Jump to content

Clio problem


zracki5

Recommended Posts

Ajde sad ti je pao kamen sa srca ... čačkalicu u usta i vozi miško hehe...

A ne virujem da je brava ako ti pali kad ga ti spojiš..jedino da brava u nekom položaju daje signal na relej da ukopča pa da je riknulo nešto u bravi..može bit svašta...

Link to comment
Share on other sites

Ajde sad ti je pao kamen sa srca ... čačkalicu u usta i vozi miško hehe...

A ne virujem da je brava ako ti pali kad ga ti spojiš..jedino da brava u nekom položaju daje signal na relej da ukopča pa da je riknulo nešto u bravi..može bit svašta...

ma past ce mi tek kad bude sve ok....samo ovo sa caclakicom bi onda bilo po sistemu kad stanes vadi van...jer inace pumpa stalno radi?

Link to comment
Share on other sites

Može biti i brava,uglavnom nešto ne daje upravljački napon na relej ili je loš kontakt relej-priključak releja.Ovo drugo je lako riješiti a ako je prvo treba naći to "nešto".

Link to comment
Share on other sites

Može biti i brava,uglavnom nešto ne daje upravljački napon na relej ili je loš kontakt relej-priključak releja.Ovo drugo je lako riješiti a ako je prvo treba naći to "nešto".

da.....sutra cu probati pa da vidim danas vise nemam zivaca za nista

Link to comment
Share on other sites

to nešto je obično riknuta dioda u releju. kod mene je bio isti slučaj, električar izvukao diodu i zalemio istu takvu ( iste oznake) i auto upalio od prve, 10 min. posla i 150 novaca. potrebno je počistiti malo kontakte gdje se ubode relej i to pomaže

Link to comment
Share on other sites

to nešto je obično riknuta dioda u releju. kod mene je bio isti slučaj, električar izvukao diodu i zalemio istu takvu ( iste oznake) i auto upalio od prve, 10 min. posla i 150 novaca. potrebno je počistiti malo kontakte gdje se ubode relej i to pomaže

sve je to ok samo nije mi jasno zasto nece upaliti ako stavim koji drugi relej jer su potpuno isti kao sto se vidi na slici...prvi do fara je taj problematicni drugi je od alnasera cini mi se a treci je od ventilatora kilera...

Link to comment
Share on other sites

Hvala svima na pomoći problem je rijesen...ipak je bio relej u pitanju.....

Link to comment
Share on other sites

e vidiš moj se problem vratio, relej je novi ali živina neće upalit, dijagnostika je pokazala da je u pitanju ključ koji drka s kodom (a jedini mi je) i blokada motora koja ne dozvoljava releju da pošalje struju u pumpu goriva, brisanje greške je riješilo problem ali za kratko jer me opet izdao kad sam se najmanje nadao, tako da je rješenje mog problema najizglednije skidanje (zaobilaženje) blokade motora i nadam se da ću uskoro to i riješiti. Javim kad riješim.

Link to comment
Share on other sites

e vidiš moj se problem vratio, relej je novi ali živina neće upalit, dijagnostika je pokazala da je u pitanju ključ koji drka s kodom (a jedini mi je) i blokada motora koja ne dozvoljava releju da pošalje struju u pumpu goriva, brisanje greške je riješilo problem ali za kratko jer me opet izdao kad sam se najmanje nadao, tako da je rješenje mog problema najizglednije skidanje (zaobilaženje) blokade motora i nadam se da ću uskoro to i riješiti. Javim kad riješim.

jel auto bio u sudaru ili udaren bar malo?

ukoliko je ;u samom kompjuteru se nalazi nesto kao sigurnosni prekidac (kuglica u nekoj vrsti gela) koji se (gel) prilikom određene sile udarca raspukne i ta kuglica napravi nesto kao kratki spoj na dovod goriva....e sad da bi efikasno rjesio taj problem trebalo bi mjenjati cijeli komp sto bas i nije jeftina solucija ali ja imam alternativno rjesenje koje ti mogu poslati na pm?

Edited by zracki5
Link to comment
Share on other sites

jel auto bio u sudaru ili udaren bar malo?

ukoliko je ;u samom kompjuteru se nalazi nesto kao sigurnosni prekidac (kuglica u nekoj vrsti gela) koji se (gel) prilikom određene sile udarca raspukne i ta kuglica napravi nesto kao kratki spoj na dovod goriva....e sad da bi efikasno rjesio taj problem trebalo bi mjenjati cijeli komp sto bas i nije jeftina solucija ali ja imam alternativno rjesenje koje ti mogu poslati na pm?

na žalost auto jeste bio udaran i naravno da mi možeš poslati na pm ali ovo mi je prvi glas o ovom prekidaču/kuglici u gelu i čini mi se malo neobično da bi neka sila udarca mogla napraviti taj efekt a da se ne ošteti centralna upravljačka jedinica ali u svakom slučaju samo naprijed, bilo kakvo rješenje je dobrodošlo...

Edited by ivan08
Link to comment
Share on other sites

ni ja nisam vjerovao da je to moguce ali eto ipak jest....stvar je provjerena kod vrsnog majstora

Link to comment
Share on other sites

jeli to onaj crveni gumb u motornom prostoru?

Link to comment
Share on other sites

jeli to onaj crveni gumb u motornom prostoru?

na starijim modelima da...ali noviji imaju u samoj kutiji elektronike taj neki gel sa kuglicom....da je to taj gumb nebi bilo nikakvog problema...STISNI PALI I VOZI

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

E ovako našao sam ovaj topic nakon čuku vremena :D

napokon netko sa sličnim problemom.

renault clio 1.4 16v ph2 lpg, inače super zadovoljan sa autom...do nedavno, kada je struja počela je*at.

znao me je rijetko zezat sa paljenjem,tipa upali iz 3. puta,ali evo nedavno mi je počela u vožnji se paliti lampica neispravnosti elektronike/grijaci i auto nakon toga vozi na ravnici 3000 okr max. bez trzanja, a na usponu isto 3000 okr max. ali sa trzanjem nenormalnim,rekao ajde dobro,ugovorit pregled i ne vozit auto,sljedeci put kad sam ga pokusao upaliti nisam uspio,ako odmah okrenem kljuc zavergla par puta i izbaci kao kad je problem sa alnaserom, a ako ga palim ispravno nista se ne dešava,okret u prazno...klik.

na autu je prije godinu mjenjana četkica na alnaseru

svjećice 3 mjeseca

baterija 6 mjeseci

dolazio mi je i tip sa dva tipa uređaja za dijagnostiku i nemože se uopće spojiti na uch

auto je odvučen kod električara koji mi je nakon pregleda rekao da mora skidati i odblokirati uch da bi obavili dijagnostiku i riješili problem... i to mi je 100€ samo za poticaj :(

savjeti preporuke !

hvala :)

Link to comment
Share on other sites

Paljenje:

Jesi probao očistit senzor GMT? Ako nisi, malo search-aj, ima materijala o tome koliko te volja. Također pregledaj i kontakte žica (stopica) koje se spajaju na alnaser (prvo skini kleme sa akumulatora, pa onda to prčkaj), znaju korodirat i onda stvaraju smetnje.

 

 

Trzanje:

Najvjerojatnije plinski senzor kod usisne grane. Imao sam takav problem, isto na plinu, i to je bilo rješenje (sređeno unutar garancije na LPG uređaj).

Link to comment
Share on other sites

Ja mogu rec za paljenje, ima sam i ja problem sa tim da samo prozuji ako sam dobro skonta tvoj problem. Mislija sam da je automat alnaserag, jer pet puta upali pa šesti neće. lupim alnaser, on upali. Skinem automat on radi, na kraju zaključim da je kvačilo alnasera prnilo, naša polovno od starijeg Clia jer se ovo moje neda skinit, stavija skupa sa rotorom i pali;)

Link to comment
Share on other sites

ma ja sam siguuran da je problem u alnaseru,iako sam nestručan,jer je to taj poznati zvuk.

meni je samo probelm sto se auto ne očitava na dijagnostici i sto moram dati finu lovu da bi samo znao sto bi mi moglo biti sa autom.

da li mogu zaobić kako to?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.