Jump to content

Dijelovi - originalni vs. zamjenski, upiti, iskustva, preporuke


sikanjic

Recommended Posts

Prozvakao mi selen na desnim skarama original emporium. Izdrzale su 3000 km. Uzas. Vratiti cu ih u inter cars. Koji schrott

To bi trebao biti brand "Original Imperium" odnosno "Impergom", ali problem je taj što za tog Stila nigdje nisam u niti jednom katalogu
(po onim originalnim OE brojevima) vidio da taj brand to ima za ponuduti, a isto tako niti u InterCarsovom katalogu (ako uzmem sva prebacivanja s OE il TRW broja
kao alternativa za te brojeve). Čak sam gledao po modelu vozila, opet se izbacuje taj broj.
Ima li igdje neka poveznica, koja oznaka je prodana pa da provjerim, možda je krivo prodano, za krivi model?
Pitam za oznaku, jer bi mi tako bilo lakše i brže provjeriti, jer ovako bih morao ulaziti u svaki model posebno.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Imam zamjerku na TRW zadnje koč. pločice. Renault Modus. Cvile mi i tule ponekad. Do sad nisam imao zamjerke na pločice marki: ATE, TEXTAR, Jurid. Vozila BMW i Renault.

Link to comment
Share on other sites

 

Iz mojeg iskustva sa novom škodom, navodim kilometražu na kojoj su mijenjani dijelovi:

1. gume 80.000km

2. prednje kočione pločice 100.000km

3. prednji amortizeri, set spojke, prednji lonac od auspuha i desni krajnik 150.000km

4. gumice ventila 230.000km

Prodana je sa cca 300.000km, prednji diskovi i zadnje kočnice nisu nikad zamijenjeni te su i dalje blili unutar specifikacije. Kugle i seleni također nikad mijenjani i ništa nije lupalo.

Potrošnja goriva je bila jednaka od prvog do zadnjeg dana, mješovita više gradska vožnja benzinac 7 po ljeti, 8 po zimi. Da ne pričam da su dijelovi bili tako smiješno jeftini da me sve ovo zajedno što je zamijenjeno unutar 300.000km koštalo cca 2.000kn + naravno gume svakih 80.000km sve četiri cca 1.000kn.

Da znate samo s kojom kilometražom kupujete aute uvezene iz Njemačke, koji vam se tu kod dilera prodaju pod 220.000km, ne bi vjerovali.

Što se tiče zamjenskih dijelova, polako su počeli ovlašteni servisi spuštat cijene. Dok trgovine tipa tokić uvijek uzimaju NAJEFTINIJU robu na lager koja je na raspolaganju kod ino dobavljača, a bilo što osim naj najjeftinijeg ide po narudžbi. Tak da te pričice o tome da oni prate ponudu i uzimaju best price performance ratio i slično ja osobno ne pušim. Iz mojeg iskustva ono što imaju na lageru je gotovo uvijek naj najjeftinije što se moglo vani pronaći. Mi smo takvo tržište na kojem je kupovna moć slaba. Ljudi koji kod kupnje zamjenskih dijelova pitaju trgovca za nešto kvalitetnije od najjeftinijeg su u debeloj manjini.

Sa zamjenskim dijelovima je čista lutrija. Događalo mi se više puta da sam uzeo dobar brand i dobio teško smeće. Zadnji primjer febi mandžeta za kinetički na vw-u, čisti bakelit. Takvu kvalitetu bi očekivao od neke lijeve kineske marke po cijeni od 20kn, a ne od febija koju sam platio 150kn. Disk pločice od provjerenih marki ljudi vrlo često potpuno opravdano reklamiraju. Događa se da zamjenski diskovi počinju trasti nakon svega par tisuća kilometara. Kugle od istog proizvođača jedna traje 2.000km, druga drži 100.000. Očito je kontrola kvalitete na izvoru nestala i distribuira se sve i svašta i lijepe šarene naljepnice na kutije.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Nije novac problem. Da li bi nesto od Valea bilo bolji izbor (trenutno imam njih)?

Edited by lovorem
Link to comment
Share on other sites

Nije novac problem. Da li bi nesto od Valea bilo bolji izbor (trenutno imam njih)?

mislim da ti je bosch za nijansu bolji (ako uspoređuješ aerotwin i onaj valeov "x-trm silencio"), imam ja jedne naprijed, druge iza. valeo je bio nešto jeftiniji ali je unatoč nazivu opet malo glasniji :/

ma uzmi ono na što uspiješ izvući bolji popust :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

 

Iz mojeg iskustva sa novom škodom, navodim kilometražu na kojoj su mijenjani dijelovi:

1. gume 80.000km

2. prednje kočione pločice 100.000km

3. prednji amortizeri, set spojke, prednji lonac od auspuha i desni krajnik 150.000km

4. gumice ventila 230.000km

Prodana je sa cca 300.000km, prednji diskovi i zadnje kočnice nisu nikad zamijenjeni te su i dalje blili unutar specifikacije. Kugle i seleni također nikad mijenjani i ništa nije lupalo.

Potrošnja goriva je bila jednaka od prvog do zadnjeg dana, mješovita više gradska vožnja benzinac 7 po ljeti, 8 po zimi. Da ne pričam da su dijelovi bili tako smiješno jeftini da me sve ovo zajedno što je zamijenjeno unutar 300.000km koštalo cca 2.000kn + naravno gume svakih 80.000km sve četiri cca 1.000kn.

Da znate samo s kojom kilometražom kupujete aute uvezene iz Njemačke, koji vam se tu kod dilera prodaju pod 220.000km, ne bi vjerovali.

Što se tiče zamjenskih dijelova, polako su počeli ovlašteni servisi spuštat cijene. Dok trgovine tipa tokić uvijek uzimaju NAJEFTINIJU robu na lager koja je na raspolaganju kod ino dobavljača, a bilo što osim naj najjeftinijeg ide po narudžbi. Tak da te pričice o tome da oni prate ponudu i uzimaju best price performance ratio i slično ja osobno ne pušim. Iz mojeg iskustva ono što imaju na lageru je gotovo uvijek naj najjeftinije što se moglo vani pronaći. Mi smo takvo tržište na kojem je kupovna moć slaba. Ljudi koji kod kupnje zamjenskih dijelova pitaju trgovca za nešto kvalitetnije od najjeftinijeg su u debeloj manjini.

Sa zamjenskim dijelovima je čista lutrija. Događalo mi se više puta da sam uzeo dobar brand i dobio teško smeće. Zadnji primjer febi mandžeta za kinetički na vw-u, čisti bakelit. Takvu kvalitetu bi očekivao od neke lijeve kineske marke po cijeni od 20kn, a ne od febija koju sam platio 150kn. Disk pločice od provjerenih marki ljudi vrlo često potpuno opravdano reklamiraju. Događa se da zamjenski diskovi počinju trasti nakon svega par tisuća kilometara. Kugle od istog proizvođača jedna traje 2.000km, druga drži 100.000. Očito je kontrola kvalitete na izvoru nestala i distribuira se sve i svašta i lijepe šarene naljepnice na kutije.

Slažem se sa dosta toga rečenoga, ali FEBI ne spada u brand gornjeg doma kvalitete niti renomea, već samo i jednio po velikoj širini prodajnog asortimana. Nešto sami i proizvode, ali uglavnom pakiraju ili daju kooperantima u Kini da im rade proizvodne linije, ali realno, to rade i originali.
Ja kao trgovac rezervnim dijelovima ne nabavljam robu za Hr tržište i opet se nađe da bude neki problem, ali ja opet mogu sve to reći da je Hr tržište i servisiranje na vrlo niskim granama, kao i od toga da svi sve znaju i sami žele napraviti servis koji zahtjeva određene alate i znanje (da se razumijemo, ja imama više povjerenja u neke takve ljude nego u ovlaštene, ali zapad ne priznaje sam svoj majstor ili šupa servis), a i ceste isto tako puno puta naprave puno štete na elementima ovjesa, a i kada čovjeku za neke komponente spomeneš da se moraju mijenjati u paru i slično, to se ne ispoštuje i onda kada ode i stari i novi dio zbog staroga, onda je problem u svima, samo ne u onome tko nije poslušao preporuku.

Da, problema ima, ali ne toliko u dijelovima koliko u mentalitetu ljudi i naravno kupovnoj moći pa se svašta kemija i pada na fore "Made in Germany" od kojih Njemačne vidjelo nije, osim samo u tranzitu i slično.

Treba znati, treba se informirati, jer ja govorim kad me ljudi pitaju na pultu što valja, a što ne, odgovaram jednostavno da sve valja i ništa ne valja po onome kako ljudi govore. I tko je sad to lud ili tko je tu u pravu.

Slažem se da je tvornička ugradnja u novom autu najbolja stvar i naravo da jest, kada je sve novo i bez imalo lufta odnosno eksploatiranosti komponenti, ali kada jednom vozilo krene u pokret, danas sa svim komponentama koje vozilo ima, sve se osjeti i sve je osjetljivije nego li nekada dok toga nije bilo i koliko se samo povlaćenja vozila s trižta događa svake godine, a to govorimo o originalnim dijelovima... dakle, nije sve onako kako se doima i kako mnogi misle.

I onda dok ovako pratim forume i razne tekstove, toliko je kontradiktornosti, ali malo tko će ovako reći ovo što ja često ovako govorim, jer svi se drže onoga što propiše tvornica npr za veliki servis (na nekim modelim je to 10 godina ili čak do 240tkm), jer to odgovara za financije, za džep, a proizvođači dijelova koji proizvode za te iste aute govore da je to najbolje mijenjati (kako za koje vozilo naravno), najviše do 150tkm ili između 6-7 godine kada je vozilo novo kupljeno, a već drugi servis za godinu dana manje i do nekih 120tkm.
A onda opet ti isti koji govore o tome kako se treba pridržavati onoga što tvornica vozila propiše, jer kako rekoh, novac je u pitanju, govore kako danas ništa ne valja i da je danas kvaliteta sve manja i manja te da se danas sve radi lošije, taman toliko da izdrži jamstvo vozila.
I di smo onda sa takvim kontradiktornim izjavama od isitih ljudi.

Dakle, treba samo pametno i ne biti uvijek najpametniji, jer i ja koliko god da radim sa dijelovima, ne znam niti mogu sve znati te isto tako učim od ljudi koji ovako dijele neka svoja iskustva, jer to je ono što je bitno meni, kako bih mogao nekom drugom biti od koristi i pomoći u nekom odabiru nečega i slično.

Opet se vraćam na FEBI, jer on ima brata po imenu SWAG, jer dok je bio samo FEBI, bilo je previše distributera da bi ih imala svaka ulica, pa kako je to bilo malo problem, a potražnja velika, napravili su još jedan brand imenom SWAG sa istim programom, istom adresom, samo drugim logotipom i malo dužim oznakama te tako omogučili onima koji su htjeli biti distributeri FEBI-ja, da mogu i njima prodavati. To govorim zato, jer sam prije nekih 10-ak godina ja htio početi raditi s FEBI-jem, jer su me ubijali s cijenom na tržištu, ali kada sam pregovarao, shvatio sam tko su i kako rade tako da sam odustao i od jednih i od drugih te prodajem samo onda ako nemam što drugo ponuditi i odmah se ograditi da neću niti razmišljati o nekim povratima robe usljed moguće reklamacije i to napomenem svakome, jer ako već treba nekome vraćati, neka vraća nekom drugome.

Jedino imam zamjerku na gornji tekst što nije navedeno puno podataka, o kojoj se Škodi radilo, što je mijenjano i koji brandovi, kao i pred kraj teksta gdje se govori o kuglama gdje nisam dobio neku info koji je to brand bio ili je to isto bio FEBI. Meni te informacije puno znače, jer ovako gdje se spominje samo koji je dio, a bez etikete proizvođača, nije konstruktivno i nije dovoljno prikazana informacija da bi se moglo vidjeti o čemu se radi i što moćda izbjegavati, a isto tako moćda je netko drugi s tim istim imao pozitivna iskustva pa onda moćemo pričati i mogućem problemu do ugradnje, majstora ili automobila koji je možda bio udaren ili već toliko pohaban da niti zlatni dio ne bi mogao izdržati dugo.

Eto, toliko od mene i nadam se da mi nitko neće zamjeriti na otvorenosti, ali oni koji me od vas ovdje znaju, znaju da volim reći sve otvoreno i bez nekih skrivanja, jer danas toga fali, a pogotovo potpunih informacija koje su zapravo najbitnije danas, pa tek onda prodaja i potrošnja.

:dobroje:

Link to comment
Share on other sites

  • 03/2015: otišao desni krajnik. Novi 186kn + 170kn špur
  • 09/2015: otišao lijevi krajnik. Novi 186kn + 170kn špur
  • 01/2016: spone letve volana imaju malo lufta. Nove 220kn + 170kn špur

Prije pet godina sam imao isti scenarij samo bez desnog krajnika. Zaključak: kad nešto od ovoga ode na Cliu II mijenjajte sve. Uštedjet ćete si za dva špura, te odlazak i dolazak mehaničaru. Ili možda nećete, ali nećete biti u gubitku i vozit ćete se s novim dijelovima ovjesa koji se brinu da auto ide kamo je volan okrenut.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nije clio ali je thalia,na 90tkm jedna spona imala lufta,zamjenjene obe i napravljen spur,ne znam o kojem zamjenskom dijelu se radilo,obadvije su bile oko 200kn.

Na 150 tkm otisao lijevi krajnik,zamjenjena obadva i gumice balans stange jer su bile sve ispucale,stavljeni trw krajnici i napravljen spur.

U tom razdoblju dok sam ga imao zamjenjene i kugle,amortizeri,lezaji amortizera i lezaji prvog lijevog kotaca 3 puta i desnog jedan put,te zadnji lijevi jednom,diskovi,plocice 3 puta,pakne,zadnji cilindrici,dihtung glave 2 puta.

Rekao bi puno toga u prvih 150tkm, stari je na accentu na 20 tkm manje promijenio samo gibljivu cijev na auspuhu.

 

 

Edited by dario radić
Link to comment
Share on other sites

bit ce zanimljiva ova avantura - Renault... 

accent, 95, samo par stvari koje su na tom autu ostale originalne i nakon 273tkm (tad je prodan): lamela, prednji diskovi, straga bubnjevi, prednji amortizeri (zadnji su na 250tkm minjani), motor nikad diran (redovita izmjena ulja), mjenjac nikad diran (nikad nije ulje minjano). reka bi, nema mu smrti do sikire... 

sto se tice zamjenskih dijelova - bar za hyundai, potpuno neisplativo... originalne plocice (silverline) traju s istim stilom voznje 2-3 puta duze i kvalitetnije koce, zamjenski kablovi za svicice ne traju ni 3 miseca, a u startu su losi, jedino original valja, tako da se u ovom slucaju originalni definitivno vise isplate jer bolje platit u startu nego za misec, dva ili pet opet... 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Trebao bih promijeniti nosač motora (gornji, 8200014931) i ekspanzionu posudu (7701474499) na mom Megane II iz 2003. - gledam zamjenske dijelove.

Koji od proizvođača nosača motora je dobar ("najbolji" :D)?
Malo mi je previše dati 1550kn za original na autu od 13 godina. Zamjenski su cca 450-550kn.

Da li ipak uzeti originalnu ekspanzionu posudu (cca 420kn) ili su zamjenske (cca 140kn) OK?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

pitanje za zamjenske dijelove, koja je tvrtka sa ponudom zamjenskih branika, svjetla i slično za starije aute 93. godište npr. ?

nekad je bio velas ali mislim kako ne postoje više?

edit: evo našao Tokić ima sve  :-)

Edited by Chupi
Link to comment
Share on other sites

Ja bome neznam kaj sam od koje fime kupovo, al sam promjenio puno i previše toga do sadašnjih 168tkm. za večinu sam sam kriv jer sam kupovo sve najjeftinije al jbg nemojte zamjerit slabe su mi financije.

Auto kupljen sa 66740km u baotiću, navodno je po nekoj papirologiji koju sam našo u pretincu u autu u toj kilometraži kod njih mjenjan ventilator kabine, vodena pumpa i ko zna kaj su još jadnoj bakici nadrobili koja je bila prvi vlasnik, da se mora mjenjat al bitno da su gore bili orginalni diskovi i pločice sa 2mm mesa, i ulje mjenjano u toj kilometraži samo 2x svakih 30 tkm  ( katastrofa )

 

ugl od kad je auto kod mene, kaj se tiće kočnica ovak je bilo:  diskovi mjenjani odma čim sam kupio auto, marka je bila TRW kao i pločice, to je vozilo do nekih 100 000km onda sam stavio delphi pločice na iste diskove po preporuci vrhunskih prodavača iz auto kreše, kao jebene su a jeftine. Ispostavilo se da su največe smeče koje sam ikad kupio. Posle njih nemam pojma kaj sam uzo kao ni još posle toga. prošle god u 11. mj stavio brembo diskove i pločice i to mi se do sada čini odlično i nemam primjedbi. u tih 100 000 kolko je auto kod mene zadnje tromne 2x tokarene, pakne uvjek kupovane neke kineske najjeftinije. Nedavno uzo neke najjeftinije tromne a pakne Valeo. Evo auto koči brutalno sa tim bar za sad dok je sve novo. Sajle od ručne mjenjao prvi put sada na 165tkm..

 

ulje i filteri se podrazumjevaju svakih 10 tkm, svječice sam u početku na 30 tkm mjenjo kasnije sam skužio da nije puno dat 70kn za sve 4 i mjenjat ih kad i ulje

 

na 95 000km mjenjan dihtung glave, vodena preventivno al čuvam orginalnu Valeo još doma jer je ko nova( đabe je i mjenjana al kaj sad ) remen, španer, ležaj u alternatoru. 

 

kilometre i vrijeme ovih stvari fkt nisam pamtio jer mi je bilo nebitno al se sječam kolko sam puta kaj mjenjo

kugle do sad mjenjane već 3x, krajnici jednom, seleni na škarama jednom, ležaje prednjih amortizera jednom, sve nosače motora jednom. mislim da je marka bila Sasic il tak nekak, uglavnom smeče da veče nemre bit, orginalni nosači su trajali 150 hiljada ( trajali bi još da ih ja nisam razjebo ) a ovi novi već nakon 2000km se počeli mrvit znači guma je neka šrotna kineska. 

ležaj zadnjeg ljevog kotača mjenjan kad sam tek kupio auto, nedavno promjenjena oba zadnja kad sam i pakne i tromne mjenjo

 

nedavno po prvi put mjenjana korpa i lamela, ulje u getribi i toje to..  sad vidim da mi je propišo zadnji ljevi amortizer to bum moro oba kupit nova i neke tvrđe federe dat napravit jer puno teglim u autu pa da mi ne leži guzica na cesti. 

hmm kaj još, imam doma rezervnu servo pumpu kaj sam mrknuo susjedu sa novog razbitog auta ( 30tkm je imo ) i to si čuvam za rezervu jer su nove preskupe tj nema ih ni za kupit a reparacija nije trajno rješenje.   Žarulja i žaruljica sam se do sad namjenjo hrpu kao i raznih gluposti koje sam sam sjebo tipa ljevi retrovizor, branik i oba fara i kiler jer sam pobro divlju svinju pa je to sve popucalo ( u trenutku nesreće poveselio sam se da bum pojeo koji krmenadl il neki gulaš kad ono ku**c, izađem iz auta a svinja već utekla :( )

po servisima nejdem nikad jer si 90% toga znam i sam napravit, i ak nekaj neznam raskopam pa se učim :D   jedino dihtung glave nisam sam mjenjo jer mi je auto trebo kroz dva dana a kod mene bi to trajalo 2 tjedna

 

 

eto neznam dal bu kome kaj pomogo moj post al dosadno mi pa sam napiso

Link to comment
Share on other sites

Pomogao si ekipi. Kao dokaz da ne treba kupovati kung-fu dijelove. Hbg, ti tada nisi bio u mogucnosti kupiti nista drugo ali kod auto-dijelov uvijek se ispostavi da je skuplje zapravo jeftinije.

Naravno, osim u slučaju otpada i rabljenih tvorničkih dijelova (prva ugradnja), ali kome se to još da..m

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Istina da, jebiga u početku sam još bio balavac pa su starci financirali auto, kasnie se zaposlio al bogami od 2800kn nisam mogo kupit nikaj bolje nego opet kineska sranja. Eto neki dan napokon Bog dao bolji poso pa se nadam da će i autić to osjetiti :D   Čovjek se uči dok je živ, prednost mi je kaj si sve sam šerafim pa ne pušim lovu na ruke raznih "mehaničara"  Znaš kad nemaš para a treba dosta toga mjenjat puno ti je dat recimo 2000kn za dijelove, pa kupuješ najjeftinije i još prosiš rabat po dučanima itd. Eto prošlo 5 godina kak je auto kod mene i na dosad viđenom i sam vidim ovo kaj si ti napiso da jeftinije na kraju ispadne skuplje, i obrnuto.

Link to comment
Share on other sites

Pola svakog automobila ne radi proizvodjac nego su ih izradile firme koje rade samo to. Lezajeve, remene, kvacila, itd itd. Sve su to proizvodi koje su napravile druge firme. Recimo moj reno ima dosta valeo dijelova gore tvornicki. Jesu li zamjenski ili original?

Proizvodjac automobila uzme od proizvodjaca dijelova dio, zapakira ga u reno kutijicu i to je original. Izbjegavati smece od robe a kvalitetne firme su pouzdane.

Link to comment
Share on other sites

S ovim se vozilom netko dovezao u radionicu. Meni nije jasno kako :/

 

13516584_315604068771546_8226025309065037549_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jel ne bi proklizao u takvim prilikama, a da je ovo posljedica "nježnog" pritiskanja/otpuštanja kvačila?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.