Jump to content

INFO Megane Sport


Skuja

Recommended Posts

I zato su mi ti “stariji” RS-i baš posebni, vozio sam i trojku RS-a Meganea i evidentno je brži auto. Feeling? Moraš imati čelična muda da ga gaziš kao R26 npr, jer je limit daleko i osjećaj mi je dosta filtriraniji. Iz tog svega zaključujem da su stari RS modeli baš ono što ih čini posebnima u odnosu na konkurenciju. Volio bih imati jedan dobar R26, pa ako će tko od kolega prodavati, neka javi. 

 

 

Nazalost nisam probao R26, ali mogu potvrdit da na svojoj 250ki jos nisam otkrio granicu, nemam muda za to jos, jer je upravo tako kako si rekao. Dodes u situaciju da ne vjerujes koliko brzo mozes proc zavoj i bojis se stisnut jos jace. Ja vjerujem da bi na stazi to bilo lakse, di su velike zone izljetanja. Na cesti to nit mogu nit zelim saznati, ali je to vec jebeno brzo. Jedino sta 3rs, za razliku od 2rs, bez problema ide na 300njak ks i to mi je dosta za sad ?

Link to comment
Share on other sites

Btw...Mislim da sam vidio ovdje oglas da neki decko ovdje trazi felgu od r 26...Ako netko zna decka evo nek se javi,voljan sam mu pomoc posto imam jednu viska...

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nazalost nisam probao R26, ali mogu potvrdit da na svojoj 250ki jos nisam otkrio granicu, nemam muda za to jos, jer je upravo tako kako si rekao. Dodes u situaciju da ne vjerujes koliko brzo mozes proc zavoj i bojis se stisnut jos jace. Ja vjerujem da bi na stazi to bilo lakse, di su velike zone izljetanja. Na cesti to nit mogu nit zelim saznati, ali je to vec jebeno brzo. Jedino sta 3rs, za razliku od 2rs, bez problema ide na 300njak ks i to mi je dosta za sad ?

Ma homer, pa ja kad sam vozio 265 mislim da je bio, mislim si jbt, pa ono brz je na penjanju na obilaznicu, ali mogao bi on i brže. Kad pogledam na sat - 180 km/h. UPS, i prebrz!!! :)

Mislim da je 300ks i u Meg 2 i u Meg 3 po mom nekom sudu i max ks, tj. aman-taman.

Ove spike kovani motori i 600ks, što će mi to, totalno se izgubi svrha auta, pali gume u prazno, trga getribe, poluosovine, turbo rupa, a svrha je da bude brz all arounder i da ga žena može uzeti na posao, tako da je serijski 250 puna šaka brade. Tako i tako pola nas ne možemo iskoristiti potencijal serijskih RS modela, jer na kraju krajeva da si ne znam kakav vozač, nemaš gdje iskoristiti potencijal osim na stazi...

GTT prodaje se friško jedan žućo za 9.

Mislim da je stanje top samo ima 149tkm..

Eto info kad te vec zanima...

Daj neki info, može i na pm :)

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Istina,pricao mi Fojs za onaj rs2 iz Slovenije sta su ga mislim slagali Belenici,auto samo za ravno,kaze strah te stisnut gas,tako da fw i cca 300 konja plafon...

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pun k....al kad ga samo vidis zaboravis na sve jer je odlican. Dakle uzeo sam kod nas jer je cijena bila priblizna ko iz engleske, isto glava volana od omp-a, fino dobijes otpornik za airbeg brikat i trubicu. Glava oko 100 eura, volan jos 200 tako da je ova tvoja akcija dosta povoljna. 

Ostalo je jos samo da ga se namontira i rekordi ce padat :) 

Link to comment
Share on other sites

Ma homer, pa ja kad sam vozio 265 mislim da je bio, mislim si jbt, pa ono brz je na penjanju na obilaznicu, ali mogao bi on i brže. Kad pogledam na sat - 180 km/h. UPS, i prebrz!!! :)

Mislim da je 300ks i u Meg 2 i u Meg 3 po mom nekom sudu i max ks, tj. aman-taman.

Ove spike kovani motori i 600ks, što će mi to, totalno se izgubi svrha auta, pali gume u prazno, trga getribe, poluosovine, turbo rupa, a svrha je da bude brz all arounder i da ga žena može uzeti na posao, tako da je serijski 250 puna šaka brade. Tako i tako pola nas ne možemo iskoristiti potencijal serijskih RS modela, jer na kraju krajeva da si ne znam kakav vozač, nemaš gdje iskoristiti potencijal osim na stazi...

Moj bi trebao imati oko 290ks i 400+nm jer je i katalizator gore. Taman je dobio bolja međuubrzanja i to mi je dovoljno. Ionako vrti dosta iz nule, tako da nema previse smisla jos dizati snagu po meni. Eventualno downpipe i veci IC pa do 320ks, al to bi bio plafon. 

Link to comment
Share on other sites

e onda mozemo stat kad budes na 320 :) 

eventualno po ravnom možete “stat”.

Vidim Ruske još si na nivou 4c. razreda. A opis oglasa na indexu za Cupru ti je za šaljive oglase. Kao dijete od 14 godina koje u najmanju ruku opisuje Pagani Zondu ili kakav Koenigsegg :hahahe:

 

 

Edited by GTT
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

decki, kako zelite da vam se zove nova tema da sve prebacim tamo? ima skoro 5 stranica (nisam brojao ali sam sve procitao) teksta koji nema veze s naslovom topica :D

Link to comment
Share on other sites

kad se vidimo na grobniku?

Kao sto sam rekao, brži si. Mene ti to fakat ne yebe i kad budem isao na grobnik, ici cu se zabavljat, a ne hranit svoj ego. 

Link to comment
Share on other sites

decki, kako zelite da vam se zove nova tema da sve prebacim tamo? ima skoro 5 stranica (nisam brojao ali sam sve procitao) teksta koji nema veze s naslovom topica :D

neka se zove" gurni i ti kitu u snijeg kad se vec mjeri" 

:) 

 

Link to comment
Share on other sites

lako se predajes homer. ali dobro, ne idem ni ja se mjeriti, posto nisam ni ja sumaher, daleko...ali bilo bi lijepo se i nac tamo

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ti si schumacher i na cestama kroz naseljena mjesta (vidio na svoje oci par puta) - a to ne zelim ni komentirati...bolje ne....

i stvarno fakat neznam zasto toliko bombardiras s tim duelima 1:1 , tko je brzi i te fore... pa hebemu nemas 18 godina - rekao bi 14 ali vozacka ide s 18. Imao ti leona , clia ili spaceka od 300ks svejedno , ok ide leon ali...stisni rucnu malo. Pretjerujes..

I kao sta dolac kaze otisla tema predaleko. A razlog je" ciji je veci"...jbt

Link to comment
Share on other sites

da je tako kako svi govore - mislis da bi imao za tociti ga? ljudi vide da divljam (da, nisam andeo, ali to je mozda max 5% vremena koje provedem u autu), a ne vide kad se vozim fino kulturno i gledam kako drugi divljaju? mah, svadao sam se godinama oko toga, vise necu, mislite sta god zelite...

tko zeli na grobnik da se druzimo, moze, tko zeli na putnik, moze. LP

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Kakve veze ima tvoje divljanje sa tim da li imas za tociti auto? 

Link to comment
Share on other sites

Malo kasno reagiram ali evo, ako nekoga zanima slučajno. :)

Petrićeva vremena iz Buzeta, 2014g megane, 2016g 308 gti

MEGANE- 2:59:428 2.vožnja

308 GTI. 3:03:311 2. trening

2014 je cijeli vikend bilo suho, 2016 ako se ne varam samo 2.trening suho drugo je sve bilo mokro/polumokro. Tako da bi se s 308 moglo ići i brže sigurno, ali opet nebi to bila neka prevelika razlika po meni.

Link to comment
Share on other sites

Je ali je Megana vozio na ako se ne varam semi sliku u 17 cola,a Peugeota na Michelinu Pilot super sport u 19 cola...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

E to nisam znao. Ali mislim da bi i ovako sa 308 bio brži samo da je cijeli vikend bilo suho.

Link to comment
Share on other sites

Kakve veze ima tvoje divljanje sa tim da li imas za tociti auto? 

ima, jer da divljam 0-24 kao sta svi mislite, ne bi izdrzao dugo s tim autom...

evo primjerice neki dan ri-trst-ri voznja normalna + par puta opleo preko 4000 kad sam stizao neke kamione i sl.

160km - 11l, dakle 6,9 potrosnja

da je kako vi mislite, bi potrosio 20 i vise litara po istoj dionici...

tako da ako me netko vidi da divljam, da, ne skrivam, ali to je 5% mozda svog vremena kojeg provedem u autu

LP

Link to comment
Share on other sites

Znaci nemas ga za tociti pa vozis kao baba u 95% slucajeva a ovih 5% je kad dobijes placu?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.