Jump to content

Renault 5 1.1


Guest

Recommended Posts

Pošto trenutno nemam nikakav auto, a ne namjeravam u ovo doba ( čitaj kriza ) ulazit u nikakve kredite za neki noviji auto bacio sam oko na Renaulta 5. Cijena im je prava bagatela po oglasima. Petarda mi je uvijek bila lijepa linija i lijep auto pa mi je i izbor pao na nju. Stvar je u tome što pojma nemam o tom autu šta se tiče motora i ostalog. Zanima me kakav je taj 1.1 motor, koje su mu mane, kolko troši i sl. Limarija me isti zanima di petarde vole "cvasti" i su im bolne točke šta se hrđe tiče. I kakve su cijene dijelova za nju.

Vjerujem da na forumu sigurno ima bivših i sadašnjih vlasnika dotičnog modela, pa lijepo molim za savjet i da na pišu koju korisnu riječ.

Unaprijed zahvaljujem ;)

Link to comment
Share on other sites

motor nepoderiv (imas na forumu decka koji ce se sigurno ovdje javiti, ima mu preko 400 000 km) 

trosi oko 7-8 tako nesto prosjecno...

cvatu pragovi, oko muldi, podnice ispod tepiha unutra, kod bunkera podnica, znaju trunuti okviri vjetrobrana, trebas most pogledati dali je skrivljen ili ravan i kakav je, unutrasnjost blatobrana, i tako...

dijelovi neznam tocno za 1,1 ali vjerujem da nisu skupi...

Link to comment
Share on other sites

hrđa hvata pragove, pod gepeka, na mojem je rupa ispod nogu vozača, oko muldi meni barem nema hrđe nigdje. Doduše, nekakav je hrapav sloj oko muldi pa je možda nekad prepravljano bilo

problematični su podizači prozora, tu je nešto slabo konstruirano, pucaju bužiri koji okružuju onu navojnu žicu, vidjet ćeš i sam ako budeš imao problema s time, no, tome je "logan" našao rješenje, pa potraži po forumu

inače, što se održavanja tiče, i to onog samo da auto vozi, može se, ja studiram pa se nađe novca, dosta mehanike je kompatibilno općenito u peticama, ja sam stavio na svog anlaser od dizela (bitno je da paše na mijenjač, oznaka je na samom mjenjaču) i preporučam ti isto jer pali ko zmaj (mučio se sa tvorničkim anlaserom)

vrlo jednostavan autić, mjesta pod haubom za još jedan motor, svemu se lako može pristupiti bez polomljenih prstiju

potrošni dijelovi su onako, ni skupi ni jeftini, set kvačila 650kn, pumpa vode 300kn itd, ali barem sve možeš sam ugraditi bez nekog straha, malo pitaš tu po forumu ako nisi vičan i sjest će sve

farovi, branici sve jako jeftino i sjedne super

Ako ti ipak treba nešto pristojnije, preporučam ti Fiat Punto, dijelova ko pljeve po nikakvim cijenama, a puntića sve više i više viđam po cestama (onih starijih)

edit: i da, moj je na 402 000 km bez generalke! Čekam da crkne 3 godine valjda :nezna: Ne može se reć da ga mazim

edit2: također, mogući su manji problemi sa strujom i svjetlima, ali ovisi koliko zapravo prohrđa. Rješenja se uglavnom temelje na rastavi, pročisti, spoji i radit će

Edited by Duma
Link to comment
Share on other sites

hrđa hvata pragove, pod gepeka, na mojem je rupa ispod nogu vozača, oko muldi meni barem nema hrđe nigdje. Doduše, nekakav je hrapav sloj oko muldi pa je možda nekad prepravljano bilo

problematični su podizači prozora, tu je nešto slabo konstruirano, pucaju bužiri koji okružuju onu navojnu žicu, vidjet ćeš i sam ako budeš imao problema s time, no, tome je "logan" našao rješenje, pa potraži po forumu

inače, što se održavanja tiče, i to onog samo da auto vozi, može se, ja studiram pa se nađe novca, dosta mehanike je kompatibilno općenito u peticama, ja sam stavio na svog anlaser od dizela (bitno je da paše na mijenjač, oznaka je na samom mjenjaču) i preporučam ti isto jer pali ko zmaj (mučio se sa tvorničkim anlaserom)

vrlo jednostavan autić, mjesta pod haubom za još jedan motor, svemu se lako može pristupiti bez polomljenih prstiju

potrošni dijelovi su onako, ni skupi ni jeftini, set kvačila 650kn, pumpa vode 300kn itd, ali barem sve možeš sam ugraditi bez nekog straha, malo pitaš tu po forumu ako nisi vičan i sjest će sve

farovi, branici sve jako jeftino i sjedne super

Ako ti ipak treba nešto pristojnije, preporučam ti Fiat Punto, dijelova ko pljeve po nikakvim cijenama, a puntića sve više i više viđam po cestama (onih starijih)

edit: i da, moj je na 402 000 km bez generalke! Čekam da crkne 3 godine valjda :nezna: Ne može se reć da ga mazim

edit2: također, mogući su manji problemi sa strujom i svjetlima, ali ovisi koliko zapravo prohrđa. Rješenja se uglavnom temelje na rastavi, pročisti, spoji i radit će

Daj mi još samo reci par stvari. To je motor 45ks, jel da? koja mu je neka normalna potrošnja? 7-8litara? To je motor još sa fergazerom?

Meni je bitno da su motori ok, da nije non stop nekakvih ozbiljnijih problema oko njih, al pošto vidim da tvoj ima 400 000km što mi govori da su uz prikladno održavalje dugovječni. Sad pošto sam mehaničar po struci (al ne radim u struci :zubo: ) Mnoge stvari si mogu napravit doma. Limarija se pokrpa, al u biti vidim da su to klasična mjesta i da u biti nije niš strašno. Ove cijene koje si naveo su više nego ok, jer sam imao prije Alfu 145 koja je bila puno skuplja za održavanje. To me zanimalo radi toga da auto ne kupim jeftino, a dijelove da plačam suhim zlato, al i to vidim da je ok.

A kaj se tiče Punta, to ti je skoro pa isti vrag ko i R5. Znam jer mi ga prijatelj ima i baš niš mi se ne sviđa na autu. To kaj ima više opreme ( el. podizače, centralno i zr. jastuke) to mi ne igra nikakvu ulogu sad. Vjerujem ništa bolji auto nego R5, osim što nemaju problema sa hrđom. A Golfa nebi kupio taman da košta 2kune :zubo:, ipak sam ljubitelj talijanskih i francuskih auta.

Link to comment
Share on other sites

kupi si ili campusa ili punta 55 S, najmanje opremljenog i to je to...neces pogrijesiti ni s jednim ni s drugim, oboje su jeftini da odrzavanje, motori vjecni, potrosnja ti je oboma oko 7-8 po gradu, van grada oko 6...

Link to comment
Share on other sites

kupi si ili campusa ili punta 55 S, najmanje opremljenog i to je to...neces pogrijesiti ni s jednim ni s drugim, oboje su jeftini da odrzavanje, motori vjecni, potrosnja ti je oboma oko 7-8 po gradu, van grada oko 6...

Između ta dva definitivno petarda :bigl:

Link to comment
Share on other sites

pa dobro ipak je noviji, ne bih se čudio da punto manje troši npr? Punto ne izgleda baš toliko zastarjelo i ne mora izgledati loše pa makar ga ne održavao izvana, dok petarde uglavnom izgledaju loše, zbog starosti i zijevanja posvuda, puntić je bolji jer je novijeg datuma, a ostalo ne znam :dobroje:

što se pitanja oko motora i fergazera tiče, da, to je motor cca 45 ks (33kw u knjižici) sa fergazerom, potrošnja je nešto oko čega se ne bi trebao brinuti u takvom autiću, pa ako puno troši nešto ne valja, sad opet nastupa moj doživljaj potrošnje, za 50 kn se vozam dosta i nikad nisam bio u situaciji da sam ožalošćen, jer mi puno troši, ako ti je baš frka s potrošnjom, zna se, lagano po gasu i trošit će kao upaljač...

Mjereno ta potrošnja bude do max 9 litara svakakvih cestica, uzbrdica, češće gas u podu nego na pola, itd itd

To su sve dobro prožvakane priče i siguran sam da si upoznat sa time.

Motor je super, nećeš nigdje juriti, ali su prva i druga brzina napete ko puška :ahaa: Zna tu i tamo bacit onaj vozački osmijeh na lice, bez brige :zubo:

edit: i super je koristiti međugas :zubo: motorić brzo nabire okretaje :hey:

Edited by Duma
Link to comment
Share on other sites

iako je 1,1 super,preporucio bih ti mozda ipak 1.4 po mogucnosti sa monopoint injectionom,to su ti ujedno i zadnji modeli oko 94-96.Cijene kod petardi su iste a mislim da 1.4 sa JB1 getribom(vecinom je ta) ima najbolji omjer snage (58ks),potrosnje(7-8)na otvorenom 5,5 i ubrzanja 0-100 nesto manje od 14s,sto je po meni bolje od campusa sa istom potrosnjom i slabijim performansama.motor je isto vjecan,a sto se tice trulezi moje iskustvo je da su limarijski u boljem stanju modeli do 92g a ovi noviji slabiji(valjda su ih slabije zasticivali il kaj).Ako ti je bitno vise mjesta potrazi model sa 5 vrata,nesto je duzi od trovratnog i zato unutra imas osjecaj da je auto puno veci od trovratnog(prostor izmedju zadnjeg i prednjuh sjedala).pri kupovini obrati paznju na zvukove kod ful okretanja volana i kretanja(moguce je da treba promjenit koju poluosovinu)to bi bio ujedno i najveci moguci izdatak(nova zamjenska je oko 600-800kn),podizace stakla(glup kvar koji zivcira)i obavezno provjeri sve brzine ventilatora kabine,i dali ventilator bruji,to bi bilo to koliko se sjecam.Inace auto ima ono nesto i vrlo se lako u njega dozivotno zaljubiti,svaki put kad vidim petardu na cesti izmami mi osmjeh na lice i uljepsa bar dio dana.pozz

Link to comment
Share on other sites

Ja ti ne bih preporucio motor 1.4 monopoint zbog senzora koje je nemoguce naci kada se pokvare.. Bez njih motor ludi ili ne radi uopste..

Link to comment
Share on other sites

ma da ima 0.8 taj bih preporučio :laugh:

što manje svega, manja zajebancija, 1.1 je gol iznutra i izvana (campusi, slovenci), ali briga teško da ćeš imati, svatko ga može oživiti :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Koji god Renault 5 da uzmes neces pogrijesiti...Ja bih ti preporucio da trazim model sa prefiksom "G" recimo GTR, GTL, GTS, GTD i sl..Campus, Saga, Prima, Bye bye modeli su goli iznutra i slabije su opremljeni i slabija je zavrsna obrada...Petko zna svugdje po malo istrunuti, a najcesce pragovi, podnica ispod nogu, zadnji dosjedi torzionog mosta, zadnje grede ispod prtljaznika, bocni trokutovi (nosaci zadnjeg branika), prostor okolo muldi (mulde jako rijetko), podnica prtljaznika sa strana na spoju sa blatobranom..Motori su izdrzljivi i prilicno pouzdani..I ja bih ti isto preporucio 1,4 jer ima bolje performanse a istu potrosnju a ugladjeniji je od 1,1..Ja vozim dizela i ima blizu 350 000 KM bez otvaranja motora (hvala Bogu)..Od izmjene do izmjene (5.000 KM ) potrosi 0,4 - 0,5 lit. ulja sto je ODLICNO u odnosu na kilometre, godine (24), kvalitet ulja a jos diesel..Eto toliko od mene..Sa srecom u kupnji..PS. Jedna sitnica, ali bitna stvar...Provjeri vrata da li zvacu, tj.kako se zatvaraju...Ako se tesko zatvaraju tj.imaju lufta zvacu onda je auto prilicno izradjen...Najcesce je to pokazatelj koristenosti autu (barem kod Petice) :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Koji god Renault 5 da uzmes neces pogrijesiti...Ja bih ti preporucio da trazim model sa prefiksom "G" recimo GTR, GTL, GTS, GTD i sl..Campus, Saga, Prima, Bye bye modeli su goli iznutra i slabije su opremljeni i slabija je zavrsna obrada...Petko zna svugdje po malo istrunuti, a najcesce pragovi, podnica ispod nogu, zadnji dosjedi torzionog mosta, zadnje grede ispod prtljaznika, bocni trokutovi (nosaci zadnjeg branika), prostor okolo muldi (mulde jako rijetko), podnica prtljaznika sa strana na spoju sa blatobranom..Motori su izdrzljivi i prilicno pouzdani..I ja bih ti isto preporucio 1,4 jer ima bolje performanse a istu potrosnju a ugladjeniji je od 1,1..Ja vozim dizela i ima blizu 350 000 KM bez otvaranja motora (hvala Bogu)..Od izmjene do izmjene (5.000 KM ) potrosi 0,4 - 0,5 lit. ulja sto je ODLICNO u odnosu na kilometre, godine (24), kvalitet ulja a jos diesel..Eto toliko od mene..Sa srecom u kupnji..PS. Jedna sitnica, ali bitna stvar...Provjeri vrata da li zvacu, tj.kako se zatvaraju...Ako se tesko zatvaraju tj.imaju lufta zvacu onda je auto prilicno izradjen...Najcesce je to pokazatelj koristenosti autu (barem kod Petice) :dobroje:

Prima i Saga su izvrsni, jako opremljeni, original fracuzi. Ima i Tiga! Odlični auti.

Jedino nemoj GTT :lool:

Link to comment
Share on other sites

Moguce..Ali sam ih vidjao sa "Campus" opremom, goli, k'o go prst...A u pravu si samo nemoj GTT-a :lool: :lool: :lool::zubo::fucka:

Link to comment
Share on other sites

Prima i Saga su izvrsni, jako opremljeni, original fracuzi. Ima i Tiga! Odlični auti.

Jedino nemoj GTT :lool:

Kako se prepoznavaju ovi Prima i Saga, prvi put čujem

Link to comment
Share on other sites

Imaju natpis sa strane vozila i neke cudne sare, kao neka lajsna duz vozila na boku...A moguce i neki drugi paket opreme..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.