Jump to content

Clio problem


zracki5

Recommended Posts

Dragi moji prijatelji opet problem sa mojim trabantom....... :ljut:

Auto je do jucer radio sasvim normalno i ujutro je upalio normalno,vratio sam se kuci i stavio ga u garazu a nakon par sati kad ga je trebalo upaliti...NISTA....potpuno mrtav.....stavim kljuc u bravu cekam da se pogase lampice grijaca itd a ostane svijetliti lampica STOP i ove ostale normalno koje vec moraju,ali okretanjem kljuca nista se ne desava...muk i tisina.....je li tko imao slicno iskustvo pa mozda zna sto mi je ciniti ili telefon u ruke i zovi slep sluzbu i na bankomat po pozamasnu svotu novaca?????(radi se o cliu 1.5 dci)

Link to comment
Share on other sites

Anlaser,brava?...dosta je ljudi na forumu imalo problem s kontaktima na anlaseru pa se to počisti i pali...

Link to comment
Share on other sites

ova bijela zica na pokretacu anlasera, pocisti kontakt, stegni stopicu, pali i vozi...

post-1378-12740067408292_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

e da je bar to u pitanju....upalila se blokada motora....treba novi kljuc....a za to treba do servisa koji je udaljen 70 km u ri ili ka....sto je nekih 1000 kn slep sluzba + sam novi kljuc minimalno jos toliko..........j...ti elektroniku i sve kupit cu yuga opet i tamo bar necu imat problema a ne ovo francusko smece

Edited by zracki5
Link to comment
Share on other sites

pa zar nemas 2 kljuca?

i kak si zakljucio da se upalila blokada motora? lampica stop mora svijetliti dok ne upalis auto

Link to comment
Share on other sites

pa zar nemas 2 kljuca?

i kak si zakljucio da se upalila blokada motora? lampica stop mora svijetliti dok ne upalis auto

imam dva kljuca i niti jedan nece....bio je mehanicar i prikopcao ga na tester i kaze kako je linija u blokadi jer svijetli i ona lampica od kjuca

Link to comment
Share on other sites

aha... uh... nego, zar nije problem negdje drugdje , a ne u kljucu? ako oba nece...? nisam se susreo s time, pa pitam...

Link to comment
Share on other sites

aha... uh... nego, zar nije problem negdje drugdje , a ne u kljucu? ako oba nece...? nisam se susreo s time, pa pitam...

a iskreno da kazem neznam ni ja vise...tako mi je mehanicar rekao

:mad::ljut: :ljut: :ljut:

Link to comment
Share on other sites

a mozda ti je do akumulatora.dizeli trebaju vise struje za paljenje.

ne znam kak sa ostalim renaultima ali clio ima stvarno problem sa strujom (ne znam kako stvari stoje na novom cliu),ali svaka druga tema/problem je vezan za elektroniku/srtuju.

Link to comment
Share on other sites

Ja bih na tvome mijestu neke stvari sam napravio a ne odmah uzest sve zdravo za gotovo i predao se servisu i mogućem bacanju para.

Napravi ovo:

Otkači akomulator 10 minuta s auta pa pokušaj opet.

Pokušaj s drugim akomulatorom ako ne upali s ovim.

Tek nakon toga mozes dalje. :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Ja bih na tvome mijestu neke stvari sam napravio a ne odmah uzest sve zdravo za gotovo i predao se servisu i mogućem bacanju para.

Napravi ovo:

Otkači akomulator 10 minuta s auta pa pokušaj opet.

Pokušaj s drugim akomulatorom ako ne upali s ovim.

Tek nakon toga mozes dalje. :dobroje:

ne pomaze ni to

Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao isti problem s tim motorom, dam kontakt i ništa, samo ostane svjetlit lampica blokade motora. Problem je bio u releju ubrizgavanju goriva. Njega zamjenio i od tad pali kao nov.

Evo slika s tim, gdje ti i kataloški broj. Nalazi ti se u motorom prostoru, tamo di su ti oni osigurači ispod one plastike.

Ja sam ga platio 205 kn

potraži pa forumu, ima ti već tema o tome, mislim da je forumaš pepe imao isti taj problem.

Probaj ga izvadit, pa ćeš vidit da se ista stvar dešava.

post-3642-12740234476522_thumb.jpg

Edited by mban
Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao isti problem s tim motorom, dam kontakt i ništa, samo ostane svjetlit lampica blokade motora. Problem je bio u releju ubrizgavanju goriva. Njega zamjenio i od tad pali kao nov.

Evo slika s tim, gdje ti i kataloški broj. Nalazi ti se u motorom prostoru, tamo di su ti oni osigurači ispod one plastike.

Ja sam ga platio 205 kn

potraži pa forumu, ima ti već tema o tome, mislim da je forumaš pepe imao isti taj problem.

Probaj ga izvadit, pa ćeš vidit da se ista stvar dešava.

a zasto onda svijetli lampica blokade?

i evo upravo sam probao staviti i drugi ali nema nikakvih rezultata

Edited by zracki5
Link to comment
Share on other sites

Pa vjerojatno jer je tako napravljeno, da ako taj relej neuspostavi strujni krug, blokada paljenja se ne gasi. Nisam elektroničar, pa nagađam...

Kad sam kupio taj novi relej, prvo sam sa izvadio stari, pa dao kontakt. Ista priča, blokada upaljena samo se čuje neki klik prilikom pokušaja verglanja. Opet stavim stari, ista priča. Onda sam stavio taj novi, i od prve upalio bez ikakvih problema.

Link to comment
Share on other sites

Pa vjerojatno jer je tako napravljeno, da ako taj relej neuspostavi strujni krug, blokada paljenja se ne gasi. Nisam elektroničar, pa nagađam...

Kad sam kupio taj novi relej, prvo sam sa izvadio stari, pa dao kontakt. Ista priča, blokada upaljena samo se čuje neki klik prilikom pokušaja verglanja. Opet stavim stari, ista priča. Onda sam stavio taj novi, i od prve upalio bez ikakvih problema.

Koji je od ona tri taj koji si mjenjao?

Srednji ili?

a i sumnjam da komp nebi izbacio tu gresku...jer prilikom ukopcavanja dijagnostike neda se spojiti uopce u komp jer kao da veza nije uspjela navodno zbog toga jer je motor blokiran.....ocajan sam....idem po kantu benzina i zapalit cu ga majke mi

Edited by zracki5
Link to comment
Share on other sites

Meni su ta tri postavljena uzdužno, amjenjao sam onaj najbliže faru. I i na njemu ti s gornje strane piše taj kataloški broj( tražiš onog s brojem 77 00 414 484), pa vidi koji ti je od njih.

Link to comment
Share on other sites

Meni su ta tri postavljena uzdužno, amjenjao sam onaj najbliže faru. I i na njemu ti s gornje strane piše taj kataloški broj( tražiš onog s brojem 77 00 414 484), pa vidi koji ti je od njih.

kod mene su sva tri smeđa i imaju isti br 82 00 263 345

kako si ti doznao da je bas relej u pitanju?

Edited by zracki5
Link to comment
Share on other sites

Tu na forumu se pisalo o tome, u ovoj temi

http://www.renault-klub.hr/forum/index.php?showtopic=25716&st=0&p=9719907&fromsearch=1&#entry9719907

Pa kad je meni tako počelo, sam posumnjao na to, sam još malo tražio po netu vezano, pa kad sam bio siguran da je to problem, sam kupio novi i riješio stvar.

Možda ovo tvoje i nije vezano za isti problem, to baš nemogu reć da je i kod tebe 100% ovo za relej.

Ali pogledaj malo ovu temu

Link to comment
Share on other sites

Tu na forumu se pisalo o tome, u ovoj temi

http://www.renault-klub.hr/forum/index.php?showtopic=25716&st=0&p=9719907&fromsearch=1&#entry9719907

Pa kad je meni tako počelo, sam posumnjao na to, sam još malo tražio po netu vezano, pa kad sam bio siguran da je to problem, sam kupio novi i riješio stvar.

Možda ovo tvoje i nije vezano za isti problem, to baš nemogu reć da je i kod tebe 100% ovo za relej.

Ali pogledaj malo ovu temu

MA sve vise mi se cini da nije to u pitanju jer bi valjda onda auto verglao barem?

ali kako vidim u postu koji je vec bio na tu temu verglanje je bilo moguce i dijagnostika je javljala da je relej u pitanju...meni dijagnostika uopce nemoze uci u ECU i sad me vec pocelo brinut da nije on riknuo, na servis mi se neda ici jer je sa mojom placom od 2500 kn to nemoguca misija.....a jos treba placati kredu 5 godina jer je kupljen polovni u adria na viskovu pred dvije godine....oce ga ko kupit? odmah ga prodam.......

Link to comment
Share on other sites

Ovako,cca. na hladno sam 15 puta dao kontakt, pa ništa(lampica blokade svijetli), onda bi 16 put zaveglo i upalio. Na toplo bi samo verglao par puta, pa onda upalio.

Možda netko stručniji bolje pomogne.

Link to comment
Share on other sites

Ovako,cca. na hladno sam 15 puta dao kontakt, pa ništa(lampica blokade svijetli), onda bi 16 put zaveglo i upalio. Na toplo bi samo verglao par puta, pa onda upalio.

Možda netko stručniji bolje pomogne.

Sad ces mi se smijat no ispostavilo se da si ipak u pravu...zaista je relej u pitanju....nije mi dao vrag mira i rasurio sam ga i u njega zabio cackalicu da bude stalno spojen...auto upali...cackalica van gasi se...e sad posto su sva tri ista probao sam staviti drugoga ali opet ista prica....jedino ova "tehnologija" cackalice pali! treba li mozda pricekati da nakon sto se izvadi komp prepozna drugi relej?

post-10670-12740385023736_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Relej je onda ispravan ali ne dobiva napon pobude na zavojnicu (radni napon).Pogledaj u kakvom su stanju priključni utori gdje ubadaš relej,ima li korozije i slično.

Link to comment
Share on other sites

Relej je onda ispravan ali ne dobiva napon pobude na zavojnicu (radni napon).Pogledaj u kakvom su stanju priključni utori gdje ubadaš relej,ima li korozije i slično.

nema korozije ali sutra cu ipak probati sve otvoriti i ocistiti jer sam danas samo pospricao wd-om.

Mozda je samo vlaga u pitanju? jer je ovih par dana padala kisa kao luda a ja sam stalno na kotacima.

Link to comment
Share on other sites

Možda je i neki osigurač pregorio ako nemaš radnog napona na releju.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.