Moj Logan ima tvornički ugrađen impulsni prekidač podizača vozačkog stakla dok je kod suvozačkog obični prekidač, dakle, radi samo dok je pritisnut. Sve verzije Dacia nakon 2006. bez obzira na peket opreme imaju obične prekidače čak i na vozačkim vratima.
Meni je pomalo smetalo to što suvozački prozor moram spuštati i podizati držeći stisnut ionako neergonomski smješten prekidač pa sam odlučio i tamo ugraditi impulsni pošto je cijela "pamet" u tom komadu plastike a sam mehanizam je identičan i
danas sam ugradio impulsni podizac po dragan metodi ali bez rezuckanja originalnog konektora koji je na instalaciji od auta, radi se o twingu 1 ph2...
daklem, usporedba originalnog i zamjenskog prekidača(7700307605) koji u sebi ima modul za impulsno:
pitao sam dragana na koji bi se nacin moglo izbjeci rezanje konektora na instalaciji i imao je isto misljenje kao i ja, a to je da se napravi "produžni kabel", tj. njih 5 sa stopicama:
nažalost, ne znam koja je velicina stopica jer sam oti