Jump to content

Scenic II - crkao display


Igy_ZG

Recommended Posts

frenchkey, imaš moj broj mobitela?

Javi mi se u ponedjeljak, mislim da imam šaku tih mosfeta u servisu. Pa da to prelemimo ;)

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Uh, imam. Ali narucio na ebay 5 kom za 2.83$

Proguglat cu jos malo jeli bas do toga, jer drugih simptoma nemam, da resetira sat i km, da se cotav zatamni i sl.

U biti, mozda da ga i promijenimo nece skoditi. Cak mi se vise svida ovo da se izvede van i jos ga zakejit za kakav komad aluminija da se bolje hladi...

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jel ti znaš da kinezi vole prodavati falše mosfete, a taj je jedan od popularnijih modela? :)

Enivej, ako imaš volje javi se pa možemo detaljno pregledati i premjeriti to čudo.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

javim ti se nema problema, kad uhvatim malo vremena, odnosno kad opet počne zajebavat tabla. Dva dana radi već OK, 

Link to comment
Share on other sites

I ja imam na laguni gresku na tabli i nasao ovaj video.

Izgleda da imaju problema sa lemovima na sve strane.

Mozda je i na scenicu jednako banalan problem.

Meni su takoder rekli da ce me doci oko 100€ popravan ali ovo mi se cini jednostavno za i sam odraditi.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Laguna 2 ima dosta takvih problema zbog loših lem spojeva na pločama.

Meni nije radilo osvijetljenje displeja klime.

Riješenje - lemilicom je trebalo taknuti 2 "hladna" lem spoja da se lem ponovo razlije po spoju i evogana popravljeno.

 

Link to comment
Share on other sites

Laguna 2 ima dosta takvih problema zbog loših lem spojeva na pločama.

Meni nije radilo osvijetljenje displeja klime.

Riješenje - lemilicom je trebalo taknuti 2 "hladna" lem spoja da se lem ponovo razlije po spoju i evogana popravljeno.

 

Koliko ja znam na Lagunama 2 je jedini problem bio to osvjetljenje klime, ploče-instrumenti (osim pojedinačnih slučajeva gdje bi se instrumenti odjednom prebacili na milje/galone) nisu imale značajnijih problema. Ja sam taj problem s osvjetljenjem zaslona klime riješio još 2011, drugih problema nisam imao.

Link to comment
Share on other sites

Isto tako i ja, samo sam ga ja riješio 2013.-e :) ostalo od tih displaya ništa, da kucnem u drvo :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Isto tako i ja, samo sam ga ja riješio 2013.-e [emoji4] ostalo od tih displaya ništa, da kucnem u drvo [emoji4]

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Meni je otisao regler nedavno i javljao da ne puni akimulator. Rijesio regler i sada mi zna zablinkat isto upozorenje i to se pojavljuje 3 do 5 min nakon sto ga upalim i onda prestane.

Elektricar mi kaze da je sigurno ploca i da je na lagunama to vec radio. Obzirom da smo si dobri rekao je da pogledam na yubitou i sam rijesim. [emoji847]

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

danas sam umalo krenuo u ovu varijantu popravka kad naiđoh na komentar ispod videa, istina na francuskom, koji uz pomoć google translatea daje ovo:

''the printed circuit which feeds the transistor has a "resistor" which is very weak (of the order of the milliohm) and the resistance bridge is a very precise low value amperometric bridge (0.1 ohm) which is calculated for " to inform "faithfully the regulation of the intensity which crosses the transistor !!!
if you move the mosfet and that "de facto" you lengthen the circuit, you completely fake the ammeter measurement which distorts the regulation and which "more dangerous", prevents a disjunction in case of short circuit !!! "

E sad jeli ovo cjepidlačenje i kakve su eventualne posljedice, ako netko bolje zna

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Čitam ovaj topic nakon što mi se susjed  požalio da mu je odjednom crko display na tabli Scenica iz 2005. Po svemu sudeći radi se o tipičnoj grešci koja je reklo bi se uobičajena. 

Susjed u meni vidi salmku spasa a ja ne znam što da mu savjetujem. Zanima me može li on voziti auto u slučaju da  skinemo tablu i pošaljemo je nekuda na popravak. 

Pri tom mislim je li auto bez table koliko toliko funkcionalno jer i ovako kad ona ne radi on ga služi iako u vožnji nema nikakve signalizacije ni podataka.

U slučaju da tablu pošalje negdje kod nekog provjerenog meštra van Dubrovnika, što bi potrajalo sigurno nekoliko dana pa da barem čovjek za to vrijeme može s autom na posao i s posla.   

Link to comment
Share on other sites

vozio bez displaya, može se, jedino ne čuješ klikanje žmigavaca iako rade, a čini mi se ni pištanje zbog nevezanosti pojasa

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tabla skinuta i prijatelj je odnio kod nekog lokalnog meštra koji je rekao da će je pokušat srediti. Vidjet ćemo što će biti. Ako ne uspije onda ćemo je proslijediti kod nekog iskusnog koji je to već radio. To bih ja bio odmah napravio ali je prijatelj bio nestrpljiv pa odmah odjurio kod tog auto električara.  

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, logan said:

Tabla skinuta i prijatelj je odnio kod nekog lokalnog meštra koji je rekao da će je pokušat srediti. Vidjet ćemo što će biti. Ako ne uspije onda ćemo je proslijediti kod nekog iskusnog koji je to već radio. To bih ja bio odmah napravio ali je prijatelj bio nestrpljiv pa odmah odjurio kod tog auto električara.  

znaš uvijek da je teže popravljati za ''majstorima'' i da to pravi meštri ne vole. Nadam se da neće gore napravit, tj. da će popravit.

ElCod ima i u Splitu, ali su papreni. S tim da kažu može bit 900 može 1200kn pa se tresi dok ne doznaš ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Hehe, došlo vrijeme da oživim stari topic. Nakon 3 godine.
Jutros nakon paljenja i 10 metara vožnje opet crkao display. I ne samo to, povremeno ispušta čudne zvukove kao od žmigavca, a tu i tamo zapišti nevezani pojas.
Treba li napomenuti da nakon cijele noći lagane kiše brisači opet ne rade? Jednom obrisali i vise se ne daju upaliti.
Anyway, natrag na display:
Skinuo sam okvir oko displaya i malo pritisnuo glavnu utičnicu i display oživio. Osim sto je dnevna km na nuli, trip km isto te sat isto na nuli.
Malo opet dirajuci kablove sve se ugasilo, pa upalilo, pa opet ugasilo. Izvadio sam display i nosim na popravak sutra, nadam se.
I, skoro sam zaboravio, na satu imam nekih 8000km više.

Poslano sa mog koristećiTapatalk



Link to comment
Share on other sites

Danas nosim kod majstora. Bumo videli rekli su slepci

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Stigla tabla s popravka, popravak nula kuna. Veli ja sam je prvi put popravljao prije tri godine, ovo je u garanciji :happy:

  • Like 3
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Ako se vrati :zubo:

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Vratila se.
Stavio novu minus klemu (stara ipak bila ok, ali nije neka para), stavio tablu.
Sve radi.

Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Niti dva mjeseca kasnije tabla opet zeki. Kad ugasim auto i izvučem karticu pri sljedećem paljenju resetira se putni komp, dnevna km i sat. A ponekad i u vožnji.

Kad otvorim vrata  za ući u auto čuje se lagano zujanje, pištanje iz table koje paljenjem auta prestane. Sve drugo normalno radi. Čini mi se da je negdje problem u dovodu stalnog napajanja. Vjerojatno opet neki hladan lem.

Pitanje:

Display sa phase 2 nije toliko podložan kvarovima i ako bih istog nabavio sve bi bilo ok, samo bih izgubio funkciju komandi na volanu za radio i prikaz radio informacija na displayu.

Sad, ako bih nabavio i radio ''update list'' umjesto sadašnjeg ''tuner list'' dali bi se upravljanje radiom vratilo u normalu? Dali su isti priključci pozadi radia za ubosti kabel od toga?

Netko probao tako nešto?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.