Jump to content

Model motorica ler gasa


Hrcko

Recommended Posts

Uh, e sad ne znam, jeli imaš elektronski gas ili na sajlu?

Jel se to može znati po broju šasije? Ako ne,budem sutra išao kopati možda nađem neki broj na motoriću.Inače,danas sam ga vozio i kad se dobro zagrijao nije mi pravio probleme(zadnjih par km i 5-6 semafora).Nije mi jasno zašto radi dobro u leru dok je na mjestu,čak i ujutro kad je hladno?? Vjerovatno mu napor traži više zraka?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • frenchkey

    25

  • misko

    15

  • DarioGTI

    6

  • hrvojexyz

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

ovo je tvoj motoric, sad ne znam koliko se dobro vidi broj

za skinut ga treba jedno 20 minuta osobi koja nije nikad to radila ,i svakako bih ti preporucio da to radis na "toplo" tj nakon voznje, plastika lako puca, just in case.

 

p1230806.jpg

p1230807.jpg

p1230805.jpg

p1230803.jpg

 

Ovo zadnje je slika mog krova, tko ga lakiro farbali mu tako kuću.

Hrvojexyz,hvala ti.Ne znam jel bi to mogao bez alata. Nemam ništa osim par šrafcigera i kljušta dome.Nemam gedore,nemam torxa..ipak sam ja druge struke i do sada sam te stvari prepuštao majstorima. Pogotovo što sam zadnjih poprilično godina vozio samo službeni auto a na servisima je bilo"mijenjaj sve što misliš da treba",firma je plaćala. Onda sam popušio otkaz :blush: . prije 25 godina šerafio sam po Mercedesu 240D i Golfu I i II,imao sam garažu a sad nit alata nit garaže. Dat ću mehi nešto love(traži 100 kn al dat ću mu 50) jer mu ionako ja pola toga pomažem dok radi :D

Edited by misko
Link to comment
Share on other sites

Što se krova tiče,moj je još gori a osim toga fakat je lak otišao tamo di štrca tekućina za šajbu??  Jedino je po bokovima sve OK ali krov i prednja hauba su očaj

Link to comment
Share on other sites

Koliko puta sam se vozio iza nekog a ovaj ne da štrca po zadnjem dijelu krova nego štrca i moja stakla. No dobro to nije tema, već motorić. Ne znam dali se kod 16V štelaju ventili, jer ako jesu, to moraš obaviti prije ikakvih drugih zahvata po pitanju ler gasu.

Link to comment
Share on other sites

Ovaj tjedan to moram srediti,vjerovatno ću do Tokića a onda kad malo dođem sebi,financijski i na druge načine,nabavljam VDO. Ne kužim kaj je falilo dobrim starim karburatorima. I kaj će mi 16 ventila?? Iskreno,malo mi već ide na živce ta elektronika. Klima dobro dođe,ostalo mi samo pravi probleme :-)

Link to comment
Share on other sites

Pokušao sam danas skinuti motorić,fakat nebi bilo problema samo nisam mogao doći sa stražnje strane. Evo malo fotki. Usput,ćini mi se da se radi o nekom zamjenskom motoriću koji je valjda prijašnji vlasnik stavio. To naravno ide vani,dolazi novi a zatim VDOpost-15982-0-37290300-1423595577_thumb.j[post-15982-0-35535600-1423595628_thumb.j a ovo je moj lak :post-15982-0-27844100-1423595708_thumb.jpost-15982-0-40249100-1423595723_thumb.j i lajsne:post-15982-0-86279100-1423595734_thumb.j, a ovo je moj Megane :-) 

Edited by misko
Link to comment
Share on other sites

novi VDO i na proljeće negdje u BiH na jeftino lakiranje cijelog auta i to je to :)

Danas promijenio,sve skupa 400 kn. Lijevo stari Marelli desno novi VDO Marellipost-15982-0-99880800-1423749091_thumb.j

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vozi miškoooo :-)

Edited by misko
Link to comment
Share on other sites

Magneti marelli je lako moguce bio prva ugradnja. Pogledaj malo ostale senzore i sigurno ces naci jedan od tog proizvodjaca.

Gdje si uzeo taj VDO motoric?

Link to comment
Share on other sites

Magneti marelli je lako moguce bio prva ugradnja. Pogledaj malo ostale senzore i sigurno ces naci jedan od tog proizvodjaca.

Gdje si uzeo taj VDO motoric?

Da,tako mi je rekao i majstor koji mi ga je promijenio. VDO  je kupio majstor kod Tokića :sp: ? Trebao sam dobiti nekog kineza ali nije pasalo pa je majstor otišao kod Tokića. Sve skupa me došlo 380 kuna. Majstor je jedan simpa dečko iz Sesveta(nisam samo promijenio motorić nego i majstora) koji mi je to kupio i zamijenio(zamjena me koštala kavicu). Da ne bi bilo zabune,dobio sam račun,motorić je došao zapakiran sa šerafima. Svaka čast dečku  iz Sesveta. Ako slučajno ovo čita,ovim putem ga pozdravljam i još jedamput zahvaljujem !

Edited by misko
Link to comment
Share on other sites

To bi sad trebalo biti ok, ja imam originalni motoric, 255tkm, evo jednom sam ga dosad ocistio reda radi, na benzin radi skroz mirno (plin je svoja prica :) )..

 

A limarija ne znam kaj da ti kazem , meni su rubjaci dosta naceti, za rubnjake, jedan prag cijeli jer je i prednji dio malo nacet, i farbanje krova me trazi majstor 2500kn .. to je kao neka normala cijena koliko vidim.

Link to comment
Share on other sites

mene vrag kopka da vratim stari VDO motorić je je kod mene na kraju, pored brtve na usisu, stvar bila u senzoru servo volana. Možda je jadni VDO bio nedužno okrivljen za povećani ler gas :D

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Koliko bi moglo doći kompletno lakiranje(bez limarije jer srećom i čudom kod mene nema hrđe,ili je barem do sada nisam vidio). Mislim na cijenu i ruke i boja?

Link to comment
Share on other sites

Kad to budeš radiš, svakakoga lupi cijelog. Ja sam uvijek protivnik parcijalnog špricanja automobila kod autolakirera. Ili kompletan posao ili ništa. Ali kad napraviš kompletno, ti de-fakto imaš novi auto što se tiče cijele karoserije i miran si godinama kaj se hrđe tiče.

 

Da ne pričamo koliko će ti auti sjajnije i lijepše izgledat. Sam po sebi, tvoj auto je lijep. Sviđa mi se ta siva metalik boja na Meganu 1. Ja bi volio da je moj Coupe takve boje, bio bi brutalac , ali i ovako je dobar :)

 

Ne bi htio ići u off-topic, ali volio bi da Frencky da više informacija u vezi "jeftinog špricanja u BiH". Koliko je to jefitno kad se cijeli auto šprica na novo i kolika je pouzdanost tih radova ? neću nikog uvrijedit, al ipak pričamo o Bosni. Da ne bi bilo nekih muljaža i to jel. Kako se kreću cijene kvalitetno odrađenog posla tamo ?

Link to comment
Share on other sites

Raspitati ću se. Frend je bojao vrhunski očuvanog cupe mercedesa 124 kojeg su obišli ključem vandali. Rad je odličan, zaboravih cijenu

Link to comment
Share on other sites

Kad to budeš radiš, svakakoga lupi cijelog. Ja sam uvijek protivnik parcijalnog špricanja automobila kod autolakirera. Ili kompletan posao ili ništa. Ali kad napraviš kompletno, ti de-fakto imaš novi auto što se tiče cijele karoserije i miran si godinama kaj se hrđe tiče.

 

Da ne pričamo koliko će ti auti sjajnije i lijepše izgledat. Sam po sebi, tvoj auto je lijep. Sviđa mi se ta siva metalik boja na Meganu 1. Ja bi volio da je moj Coupe takve boje, bio bi brutalac , ali i ovako je dobar :)

 

Ne bi htio ići u off-topic, ali volio bi da Frencky da više informacija u vezi "jeftinog špricanja u BiH". Koliko je to jefitno kad se cijeli auto šprica na novo i kolika je pouzdanost tih radova ? neću nikog uvrijedit, al ipak pričamo o Bosni. Da ne bi bilo nekih muljaža i to jel. Kako se kreću cijene kvalitetno odrađenog posla tamo ?

Hvala,hvala :-)  Naravno da sam mislio sve prefarbati,iako je moj auto,ne znam zašto,bez hrđe ??Fakat je nema :-) ili se dobro sakrila. Ono što me brine je cijena. Ako idem u BiH to znači da auto mora ostati tamo a i ja sa autom ...ili pak doći,tražiti nekog da me vrati,pa opet doći i onda opet gorivo za natrag...Kad nemaš para onda bi to moglo značiti popriličan i ekonomski upitan trošak.  

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.