

Jeste 100% a nije iskljuceno da postoji jos nesto, mogu t dati link ako ti je interesantno. Moja 5 ima 9 bara po papirima, a sad ima koji bar vise.....

@mario_st malo progooglaj, ako ne nadjes poslaci link.

Link to post
Share on other sites

čisto informativno palo mi napamet, jel paše u peticu 1.4 energy (clio 1?) 75ks i "mlađi" motor, to mi zvuči privlačno :D

pase ti u peticu taj motor bez beda samo svoje nosace stavis i gas

Link to post
Share on other sites

koliko se sjecam bio je na forumu prije jedno 2 god jedan projekt nekog decka iz slovenije,koji je u crvenu petardu stavio energy motor,sa duplim frgazerom,uglavnom uspio ga je stavit i vozio je sa autom slalom il nes..

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..