Jump to content

Model motorica ler gasa


Hrcko

Recommended Posts

Bok

Imam Megan 1.6e 97.g 66kw, krepava mi motoric ler gasa. Neki dan u dodem u toki. i trazim taj dio, kazu mi da ga moram skinuti i dofurat ga da procitaju broj s njega. Ne mogu nigdje bez auta, ne budi lud, skinem ja taj "motoric" prepisem jedini broj i ponovno se vratim u ducan. Daju mi naizgled isti motoic ler gasa, ja opet izvadim stari i nako su isti,osim sto je novi 2-3 mm kraci. Stavim ja novi motoric, krsnem auto ono na 3500okr/min u leru ko kad je krepavo stari.

Zanima me dali netko zna tocni modle, br, naziv da s tim odem i da mi daju ispravni motoric.

Hvala

Edited by Hrcko
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • frenchkey

    25

  • misko

    15

  • DarioGTI

    6

  • hrvojexyz

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

zato se za takve stvari ili pita... ili ide u servis... ako je motorić ok... pokušaj upalit/ugasit auto jedno 10-ak, 15 minuta... naštimaće se on sam i podesit ler-gas... ako nije dobar motorić, onda neće :D

Link to comment
Share on other sites

Novi motorić ler gasa treba inicijalizaciju ili podešavanje. Negdje sam pročitao da se to radi na način da se tri puta naizmjenično daje i prekida kontakt u intervalima 15 sekundi "on", 60 sekundi "off".

Ne uzimajte ovo kao zdravo za gotovo jer sam ovo sam pročitao na jednom Dacia forumu i ako je točno isto bi se moglo odnositi i na Renaulte koji imaju iste motore ali bi bilo dobro da to potvrdi ili opovrgne netko stručniji.

Link to comment
Share on other sites

dužina onog pimpeka nije bitna, ionako se stalno miče

nakon šta se promine motorić triba auto upalit/ugasit 4-5 puta i stabilizirat će se ler gas

Link to comment
Share on other sites

Bok

Thx na pomoći... Budem još jedamput probao.

Bitna je duljina, jer zatvara rupu za propust zraka preko klapne. Palio gasio auto cca 3-4 puta svaki put 3500 okr/min... Budem ga vratio, da vidim dali imaju koji drugi model...

Cijena za moj model je 350kn zamjenski, oko 700kn original (posoji više modela za istu godinu proizvodnje i model)..

Hvala

Link to comment
Share on other sites

ne kužiš poantu... taj "klipić", metalna štangica koja se pomiče gore dolje i upravljana je zavojnicom koja se nalazi u gornjem dijelu kućišta samoga dijela... pokušaj klipić izvuć na duljinu originalnoga i tako zašarafi ;)

ja sam jednom palio auto ravno 15 puta dok se nije sam naštelio na pravu poziciju... postoji mogućnost i da ne valja taj motorić, naravno... ali svejedno probaj

Link to comment
Share on other sites

čitao negdje da pomaže i vožnja ne nekom konstantnom proju okretaja nekoliko minuta...:nezna:, npr po autocesti

Link to comment
Share on other sites

Deckovi ,

ja sam na laguni I 1.8 iz 1994 prije cca 7-8 godina mjenjao motoric (bosch) .

procedura je bila slijedeca : promjenis motoric,upalis auto ,okretaji skoce u nebo (cca 3500 ok/min) par puta dodas gas pricekas i sve dodje u

normalu za kojih 10 min.

:dobroje:

Link to comment
Share on other sites

komplicirate bez potrebe... najlakša je metoda dovest ga na približno istu poziciju kao stari i tako palit par puta... iako se on u 10-ak paljenja i gašenja motora, mora sam naštelat

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Da malo dignem temu iz naftalina

prije par dana stigao mi motorić ler gasa sa e-yeba i danas krenuo u zamjenu. Kao što se na slici vidi novi motorić ima uvučeni ovaj pimpek s konusom dok starome to viri van negdje oko 2,4 cm. Rekoh stavit ću novog, kalibrirati ga po sistemu nekoliko kontakta po 15 sek i to će biti to. 

Je, ali vraga!

Upalio auto, a okretaji na 4000, i to hladan motor, grrrrr. Probah opet, ista stvar. Ponovih tzv. kalibraciju nekoliko puta, rezultat karina! Sada varira između 2000 i 4000 u pravilnom ritmu. Fuck! Ništa, vratio stari motorić, ovaj sad pak dreči na 1500. Pas mu mater! Napravio jedan đir do frenda, tamo stao i auto radi na 1000. Ostavio ga tako 5-6 min, okretaji pali na 750 i za sada radi ko sat.

Ima li tko ideju kako izvući pimpek na novom motoriću na približno 2,4 cm? Probao sam kombinirkama okrenuti onaj metalni konus koji se pri tom sam odvio, a osovinica ni makac, ostala na istoj dužini. Kuži li netko bili mogao nekako spojiti onih pet pinova pod napon da motorić odvrti osovinu na treženu duljinu, jer očito na silu ne ide? Dakle trebalo bi to odviti na približnu duljinu starog motorića, a onda bi se fina kalibracija valjda sama napravila.

post-138-0-85695300-1387645030_thumb.jpg

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Imao sam takvu situaciju, ja sam na ex coupeu par puta cistio i na kraju sam kupio novi set brtvi usisa i motorić ler gasa. Ista stvar kao na tvojoj fotki, ali meni je nakon paljenja auto isto imao visoke okretaje koji su se ubrzo stabilizirali. E sad jel je osovinica otišla dole ili nije neznam nisam otvarao ponovo...

Link to comment
Share on other sites

e sad možda je i motorić neispravan. Nije original VDO, ali cijena mu je bila popularna :bigl:

Link to comment
Share on other sites

e sad možda je i motorić neispravan. Nije original VDO, ali cijena mu je bila popularna :bigl:

Kaže ona stara, škrtac plaća uvijek 2x.

Link to comment
Share on other sites

hajde, hajde nije još uvijek rečeno da je neispravan. Ajmo elektroničari kako spojiti s dvije žice taj motorić da se izvuče klip vani, a da ništa ne skurim?  :farmer: 

Link to comment
Share on other sites

Zar ga nemožeš rukama izvući na cca tu dužinu na kojoj je bio prethodni?

 

 

Ja sam jednom ranije isto tako čistio motorić (originalni VDO), i isto mi nije htio preko kalibracije odradit šta treba, desilo se isto što i tebi. Onda sam motorić opet izvadio, ručno ga izvukao na približnu mjeru gdje je bio (sreća pa sam prije čišćenja sa šublerom izmjerio), i vratio ga takvog, i onda je sve bilo OK.

Link to comment
Share on other sites

Ma ne mogu, probao sam vući pa odvrtati, ali mi se onda samo odvio onaj konus na vrhu :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Ajmo elektroničari kako spojiti s dvije žice taj motorić da se izvuče klip vani, a da ništa ne skurim?  :farmer: 

Na jednostavan način, nikako. To je koračni motor i teoretski bi mu mogao davati kratke impulse određenim slijedom na svaku od faza, ali bi to potrajalo ako bi radio ručno...

Ja sam taj motor spajao na poseban driver i vrtio ga bez problema, čisto za probu.

 

Nemoj ga pokušavati rastaviti jer ćeš izguliti žice iz namotaja, žice su tanje od dlake i nema popravka ako ih prekineš.

Link to comment
Share on other sites

a zašto ga vuci van

zagrij motor na radnu temperaturu sa starim

zagasi, skini i stavi novi

neka radi trebao bi se sam naštimati ako valja.

Link to comment
Share on other sites

Na jednostavan način, nikako. To je koračni motor i teoretski bi mu mogao davati kratke impulse određenim slijedom na svaku od faza, ali bi to potrajalo ako bi radio ručno...

Ja sam taj motor spajao na poseban driver i vrtio ga bez problema, čisto za probu.

 

Nemoj ga pokušavati rastaviti jer ćeš izguliti žice iz namotaja, žice su tanje od dlake i nema popravka ako ih prekineš.

Našao sam ovo na netu i čini mi se da kod mene ne reagira na kontakt. Filipe kako ga mogu izvući na 2,3 cm duljine, imaš neki program za to ili?

 

Basic Maintenance

To check the idle air control motor remove the unit, with the wires connected turn the ignition key to the "on" position without starting the engine, the idle air control should move in or out. If the idle air control motor does nothing it has probably failed, replace it with a new unit and recheck system. 

 

Jedan od načina kalibracije koji nisam još probao je bio i ovaj:

 

With ignition on for 5 seconds with engine not running remove idle valve block connector. 

Then turn the ignition off and wait 10 seconds for system to power down, then reconnect idle control valve connector. 
Turn ignition back on without starting engine and repeat this 3 times. Idle control valve will normally be indexed to the idle position. 
With valve reconnected start engine and allow to idle , as system adapts to the new valve idle speed will start to hold at normal speed within normally 1 minute.
Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.