Jump to content

INFO Megane Sport


Skuja

Recommended Posts

Ja stvarno neznam o cemu mi pricamo...Ja imam na autu sve atestirano,pod time mislim auspuh i gewinde...Sjednem u auto i idem kamo hocu bez brige i bojazni da ce se nesto desit,a ti pricas o ispadanju poluosovina...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Budes saznao o tome ili ce ti prolupat..

Mada mozda nece jer su to samo insinuacije kovacija..

Al ajd da ti objasnim. Kad spustis auto poluosovine se krenu izvlaciti na unutarnjem CV zglobu i pri jacim naprezanjima u zavojima znaju ispast iz lezista. Ujedno dolaze u rad na povrsini koja za to nije zamjenjena. Za to se ubacuje 8mm debela distanca izmedju poluosovine na sam homokineticki zglob i izmedju glavine. Na taj nacin joj se vrati ta izgubljena duljina spustanjem auta..

Imam ti dimenzije ak te zanima to. A mozes i googlat driveshaft spacer megane 2 RS..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ni u ovlastenom ti ne bi vredilo jamstvo. Jamstvo ti je samo na ugradjeni dio i za ostalo bi ih bolio tuki.. Za bilo kakvu stetu nastalu uslijed kvara ugradjenog dijela nije pokriven garancijom. Provjeri ako mi ne vjerujes.

 

 

U mom slučaju nije bio Renault u pitanju i da sam radio u ovlaštenom servisu, imao bih 2 godine jamstva NA RADOVE I DIJELOVE. A to ti je tako po zakonu i direktivi Europske Unije.

I provjereno je. A nije bio problem u dijelu za koji ti tvrdiš da je isti u Renaultu i npr. Tokiću, već u Gigi koji je pretegnuo šaraf španera, pa je na kraju pukao od sila. Vjeruj mi da bih da sam radio u ovlaštenom o kojem sam razmišljao dobio čak i austausch motor.

 

Link to comment
Share on other sites

Kako nemoze,kod nas sve moze...Pa tko spominje decat ja sam napisao auspuh...A tebi inzinjeru svako dobro i kada ispadne van ja ti se javim pa ces ti to sredit...Ekipa svako dobro...

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

U mom slučaju nije bio Renault u pitanju i da sam radio u ovlaštenom servisu, imao bih 2 godine jamstva NA RADOVE I DIJELOVE. A to ti je tako po zakonu i direktivi Europske Unije.

I provjereno je. A nije bio problem u dijelu za koji ti tvrdiš da je isti u Renaultu i npr. Tokiću, već u Gigi koji je pretegnuo šaraf španera, pa je na kraju pukao od sila. Vjeruj mi da bih da sam radio u ovlaštenom o kojem sam razmišljao dobio čak i austausch motor.

 

Ako imas takav servis koji bi ti nadoknadio stetu usled neispravnog natezaca ok. Al mene cudi da si ti vozio tako. Hocu rec jednom sam cuo prenapregnut spaner i to malo i on je brujao pun ku**c. Culo se da nes nije kako treba a ne da je se docekalo da spaner pukne..

Iskreno nevjerujem da je do toga al dopustam si da ipak grijesim.

Inace da su napravili gresku ida si to uspio dokazat bi moozda odstetili. Al da je doslo do kvara ugradjenog dijela. Garancija za isti NE pokriva stetu nastalu uslijed njegovog kvara (ako je isti pravilno ugradjen naravno.)

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Kako nemoze,kod nas sve moze...Pa tko spominje decat ja sam napisao auspuh...A tebi inzinjeru svako dobro i kada ispadne van ja ti se javim pa ces ti to sredit...Ekipa svako dobro...

Sent from my iPad using Tapatalk

Nije moje nego od osobe koja je izmjenila 3 poluosovine ;) i sama izmislila. Ista je vise km napravila na Burgerringu nego ja na cesti..

Inace jesam ing almrzim kad se potcjenjuje oni koji to nisu samo jer eto nisu..

Nemoj cekat da ti ispadne jer moze napraviti veliku stetu...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne radi se o spaneru neispravnom vec o vijku koji ga drzi za blok.

Pajdo mu ga je pretegnuo-previse stisnuo i nakon nesto malo vremena je isti taj vijak puknuo i ode jedan prekrasni na novi slozeni motor u tri pizzde materine..

Pratio sam to na drugom forumu..bilo mi krivo kao da se.meni desilo

Inace je taj lik ocito supak jer svaki normalni majstor staje iza svog posla i pokusa takve probleme.rijesiti sto bezbolnije za vlasnika

Link to comment
Share on other sites

Nemoj se samo ljutit,ja ti ocu rec da mi je auto spusten decentno,btw gewinde su slozene na vagi ako to nesto znaci...Znam o tom problemu ali na mk3,stvar je u tome ako ga bas ubijes u pod moze biti navodno problema....Ja konkretno svu ekipu koju znam da vozi megana nitko nikakvih problema nije imao sa time...Ako znas nekoga javi...

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne radi se o spaneru neispravnom vec o vijku koji ga drzi za blok.

Pajdo mu ga je pretegnuo-previse stisnuo i nakon nesto malo vremena je isti taj vijak puknuo i ode jedan prekrasni na novi slozeni motor u tri pizzde materine..

Pratio sam to na drugom forumu..bilo mi krivo kao da se.meni desilo

Inace je taj lik ocito supak jer svaki normalni majstor staje iza svog posla i pokusa takve probleme.rijesiti sto bezbolnije za vlasnika

laci je sve opisao točno kako je bilo

 

Nemoj se samo ljutit,ja ti ocu rec da mi je auto spusten decentno,btw gewinde su slozene na vagi ako to nesto znaci...Znam o tom problemu ali na mk3,stvar je u tome ako ga bas ubijes u pod moze biti navodno problema....Ja konkretno svu ekipu koju znam da vozi megana nitko nikakvih problema nije imao sa time...Ako znas nekoga javi...

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Spuštanje R26-ice na nivou raznih njemačkih vozila tako i tako nema smisla, jer je R26 da se vozi, pa ubijanja u pod nemaju smisla. 

Link to comment
Share on other sites

Zao mi je kao da se meni desilo,ali opet se vracamo na ono ipak imas garanciju na nesto,mozes nekoga ganjat,a u tvom slucaju pojeo vuk magare...

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne radi se o spaneru neispravnom vec o vijku koji ga drzi za blok.

Pajdo mu ga je pretegnuo-previse stisnuo i nakon nesto malo vremena je isti taj vijak puknuo i ode jedan prekrasni na novi slozeni motor u tri pizzde materine..

Pratio sam to na drugom forumu..bilo mi krivo kao da se.meni desilo

Inace je taj lik ocito supak jer svaki normalni majstor staje iza svog posla i pokusa takve probleme.rijesiti sto bezbolnije za vlasnika

ma to mora biti jako posteno pretegnuto da bi od toga pukao vijak, pogotovo ste se poslije spaner i onako stegne za blok a vijak je tu samo upora. al tolko napet da bi zamorio vijak bi brujio jako (znas i sam kako bruji remen koji je pretegnut) pa bih ja ipak prije rekao da se radi o losem vijku a ne pretezanju. ispravi me ako negde nesto grijesim / previdjam.

 

Nemoj se samo ljutit,ja ti ocu rec da mi je auto spusten decentno,btw gewinde su slozene na vagi ako to nesto znaci...Znam o tom problemu ali na mk3,stvar je u tome ako ga bas ubijes u pod moze biti navodno problema....Ja konkretno svu ekipu koju znam da vozi megana nitko nikakvih problema nije imao sa time...Ako znas nekoga javi...

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

na mk2 su to primjetili i izmislili, a na mk3 reno nije nis mijenjao pa se nastavilo. malo njih u hr Voze taj auto kako spada. znam jednog kojem je pocelo tresti (jer se potrosio taj dio koji nije predvidjen) i dodavanjem distance se rjesila vecina vibracija. R26 crna iz Pule je to konkretno imao u Hr problem, dal je jos neko nznm

 

Link to comment
Share on other sites

Miloše, odosmo u offtopic mojim slučajem, Konopek i još neki ljudi koji su doktori za dotični motor su mi potvrdili zašto mi se to desilo, pretegnuto brutalno, no kako je kolega turbina rekao, da sam radio u ovlaštenom - imao bih koga vući za rukav i izvukao bih nešto sigurno. Makar strugalicu za staklo. :) a ovako sam mogao samo se pomiriti sa situacijom, složiti motor opet i prodati auto (čitaj pokloniti).

 

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

R26 ubijen u pod je totalno nevozljiv auto...Konkretno podaci od osoba koje kod nas voze brdo i razna auto moto natjecanja...

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Desi se to pretezanje vijaka distribucije cesce nego mislite, pogotovo u ovlastenima. Jako veliki postotak klijenata nezna sto cemu sluzi na i oko auta pa im lako prodaju price razne..problem su im autoljubci jer se to onda rasteze u nedogled dok ne priznaju gresku i da ce sudjelovati sa 10-15% (karikiram)rabata na dijelove i ruke besplatno

Link to comment
Share on other sites

Nisi danas siguran u nista,ali ako vec nastane steta imas od nekud krenut,mada i to nekad preraste u sapunicu...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

R26 ubijen u pod je totalno nevozljiv auto...Konkretno podaci od osoba koje kod nas voze brdo i razna auto moto natjecanja...

Sent from my iPad using Tapatalk

Mislim da je Mocibob imao. Al ovo mislim stvarno mi nisi jasan. Kao prvo kolko uooce ima Mk2 na utrkama.. ? I sad ti ta osoba kao mjerodavna.. A ne neko ko postavlja rekorde staze s dotocnim autom kojeg je sam slagao.. Ne on nema kredibilitet nego ti ima hr trkac...

Odustajem.. Sretno s autom

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je Mocibob imao. Al ovo mislim stvarno mi nisi jasan. Kao prvo kolko uooce ima Mk2 na utrkama.. ? I sad ti ta osoba kao mjerodavna.. A ne neko ko postavlja rekorde staze s dotocnim autom kojeg je sam slagao.. Ne on nema kredibilitet nego ti ima hr trkac...

Odustajem.. Sretno s autom

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

meni je dosta Marin Petrić npr, ne treba mi Mocibob

Link to comment
Share on other sites

Ti si racer pa ti znas...Govorim o osobama koja su posjedovala auto ili ga vozili na grobniku na oem ovjesu, i gewindi...Fojs ima isto kw 3 pa ga pitaj kako se auto vozio kad je bio zabijen u pod...Rekao sam ti dodi na grobnik sa strojem pa da vidimo tvoj setup

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dobro al kakve on ima dodirne s Megane mk2 ?

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

^^^ ovo je za GTTa..

Kalve veze ima moj stroj s grobnikom? Auto u koji je ulozeno u tuning kolko kostaju dvije gume koje si ti kupio.. Ili hoces pokazat da je r26 bolji od 1.9dci ? Hahah... Ili oak hoces pokazati da auto od 16ooo € ide bolje od auta od 3000? Fakat ne kuzim..

Al ako moj auto bude u hr dok se grobnik zavrsi volio bih ga provest i tamo.

Link to comment
Share on other sites

Tema je otisla u tri pm...Ja sam se javio jer sam htjeo pomoc mozda nekome o odluci da kupi rs...Vidim da nisam trebao jer ovdje ima znalaca koji od niceg naprave auto...

Sent from my iPhone using Tapatalk

E a Marin Petric mi je frend i osob a koja ima u ruci trka i trka...On je fojsu slozio ovjes a na proljece cemo jos malo meni nastelat[emoji16][emoji16][emoji16]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sretno vam bilo..

Zanimljivo kako na grobniku nisam video megana vec 3 godine .. Sem par turistickih krugova na pol gasa.. I nisam ja recer neg znam kak i kolko nes kosta..

To sta je on postelao ovjes nema nikakve veze s distancama osovina.. Kw v3 kolko ja znam minimum spusti 3cm.. A to je vec dosta za probleme s poluosovinom..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Btw auto ima 150000km i nikad nikakvih problema sa time ni prije ni sada,niti tko od frendova ima problema...Pustimo internet price i pricajmo konkretno,a ne rekla kazala...Jbt ovdje nesmijes rec istinu,a da te netko ne podje...Nemam sta skrivat mogu rec svakom sta sam radio na autu i sta je bilo i sta mislim radit...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.