Jump to content

Tuning ispusnog sistema vaseg Renault-a


newbie

Recommended Posts

Dakle, pravila su ista kao i u topicu sa ovjesom i kocnicama :)

c/p

Topic je pokrenut s ciljem da usporedimo iskustva s preradama ispusnog sistema vaših Renaulta.

Nema pitanja što da stavimo, gdje da kupimo, kod koga da namontiramo,već komentirajmo na temelju iskusta. Pitanja gdje je što i kako šaljite na PM osobi koja ima ono što vas zanima.

Dakle, ja puno iskustva u tome nemam, pa ocekujem da ce sto vise ljudi podijeliti s nama iskustva...

pa da krenemo...

u pocetku bijase serijski ispuh :zubo:

znam da nista nemogu izvuci snage iz 1.2 16v (mogu, ali uz puno para kojih nemam kao student), tako da cu pisati iskljucivo o zvuku....

prvo stavih "poluprotocni" zadnji lonac od lastovcica...

auto je zvucao ovako:

nakon toga sam maknuo srednji lonac i stavio samo cijev umjesto njega , dakle, zadnji lonac je gore navedeni, te se auto cuo ovako:

posto nisam bio zadovoljan kako se auto ponasao na niskim okretajima , odlucih prodat ovaj zadnji lonac, te stavit full protocni (malo vecih dimeznija) i protocni srednji lonac malih dimenzija...

probao sam upalit auto samo sa katom i tim malim srednjim loncem i oglusio sam u 5 sekundi (dakle, skidanje srednjeg i stavljanje samo jednog malog protocnog lonca (cca. 20x20cm) nije dobra ideja :) )

navarili i zadnji lonac i to je bilo to... punih 2 dana :zubo: jer mi je postao pretih auto (zbog velikih dimenzija zadnjeg lonca) , pa sam opet maknuo srednji lonac i to je to sto se zvuka tice (za mene) ... da, znam, stajler, pazi samo na zvuk :zubo:

eto prilozit cu jos i video da se vidi da auto ne ide nista losije (dapace, ljudi koji su se vozili samnom kazu da auto ide bolje od ostalih 1.2 16v, ALI to NE pripisujem ispuhu)

ne stane zadnji video pa eto tu :

Edited by newbie
Link to comment
Share on other sites

Newbie, skidanje srednjeg lonca ti ubije moment na niskim okretajima što se jako osjeti na malim motorima. Meni je 106 bio neprepoznatljiv za vožnju (u pozitivnom smislu) kada sam stavio gore srednji lonac. Doduše, Lastovčić i ja smo probali barem 10 kombinacija volumena srednjeg i stražnjeg lonca dok nismo postigli odgovarajući efekt. Dosta je to zeznuto na atmosfercima...

Link to comment
Share on other sites

Istina. Ja sam imao samo zadnji protočni i to je katastrofa za voziti.

Prejako se čuje, a od momenta ni m. Sad imam srednji+zadnji protočni i sasvim druga stvar.

E da, čitao sam negdje da za više momenta treba čim duži srednji lonac(zbog povrata plinova mislim). :??:

Link to comment
Share on other sites

a sta s onim autima koji nemaju srednjeg lonca??' mislim serijski??

ja imam samo cat i zadnji lonac...

na rs-u sam imao fi 60 i 2 poluprotocna...i to ej bilo savrseno...

ali na ovim malim motoricima neznam kako to funkcionira...i jel iam smisla.uocpe...

Edited by papa
Link to comment
Share on other sites

I ja sam probao par kombinacija s gljivom na usisu.

Standardna kombinacija: Kat + srednji lonac + zadnji lonac (prigušeni). Potrošnja u gradu cca 7-7,5L a na otvorenoj cesti 5-5,5L.

1. Kat + srednji standardni lonac + INOX cijev = preglasno na 2.000 - 3.000 okretaja a uglavnom se u tom rasponu vozim pa sam odustao od te varijante.

Fenomenalno prima gas i nabire okretaje ali sam siguran da u srednjem režimu od 3.000-4.500 okretaja osjetno gubi moment. Nakon 5.000 osjetno ubrzanje. Potrošnja je porasla za cca 0,5L i u gradu i na otvorenoj cesti.

2. Kat + srednji standardni lonac + zadnji protočni (od INOX-a osobne izrade) je dobra kombinacija. Dobar zvuk, linearno ubrzanje i standardna potrošnja i u gradu i na otvorenoj cesti.

Malo bolje prima gas i nabire okretaje ali mala razlika u odnosu na standardni ispuh kaj se tiče ubrzanja i momenta.

Bio na valjcima te je po krivuljama vidljiv porast snage i momenta od 3.200-4.200 okretaja ali zastoj krivulje snage na 4.200-4.800 okretaja (krivulja snage je ravna, moment pada) i nagli porast snage i pad momenta od 4.800-5.800 kad se krivulja ponovo izravna.

3. Kat + srednji protočni (od INOX-a osobne izrade)+ zadnji protočni (od INOX-a osobne izrade) je bolja kombinacija jer još bolje prima gas i nabire okretaje ali u srednjem režimu se opet osjeti gubitak snage i momenta. Potrošnja je porasla za cca 1L i u gradu i na otvorenoj cesti.

4. Varijanta 3 + chip = ispravilo problem u srednjem režimu.

Osjetno povećanje momenta od 2.300-4.800 okretaja. Potrošnja u gradu porasla za cca 1,5L jer ga gazim, ali je na otvorenoj cesti smanjena na 5L. :ahaa:

Podaci o potrošnji sam osobno mjerio i točni su, a na valjcima više nisam bio pa nemam konkretne podatke nakon chipanja.

Uspoređivao sam krivulje snage i momenta koje daje proizvođač i onu koju sam dobio prilikom mjerenja na valjcima.

Edited by Tomislav
Link to comment
Share on other sites

Mozda je glupo pitanje, ali ima li nekakav DIY za napravit auspuh. Uvijek mi je to bilo interesantno...

Link to comment
Share on other sites

Što napraviti da auspuh bude tiši? Imam srednji i zadnji protočni. Sve je to super par dana, ali sad me već živcira. Da stavim još jedan protočni?

Link to comment
Share on other sites

veci lonac,znaci, ne veci fi, nego veci volumen lonca, ili srednji ili zadnji... bolje zadnji ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

moj Twingo nema opće srednji lonac (serijski)...sad ću stavit stražnji protočni (samo radi zvuka i izgleda), pa javim iskustva.

Link to comment
Share on other sites

evo, auspuh je na autu. uzeo ga polovnog za 150 kn, još 150 platio ugradnju, znači za 300 kn sam poprilično sretan. ima fini duboki zvuk, nije jako glasan, u 1. i 2. dolazi do izražaja, u ostalim brzinama je skoro kao i sa serijskim, znači nisam si narušio "akustiku" u autu :laugh:

znači zvuk sam dobio, za potrošnju ću još javiti, ali mi se čini kao da i mic više pije. moment nisam izgubio, kako svi govore, auto kud i kamo možda bolje vuće, čak i od niskih obrtaja i bolji je odaziv na gasu. sad sam shvatio koliko je bio zagušen sa serijskim loncem...

koga interesira zvuk, može se čuti svake subote na Billi, možda i petkom. pozz! :hey:

Link to comment
Share on other sites

veci lonac,znaci, ne veci fi, nego veci volumen lonca, ili srednji ili zadnji... bolje zadnji ;)

Dakle po tisućiti put (stvarno se nepravim pametan) nije bitna veličina lonca, bitna je preforirana cijev, neda mi se objašnjavat jer na ovom forumu ljudi nekuže ništa (čast iznimkama) ali imate svi internet i vidit će te da falivate, a i ja vam mogu reć iz iskustva da nije bitna velićina lonca, bitna je preforirana cijev i s čin ga puniš, staklena vuna, kamena vuna, aluminiska bava sa tokarskog stroja itd......

Link to comment
Share on other sites

Lasta kaže da je do veličine lonca, kraći, duži, širi, uži i oblika, a on je bog za auspuhe, tako da neznam...ali mislim da i fi cijevi igra ulogu. :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Lasta kaže da je do veličine lonca, kraći, duži, širi, uži i oblika, a on je bog za auspuhe, tako da neznam...ali mislim da i fi cijevi igra ulogu. :nezna:

Hah, znači stvarno ima više bogova, ja san mislia da ima jedan ali eto...., ajde boga ti probaj ti na svoju logiku zaključit DI PLINOVI PROLAZE pa reci šta je bitno, i reci mi di bi mene svrsta pošto san jedno 28 auspuha napravia i proda jesan li ja isus onda u tome ili :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

Hah, znači stvarno ima više bogova, ja san mislia da ima jedan ali eto...., ajde boga ti probaj ti na svoju logiku zaključit DI PLINOVI PROLAZE pa reci šta je bitno, i reci mi di bi mene svrsta pošto san jedno 28 auspuha napravia i proda jesan li ja isus onda u tome ili :rotfl:

momak, ja sam govorio za lonce koje kupis gotove, ne home made itd, dakle, lasta vjerojatno ima iste perforirane cijevi i isto punjenje tako da... ovo sve tvoje stoji, ali kad kupujes kod jednog lonac, onda nemozes bas birat ista osim velicine jelte? ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Imam pitanje pošto u auto-slalomu u klasi serijala nije dopušteno skidati katalizatora i srednjega lonca, pa me zanima dali bi šta dobio ako bi stavio veču cijev od srednjega lonca pa do kraja ispuha (bez zadnjega otvorenoga lonca)??

ZNači bila bi samo cijev od sredine aspuha pa do kraja??

Link to comment
Share on other sites

Imam pitanje pošto u auto-slalomu u klasi serijala nije dopušteno skidati katalizatora i srednjega lonca, pa me zanima dali bi šta dobio ako bi stavio veču cijev od srednjega lonca pa do kraja ispuha (bez zadnjega otvorenoga lonca)??

ZNači bila bi samo cijev od sredine aspuha pa do kraja??

Prvih par minuta auto će ti jako brzo reagirat na gas i lovit okretaje ali samo dok se komp. ne prilagodi jer mu tlakovi usisa i ispuha ne odgovaraju. To se vjerojatno može riješiti remapom al sumnjam da ćeš to ić raditi. Auto slabo vuče od 2.000-4.500 al kasnije opet povuče do 6.000.

Morat ćeš ga stalno držat u visokim okretajima da bi nešto osjetio.

Inače ćeš za 10 minuta izludit od buke.

Tak da nemoj to raditi.

Link to comment
Share on other sites

Prvih par minuta auto će ti jako brzo reagirat na gas i lovit okretaje ali samo dok se komp. ne prilagodi jer mu tlakovi usisa i ispuha ne odgovaraju. To se vjerojatno može riješiti remapom al sumnjam da ćeš to ić raditi. Auto slabo vuče od 2.000-4.500 al kasnije opet povuče do 6.000.

Morat ćeš ga stalno držat u visokim okretajima da bi nešto osjetio.

Inače ćeš za 10 minuta izludit od buke.

Tak da nemoj to raditi.

oke tnx.. od buke sam več izludio jer ovo je več malo preglasno... :tup:

A veličina zadnjega lonca ima kakve veze ili ne? Trenutno je od r19 zadnji lonac i veći je po kapacitetu (litri) od seriskoga, i čini mi se nekad kao da ga duši lonac kao da nemože to izbacit van...

Da malo skratim lonca ili ne??

Edited by ClioStreetKiller
Link to comment
Share on other sites

Što se tiče kupovine, novi lonac sa cca 15 različitih nastavaka koji se mogu pripasati, cijena od 450 do 600 kn kod Protulipca u Duga Resi. Za 600 kn s montažom dobite zadnji lonac kakav hoćete. Znam dosta ljudi koji su kod njega ugrađivali i dali napraviti, jeftino, brzo i kvalitetno. Od Karlovca kada idete prema Duga Resi, imate s desne strane naslagane gume u obliku čovjeka, dio njih pofarban u neon zelenu boju i natpis vulkanizer, u to dvorište skrenete. Cca 30 metara poslije isto s desne strane Bistro Sebastijan, a 100 metara naprijed s lijeve strane INA benzinska pumpa. Ako idete iz smjera Rijeke starom riječkom cestom, dva kilometra prije s desne strane Hotel Frankopan i hotel Becić jedan do drugoga, spustite se par zavoja i vidite s desne strane benzu od INA-e i produžite 100 metara ravno ne skrenete prema Benzi nego pravo pa lijevo. Iz smjera Senja pičite preko uspinjete se nekih km uzbrdo ravno pa preko vijadukta, spustite se par zavoja i s desne strane su hotel Duga Resa i veliko parkiralište, pičite ravno 500 metara, s lijeve strane prođete NTL, dođete do INA-ine benze i skrenete desno, pravo 100 metara i lijevo.

Edited by Sokolski
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

evo na thaliu sam kod lastovčića ugradio zadnji full protocni od inoxa,svoj nastavak cjev fi 60,izvrsno je slozeno i zvuk je odlican,nit se previse dere,nit je tih,taman po mom guštu...

sad me zanima dali bi se zamjenom srednjeg lonca i skidanjem katalizatora dobilo sta na performansama i kolko šalate bi to koštalo,te dali bi bacalo van grešku?

sad se osjeti mala razlika u odazivu na gas i ja sam happy :D

budem stavio upload kad nađem malo vremena...

Link to comment
Share on other sites

evo na thaliu sam kod lastovčića ugradio zadnji full protocni od inoxa,svoj nastavak cjev fi 60,izvrsno je slozeno i zvuk je odlican,nit se previse dere,nit je tih,taman po mom guštu...

sad me zanima dali bi se zamjenom srednjeg lonca i skidanjem katalizatora dobilo sta na performansama i kolko šalate bi to koštalo,te dali bi bacalo van grešku?

sad se osjeti mala razlika u odazivu na gas i ja sam happy :D

budem stavio upload kad nađem malo vremena...

Ne diraj ništa,ako ti tako paše,da ti kasnije ne bi bilo žao. Jako teško je na autu dobiti zvuk,baš onakvi kakav hoćeš,a ako si još dobio na performansama,odzivu na gas

kud ćeš bolje. Za 1ks i 2nm se ne isplati zajebavat,trošit novce a pogotovo trpiti buku u autu. Vozi se ko čovik,a ove druge kombinacije,uzmi u obzir tek kad kupiš rs-a...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.