Jump to content

Spuštanje R-5 1.4 Five '96.


GTT

Recommended Posts

Ok ekipa, pošto sam odlučio ne prodavati svoju petku, želio bih ju malo spustiti naprijed, jer je nenormalno visoka i imam morsku bolest dok se vozim :lool: .

Pošto nikada nisam imao ovakav auto, kakve opruge trebam, ima netko savjet, gdje naći niže opruge za ovakav, ajmo reći, gotovo najslabiji model? Ima li netko što za prodati?

Auto je R-5 1.4 Five 96-a, ako to igra kaj ulogu, što sumnjam :laugh:

Hvala.

Link to comment
Share on other sites

Nista neces dobiti sa GTT-ovim oprugama..Opruge k'o opruge stimaju, ali je motor na tvom autu prelagan da bi legao..Mozes naci Apex ili TD opruge i zakucati to u pod :bigl: Ja sam na GTD-u imao Apex amotizere i opruge i spustale su mi auto -7 cm..Lezao je dramaticno, i nikada vise nece tako lezati..Neki sa ovog foruma to znaju, znao sam sa 110 KM/h prolaziti zavoje sa velikim smjeskom :bigl::ahaa:

Link to comment
Share on other sites

petak, El, to je to! toliko bi i htio da padne.

a sad, ima li tko opruge od gt turba za prodat? :bigl:

Link to comment
Share on other sites

cekaj, polako. Nisam stigao dalje da pisem u temi. Kombinaciju GTT opruge + obicni amortizer sam ubrzo skinuo, posle prvog utiska i nasih puteva amortizer je bio skoro ubijen. Drugi problem je sto se opruga okretala u sklopu i kad je maksimalno stegnuta, dakle bilo je labava.To nije najsrecnija kombinacija:tup:Nemoj to raditi. Radje vidi s Roky-em pa da ti ljudi urade gewinde............

Link to comment
Share on other sites

Onda to ne valja. Ma ne želim ulagati čuda, samo mi je auto naprijed retardirano visok :lool:

Link to comment
Share on other sites

BAYANERO: To nisam znao, da je brzo ta kombinacija otišla. Vjerojatno je amortizer na običnoj petici malo duži od ovog na GTT/GTE

Ja imam standardne amortizer za GTE-a (KAYABA) i H&R opruge.

I fino radi.

Ili se to samo meni čini da radi fino :zubo:

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Amortizer jeste duzi, zato nikad nije ni proradilo kako treba.

Kako nema sportske kombinacije ovjesa za R5 campus, ostaje samo da se prenese kompletan od GTT-a, ali problem visine se nece rijesiti u tolikoj mjeri. Campus je najudobniji na svom ovjesu, mada je rupa izmedju gume i blatobrana ruzna do bola.

Na GTT je da odluci sta ce ciniti, moze nesto da se uradi, ali nisam siguran u zadovoljstvo konacnim ishodom kompletne investicije, pogotovo kad poslije Williamsa sjednes u tako nesto. Ja sam zaista imao velike zelje da nesto napravim i dan danas imam, ali u ovim uslovima i uslovima u kojima se automobil koristi to je jako tesko i vrlo sam oprezan da svaka investicija bude na mjestu. Jednostavno, imam utisak da je to vrijedan radnik i da je kao takav je nabolji. I dan danas posle 480 000km na grbaci, sjednes prevalis 1000km za dva dana i ne otvaras haube i ne razmisljas, ponekad provjeris vodu, ulje, da sta nije otpalo i samo vozi........:zubo:

Edited by El Bayanero
Link to comment
Share on other sites

da sta nije otpalo i samo vozi........:zubo:

Da vidiš jel motor na mjestu.

Mišljenja sam da bi tu peticu trebalo ostaviti kakva je, nek služi kao kakav tovar i gotovo.

Je grubo ga visiti takvog, ali barem ti trotoari (rinzoli op.a. :bigl: ) ne zadaju glavobolju, a pogotovo neki šahtvi po Zagrebu.

Dok sam gore bija sa žutim, slalom se vozija po ravnoj cesti bez čunjeva, samo da ga održim sa ristojnom količinom cvrčaka :plazi:

Link to comment
Share on other sites

Imati cu ti ja apexove opruge -3.5cm sa svog uskoro ako hoces, meni je to godinama bilo ok i nikad problema, sad se na njima vozi f7p tako da...

Link to comment
Share on other sites

Ovo sto Dadox ima je strava ovjes! I GTT ako uzmes to neces se pokajati..Nista GT Turbo ovjes, to je manje vise promasaj kad prenes na 1,4 five Peticu..

Link to comment
Share on other sites

Ovo sto Dadox ima je strava ovjes! I GTT ako uzmes to neces se pokajati..Nista GT Turbo ovjes, to je manje vise promasaj kad prenes na 1,4 five Peticu..

Nije bas. Turbov motor nije mnogo tezi od obicnog Cleona. Meni je to sasvim ok kombinacija, samo sto mi je kompletan trap u rasulu pa ne uzivam bas.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ja mogu reci kako ja imam kod sebe... hm možda ce nekom zvučiti cudno... al eto ja sam na original ovjesu od r5 stavio opruge od sparca koje su mi zabunom došle

-50 mm ... tvrd je ne previše... ispred mi je visok od poda do uporišta za dizalicu 9 cm... a šasija ispod motora 7 cm... :D drži cestu kao blesavo...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.