Jump to content

Model motorica ler gasa


Hrcko

Recommended Posts

Filipe kako ga mogu izvući na 2,3 cm duljine, imaš neki program za to ili?

 

 Nikako, treba ti komad elektronike koji ga pogoni. Ja sam to jednom imao gotovo (od jednog projekta sa koračnim motorima), a sad bi trebalo napraviti ponovo...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • frenchkey

    25

  • misko

    15

  • DarioGTI

    6

  • hrvojexyz

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

prema savjetima s jednog stranog foruma, danas sam isprobao slijedeće:

pustio da se okretaji smire na 750 o/min nakon dulje vožnje po gradu i isključio utičnicu iz motorića dok auto radi. E sad to bi trebalo dati fiksan broj okretaja bez obzira na zagrijanost motora. Ali šipak, malo sam turirao gas u mjestu i opet isto, okretaji sporo padaju i treba mu 30 sec da dođu na 750. Počinjem si misliti da nije kakav falši zrak, gumice usisa ili nešto slično

Link to comment
Share on other sites

Hm, mislim da ću uskoro morati mijenjati auto za noviji. Naime vrlo malo forumaša ima ovaj model, pa je teško dobiti neki suvisli savjet. Ajde, bar mi ostaje dacia forum tamo ima puno više ovakvih motora.

Nego evo kako sam ipak uspio da se klipić sam izvuče na željenu duljinu i to bez dijagnostike:

 

With ignition on for 5 seconds with engine not running remove idle valve block connector. 

Then turn the ignition off and wait 10 seconds for system to power down, then reconnect idle control valve connector. 
Turn ignition back on without starting engine and repeat this 3 times. Idle control valve will normally be indexed to the idle position. 
With valve reconnected start engine and allow to idle , as system adapts to the new valve idle speed will start to hold at normal speed within normally 1 minute.
 
Ili kako to google prevodi:
 
S kontaktom za 5 sekundi motor ne radi uklanjanja miruje ventila blok priključak.
Zatim Isključite paljenje i pričekajte 10 sekundi za sustav za isključenje, a zatim ponovno spojite konektor miruje regulacijskog ventila.
Uključite paljenje na leđa, bez pokretanja motora i ponoviti to 3 puta. Idle regulacijski ventil normalno će biti indeksirana na praznom mjestu.
S ventil spojen Pokrenite motor i pustite da miruje, kao sustav prilagođava novim ventila praznom hodu će se početi držati normalnom brzinom unutar normalno 1 minute.
 
Ili kako sam to ja preveo i napravio:
S kontaktom. odnosno upaljenim motorom izvukao sam utičnicu iz motorića van. Ništa se nije dogodilo, auto je i dalje normalno radio. Zatim sam ugasio auto, priključio na utičnicu novi motorić i dao kontakt. Klipić se pri tome malo izvukao van. Zatim sam dignuo kontakt, čekao 10 sek i opet ga dao. Klipić je još malo izašao van. Još jednom tako, pa onda mjerenje. Sada je klipić par mm niži od onog na starom motoriću. Dakle treba skinuti stari staviti novi i još jednom, dva puta, ponoviti radnju i to će biti to. Nebi bilo dobro da sam ovako izvana previše izvukao klipić jer bi bilo teško ugraditi motorić.
Ostatak sam ostavio za sutra, danas nije baš red da se zavlačim pod haubu.
Po meni, ključan je onaj dio kada se utičnica izvlači is motorića pod kontaktom. Ako to ne napravimo tako već, kao što sam ja prvi puta, tek kada maknem kontak,t onda ECU nema nikakav signal da je potrebno ponovno kalibriranje i okretaji odu u nebo, pa sve skupa predugo traje.
Naravno kod čišćenja starog motorića takvo nešto nije nužno jer je on već izvučen na optimalnu duljinu, ali vjerujem da nebi nimalo škodilo.
Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Uglavnom danas sam stavio novi motorić i to na slijedeći način:
 
Auto je bio ugrijan nakon povratka s posla, ugasio sam ga, dao kontakt i iskopčao stari motorić.
Zatim ugasio kontakt.
Nakon demontaže kućišta filtera zraka i skidanja difuzora stavio sam novi motorić, sve vratio natrag, ukopčao utičnicu u motorić, dao kontakt na 5-6 sekundi, skinuo kontakt 10 sekundi.
To sam ponovio 3 puta za svaki slučaj.
Zatim sam ga upalio kao i uvijek bez gasa. Sastavio iz prve, okretaji na 1500, pa na 1200 pa na 750 i to sve u roku 2-3 sekunde! Iskalibriran bez greške. Ostavio sam ga tako da radi dok sam pospremao alat i oprao ruke. Nekih 5-6 min. Nakon toga probni đir, nekoliko km do kafića, pićence, dva, paljenje i doma. Čitavo vrijeme, semafori i vožnja okretaj stoje po PS-u. Nadam se da će tako i ostati.
:D
 

post-138-0-60177800-1388168858_thumb.jpg

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Bravo ! Upornost se isplatila !  :hura:

 

Inače mi taj motor imamo u našim starim službenim Kangoo-ima, ali nismo imali takav problem...

Edited by Evado
Link to comment
Share on other sites

Je, to je motorić s e-baya za 12 funti.

Što još utiče na visinu ler gasa, odnosno koji senzori daju podatke u ECU da bi on na određeni način upravljao tim motorićem? Senzor temp. motora, senzor temp. usisanog zraka?

Naime i sa starim motorićem je bilo uredu u svim godišnjim dobima osim zime, tj. kada je bura i hladno. dok je južina radio je normalno

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Evo opet malo o motoriću. Prije jedno 2 mjeseca na leru su mi divljali okretaji i ponekad se znao gasiti kod uparkiravanja.Majstor mi je rekao nove gumice.

Nakon što su gumice promijenjene,sve išlo OK. No,prije par dana kod okretanja i uparkiravanja,motor se počeo gasiti. Bio prekjučer kod mehaničara,kaže da treba mijenjati motorić ler gasa. Kaže da ne kupujem zamjenski nego originalni jer da mu ljudi kojima je stavljao zamjenske dolaze češće i da to izdrži tek par mjeseci. Kod Roce motorić dođe 1400 kn ??!! Kod Tokića je 400. Sam majstor mi kaže,"*ebi ga,to je preskupo,kupuj ipak nešto zamjensko,možda potrefiš u Sloveniji  nešto kvalitetnije". Danas svaki semafor,(njih 4)stao.Okretaji padaju na 500 i ispod. Dok se malo zagrije,dok auto stoji okretaji su na 500-700 ali čim stanem u vožnji,gasi se.Pogotovo kad je uključen ventilator.

 

Molim ljudi pomagajte,što raditi? Frenchkey,jel tebi onaj zamjenski još uvijek služi? Jel moram uz motorić opet kupovati i gumice? Majstor mi je rekao da će me zamjena koštati 100 kn. Pokušao bih kupiti nešto u Nizozemskoj jer tamo imam rodbinu ali VDO(a to je valjda original) i tamo dođe cca 100€. Ima li neka firma koja nije VDO i da ne košta više od 300-400 kn a da nije totalni šrot?

Link to comment
Share on other sites

Kupi zamjenski, kakav original. Za tu cifru kupis 3 komada a sumbjam da bude trajal 6 mjeseci. Motoric se tak lako mijenja da tih 100kn mozes zadrzati u dzepu.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam zamjenski bacio jer je baš kako ti je i majstor rekao izdržao neko vrijeme, skoro godinu dana. Sada imam polovni koji mi je poklonio Filiplolic, još jednom mu hvala, i sve radi OK. Naravno i taj je VDO

Gumice ti ne trebaju

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Ja sam prije mjesec i pol dana bio u Osjeckom Fornixu pitat bas za taj motoric od E7J i cijena je sa redovnih 10% popusta bila oko 450kn (nisu mi znali reci proizvodjaca).

U ostalim radnjama su cijene bile od 300 do 400kn, s tim da su neki nudili Siemens, a drugi opet nesto drugo i trece kao proizvodjaca.

Nazovi u Fornix, nemas sta izgubiti.

Link to comment
Share on other sites

Kakav je taj Siemensov? Paše li mi neki motorić od nekog drugog modela Renaulta,npr. od Megana II? Ideja je da probam kupit nešto na auto otpadu,kod nas ili vani skinuto sa nekog novijeg ali karamboliranog auta?

Link to comment
Share on other sites

Prepiši kataloški broj sa starog i po tome traži. Motorići mogu biti po izgledu isti, a da se prihvat razlikuje. Bitan je taj broj, pa ako paše s nekog drugog modela, ne nužno Renaulta, kupuj.

Ako auto misliš dulje držati 50€ nije previše za kvalitetan motorić. Ovaj što sam ja kupi na ebayu trajao je godinu dana, a koštao 12Ł pa ukalkuliraj i tu varijantu.

Link to comment
Share on other sites

Prepiši kataloški broj sa starog i po tome traži. Motorići mogu biti po izgledu isti, a da se prihvat razlikuje. Bitan je taj broj, pa ako paše s nekog drugog modela, ne nužno Renaulta, kupuj.

Ako auto misliš dulje držati 50€ nije previše za kvalitetan motorić. Ovaj što sam ja kupi na ebayu trajao je godinu dana, a koštao 12Ł pa ukalkuliraj i tu varijantu.

Mislim sigurno auto držat barem još godinu dana budući da sam dosta u njega uložio a mislim i da ću teško naći nešto za sličnu lovu a da ne moram ni lipe uložiti u limariju. Fakat mi nije jasno da ispod nema niti malo hrđe??(barem ono,reda radi).Izvana je boja katastrofa,lak popucao,lajsne na krovu više vani nego unutra..al motor,(kad radi),radi baš onako zdravo.Imam pomalo fobiju od crkavanja nekakvih centalnih kompjutera,električnih stakala...svega što je na elektriku.

Da ne duljim,vjerovatno ću uzeti Tokićev,vidjet ću za ovaj u Osijeku(Fornix) ili nešto sa otpada.Bitno mi je da ga što prije osposobim za vožnju a i nisam baš pri lovi. Može li se kataloški broj motorića pronaći bez da ga se skida?

Link to comment
Share on other sites

prosurfaj po forumu

 

a opet možda bi ti netko znao taj podatak da nije tajna koji je motor u tvom meganu

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Na Daciji E7j sam motoric ler gasa skidao bez po' muke. Samo se ruke zavuku iza motora, prstima napipas sarafe (dva torxa) i izvuces motoric. Pazi da i gumeni dihtung izvuces van kako bi kasnije sve mogao fino vratit. Stvarno nije nikakva nauka.

Link to comment
Share on other sites

Nije tajna koji je motor. To je 1,4 16V,2000-ta godina. Malo sam tražio oko tog programa al ja se ne kužim u aute tako da nisam siguran koliko bi to meni koristilo. Vidim da ovdje ima ljudi koji fakat znaju dosta o autima a ja sam tu potpuni tutlek.

Link to comment
Share on other sites

ovo je tvoj motoric, sad ne znam koliko se dobro vidi broj

za skinut ga treba jedno 20 minuta osobi koja nije nikad to radila ,i svakako bih ti preporucio da to radis na "toplo" tj nakon voznje, plastika lako puca, just in case.

 

p1230806.jpg

p1230807.jpg

p1230805.jpg

p1230803.jpg

 

Ovo zadnje je slika mog krova, tko ga lakiro farbali mu tako kuću.

Link to comment
Share on other sites

kod mene je špicasti vrh, dakle ne odgovara na 16V. Imaš li mu možda broj motorića?

Btw, krov ti je malo apšisao :bigl:

jeli to od K+ tekućine za stakla? :D

Link to comment
Share on other sites

Jesi navro s tim tekucinama, pa ne leti mi tekucina od prednje haube na straznji dio auta di je (zasad) apsisalo, nemam pistolj na vodu ispod haube.

 

Apsisao mi je gadno da, a vidio sam ih dosta takvih, i FL i pFL..

nemam broj motorina, jabih se ravnao po slici i ebayu,..

tak sam kupio pumpu goriva kojih isto ima vise vrsta i pogodio :D

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.