Jump to content

INFO Megane Sport


Skuja

Recommended Posts

2 hours ago, GTT said:

To si napisao jer poznaješ tržište tih automobila, ili čisto da malo podhebeš? Bijeli je bio 10.000€, prije više od godinu dana, koliko je trebao biti po tebi? Prodan je odmah, dakle cijena je bila realna. A toliko je bio i plaćen.

Vani su Megane-i po 10-12 već, kod nas po 15-18. Ti bi dao za auto star npr. 8 godina 16-17t €?

Ja za Megane 3 RS ne bih dao preko 13-14 da je od zlata. Za 22 se kupi već vani Megane 4 RS. 

I na tih 13-14 stavi jos uvoz... pa vidi gdje si s matematikom. Ne znam da li se sta mjenjalo, ali lani mi je bio izracun za uvest M3RS cca 22,000kn, Trophy275 uvoz je bio cca 34,000kn, plus dovest auto.

Pratio sam dosta stanje na mobile.de, pogotovo za Trophy 265 i 275, kako vrijeme ide tih auta je sve manje i manje. Stanje je isto upitno... za dobar primjerak se isplati u startu dat 2-3k e vise, jer si dugorocno ustedio novce. 

A sad ako je cijena 13k za M3RS sa 120-150k km... koliko onda vrijedi isto godiste sa 40-60k km (pod uvjetom da nije "track tool") ?

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sportske aute se ne isplati uvoziti osim ako razlog uvoza nije baš specifični primjerak i ako novci nisu u pitanju. Jer se plaća sam unos prema CO2 i vrijednosti auta, a još ako kupuješ od privatnika bez računa i poreza plaćaš upravnu pristojbu prema snazi motora. Ako gledaš RS, ispast će te sve skupa još sigurno 4-5t eura + prijevoz (benzin, cestarine, privremene tablice i osiguranje itd ili kamion koji će ti ga dovesti). 

Edited by marttin
Link to comment
Share on other sites

Sportske aute se ne isplati uvoziti osim ako razlog uvoza nije baš specifični primjerak i ako novci nisu u pitanju. Jer se plaća sam unos prema CO2 i vrijednosti auta, a još ako kupuješ od privatnika bez računa i poreza plaćaš upravnu pristojbu prema snazi motora. Ako gledaš RS, ispast će te sve skupa još sigurno 4-5t eura + prijevoz (benzin, cestarine, privremene tablice i osiguranje itd ili kamion koji će ti ga dovesti). 


Meni je to jako jasno, jer do sad sam si nekoliko sportskih auta uvezao. Samo eto to je moj komentar na cijenu u hr.
Jeftinije je kupit u hr ako ti odgovara primjerak, i korigiras malo cijenu, nego naci primjerak isto godiste sa istim km vani, te na njega platit sve sta moras.
Link to comment
Share on other sites

@Sasaa ne gledam koliko je uvoz, jer stranac koji je formirao cijenu ne gleda kolika su davanja za uvoz u HR. Uz to sve ti auti su puno jeftiniji u državama gdje je standard i po 2x veći nego u HR. Te spike gdje mi ljudi traže po 45t€ za npr. E90 M3 jer su vani 35 i treba ga uvesti ne “pušim”. Ove koji bi 14-15 za MRS3 sa 150tkm isto ne shvaćam, osim da nisu motivirani prodati. 
 

Jedostavno su u HR cijene za neke aute prenapuhane, a MRS3 je jedan od njih i osobno ga nisam kupio iz tog razloga. Zato sam ja na kraju kupio 6 GTI koji sam platio skoro 6000€ manje, a dobijem iste novce za njega i za dvije godine. Nije usporediv po pitanju voznih osobina, no razlika u cijeni nije opravdana, jer i konkurencija ima par aseva u rukavu koje nema MRS3.
 

Ako su ti auti išli prije 2-3 godine po tim cijenama, ne vidim na koji način bi mogli danas koštati više ili jednako s par desetaka km više i ne mogu to opravdati.
Ja sam prvi koji plati uvijek više i kupujem najbolje i najskuplje u oglasu ako valja, ali dati taj iznos za MRS3 je suludo. Da je Trophy R ili nešto tako još ajde, ali za crni Cup (najgora boja, znam da je tvoj crni isto, sorry jbg.), ne vidim računicu. Ja znam da to vama vlasnicima paše i da branite cijene, jer ćete manje izgubiti na svojim primjercima (ako ih prodate po tim cijenama), ali treba biti i realan. 
 

Jbg i E39 M5 je koštao prije 5 godina 10t€, danas je loš 20t€, a vrhunski 40-50t€. Ali smatram da je prerano i da je MRS3 “preobičan” auto da bi držao takvu cijenu. 

To me sve podsjeća na Laušina koji prodaje onaj plavi 200 i ko da prodaje Zondu, cijena je 11000€, a on piše kak je puno uložio u njega (mijenjao motor i slagao pol auta nanovo) i kak auto nema Recaro, niti će ga imati dok je kod njega (ono, koji mangup, a?)... A taj isti je bio razbijen i naplaćen 2 puta, rastavljen širom, ali za njega je to najbolji primjerak na svijetu i to je 11t €, jer su vani 7 pa si ga uvezi i vidi koliko će te koštati. Suludo. 

Edited by GTT
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Možemo mi vlasnici braniti cijene ili ne, ali činjenica je da mrs3 ima malo. Nedavno smo u wp grupi di smo vecinom svi vlasnici nekog rsa, nabrojali 50ak auta za koje znamo. Neka je još 20ak za koje ne znamo i opet dolazimo do jako malog broja. Sad izuzmi one koji su u dobrom ili top stanju i prepolovi taj broj, a tu sam još i optimističan. 

GTIa ima svakako barem 10 puta više i to je isto nešto što formira cijene... 

Edited by homer
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

To ste vi koji se znate i koji ste “povezani”. Ima tih auta dosta, iako je GTI-a puno više, slažem se, ali gledam cijene u Austriji i auto s uvozom košta manje nego ovi u HR, Austrija je “iza flanjke”, po dva seta kotača, jamstvo od autokuće, uredna servisna povijest i 57a novi koji ne može dobiti ako nije top. Da ne govorim da su u Austriji cijene auta 15-20% više nego u Njemačkoj npr. Tako da, jednostavno kod nas su ti auti preskupi.

Link to comment
Share on other sites

Ja ne kuzim zasto se vi uopce zamarate cijenama po kojima se prodaje. To je isto ko za cijene stanova. Trziste i konkurencija diktira cijenu. Ako mogu prodavati za visoku, samo budala bi spustala cijenu, koliko god se drugi bunili da je "previsoka". Kad nece ici, cijene ce se spuštati, i to je to. Fucka se meni kolike su cijene auta vani ako ga ja mogu tu prodati za duplo ako ima zainteresiranih. Tako i kod kupovine. Mozes prodavat za duplo, ja ga necu kupiti jer je precijenjen. Kako god okreneš, nitko nikoga nema pravo suditi niti mozgati jel previse ili premalo.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ma ne zamaram se, niti sam ja osoba koja gleda u tisuću ili dvije eura kad kupujem, samo komentiram da su jako skupi kod nas, dok s druge strane neki auti su puno jeftiniji kod nas nego vani (npr. Clio 172/182). Ja bi ga rado kupio, zato me previsoke cijene i ljute, ali mi nekako mozak ne da dati toliki keš za stari auto, jer kad vidim što mogu dobiti kroz pametan oblik financiranja, teško je rastati se od 140-150t kuna za Megane 3 star 8 godina. Prije godinu - dvije, bilo je krasnih par komada za po 13-14, dakle ide na licu mjesta i za par stotica dolje, čak oglašenih i ovdje, a sumnjam i da je itko od vas kolega koji ga imate pljunuo 17-18-20t € za njega pri samoj kupnji (ne računam ulaganja). Iz iskustva s Renaultima, morat ćeš uložiti novce u ovog sa 100 i u ovog sa 60tkm, a na kraju se nekad desi da je pametnije kupiti ovog s malo više km, jer je prošli vlasnik na njemu izmjenio sve ono što čeka ovog sa manje km, a još ga puno manje platiš. 

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Npr. ovaj žuti je 250-ka iza 2011-e, cijena 17500€. Cijena stvarno previsoka, može on imati 66000km, ali čak ima rupu na Recaru koji je poznat da mu je to slaba točka, no moji su u 200-ki bili na 100tkm kao novi, tako da ni ta kilometraža ne znači puno ako vlasnik ulazi preko bočnice ko konj. Imali smo slučaj i Nakićevog Trophya, pa je na 18tkm zapinjao mjenjač. 

Npr. u Sloveniji se kupi uredan auto za poštenu cijenu, dobiješ jamstvo godinu dana, dodaj 3000€ na cijenu za uvoz i opet je mlađi, 265-ica je sa manje km koga to “pali”. Ok, ovaj nema Recaro, no “you get the picture”. I ovi svi auti u autokućama se ne prodaju po ovim cijenama, to je valjda svima jasno koji imaju ili su imali ikakav ozbiljniji dodir s trgovinom.

https://www.avto.net/ad.asp?id=14609052

I jedan austrijski 250 (tu su auti možda i najskuplji u EU), usporediv s žutim, iako ima 20tkm više. Kožni Recaro, navigacija, Cup. Uz njega ide jamstvo i 8 kotača sveukupno. 3 i pol sata od Zagreba. Zamisli onda koliko ga je autokuća platila, tj. ukalkulirala u računicu pod račun - jamstvo koje mora dati, maržu, lagerovanje istog, manipulacijske troškove i eventualne popravke prije prodaje, itd. I ovo je oglašena cijena, koja je verhandlungsbasis, dakle ide još dolje, a ako platiš u kešu ide cijena i 1,5-2% dolje automatski. Pogledaš i Carfax misliš si, tko je tu lud? 

https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/renault-megane-renault-sport-2-0-t-250-recaro-navi-320357613/

Osobno mislim da su vlasnici tih auta jako povezani s njima i da im se teško rastati od njih (jer su odlični i zabavni automobili), pa nisu motivirani za prodaju i koriste manjak istih po oglasnicima za nabijanje cijene, pa ako netko naleti - naleti. 

I na kraju, znam sve, svi smo mi komforni i ja bih radije kupio Megane u HR i ne drkao se da prostite na izrazu, s uvozom i komunikacijom u drugim državama s trgovcima, ali samo kažem da je čudno da su kod nas ti auti toliko skuplji nego vani, gdje je veći standard i cijene održavanja, nego kod nas. Jer te države nisu uzele HR kao mjerilo, pa ako ga netko bude uvozio, bit će cijena takva i takva. 

Edited by GTT
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

[mention=22832]Sasaa[/mention] ne gledam koliko je uvoz, jer stranac koji je formirao cijenu ne gleda kolika su davanja za uvoz u HR. Uz to sve ti auti su puno jeftiniji u državama gdje je standard i po 2x veći nego u HR. Te spike gdje mi ljudi traže po 45t€ za npr. E90 M3 jer su vani 35 i treba ga uvesti ne “pušim”. Ove koji bi 14-15 za MRS3 sa 150tkm isto ne shvaćam, osim da nisu motivirani prodati. 
 
Jedostavno su u HR cijene za neke aute prenapuhane, a MRS3 je jedan od njih i osobno ga nisam kupio iz tog razloga. Zato sam ja na kraju kupio 6 GTI koji sam platio skoro 6000€ manje, a dobijem iste novce za njega i za dvije godine. Nije usporediv po pitanju voznih osobina, no razlika u cijeni nije opravdana, jer i konkurencija ima par aseva u rukavu koje nema MRS3.



Pusis spike ili ne, prodaj auto iz HR van za manje novaca pa trazi povrat ppmv (napravio sam to) jer imas pravo.
I ja bi volio da me ne brine uvoz, nazalost bez tog se ne moze, osim ako ne radis vani i mozes vozit na strane tablice.
U Hr nas deru s nametima i to je to, to diktira cijenu kakva je. Muka mi i zbrojit koliko sam ppmv i pdv platio na uvoz vozila, s druge strane godisnji porez na cmv nam nije velik pa se dio i kroz to iskompenzira.

Spominjes golfa kao referencu... pa gledaj petice GTi precjenjenijeg auta u zivotu nisam vidio. A ti prvi tfsi-ji su puni znanih problema...

Spominjes i m3v8... uvezi auto sa 290-300g/co2 pa cu te pitat dal ces gledat koliko si dao za uvoz kad ides prodavat auto.

Pred 3.5god sam kupio M4, auto je bio u HR ravno 30k eura skuplji po katalogu od istog u Njemackoj, zbog ppmv i razlike u pdv.
I sad kad bi ga prodavo.. trebo bi ga dat po cijeni sa mobile.de.... mozes mislit... ppmv 2016te je bio 210k kn na novi auto.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ja se Sasa s tobom slažem u svemu, ali pazi sad ovo, sva ta ekipa koja prodaje te aute koristi namete koje država nabija na uvoz, kako bi digli cijenu svog auta u oglasu i tebi uvoz napravili “neisplativim”. I to je njihovo pravo naravno. Činjenica je da su neki auti puno precijenjeni kod nas i to su uvijek neki sportaši, jer ekipa zna daje uvoz skup i nabija cijenu.

Tvoj M4 je druga klasa, priča, itd. Mi tu pričamo o autima od 12-15t €. I ja pričam i o tome kako su prije par godina bili jeftiniji nego sada? Što je tek apsurd. Ja znam da je ekonomija i sam standard u porastu, ali treba biti i realan. 

Ja bih kupio jednog za 13-14, ajde i 15 bi dao za nekog u top stanju, samo što bi mi vjerojatno isti ljudi koji me uvjeravaju sad da je to dobra cijena, rekli za godinu dana kada bih prodavao da sam lud i da ako dobijem 12 za njega je dobro :D 

Kako god, tko to želi i nađe dobrog će ga platiti, ali osobno bih pogledao i u druge štale s obzirom na novce koji se traže za njih trenutno. 
Vjerojatno da ovom žutom ponudiš 14 (ima li uopće itko ovdje tko bi mu dao više za njega, ili sam ja lud?), on bi se uvrijedio i poklopio ti slušalicu. :D 

 

Link to comment
Share on other sites

Cuj, ekipa prekupci, ljubitelji koji vole zaradit itd.. to tako ide... i protiv tog ne mozes, osim da si uvezes sam ako imas racunice.

Ja do sad svaki put kad sam se odlucio na uvoz, bilo je iz dva razloga... ili nisam takav auto mogao nac u hr... ili mi je bilo osjetno povoljnije si to rjesit sam nego da me tu odere nekakva autokuca koja se bavi uvozom.

Vezano na m3rs/trophy... i na eu trzistu ih nema bas previse, pogotovo sa recarom unutra.. i sad kad i ulovis negdje takav auto vani... odi pa ga pregledaj, iskopaj povijest, plati put do gore pa mozda se i bez auta vratis (desilo mi se to 3puta do sad)... pa stavi to sve na papir. Svaki odlazak u Njemacku pogledat auto me kostao barem 500-600e, ne racunajuc moje izgubljeno vrijeme.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Sasaa said:


Vezano na m3rs/trophy... i na eu trzistu ih nema bas previse, pogotovo sa recarom unutra.. i sad kad i ulovis negdje takav auto vani... odi pa ga pregledaj, iskopaj povijest, plati put do gore pa mozda se i bez auta vratis (desilo mi se to 3puta do sad)... pa stavi to sve na papir. Svaki odlazak u Njemacku pogledat auto me kostao barem 500-600e, ne racunajuc moje izgubljeno vrijeme.

Word

Znam za neke primjerke koji su uvezeni izvana s malo km, pa su tu išli na generalke vrlo brzo. Problem je što ćeš vani teško doći do neke prave povijesti auta, a u hr baš zato jer ih ima malo, većinom se sve o svakom primjerku sazna na ovaj ili onaj način. Ja za svog imam svaki račun, pa i najmanju sitinicu koja je rađena na njemu, održavam ga u ovlastenom s oem ili čak i boljim dijelovima i sigurno ga neću jednog dana dati za kikiriki, jer sam uvjeren da je jedan od bolje održavanih primjeraka. A pogotovo zato jer je vrhunski vozački auto i bit ce mi se jako teško oprostit od njega jedan dan. Al opet treba biti realan i ne tražit neku nebuloznu cijenu za auto, makar svaka roba ima svog kupca. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Većina ih je remapirana, a to me odmah barem meni, odvaja od kupnje takvih auta. Znam da moj ne vrijedi puno pa onda dolazimo do pitanja, isplati li ga se prakticki nekome pokloniti?. Meni vozi, znam stanje pa dok moze neka vozi, ako bas nisam za poklon nekome za 45-50000kn jer sumnjam da bi se za vise i mogao prodati.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To što su remapirani je najmanji problem, ako se nije pretjerivalo. Recimo stg1 je nekih 290ak ks, ako uzmemo u obzir da su oem 250ke izbacivale 270ak ks, sta je onda 20ak ks gore, 0.1 bar veći tlak praktički uz malo poštelanu mapu. Stg2 dobiješ s većim intercoolerom, sportskim filterom i downpipeom. To ti je 310-320ks otprilike. Sve dalje od tog je po meni nepotrebno i rizično, al ko voli nek izvoli. 

Evo ja vozim već 2 god stg1 kojeg ne koljem na hladno, ne gasim odmah nakon ganjanja i sve 5. Apsolutno ni jedan problem ni lampica. A i potrošnja u normalnoj vožnji (koje je valjda 80%) je manja u prosjeku 1-1,5l od stock auta. 

Edited by homer
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Zašto bi ih itko kupio po tim cijenama kad za malo vise imas novoga po svom izboru ? recimo bez edc i bez el ručne

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, laci said:

Zašto bi ih itko kupio po tim cijenama kad za malo vise imas novoga po svom izboru ? recimo bez edc i bez el ručne

Koliko je to malo vise? Takav 300 ide s tom opremom preko 300000kn ladno. Cak mislim i 320000kn

Link to comment
Share on other sites

Ovaj drugi nije Trophy, već ima cup ovjes. Još ovlapteni servis objavio oglas. 

Jbt koliko traze za auto sa 40tkm, ja ću svog doći u Hr prodat nakon godinu dana i još zaradit na njemu😂😂😂

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nema dalje.. @turbina r26 u bijeloj boji je perverzija. Ima poznanica u Ri i uvijek kad ga vidim mi ispadne vilica 😁

FB_IMG_1574440999772.jpg

FB_IMG_1574441005317.jpg

  • Like 11
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.