Jump to content

bilstein b4 i clio


madaj

Recommended Posts

Razmišljam o kupnji drugih amortizera prednjih, ak može preporuka? Bilstein više nikad, bar ne prednji amortizeri..

Jest da me ti amortizeri prisiljavaju da usporim prije rupa na cesti, al živcira pun kufer dok lupi...

Cijena Kayabe za clio je oko 440kn/kom.. To je ok cijena, sad ne znam dal su to uljni il plinski, tip veli da za clio dvojku idu plinski amortizeri, tj ti kayabini, samo kaj ne znam koji je model njih...

Edited by zvonac
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • frenchkey

    22

  • madaj

    12

  • filiplolic

    9

  • zvonac

    5

To ti je cijena za uljne. Uljno-plinski su oko 540kn (Excel-G) i moja preporuka je da kupiš baš te.

Ja sam sa njima iznimno zadovoljan ;)

Link to comment
Share on other sites

To ti je cijena za uljne. Uljno-plinski su oko 540kn (Excel-G) i moja preporuka je da kupiš baš te.

Ja sam sa njima iznimno zadovoljan ;)

A kaj "obične" kayaba amortizeri nisu ok? Pošto im je cijena oko 440kn, tip mi veli u dućanu da su Excel-G dost (nemaju ih na lageru) skuplje, a razlike su minorne..

Link to comment
Share on other sites

A ti ušparaj 200kn pa kupi obične, što da ti kažem. Sigurno nisu loši. Ja sam samo napisao što bi ja kupio da sad mijenjam ;)

Link to comment
Share on other sites

Ma znam, da mi nije frka s lovom uzel bi najbolje, al ovak, teško.. Eventualno da pogledam u tom cjenovnom razredu, druge proizvođaće, možda se zalomi nekaj bolje od kayabe :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Ola ekipa!

Evo ja sam ovdje http://www.renault-klub.hr/forum/index.php?showtopic=41920 (predzadnji post) napisao nekoliko primjera za Renault modele i TRW amortizere, a koji (kao i do sada svi elemetni vezani za ovjes) spadaju u visoko kvalitetne proizvode (a i SOVA ih već vozi na svom RX4, sva 4 komada), pa ako netko od vas to nije vidio, svakako otiđite na link koji sam ostavio gore više, a konkretnije za tebe Zvonac i tvoj model Clia II, 1.6 16V, 79kW/109KS, mogu se ponuditi ove opcije:

Standardni ovjes, prednji, plinski: TRW = 550,00 Kn/2komada

Standardni ovjes, stražnji, plinski: TRW = 450,00 Kn/2komada

------------------------------------------------------------------

UKUPNO = 1.000,00 Kn/sva 4 amortizera

Sportski ovjes, prednji, plinski: TRW = 670,00 Kn/2komada

Sportski ovjes, stražnji, plinski: TRW = 630,00 Kn/2komada (trenutno ih nema vani za isporuku, trebalo bi naručiti i čekati nekih mjesec dana možda)

------------------------------------------------------------------

UKUPNO = 1.300,00 Kn/sva 4 amortizera

To su cijene s specijalnim popustom i već uračunatim PDV-om te isključivo gotovinsko ili avansno plaćanje putem interneta ili opće uplatnice.

Cijene vrijede sada, za koji mjesec će vjerojatno biti izmjena, tako da se ne zalomi da netko za godinu dana pita iste ove cijene :bigl:

Uglavnom se roba naručuje iz uvoza, a narudžba se šalje danas, a još se u ponedjeljak (najkasnije) može dodati.

Plaća se avansno u cijelosti prije narudžbe (dakle od danas do ponedjeljka). Može putem internet bankarstva ili općom uplatnicom ili gotovinski.

Dakle, idući tjedan se roba slaže i pred kraj tjedna (četvrtak/petak) se ide po nju van i tamo onaj iza tjedan bi roba trebal biti spremna za isporuku.

Ako tko ima još kakvih potreba ili bilo što, javite se dok još možete, a iduća narudžba se šalje iza 01.11.2012.

LP

Anđelko

Edited by lageros-zg
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jučer stigli TRW amortizeri, danas namontirani, mehaničar veli da su dost kraći od bilsteina.. Uglavnom sve je ok, nema više onog iritantnog lupanja, mada bi si još moral uskoro zamjenit ležaj od amortizera, al najveći problem je riješen.. Sve pohvale Lagerosu tj Anđelku... 550kn, smiješna cifra, dok gledam tolko košta 1 amortizer od kayabe.. Svaka preporuka za amortizere i dobavljača..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Iako su mi od Anđelka stigli zadnji mortizeri TRW još prije 10-ak dana, tek jučer sam ih promijenio i to u vlastitoj režiji. Poslić od 20 minuta, od alata gedora 21 (12-kutna) i krpa za ruke. Uglavnom, ugasio sam radio i naćulio uši te krenuo u probnu vožnju. 

Nakon par minuta, osmjeh od uha do uha, konačno tišina iz zadnjeg kraja, nema više onog dosadnog kloparanja. Samo da tako ostane i ja sam super zadovoljan. 

Hvala Anđelko još jednom!

Btw, nosač motora još nisam montirao, nadam se i tome uskoro

Link to comment
Share on other sites

Ja sam isto od Lagerosa uzeo prednje amortizere sa kapama i zaštitinim gumama. (TRW)...preporodio se i ja i auto.

Link to comment
Share on other sites

Razmišljam o kupnji i prednjih amortizera kad mi se popravi fond krznenih životinjica. Bi li bilo pametno promijeniti i federe, ipak su i oni federirali 287000 km? Ne mislim da je to preskupa stavka.

Link to comment
Share on other sites

Razmišljam o kupnji i prednjih amortizera kad mi se popravi fond krznenih životinjica. Bi li bilo pametno promijeniti i federe, ipak su i oni federirali 287000 km? Ne mislim da je to preskupa stavka.

 

Nema na čemu, drago mi je da sve funkcionira kako treba.

Po pitanju prednjih, provjerit ću za njih, kao i za opruge, ali i kad je već takva kilometraža, svakako i ležajeve prednjih amortizera.

To jest malo skuplji sport, ali realno, to je onda kompletno, jer ipak na toj kilometraži je moguće svašta, a ići opet na grabu i zaj...ati se opet,

ipak nema smisla.

 

U svakom slučaju, javim cijene za sve to skupa.

Link to comment
Share on other sites

Ajde kad te već krenulo pogledaj i kočione cilindre za zadnje bubnjeve ;)

Imaš možda i ekspanzionu posudu za antifriz?

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Evo me konačno sa svim i svačim i puno slikica :D

 

Pa krenimo redom, što je sve u pitanju kod promijene stražnjeg kočionog sistema.....

 

- DOBOŠI

 

* bez ležaja kotača

trwdb4214.jpg

 

TRW = 445,00 Kn x 2 = 890,00 Kn/2komada

ATE = 383,00 Kn x 2 = 766,00 Kn/2komada

 

* sa uprešanim ležajem kotača

trwdb4214b.jpg

 

TRW = 633,00 Kn x 2 = 1.266,00 Kn/2komada

 

- PAKNE

 

* super kit pakne spremne za ugradnju, s već svim elementima u pakiranju (cilindrima, "sitnim" priborom + ostalo)

trwgsk1060.jpg

 

TRW = 823,00 Kn/set za obje strane

 

* solo pakne bez pribora

trwgs8616.jpg

 

TRW = 199,00 Kn/set za obje strane

 

- Kočioni cilindri

 

trwbwc227.jpg

 

TRW = 154,00 Kn x 2 = 308,00 Kn/2komada

A.B.S. = 70,00 Kn x 2 = 140,00 Kn/2komada

 

- Pribor za montiranje

 

trwsfk144.jpg

 

TRW = 52,00 Kn/set za obje strane

ATE = 69,00 Kn/set za obje strane

 

- Ležaj stražnjeg kotača (za novi doboš)

 

febi05538.jpg

 

FEBI = 150,00 Kn/set za jednu stranu

 

- Ekspanzijska posuda za antifriz

 

vaico460290.jpg

 

VAICO = 235,00 Kn/1kom

IMPERGOM = 110,00 Kn/1kom

 

Cijene su sa već uračunatim popustom i PDV-om
Roba se naručuje direktno iz uvoza, plaćanje je avansno u
cijelosti iznosa (gotovinski u trgovini ili putem internet
bankarstva po predračunu) (kao i onda od prije već)
Prva narudžba ove godine se šalje oko 15.01. i od dana
narudžbe rok isporuke robe u Hr je kroz 7 dana.

 

Uglavnom, da rezimiram ono više gore.

Ja sam na 260tkm isto mijenjao kompletno sve iza i doboše i pakkne i cilindre,

ali isto tako i ležajeve kotača, s obzirom da se uglavnom kupuje izvedba bez ležaja.

kako ja ossobno nisam pobornik da isprešavam staro i onda tostaru uprešavam u novo,

mijenjao sam i ležajeve kotača.

Dakle, stvar je izbora, no sve u svemu, to je ipak posao koji se radi rijeđe pa je i bolej da bude kako treba napravljen.

 

Etogac. to bi bilo to.

 

Čujemo se!

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Odlično i detaljno kao i uvijek. 

Prije par godina sam mijenjao pakne i jedan ležaj na desnoj strani. Dakle trebam samo cilindre. Da to nisam napravio sigurno bi uzeo super kit pakne, kako ih nazivaš. E sad zašto su ovi TRW duplo skuplji, jeu li duplo bolji? :D

Link to comment
Share on other sites

Zapravo, kod nas na tržištu se TRW kreće po MPCijenama oko 210,00 Kn,

dok jeftileni od oko 80,00 - 120,00 Kn

 

E sad, za TRW se zna da je dobra i provjerena roba, dok az sve ostalo tu je mastercard... ups, kriva reklama :D

Uglavnom, i ja se slažem da je negdje taj TRW (ili neki drugi/treći zvučniji brand) cjenovno preskup i da nema razloga za to,

no opet, u ovom slučaju ja ne bih dvojio što bih ugradio, ali ipak sam to ja (ja i jesam sve kompletno iza od TRW-a, a meni kočioni sistem iza na kotačima i jest TRW).

Kod tebe bi iza trebao biti BENDIX kočioni sistem, pa možda i zbog toga TRW za svoj proizvod ima veću cijenu (ne mora biti da je do toga, ali i to zna biti presudno iako opet negdje zna biti pak prejeftin).

 

Sve u svemu, dam na izbor, pa kako tko izabere :)

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Dižem staru temu samo da dam izvještaj.

 

Dakle, zadnji amortizeri (Bilstein B4) koji su na autu 4 godine i sad imaju oko 85kkm su u totalnom k....

Ne rade skoro ništa, jedino u krajnjim položajima se osjeti da prigušuju. Prije jedno pola godine su dobili onaj šištajući zvuk kad bi prelazio preko ležećih policajaca, kojeg prije nije bilo. Od tada je počelo ubrzano propadanje.

 

Prednji su trajali 3 godine i 70kkm, evo zadnji su trajali godinu više, ali sve u svemu totalno sam razočaran Bilsteinom. Nikad više ih neću kupiti. Idem naručiti Kayabe... :D

Link to comment
Share on other sites

da, steta da tako jedna firma radi srot tipa B4 i odlicne tipa B6 i B8.... ja sam na B8 skoro 100 000km i nikakvih problema, kao i prvog dana su

Link to comment
Share on other sites

Ja sam svojedobno gledao da uzmem B6 prednje/zadnje za Clia jer su mi na R19 bili izvrsni. Pa sam mislio da si uzmem B4 kad stock amortizeri budu otišli... pa sam vidio ovaj topic :)
 

Da nisu možda u Bilsteinu krivo predvidjeli koji amortizeri idu na Clijače za B4 oznaku?

Link to comment
Share on other sites

Kupio sam dvije Kayabe excel-g pa ćemo vidit koliko će one trajati...

Napravljene u Češkoj :D

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.