Jump to content

INFO Megane Sport


Skuja

Recommended Posts

Kupljen evo IX!

Megane ide na bubanj definitivno, pošto mi je žao da stoji na cesti parkiran, jer kao što rekoh, mjesta u garaži nema! Da se ne ponavljam, slike šaljem na mail!! :dobroje:

Ti se ne zajebavas! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ozbiljno, koliko ti je hitno za prodaju?

Razmišljam, cijelu noć nisam spavao, isplati li se zamijeniti Williamsa za F1 :frown:

Ne znam, nisam pametan što napraviti, cijena je dobra ako ti je auto tako uredan kako kažeš.

nebih htio naštetiti oglasu no , jedno vrijeme ces se napaliti na f1, pa ce te popupistiti i brutalno faliti willy, pa neces shvacati zasto si prodao willya. pa ces se pitati zakaj nisi pucao na r26 ili r26r pa da imaš top tog modela, pa ceš probati r26 pa vidjet kak to fino ide sa šperom i da nisu baš potpuno isti i tako dalje i tako blize...

willy u garažu, ako imaš love uzmi ovaj f1 i vozi se i bit ces sretan, po meni se jedino isplati uzet F1 ako je cijena jebena i ako je auto toliko dobar da se svi drugi meganei trenutno na tržištu mogu sakrit ... tak da , nemoj se zaletavat, imaš jeben auto ...

Link to comment
Share on other sites

nebih htio naštetiti oglasu no , jedno vrijeme ces se napaliti na f1, pa ce te popupistiti i brutalno faliti willy, pa neces shvacati zasto si prodao willya. pa ces se pitati zakaj nisi pucao na r26 ili r26r pa da imaš top tog modela, pa ceš probati r26 pa vidjet kak to fino ide sa šperom i da nisu baš potpuno isti i tako dalje i tako blize...

willy u garažu, ako imaš love uzmi ovaj f1 i vozi se i bit ces sretan, po meni se jedino isplati uzet F1 ako je cijena jebena i ako je auto toliko dobar da se svi drugi meganei trenutno na tržištu mogu sakrit ... tak da , nemoj se zaletavat, imaš jeben auto ...

Upravo tak, kolko god Megane RS bio brži, noviji, opremljeniji... Imaš legendu u garaži, nemoj to prodavat ni pod razno. :mad:

Link to comment
Share on other sites

jesi probao? koja je to bolja od tvorničke? vele ljudi koji imaju te bolje špere da je ova oem sa r26 bolja ...

al nebitno, stavis getribu od r26 hihi.gif

probao sam neke hondine 40% i 50% dosta je bolje... ova od 50% ubija ali dosta se čuje, ali ova 40% je taman za svakodnevnu upotrebu... Provjerit cu točno koji je model...

Link to comment
Share on other sites

znači baš na meganeu f1?

Ne na meganu.... Na Novom Type R-u.. Po snazi su tu negdje, Honda je oko 245 ks.. Dosta jače zatvara na sporim zavojima, a na brzim nisam primjetio neku razliku jer je ova na meganu tu jako dobra...

Link to comment
Share on other sites

ja i dalje tvrdim da za meganea r26, znaci 230 ks, nikakve kemije ne postoji bolja i adekvatnija špera na tržištu ...

a type R koliko god su u istoj klasi, drugačiji je potpuno auto...

tipa, ja sam volio zavoje tipa na kojima u drugoj na 50 km/h lupaš puni gas, na r26 je to cirkus i špera je must have,dok na civicu je to ništa spektakularno isto kao na cliu 197, ja na cliu nisam osjetio zavoj na kojem bi mi trebala špera ( nije bio moj pa se ni nisam vozio kao da je moj ) a na meganeu si nisam mogao zamislit vožnju bez špere...

prvo kaj mi baci guzicu, drugo da mi još ode prek nosa mogu se jedino nadati stupu a ne brzoj vožnji ...

btw, civiv sa tih 245 ks je na 2500 okr/min mrtav, megane nije znači razlika je enormna ...

Edited by VedranR26
Link to comment
Share on other sites

ja i dalje tvrdim da za meganea r26, znaci 230 ks, nikakve kemije ne postoji bolja i adekvatnija špera na tržištu ...

a type R koliko god su u istoj klasi, drugačiji je potpuno auto...

tipa, ja sam volio zavoje tipa na kojima u drugoj na 50 km/h lupaš puni gas, na r26 je to cirkus i špera je must have,dok na civicu je to ništa spektakularno isto kao na cliu 197, ja na cliu nisam osjetio zavoj na kojem bi mi trebala špera ( nije bio moj pa se ni nisam vozio kao da je moj ) a na meganeu si nisam mogao zamislit vožnju bez špere...

prvo kaj mi baci guzicu, drugo da mi još ode prek nosa mogu se jedino nadati stupu a ne brzoj vožnji ...

btw, civiv sa tih 245 ks je na 2500 okr/min mrtav, megane nije znači razlika je enormna ...

Potpis!!!!

Imao sam R26 demo pa znam o čemu Vedan govori :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

btw, civiv sa tih 245 ks je na 2500 okr/min mrtav, megane nije znači razlika je enormna ...

Vozio sam i ja dotični Civic o kojem priča dds i ne bi se baš složio s ovom tvrdnjom...

Link to comment
Share on other sites

ajmo ovak, vozio sam txpe R stock, vozio sam R26 stock, R26 u svakom pogledu brži i bolji auto ...

kaj je na civicu rađeno da ima 245 ks? ma ni jedan N/A nejde s niskog a kamoli civic koji prodiše tek na 7000

Link to comment
Share on other sites

e to bi dds bolje trebao znati, ipak se druži češće s čovjekom... ja osobno ne vjerujem da ima toliko KS i da je malo to pretjerano ali nema veze...

ima miltek, neku granu otvorenu (ne znam točno koja je), K&N panel filter i remap od ovoga što se tiče povečanja snage motora. Nek dds dopiše jel ima još šta ili ako sam nekaj krivo napisao...

Edited by Silvester
Link to comment
Share on other sites

ajmo ovak, vozio sam txpe R stock, vozio sam R26 stock, R26 u svakom pogledu brži i bolji auto ...

kaj je na civicu rađeno da ima 245 ks? ma ni jedan N/A nejde s niskog a kamoli civic koji prodiše tek na 7000

da je megane brzi od r-a to stoji ali da je bolji u svakom pogledu to ne stoji..

Link to comment
Share on other sites

ziko,malo off-a ali koja je tvoja petarda?

mladene sori na ovom zaboravio sam to promijenit..moja zadnja petarda je otisla od mene prije 5 god cca :)

sad su drugi francuzi u mom vlasnistvu..i trazim sporta btw..

a sto se tice civica i meganea svatko ima svoje misljenje..

Link to comment
Share on other sites

Moje misljenje je da smo vecinom svi amateri/poluamateri sto se tice nekakve ultrasportske voznje, te da su te neke nijanse malo tko primijeti u svakodnevnoj voznji! Mozda profi vozac na rubu performansi moze to osjetit i iskoristit te detalje do kraja, ali mi sa nekoliko trackdayeva iza sebe nismo kompetentni da sudimo proizvodima, sperama itd. Bilo bi nam bolje svima skupa da novac i vrijeme koje trosimo dovodeci aute do najfinijih detalja ulozimo u znanje o voznji koje fali pretpostavljam svakome od nas!

Ako sam u krivu ispravite me! Ali mislim da svaki renault sportov model premasuje potrebe svih nas olfa weekend trkaca!

Link to comment
Share on other sites

2twingo , slažem se ... ali , jer mogu zaključiti da je F1 brži od type R, da bolje leži u zavoju. da bolje koči, da bolje vuce s niskih, itd.itd.

nije t neka nauka, type R je odličan auto, meni sirov osobno i meni neprivlačan u svakom pogledu, ali jel F1 bolje, je ...

Link to comment
Share on other sites

e to bi dds bolje trebao znati, ipak se druži češće s čovjekom... ja osobno ne vjerujem da ima toliko KS i da je malo to pretjerano ali nema veze...

ima miltek, neku granu otvorenu (ne znam točno koja je), K&N panel filter i remap od ovoga što se tiče povečanja snage motora. Nek dds dopiše jel ima još šta ili ako sam nekaj krivo napisao...

Nije samo remap nego komplet elektronika... I meni je malo čudno da su izvukli toliko konja iz tog auta s tim komponentama ali ja sam osobno vidio ispis sa dynometra i jako sam dobar sa čovjekom tako da vjerujem da zbilja ima toliko ks... Iako je moj megane mrrvicu brzi, a ja imam sve standard osim k&n -a i zadnjeg lonca...

Uglavnom, taj civic nije ni blizu standardnog pa ga nemozemo uspoređivat s njim jer je i komplet ovjes promjenjen, gore su bilstein gewinde.... Auto doslovno jede zavoje, i vozio sam ga stvarno dosta i bez špere i sa šperom (jednom i drugom) i mogu reci da je tom autu špera jednako potrebna kao i F1.. To što F1 vuče od niskih okretaja nema nikakve veze jer ako se ganjaš, onda Hondu ionako držiš u V-tec zoni koja je s ovom elektronikom na 4,500..

Što se tiče te konkretne špere koja je na hondi, sekulić je rekao da su to posebne špere koje se koriste za honda cup i da rade na drugačijem principu od HLSD koji je na meganu.. Boljka je što su dosta glasne pa je i moj frend, prvu zamijenio za slabiju kako ne bi proizvodio određene zvukove svaki put kad starta i šalta...

Link to comment
Share on other sites

da, samo kaj zavoj s meganeom mogu prolazit od 3000 pa do 7000 ...

ja sam iz međuubrzanja imao niti dužinu sa stock type R ( 200 ks ) , znači stock R26 tak da ne kuzim kak si ti tako brz...

sa remapiranim, olaksanim auto sam imao dosta ...

a civic sa 245 ks bi te trebao izmasakrirati, vjeruj mi ... tak da tu neš ne drži vodu, ili konji ili vozači ...

Edited by VedranR26
Link to comment
Share on other sites

da, samo kaj zavoj s meganeom mogu prolazit od 3000 pa do 7000 ...

ja sam iz međuubrzanja imao niti dužinu sa stock type R ( 200 ks ) , znači stock R26 tak da ne kuzim kak si ti tako brz...

sa remapiranim, olaksanim auto sam imao dosta ...

a civic sa 245 ks bi te trebao izmasakrirati, vjeruj mi ... tak da tu neš ne drži vodu, ili konji ili vozači ...

A gle, ne znam... Po papirima je tako, a sad u stvarnosti je ipak malo drugačije... na 1 km ga imam za duzinu auta otprilike... Honda je u startu teža za nekih 50 tak kila ja još nemam zadnji lonac tako da sam tu isto uštedio par kg tako da bi računica bila tu negdje...

kad je honda bila standard, bježao sam mu u svakom pogledu i to dosta....

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Pozdrav,

zna li itko išta o ovom meganu iz oglasa ovdje ? probao sam po forumu naći ali nisam uspio. Čovjek mi ga nudi u zamjenu za moju R6 i da mu doplatim,pa molim ekipu ako išta znaju o autu da napišu. Hvala ;)

Edited by ABAS1
Link to comment
Share on other sites

taj je iz Zaprešića.... često ga viđam... izgleda uredno...

samo pogledaj desni prag kada ćeš ga gledati jer znam da je tu imao neko udubljenje (kao da je nasjeo na neki rinzol ili sl) a sada ga više nema... pogledaj kako je to složeno... sve ostalo je kak sam napisao na izgled uredno...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.