Jump to content

Strujni problemi na R5


petak

Recommended Posts

petak

Pozdrav društvo!

Imam nekih sitnijih strujnih problema na R5 pa bi volio sam ih otkloniti.

Zato trebam Vašu pomoć da probamo dijagnosticirati kvar.

1 problem.

Brisač zadnjeg stakla ne radi. Kad na armaturi upalim prekidač čuje se škljocanje u samom motoru ( onom na vratima gepeka) ali nema pomaka.

Kao da je motor zapeka (tako meni to zvuči)

Da napomenem, brisač nije radio jako dugo (nekih pola godine) jer su kabeli bili u prekidu. Sad sam ja to zalemio, pokrpao, struja dolazi do brisača ali se on ne miče

Šta se tu može učiniti?

2. problem

Prekidač za svijetla.

Dešava se slijedeće.

okrenem prekidač (upale se pozicije i kratka svijetla)

u nekom trenutku u vožnji ( bez obzira radi li se o prelasku preko kakve rupe) se ugasi lampica koja na armaturi pokazuje da pozicija gori, prednje pozicije u faru, zadnje pozicije u svijetlima, osvijetljenje table/sata/komandi grijanja, osvijetljenje tablice. kratka svijetla ostanu goriti.

Noćom je problem izraženiji jer nevidiš ništa na tabli i nitko odostraga te ne vidi ( stop svijetla rade)

kad ponovo ugasim pa upalim svijetla sve nanovo radi do slijedeće gore opisane sitacije. Koja se može desiti isti tren ili za par sati

Di je problem? pretpostavljam u samoj ručici, ali isto htjedoh Vas priuptati.

Hvala na čitanju!

Edited by petak
Link to post
Share on other sites
Mladen

Za drugu stvar ti je problem u rucici,to sam ja nedavno otklonio kvar kupivsi novu rucicu,ali bas novu ne rabljenu jer jednostavno oksidira unutra.

A za prvu stvar ti imam doma jedan motoric pa da probas s njim?!

Link to post
Share on other sites
Smuchac

1. Raskopaj motor,masu WD-a i čišćenje. Ako ne pali,stavi drugi motor.

2. Najvjerojatnije ručica. Nju kad se rastavi,zna se rasut u male dijelove pa pripazi. :dobroje:

Link to post
Share on other sites

jedan strujni problem riješen! Koji je ustvari bio mehanički problem!

Danas nakon temeljitog otvaranja i čišćenja od masti , ruzine i svega ostalog šta se zapeklo unutra brisač proradio.

Podmazano ponovo grafitnom mašću, zatvoreno i vračeno na mjesto.

Ručicu ću drugi put. (trebam najprije skužiti kako se vadi ) :fucka:

Edited by petak
Link to post
Share on other sites
roki_actros

Skini poklopac ispod volana...Ispod ces naci 1 ili 2 torxa koji drze rucicu..Odvrni njih i otkopcaj jackove i vadi vani ;)

BTW. Molim te da mi izmjeris precnik prednjih "klipova" na kocionim celjustima, da porucim gumice za reparaciju ako ti jos uvijek trebaju (provjeri jesu li 45 ili 48 mm ili neka treca dimenzija)...Zadnje su iste, ali prednje znaju biti razlicite ;)

Link to post
Share on other sites

Skini poklopac ispod volana...Ispod ces naci 1 ili 2 torxa koji drze rucicu..Odvrni njih i otkopcaj jackove i vadi vani ;)

BTW. Molim te da mi izmjeris precnik prednjih "klipova" na kocionim celjustima, da porucim gumice za reparaciju ako ti jos uvijek trebaju (provjeri jesu li 45 ili 48 mm ili neka treca dimenzija)...Zadnje su iste, ali prednje znaju biti razlicite ;)

Proba san tako pa mi se učinilo da će nešto otići kvragu pa sam odusto! Ionako mi je plastika oko ovolana ko babin zub, klima se al nesmiješ krivo ni pogledati jer će otpasti.

Jel imaju ti klipovi veze sa vrstom kočionog sistema, Girling, bendix ili ne.

Ovih dana ću izmjeriti!

Link to post
Share on other sites
roki_actros

Naravno da imaju veze...Bitan je tip klijesta Girling ili Bendix i naravno promjer..Kod tebe ce biti da je Girling 48 mm...

Link to post
Share on other sites

Naravno da imaju veze...Bitan je tip klijesta Girling ili Bendix i naravno promjer..Kod tebe ce biti da je Girling 48 mm...

provjerim pa ti javim!

Link to post
Share on other sites
frenchkey

hm, ja sam svoju ručicu skinuo, rastavio i očistio od zelenila i radi besprijekorno. Kod megana se nema što rasuti u ručki, sve je jednostavno :nezna:

Link to post
Share on other sites

Sllična je ručica i na R4 koju sam rastavljao i sastavio (uspješno-još radi bez ikakvih problema)

Imaju neke opruge unutra i dosta ju je teško zatvoriti, zato treba biti oprezan kod rastavljanja da se ne razleti jer sam bog zna kako to unutra stoji.

Mislio sam ju otvoriti i malo te kontakte pregledati, možda finim brusnim papirom proči i sastaviti nazad.

Roki: htjedoh ustvari pitati da li je na npr girligu 48mm, a na bendixu 45mm (ili obrnuto) pa da nemoram mjeriti klipove nego ih prema vrsti čeljusti mogu definirati!

Link to post
Share on other sites
roki_actros

Nije definisano..Ima Girlinga sa 45 i sa 48 kao i bendixa sa 42, 43, 45, 48 mm tako da to Bog samo zna na kom je autu koji klip..Na PH1 GT Turbou (Girling je 48 mm) a imam sa PH2 Girling 45 mm :fucka: Haj' ga sad ti znaj :lool::bigl:

Link to post
Share on other sites

a jesu ga zakomplicirali. Mogli su još kojeg dobavljača staviti pa da ima još pokoji promjer klipića.

Ništa, šubler u ruke i miri

Link to post
Share on other sites
roki_actros

I ja sam tako jbg, nije moglo drugacije..

Link to post
Share on other sites
roki_actros

Kolega, mjeri to ajde..Covjek ce ubrzo krenuti iz UK :zubo::bigl: a durgi kolega ide na odmor u Vodice, pa ako sve uvezemo dobijas to vec za vikend mozda :laugh:

Link to post
Share on other sites
frenchkey

I ja sam rastavljao ručku na R4 davno... Nadobudni mulac ugradio maglenke bez releja i naravno ostao bez kratkog svjetla, od vrućine se u ručki rastalila plastika i odmaknuli kontakti. Sredio sam to, ali nisam uspio vratit onu polugicu za vraćanje žmigavaca pa sam uvijek držao ispružen prst kojim bi vratio ručku kad motam volan u kontra smjeru od datog žmigavca

Link to post
Share on other sites

I ja sam rastavljao ručku na R4 davno... Nadobudni mulac ugradio maglenke bez releja i naravno ostao bez kratkog svjetla, od vrućine se u ručki rastalila plastika i odmaknuli kontakti. Sredio sam to, ali nisam uspio vratit onu polugicu za vraćanje žmigavaca pa sam uvijek držao ispružen prst kojim bi vratio ručku kad motam volan u kontra smjeru od datog žmigavca

Vidim da si od starta "patio" na svitla.

Moja fino radi, i žmigace vrača. A rastavija san ju jer nisu htjela duga svijetla ostati upaljena. Puka je jedan feder. Stavija iz kemijske i frcera.

Roki! Danas popodne ti javim dimenziju!

Nisam stigao jučer!

Link to post
Share on other sites
roki_actros

Javi mi na mobitel SMS-om na +387 61 635 384

Link to post
Share on other sites
frenchkey

Vidim da si od starta "patio" na svitla.

Bit će da naginjem kokošjem sljepilu :bigl:

Link to post
Share on other sites

Danas pročačkana ručkica!

I nije ju baš tek tako skinuti.

Najprije se skine plastika ispod volana.

Odšarafiti dva TORX šarafa i osloboditi ručkicu

Zatim se mora odšarafiti stup volana (4 vijka M13). POmaknuti volan dole i u desno i onda tek ručkica može van (naravno, potrebno je i kablove odpojiti)

Od gornje plastike oko volana ručkica neide samo tako vani.

I da potpuno je ista kao na R4 GTL-u

Otvorio ju, počisti kontakte, posprejao kontakt sprejem, vratio sve nazad i sad slijedi čekanje.

JOš samo da nadodam. Klip na prednjoj čeljusti je 48mm :) proizvođač čeljusti GIRLING

Link to post
Share on other sites
  • 4 years later...

Ajmo fantazisti i okorjeli ljubitelji petice...od cega je ovo?To je "jack" sa tri pina,na sebi ima oznake 416.000 i 123 sa druge strane

To je ovaj do sva cetri zmigavca,cini mi se pod brojem 175

 

 

 

 

 

missinghaynespage1wirin.jpg

Edited by Mladen
Link to post
Share on other sites

Ipak upaljac,samo je netko stavio zamjenski pa mi nije odgovarao "jack" ali zato Haynes ima sve.

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..