Jump to content

Dijelovi - originalni vs. zamjenski, upiti, iskustva, preporuke


sikanjic

Recommended Posts

Ne bih cak ni to rekao. A ni od slepanja. Cudan neki zamor materijala

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nemam pojma, to sam vidio kod majstora na njegovo fejs stranici. Nešto iz VAG grupe, vidi se logo.

Link to comment
Share on other sites

raspao se druk lager i počelo željezo po željezu strugati i tras jedno pero po jedno.. ovo dolje su kuglice od lagera i košuljica..

tak se moj brat jednom meni  dopeljal, veli cvili mi kuplung kad stisnem već par dana onak po sitno, a danas strašno cvili, mi skinemo getribu kad ono druk lager se raspao ko i ovaj al nisu pera pukla samo su bila oštećena. citroen c3 benzinac

Link to comment
Share on other sites

Oće to kod onih koji vole odmarati lijevu nogu na pedali kvacila

šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Dakle dok smo se jucer vozikali u frendovoj 225ici propalo kvacilo. Auto je na takvoj kilometrazi da treba promijenit kompletan set. Kakva su vasa iskustva? OEM, zamijenski set kvacila ili mozda k-tec koji uopce nije pretjerano skup?

Link to comment
Share on other sites

Dakle dok smo se jucer vozikali u frendovoj 225ici propalo kvacilo. Auto je na takvoj kilometrazi da treba promijenit kompletan set. Kakva su vasa iskustva? OEM, zamijenski set kvacila ili mozda k-tec koji uopce nije pretjerano skup?

LUK RepSet.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Danas sam bio u prilici zamijeniti 4 amortizera na Laguni 3 iz 2008. godine. 1.5 dci sa 382.000 km. :D

Pozadi su bili Monroe amortizeri, naprijed KYB, originalni. Ne znam da li su mijenjani ikad ovi naprijed, oba su bila procurila. Zasto je ovo interesantno, pa uglavnom iz razloga sto sam uslikao razliku izmedju Monroe amortizera koji je bio na vozilu i KYB amortizera (oba su aftermarket). Naprijed sam jos promijenio i lezaje amortizera i odbojnike, stavljen SNR, koji je inace OE, ali u prodaji kao aftermarket, sa zbrusenim znakom Renault i vidljivim originalnim Renault kataloskim brojem.

Amortizeri straga su bili ispravni, sto se tice samog tijela amortizera, nisu bili vlazni, na racunu stoji da su zamijenjeni prije 2 godine, na 312.000 km. Ali. Na slici se vidi razlika izmedju KYB i Monroe, koja je ocigledna, a radi se o izvedbi prihvata amortizera na gornjoj tocki. Ono sto se vidi kad se pomjeri gumeni lezaj, je da je guma pukla, vidi se na oba amortizera. Da li je to slucaj zato sto je los materijal (veoma moguce), losa izvedba (rekao bih i to) ili zato sto nije pravilno montirano (vijke se do kraja zavije kad je vozilo na tlu, ili se hidraulicnom dizalicom podigne tocak na normalnu visinu, pa se vijci do kraja zaviju u tom polozaju), ili je kombinacija svega navedenog. Uglavnom, kad smo sjeli da probamo, covjek ne vjeruje da je isti auto. :D Uleti na ukljucenju na autocestu u petlju 80 km/h i kaze: ne naginje se nikako. :help:

I najbolje dolazi na kraju, a to je da sam to covjeku sve prisarafio na auto, s dijelovima i radom za cijenu samih dijelova u ovlastenom, s tim sto u ovlastenom nisu bili uracunati lezajevi amortizera, i s tim sto sam mu jos zamijenio 2 neispravna grijaca i pobrisao tovar gresaka. A za rad su mu predvidjeli 4 i pol sata. :help: Ja sve zavrsio za 2 sata. I covjek mi na kraju tutne u ruke neku kutiju, kad ono tamo Bosch mini odvijac elektricni. Imam vec jedan isti, ali nisam mogao odbiti. :vidiga:Sad mogu s obje ruke odvijati i zavijati. 

Pouka, ne kupovati Monroe amorte. Kupiti KYB.

2017-01-14_15.06.56.jpg

2017-01-14_15.07.41.jpg

2017-01-14_15.07.56.jpg

2017-01-14_15.07.57.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mozda ne svi, na ovom konkretnom primjerku, razlika je ogromna, funkcionalna i svaka druga. A cijena nije bogzna koja razlika.

Link to comment
Share on other sites

Dakle, KYB je nekakav Daimler ili Bentley među amortizerima?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

U odnosu na Monroe, definitivno. Renault u OE ima KYB.

Odlicno si primjetio ovo za pritezanje kad se auto spusti. Malo majstora to zna. Inace kyb su odlicni

Link to comment
Share on other sites

Treba mi komplet kvacila za Lagunu 2, ph2, 1.9 81kw.

U kojim ducanima pogledati i cije kvacilo uzeti ?

Hvala ;)

Link to comment
Share on other sites

lageros ti ima najbolje cijene definitivno. a koje marke mislim luk i valeo ili slično.. nisam ziher. pitaj ga.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Imam pitanje vezano uz clio II ph2 xenon farove: orginalni su Hella, a zamjenski Depo. Hella se teško nađe i 3 puta je skuplji far nego Depo kojeg se može naći za nekih 500-tinjak kuna u silux on-line dućanu. Da li je stvarno tako velika razlika u kvaliteti?

 

Link to comment
Share on other sites

Miloš drito u glavu! hahahaha... Onda se bacam u potragu. Nije mi hitno, ali nakon izgaranja NB unlimited i žutih običnih halogenki opet me povukla želja za OEM xenon farovima.

Link to comment
Share on other sites

Kome vrijedi informacija - kupio prije 2 i pol godine zamjenske brisače, Valeo First iz Bauhausa (sa hrpom adaptera, plastično dosta sve izgleda). Na većim brzinama (100+kmh) su ružili u povratku ako nije lijevala kiša. No izdržali su 2.5 godine, te se sad dešava da gornji dio ne briše najbolje, ostavlja prljavo staklo (ne linije). Pazio sam ih da ne brišem led s njima, čistio šajbu kad je bila jako prljava, prošao par puta i preko gumice sa maramicama i slično. Sve do zadnje vožnje, kada se počela lediti šajba dolje di oni stoje pa sam par puta povukao preko tog leda brisače - nije im nešto previše naškodilo, ali ajde. 

Naručio od Anđelka sada original za Megana 2, cijenom su slični (Valeo First je bio paket 2 brisača 180kn, original su 195kn) pa ćemo vidjeti ima li razlike. Nek traju isto i neka ne ruže i biće to će-će.

Link to comment
Share on other sites

pitanje Letva volana ima malo lufta, nije sila a nova dođe od 700 do 1000kn da li da uzmem ovu jeftiniju ili skuplju ? Za orginalnu nisam ni pital :D 

A reparacija je 1300kn 

Link to comment
Share on other sites

Danas sam bio u prilici zamijeniti 4 amortizera na Laguni 3 iz 2008. godine. 1.5 dci sa 382.000 km. :D

Pozadi su bili Monroe amortizeri, naprijed KYB, originalni. Ne znam da li su mijenjani ikad ovi naprijed, oba su bila procurila. Zasto je ovo interesantno, pa uglavnom iz razloga sto sam uslikao razliku izmedju Monroe amortizera koji je bio na vozilu i KYB amortizera (oba su aftermarket). Naprijed sam jos promijenio i lezaje amortizera i odbojnike, stavljen SNR, koji je inace OE, ali u prodaji kao aftermarket, sa zbrusenim znakom Renault i vidljivim originalnim Renault kataloskim brojem.

Amortizeri straga su bili ispravni, sto se tice samog tijela amortizera, nisu bili vlazni, na racunu stoji da su zamijenjeni prije 2 godine, na 312.000 km. Ali. Na slici se vidi razlika izmedju KYB i Monroe, koja je ocigledna, a radi se o izvedbi prihvata amortizera na gornjoj tocki. Ono sto se vidi kad se pomjeri gumeni lezaj, je da je guma pukla, vidi se na oba amortizera. Da li je to slucaj zato sto je los materijal (veoma moguce), losa izvedba (rekao bih i to) ili zato sto nije pravilno montirano (vijke se do kraja zavije kad je vozilo na tlu, ili se hidraulicnom dizalicom podigne tocak na normalnu visinu, pa se vijci do kraja zaviju u tom polozaju), ili je kombinacija svega navedenog. Uglavnom, kad smo sjeli da probamo, covjek ne vjeruje da je isti auto. :D Uleti na ukljucenju na autocestu u petlju 80 km/h i kaze: ne naginje se nikako. :help:

I najbolje dolazi na kraju, a to je da sam to covjeku sve prisarafio na auto, s dijelovima i radom za cijenu samih dijelova u ovlastenom, s tim sto u ovlastenom nisu bili uracunati lezajevi amortizera, i s tim sto sam mu jos zamijenio 2 neispravna grijaca i pobrisao tovar gresaka. A za rad su mu predvidjeli 4 i pol sata. :help: Ja sve zavrsio za 2 sata. I covjek mi na kraju tutne u ruke neku kutiju, kad ono tamo Bosch mini odvijac elektricni. Imam vec jedan isti, ali nisam mogao odbiti. :vidiga:Sad mogu s obje ruke odvijati i zavijati. 

Pouka, ne kupovati Monroe amorte. Kupiti KYB.

2017-01-14_15.06.56.jpg

2017-01-14_15.07.41.jpg

2017-01-14_15.07.56.jpg

2017-01-14_15.07.57.jpg

Laguna 3 ima slične prihvate (ako ne iste) stražnjih amortizera kao Laguna 2. Trebao sam slikati tvorničke stražnje amortozere na mojoj laguni nakon skoro 200 tkm pa da vidiš kako izgleda ta guma. Nije bilo traga trošenju ni ispucaloj gumi. Naravno da sam stavio Kyb koji je OEM. Također, jedna mala zanimljivost, L2 imq tvornički ugrađene prednje uljne i stražnje plinske amortizere (čudna kombinacija). Ja sam stavio sva četiri plinska (Kyb) , te također promijenio prednje opruge (kyp) ležaje (snr) i kape. Pošto L3 ima jako sličan ovjes kao i L2 znam da amortizere nije teško promijeniti, a naročito je lako promijeniti stražnje (nije potreban alat za stisnut oprugu).

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.