Jump to content

INFO Megane Sport


Skuja

Recommended Posts

Dok mi tu palamudimo, megs je izgleda vec otisao. A to opet ide u prilog onome sta sam rekao, cim se pojavi neki odmah ode.

Link to comment
Share on other sites

Apsolutno sve stoji,a ja sam primjer da sam dao prije god dana za r26 10 tis€ i u tih godinu dana sta je kod mene ulozio jos 6000€

Sent from my iPhone using Tapatalk

Znaci vozis auto full utegnut na kv v3 ili ohlinsu i s 500+ ks novom turbinom i kovanim motorom?

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kw v3 12500 kuna,gume mps4 5000kuna komplet diskovi sa kocnicama plus lajtunzi plus komplet powerflex selena,veliki servis plus sve drugo sta je trebalo napravit promjenjeno u ovlastenom....Ako ti treba poslikat racun nema problema,plus kod hansa sam narucio more toga...I sta ti tu nije jasno?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Auto je u oem plus stanju i takav ce i ostat...Kome treba info o odrzavanju takvog auta posaljem broj u pp pa mozemo razgovarat a razne garge spike i slicno me ne zanimaju,zna se koliko sta kosta...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kw v3 12500 kuna,gume mps4 5000kuna komplet diskovi sa kocnicama plus lajtunzi plus komplet powerflex selena,veliki servis plus sve drugo sta je trebalo napravit promjenjeno u ovlastenom....Ako ti treba poslikat racun nema problema,plus kod hansa sam narucio more toga...I sta ti tu nije jasno?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Auto je u oem plus stanju i takav ce i ostat...Kome treba info o odrzavanju takvog auta posaljem broj u pp pa mozemo razgovarat a razne garge spike i slicno me ne zanimaju,zna se koliko sta kosta...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Znači, uredno održavaš auto, i još u ovlaštenom servisu. Za svaku pohvalu.

Ali mene jako zbuni kad se piše da neko u auto uloži 3.000, primjera radi, a ustvari se radi o velikom servisu, zupčasti, vodena pumpa, antifriz, sviječice, ulje u motoru, ulje u getribi, nosači motora, auspuh, gume, i ne znam što još. Kaj se to i inače ne mijenja na nekom drugom autu nakon određenih kilometara ili godina?!?

Hoću samo reći da je redovno održavanje auta skupo ali i obavezno pa je dobro da se kolko-tolko objasni što se odnosi na redovni servis a što na dodatne kerefeke, čipanje i tjuninge. Onda se ljudi zainteresirani za kupovinu takvog auta mogu barem malo informirati na troškove koji ih čekaju a ne da ispada da su ti auti poluproizvod jer čim ga kupiš na njemu treba pol dijelova promijeniti. 

Link to comment
Share on other sites

Slusaj zna se da gewinde i intercooleri,auspusi itd neidu u redovno odrzavanje...Ali meni je smjesno kad slusam nebuloze o autima i njihovim odrzavanjima tipa ovaj je skup, a onaj nije...Ja mogu rec konkretno za R26,ako ces ga odrzavat kako treba pa i nije bas jeftin....Ipak auto ima 10 god i oces neces neke stvari mu treba dat...Dosta sam pedantan sta se tice auta,pa sam dosta tih plastikica unutra promjenio tipa rukohvati vrata,rucica mjenjaca itd,a to u Renaultu cijene kao suho zlato...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma sta nije jeftino na njemu daj.. Al inace i mislio sam tak nekaj da je radjeno uservisu pa si radi toga platio 2-3 puta vise. Al ak te to veseli super..

Gume ne racunam u ulaganja nikako..

Nemoras mi davat racune iskreno me zabole tuki sta si di platio al ono 6000€ rec da si ulozio treba imat tezinu iza sebe. A ja ti kazem da ne placas ruke tolko si mogao za te pare kovane klipove i klipnjace, veliki servis, drugi turbo i postena mapa. Plus nekome platiti da tonodradi. Al ne u ovlastenom ;)

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Zato su i ti auti krampovi posle takvih odrzavanja...Dodi na Grobnik na koji track day pa da vidim tu kovanicu iz i potpis inzinjera koji to sastavlja...Susaj nisam mulac nego osoba od 38 godina i znam o cemu pricam,a te price mogao si ono ili ovo okaci macki o rep...Tvoja lova tvoj izbor nhf

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ti znas sta ja imam u autu i koju mapu...Reci mi koja je to postena mapa jer stvarno bi volio znat,a btw volio bi i nabavljat dijelove preko tebe kad su tako jeftini...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

sorry, zaboravio sam da pricas o Nissan GTR-u ili necem slicnog kova.. 

ocito najbolje znas pa nema potrebe ja da pisem (i to od osoba koje su to radile) 

nadalje ak mislis da je nas ovlasteni za ikaj dobar onda sam tak i nastavi... i neznam koju mapu imas niti me zanima. pisao sam to u smislu sta si sve mogao u paketu odraditi. i ja za RS priznajem mape jedino od Paul-a (ak znas fakat tolko dobro o RSu kak se pretstavljas ces znat ko je on, i zas njegove).. 

Za grobnik, pa vozili su se. jos prije 4 godine.. al trackday na istom mi apsolutno nista ne znaci. kovani motor koji je radjen za 600+ks (ak je klipnjace i klipovi) i vozi 300-350ks mapu .... 

Sretno dalje s voznjom i uzivaj u istom kupio si super auto. al nemoj da ti se ljudi smiju za ovakve izjave kak si ti ulozio 6000€ na servis... 
inace reparacija kompletna perfohuba (oba) kosta 200€ ako nisam i to puno rekao. ako ti trebaju normalni kataloski za to reci, u renolu je isti 700€ komad, i dobijes isto s**nje koje je bilo fabricki.. jer tesko je bilo staviti jednu mazalicu da se tu i tamo podmaze donji lezaj... 

Link to comment
Share on other sites

Nemoram se ja tebi opradavat mojih ulozenih 6000€ jer oni koji me znaju,znaju i sta sam radio...Znam ja tko je Paul i tko ima njegove mape u hr bez brige...Ja sam gewinde i gume platio skoro 20 tisuca kuna...Koliko kosta milltek komplet plus decat,forge inter plus blow off,itd itd...Kupujem i preko rs tuninga i engine dyinamicsa pa nije bas jeftino...Zato me boli za tvoje garge lamprdanje i nemoj mlatit o necemu sta neznas...Btw i nisam reparirao hubove nego kupio nove u k-tech racingu jer volim novo ,a ti repariraj o kovacijaj do mile volje...Mi to u strojarstvu kazemo kovacija...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma sta nije jeftino na njemu daj.. Al inace i mislio sam tak nekaj da je radjeno uservisu pa si radi toga platio 2-3 puta vise. Al ak te to veseli super..

Gume ne racunam u ulaganja nikako..

Nemoras mi davat racune iskreno me zabole tuki sta si di platio al ono 6000€ rec da si ulozio treba imat tezinu iza sebe. A ja ti kazem da ne placas ruke tolko si mogao za te pare kovane klipove i klipnjace, veliki servis, drugi turbo i postena mapa. Plus nekome platiti da tonodradi. Al ne u ovlastenom ;)

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

Miloše, koliko sam shvatio ti si većinu stvari samostalno održavaš, radiš i tjuniraš sam u home-made izvedbi. I veliki respekt na tome, cijenim ljude koji imaju takva znanja. Da me se ne shvati krivo, ne kažem da je to loše, no nije isto ni raditi home-made kemije na dci-u koji vrijedi par t € i na r26 koji su zaista sve rjeđi i koštaju više novca i realno jedino što povezuje ta dva vozila je ime modela. Ako je kolega turbina platio auto fin novac i dobio dobru bazu, naravno da želi kvalitetne dijelove i uložiti u auto kako on želi. Također, kao niti ja, kolega vjerojatno nema znanja ili vremena da si sam radi po autu, pa pošteno plati i ima jamstvo na radove. Stalno imamo dvostruke kriterije tu, ako netko radi sam po autu onda je to nekad super, a sutra to ne valja, jer auto nema servisnu povijest i kemijan je kod Gige u šupi. 

Gume definitivno gledam kao ulaganje ako se radi o skupocjenoj vrhunskoj gumi, jer ta košta i do 3x više od neke druge solidne ili dobre gume. Kao i za npr. KW Var 3 i sl. 

Što se tiče R26 Megane-a i toga da nije skup za održavanje, nije to baš tako, jer je od kočnica, ovjesa i ostalih nekih stvari skuplji od ostalih modela Megane-a, a bome su to i stvari koje se brže troše na R26, jer je automobil snažniji i općenito se jače vozi. 

 

Link to comment
Share on other sites

Djelomicno se slazem. I nemislim da sam radi kovanje. I to sta ja sam radim uopce nema veze s raspravom :)

Inace bitne stvari radim u servisu u koji imam povjerenja i za to odem 200km u jednom smjeru a ne u rano servisu di sam video kako se radi bezbroj puta i kolko izlevate ljude.

Znaci primjer perfohub za oba ti je reparacija 200€ plus ruke maks maks.. 300€ skupa.. Reno ti za jedan uzme 700€ ak ne i vise plus ruke pun ku**c.. A bude losije neg repariran..

Ja zbog toga svega uopce ne gledam servisnu knjizicu. Jer em ih se lako more falsificirat em...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne radi se tu o znanju,nego imam ljude koje imaju rs u malom prstu...Ono sta zelim do i dobijem,ali me smeta spika ono ti si ovca za sisanje i sl...Nije r26 space shuttle,ali nije bas mi jeftin...Npr prednj diskovi dodu 2600 kn preko veze,govorim o oem,a nazovi servis pa pitaj punu cujenu...Znas koliko dode Dms???

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Neznam sto je dms. Za diskove da tolko su OEM.. Si zvao Andjelka?

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dual mass fly wheel...Imam prijatelja koji mi nabavi dijelove po super cijeni npr kao u Engleskoj...A sta se cijene hub-a tice ispao me po strani 2500 sa lezajem kotaca,sve oem...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

It's getting hot in here.. Tema dobila HOT sticker , vrijeme za nabavit kokice ??

Link to comment
Share on other sites

To su dva obicna skf lezaja s poznatim kataloskim brojevima sem lezaja kotaca koji je specifical al pase i s drugih vozila. UK i nema bas tako dobre cijene al ajd bolje su neg u ovlastenom.

Dmf (ne dms) ok drugi par rukava. Inace ti je r26.r dmf isto sto i 1.9dci scenic.... Hehe...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nema sta ovdje biti hot[emoji23][emoji23][emoji23]....Sve sta zelim je pomoc nekome,ali nevolim da mi netko govori sta se moze za koliko novaca...Ako treba ovdje cu postat sve racune pa da vidimo jeli moguce ili nije...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Pardon je dmf,greska[emoji23][emoji23][emoji23]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kolega turbina si slaže auto za sebe i uživa u tome i po meni jedino takav tjunirani auto ima nekakvu dugoročnu trajnost i vrijednost. Ovi kemijani će uvijek biti kemijani. Svi znamo da kvalitetne komponente koštaju i to jako puno. Također, veliki servis je dobro napraviti u ovlaštenom, radi jamstva, jer sam ja osobno radio kod Gige u šupi koji je govorio kako ovlašteni pojma nemaju, pa mi je nakon 20tkm pukao španer zupčastog i potukao novo složen motor za xxxx€. Jamstvo - yeah right. Na kraju dana, svatko si slaže i radi kako želi, ima novca i vremena. 

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Nemoram se ja tebi opradavat mojih ulozenih 6000€ jer oni koji me znaju,znaju i sta sam radio...Znam ja tko je Paul i tko ima njegove mape u hr bez brige...Ja sam gewinde i gume platio skoro 20 tisuca kuna...Koliko kosta milltek komplet plus decat,forge inter plus blow off,itd itd...Kupujem i preko rs tuninga i engine dyinamicsa pa nije bas jeftino...Zato me boli za tvoje garge lamprdanje i nemoj mlatit o necemu sta neznas...Btw i nisam reparirao hubove nego kupio nove u k-tech racingu jer volim novo ,a ti repariraj o kovacijaj do mile volje...Mi to u strojarstvu kazemo kovacija...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Samo ti potcjenjuj nekoga tko zna sam nes radit a ne samo kupovat gotove dijelove.. Usput ih zna i izraditi a i dizajnirat al nema veze.. Vidim pun si sebe pa sretno. Placaj kolko hoces. Bole me tuki nisu moje pare.. Drugi zaradjuju i svima ljepo. I ja se slatko nasmijem i to je to..

Ps tvornicki imaju gresku.. Gresku zbog kojih novi OEM perfohub zna otic u 50ooo km.. A to su kovaciji prepoznali i sredili.. I uz tu malu kovacku preinaku kako to kazes sad vise nema problema.. Al sta znaju kovaciji kad su strojari kao ti najpametniji ocito ;)

Isto kao i distance za poluosovine kad se radi spustenje auta..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Kolega turbina si slaže auto za sebe i uživa u tome i po meni jedino takav tjunirani auto ima nekakvu dugoročnu trajnost i vrijednost. Ovi kemijani će uvijek biti kemijani. Svi znamo da kvalitetne komponente koštaju i to jako puno. Također, veliki servis je dobro napraviti u ovlaštenom, radi jamstva, jer sam ja osobno radio kod Gige u šupi koji je govorio kako ovlašteni pojma nemaju, pa mi je nakon 20tkm pukao španer zupčastog i potukao novo složen motor za xxxx€. Jamstvo - yeah right. Na kraju dana, svatko si slaže i radi kako želi, ima novca i vremena. 

Ni u ovlastenom ti ne bi vredilo jamstvo. Jamstvo ti je samo na ugradjeni dio i za ostalo bi ih bolio tuki.. Za bilo kakvu stetu nastalu uslijed kvara ugradjenog dijela nije pokriven garancijom. Provjeri ako mi ne vjerujes..

I sta mislis odakle reno nabavlja dijelove.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Ps: neslaze on. On placa da mu se slozi. A to nije ni slicno. On je samo odreaio kesu..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Volim orginalnost auta,tipa oem+,dobar ovjes popratit sa dobrim auspuhom jo dodat koju sitnicu [emoji16][emoji16][emoji16] i gas...Auto se super vozi i ima snage za cca 260-270konja...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Miloš, mislim da kolega turbina ništa loše ne misli, on kupuje dijelove koji su upgradeane u kovaciji, samo kovaciji K-TEC, itd. 

Netko kupi u Dechatlonu skijašku jaknu za 1200kn i super je. Netko kupi Bognerovu za 1200€ i super je. Svatko voli nešto i radi kako želi i kupuje da njemu bude najbolje. Nemojte se svađati, rasprava je konstruktivna.  

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

A mi koji nes znamo koji smo neke stvari prepoznali ipromjenili da budu bolji su samo kemijanja jel.. Neka bude fino lomio poluosovine tj ispadale ako ne primjeni tu "kovacili" metodu.. I ak spusti auto 3-4cm ...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Edit: al naravno proizvedenood strane kTax (da tax ne tec jer su porez na... I to su englezi smislili naziv)

Jer kovacijaska distanca je glupost al isto to kYax je mbogo bolja :D

Link to comment
Share on other sites

A mi koji nes znamo koji smo neke stvari prepoznali ipromjenili da budu bolji su samo kemijanja jel.. Neka bude fino lomio poluosovine tj ispadale ako ne primjeni tu "kovacili" metodu.. I ak spusti auto 3-4cm ...

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

To ćeš mu ti kao kolega pomoći i objasniti kad krenu ispadati. :) Zasad mi se čini da kolega ima pravu pilu i lijepo bi ga bilo predstaviti i vidjeti.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.