Jump to content

bilstein b4 i clio


madaj

Recommended Posts

Pre pola godine zamenio sam amortizere na cliu i stavio sam bilstein b4, naravno zamenio solje itd, ali nisam zamenio nosace motora. Nakon ugradnje kada predjem preko viseg lezeceg malo brze napred se cuje zvuk kao da udara metal od metal, bas je jak zvuk i ja sam to pridavao nosacima motora koje nisam zamenio tako su mi i u servisu rekli kao sada je trap tvrdji i sada se motor pomera gore dole sto je imalo logike. Drugar je pre nedelju dana stavio iste amortizere samo sto je i on sada zamenio i nosace i sve je utegnuto ali opet mu se cuje slicak zvuk, mada su mu na ugradnji u servisu rekli da su imali problem sa bilstajnom (na 1.6 cliu, ali kao mozda nije isto i za dizel) da je kraci hod i da onda kada je neka veca rupa ili lezeci da on ne moze da apsorbuje zbog tog kraceg hoda. Jel imao neko iskustva sa tako necim?

Edited by madaj
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • frenchkey

    22

  • madaj

    12

  • filiplolic

    9

  • zvonac

    5

tako ti se znaju opruge cut tamo gdje su "najgusce" oblozi ih gumom tamo di su stisnute i vjerujem da si rijesio to lupkanje... dosta cest problem, meni se isto cuje, ali nije zbog B8 vec zbog ovog gore navedenog, al me ne smeta :)

Link to comment
Share on other sites

tako ti se znaju opruge cut tamo gdje su "najgusce" oblozi ih gumom tamo di su stisnute i vjerujem da si rijesio to lupkanje... dosta cest problem, meni se isto cuje, ali nije zbog B8 vec zbog ovog gore navedenog, al me ne smeta :)

ovo mi nije palo na pamet, pogledacu to :) ali pazi opruge nisu dirane ni na jednom autu, kako se pre nisu cule to me jedino buni :nezna:

Edited by madaj
Link to comment
Share on other sites

i u mene se isto čuje na B8...a auto je toliko tvrdo da me čudi kako ne počnu otpadat plastike po unutrašnjosti od tvrdoće a kamoli nosači motora...

rješenje problema: pojačaš muziku! zubo.gif

Link to comment
Share on other sites

meni na b8 se ne cuje nist! probaj to isterat kod ovih koji su ti ugradjivali amortizere, pa ne smije auto s novim amortizerima lupat!

Link to comment
Share on other sites

Koliko se secam pere ti si menjao i opruge, dok sam ja ostavio originalne, ne znam ima li to neke veze(razmisljam na glas :)), ne znam jesu li newbie i eguusDU menjali opruge kada imaju iste simptome :nezna:

Link to comment
Share on other sites

ja sam na H&R oprugama i one se cuju, jer su progresivne, dole ima 3 (mislim) bliza zavoja, gore normalno... i cuje se preko vece rupe kad se istegnu i kad legnu ponovo dolje da zvecnu onako, ko metal u metal...

kazu u servisu da je to cesta pojava i rijesenje je dio gdje su zavoji blizu oblozit gumom :)

btw. equus: ma daaaaaj, uopce nije tvrd auto :) taman je :)

Link to comment
Share on other sites

također H&R opruge...sve isto kao i newbie...ma da je samo malo mekši bilo bi savršeno...ovako kada sjednem nekoga pozadi popizdi u vožnji dužoj od 15 minuta...laugh1.gif

Link to comment
Share on other sites

Evo još jedan s B4 amortizerima...

Ja sam valjda napisao traktate o tim usranim amortizerima, navodno njemačkim a rade se ko zna gdje (rumunjska i slično). Naravno stoka iz AH kažu da nije ugrađen u ovlaštenom servisu i da graf pokazuje da su dobri.

Mene to lupkanje dovodi do ludila i čim smognem nešto love skidam ih i šaljem ih gratis konjima u AH koji to prodaju

Link to comment
Share on other sites

Izgleda po vasim komentarima da nam nema pomoci, vdecu sada kada zamenim nosace i korpu hoce li se to smanjiti a ako ne onda cu biti pazljiviji preko lezecih i to je to. Drugar isao danas u servis da mu napisu da amortizeri ne odgovaraju i trazice da mu vrate novac i vidcemo sta ce biti sa tim a ja posto sam ugradio pre godinu dana mogu samo da pojacam muziku i da trpim :) ko mi je kriv pa sam se bio stisnuo i nisam kupio kyb-u :)

hvala svima na odgovorima :)

Edited by madaj
Link to comment
Share on other sites

Koliko se secam pere ti si menjao i opruge, dok sam ja ostavio originalne, ne znam ima li to neke veze(razmisljam na glas :)), ne znam jesu li newbie i eguusDU menjali opruge kada imaju iste simptome :nezna:

da, H&R i b8... i nista... a cuj, mozda mi je međed prdnuo u uvo pa ne cujem :nezna::zubo:

Link to comment
Share on other sites

Izgleda po vasim komentarima da nam nema pomoci, vdecu sada kada zamenim nosace i korpu hoce li se to smanjiti a ako ne onda cu biti pazljiviji preko lezecih i to je to. Drugar isao danas u servis da mu napisu da amortizeri ne odgovaraju i trazice da mu vrate novac i vidcemo sta ce biti sa tim a ja posto sam ugradio pre godinu dana mogu samo da pojacam muziku i da trpim :) ko mi je kriv pa sam se bio stisnuo i nisam kupio kyb-u :)

hvala svima na odgovorima :)

Moja sudbina je ista

Link to comment
Share on other sites

Bilstein B4 za Clia su kraći od originalnih amortizera! Ne znam koliko, nisam mjerio, ali mislim da je razlika u nekoliko centimetara. Skužio sam to kad sam ih prvi put stavljao i vidio da ne mogu dovoljno stisnuti opruge da montiram ležaj, falilo mi je par cm :laugh:

Ja ih imam dvije godine, sa originalnim oprugama, i imam potpuno isti problem. Kad brže pređeš preko ležećeg ili "skoćiš" sa rinzola prednji amortizeri jako lupnu.

A po meni lupnu zato što je sa originalnim oprugama amortizer skoro skroz izvučen i onaj povratni hod im je vrlo kratak. Jednostavno, kad skoćiš i prednji kotaći na trenutak ostanu bez podloge, amortizer se sasvim izvuće i udari u graničnik.

Stvarno mi nije jasno kako su oni to zamislili, ovo je obični cestovni amortizer bez sportskih pretenzija i po dimenzijama bi morao sasvim odgovarati originalnom. A oni ga skrate i to nigdje ne navedu...

Po meni bi uz ovaj amortizer morale ići kraće opruge i onda ne bi lupalo.

Edited by filiplolic
Link to comment
Share on other sites

Bilstein B4 za Clia su kraći od originalnih amortizera! Ne znam koliko, nisam mjerio, ali mislim da je razlika u nekoliko centimetara.

verovatno je to u pitanju, ali opet nije mi jasno da ja nigde nisam mogao da nadjem informaciju o tome, a oni ih prodaju najnormalnije, majstor kada je ugradjivao nista nije primetio ... valjda ce nekome pomoci ovaj topic da ne nacini istu gresku :hey:

Link to comment
Share on other sites

ja sam našao na rumunjskom rnault forumu ljude s istim problemom sa B4. Meni su čak bili dobri jedno mjesec dana, a onda prolupali. Ima li još šta da valja osim KYB, recimo sachs ili Monroe ili sl.?

Link to comment
Share on other sites

ja sam našao na rumunjskom rnault forumu ljude s istim problemom sa B4. Meni su čak bili dobri jedno mjesec dana, a onda prolupali. Ima li još šta da valja osim KYB, recimo sachs ili Monroe ili sl.?

Ako ti igra ulogu, ja sam za svog Coacha uzeo zadnje Monroe. Samo se to moglo ovdje naci i ja sam zadovoljan, po mjerama su isti i kad sam ih stavio lijepo osjetis razliku. Inace, moji zadnji su bili manje vise ok, samo je klip dobio luft i setao....

Link to comment
Share on other sites

Ja koliko sam cuo hvale jos sachs dok za monroe sam cuo oprecna misljenja da nije dobar, da brzo procure itd, dok ga drugi hvale zavisi kao koju seriju uzmes (Rexlex je kao dobar), kopiraju se dosta i takve stvari. Ima jos i frnacuski proizvodjac Rekord. Mada posle ove avantre sa bilsteinom nisam ni sam sam siguran sta izabrati. Drugar pisao uvozniku za bilstein, otisao do servisa da mu napisu da ne odgovaraju tipu automobila da su kraci itd, i ovi mu sada vracaju novac, sada se jos samo nateze za ugradnju da mu plate posto mora opet to da placa i uzima kyb Excel-G, videcemo sada kako ce to da se pokaze pa cu vas obavestiti. Ja sam ugradio pre skoro godinu dana i ne verujem da mogu da uradim nesto povodom toga ali mozda je nekom korisna informacija.

Link to comment
Share on other sites

Ja imam i prednje i zadnje B4. Sa zadnjima nikakvih problema.

Da se razumijemo, na vozna svojstva nemam nikakvu zamjerku, amortizeri odlično odrađuju svoj posao. Još samo da ne lupaju... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ja imam i prednje i zadnje B4. Sa zadnjima nikakvih problema.

Da se razumijemo, na vozna svojstva nemam nikakvu zamjerku, amortizeri odlično odrađuju svoj posao. Još samo da ne lupaju... :laugh:

ja isto imam prednje i zadnje, evo da potvrdim da su zamnjeni svi nosaci i set kvacila a i dalje lupa :tup:

Link to comment
Share on other sites

bojim se da se vremenom nesto rasklima unutar amortizera jer zvuk dolazi bas iz njega. Zrtvovao bi jedan kad bi ovdje bio mestar da ih rastavi.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam prije neki dan imao reklamaciju na zadnji amortizer B4, doduše za neki AUDI.

Radi se o tome da amortizer kada dođe u donju tačku, najnižu, jednostavno propadne, isto da nema ništa u sebi.

Bilo da se izvlači ili uvlači klip, ali propadne/"proleti" nekih 2 cm i onda sve uredu u daljem izvlačenju.

Od dobavljača sam dobio info da su imali lošu seriju gdje nešto nije uredu sa ventilom unutar amortizera. I na drugom amortizeru nađem da je klip na jednom dijelu ofarban bojom za tijelo amortizera, vjerovatno dovoljan sloj da vremenom ošteti semering i to im vratim, naravno.

Generalno sa BILSTEIN-om imamo predobra iskustva, iako većinom dolaze iz Rumunije. Reklamacije su minimalne/nikakve.

Link to comment
Share on other sites

meni najviše lupka kada sam sam u autu, kad je auto natovaren manje se čuje.

Link to comment
Share on other sites

meni najviše lupka kada sam sam u autu, kad je auto natovaren manje se čuje.

to je zato sto je auto onda tezi i ne dozvoljava amortizeru da dodje u krajnji polozaj, isto objasnje je i zasto se vise cuje sa desne strane, menjac je sa leve a i ti sam sedis sa leve strane i onda je tu auto tezi, i ja sam iz tog razloga imao utisak da tu buku pravi desni nosac motora. Nosac jeste bio los samo sto i sada kada su zamenjeni sva tri nosaca zvuk je ostao isti

Link to comment
Share on other sites

Kod mene su u pitanju zadnji amortizeri i najviše se čuju kad je cesta lagano grbava ili ako vozim po makadamu

Link to comment
Share on other sites

kod mene se samo prednji cuju, sa zadnjim nema nikakvih problema :nezna:

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.