Jump to content

Dijelovi - originalni vs. zamjenski, upiti, iskustva, preporuke


sikanjic

Recommended Posts

Nitko mi nije kriv što sam na otoku,ali i da nisam ovako bih postupio. Da je nov auto,pregrizao bih *ovno dok imam garanciju i to je to. Svaka čast svakome,al neće me vidjet tamo ako ne budem morao ići tamo. Jednom sam morao i to je pametnome dosta. Maknuli su mi 700kn za ulje i filter a pitaj Gospu šta su ulili u motor. Kilometražu nisu napisali da znam pratit kad ću idući put napravit izmjenu,uvalili su mi kao odlične Motrio brisače koji su kvalitetom ravni onim rezervniom gumicama s benzinskih postaja za 10 kuna,čačkali su s dijagnostikom i kad sam preuzeo auto,poklopac DLC-a je bio negdje ispod sjedala bačen,bla bla bla a nova HF kartica pod suvozačevim nogama... A da ne pričam da su mi uvalili zamjensku pumpu goriva za R5 dok sam ga imao za 1700kn...

I onda za šlag na kraju da me zove njuška sutra da ako me budu zvali iz ZG-a iz centrale i budu li me pitali da jesam li zadovoljan s jučerašnjim servisom da im kažem da sam bio zadovoljan. Sreća nitko nije zvao jer bi čuli grčku misu za pamćenje. I sad? Njima da dam auto da prčkaju i da mi oni daju garanciju? Moš mislit da oću. :bullshit:

Link to comment
Share on other sites

Što se može reći na prethodne postove? Uglavnom to da smo pametniji od ovlaštenih servisa i servisera (mimo nametnutih garantnih rokova). Konkretno, veliki servis na Laguni (a la moja), znači ulje, filteri, remenje, napinjači, remenice, spajanje na auto dijagnostiku ..., kod "svog" meha sam platio cca 2 500 kn (dijelovi + ruke). Koliko bi me isto koštalo kod ovlaštenog? U njegove marže kod trgovaca ne ulazim, nit me to u krajnjem slučaju zanima, bitno je to da sam taj i taj dio platio 30 ili 40 % manje.

I još imam garanciju na posao i ugrađene dijelove. Možda cijenu spušta to što se znamo godinama, održavao mi je aute i prije renoa, zna da ne trpim smeće od dijelova, što sam mu i objasnio (kad meh vidi da nisi totalni tudum i on okrene ploču). U tom slučaju nestaju X files kvarovi i troškovi za iste. Za renoa plačajte skupo gluposti, kao ja za zvučnik parking senzora i sl., a za ostalo ih odj....., auto će biti ispravan i održavan i bez njih.

Link to comment
Share on other sites

zamjenski dijelovi svakako su i moj izbor, ali ne "made in china". Zamjenski dio je jeftiniji, ali i tu treba imati kriterij i ne stavljati baš svako smeće

Link to comment
Share on other sites

Normalno french, to sam i rekao, ne dam smeću u lagunu. Iako realno gledajući svi ti dijelovi ovako ili onako završe s " made in china". Vidiš i sam da će nam međunarodna valuta (umjesto dolara), po novom biti, za barel nafte 10x "made in china" :zubo:.

Link to comment
Share on other sites

Nitko mi nije kriv što sam na otoku,ali i da nisam ovako bih postupio. Da je nov auto,pregrizao bih *ovno dok imam garanciju i to je to. Svaka čast svakome,al neće me vidjet tamo ako ne budem morao ići tamo. Jednom sam morao i to je pametnome dosta. Maknuli su mi 700kn za ulje i filter a pitaj Gospu šta su ulili u motor. Kilometražu nisu napisali da znam pratit kad ću idući put napravit izmjenu,uvalili su mi kao odlične Motrio brisače koji su kvalitetom ravni onim rezervniom gumicama s benzinskih postaja za 10 kuna,čačkali su s dijagnostikom i kad sam preuzeo auto,poklopac DLC-a je bio negdje ispod sjedala bačen,bla bla bla a nova HF kartica pod suvozačevim nogama... A da ne pričam da su mi uvalili zamjensku pumpu goriva za R5 dok sam ga imao za 1700kn...

I onda za šlag na kraju da me zove njuška sutra da ako me budu zvali iz ZG-a iz centrale i budu li me pitali da jesam li zadovoljan s jučerašnjim servisom da im kažem da sam bio zadovoljan. Sreća nitko nije zvao jer bi čuli grčku misu za pamćenje. I sad? Njima da dam auto da prčkaju i da mi oni daju garanciju? Moš mislit da oću. :bullshit:

ti si onda očito naivac pa ideš za r5 pumpu kupit u ovlaštenom, on ti reče 1700kn i ti je kupiš... pa iskreno, pokušao bi ti i ja prodat što skuplje mogu!

Link to comment
Share on other sites

budući da nisam ni intimno ni rodbinski povezan s dobavljačima dijelova, ne mogu znati odakle netko naručuje zamjenske dijelove i o kojem razredu kvalitete se radi (prva ugradnja ili zamjenski). stoga uzimam originalne dijelove.

iako sam čuo priče da naši koncesionari nekad prodaju zamjenske dijelove pod originalne, mišljenja sam da ću kod koncesionara proći puno bolje nego da kemijam sa zamjenskima kod nekog koga ne znam. čast iznimkama. a ako mi koncesionar proda nešto i tvrdi da je krepalo zbog nestručne ugradnje, postoje sudski vještaci koji će to utvrditi.

zamjenske dijelove sam kupio isključivo na preporuku ljudi koji mi održavaju auto uz argument da je kvalitetnije od originala. primjerice, Bilsteinov ovjes i sl.

Link to comment
Share on other sites

ti si onda očito naivac pa ideš za r5 pumpu kupit u ovlaštenom, on ti reče 1700kn i ti je kupiš... pa iskreno, pokušao bi ti i ja prodat što skuplje mogu!

ode mi gumigeling kardana a oni mi pokusaju uvaliti komplet kardan za cc 1700€...(sa zamjenskim gumigelingom rijesio za cc 25€) ,prolupala kugla na lafeti kazu samo komplet lafeta cc 180€ ...(zamjenska kugla 10€).........da ne nabrajam svoja i iskustva drugih koje sam cuo ali na kraju izgubio volju i pitati u ovlastenom ista jer znam da ce mi pokusati uvaliti nesto sto skuplje mogu nadajuci se da sam naivac... :riga:

Link to comment
Share on other sites

Ja sam kasnije njih samo zivkao za neke cijene jer sam naravno prije toga kupovao drugdje pa samo radi usporedbe. Tako su cijev gumena za vodu za R5 kod njih 220kn a u jednoj trgovini 68,pa komplet regler s četkicama 280kn a vamo 120 (valeo i tamo i amo) i td da ne nabrajam. Naivac sam tad ispao prvi i zadnji put s tom pumpom. Balavac uzeo auto,nema nikakvu vezu s ostatkom trgovina po Hrvatskoj kao sada i jasno,odma zovem njih. Tu sam ispušio i to ti je bilo to. Istina naivno,al jednom se spava s materom kako se kaže.

HF karticu sam morao kod njih radit (sad vidim da mozda i nisam) pa sam zato i išao k njima a za druge stvari nema te sile koja će me tamo natjerat.

Link to comment
Share on other sites

Ima negdje jedan "tekstić" ovdje što sam pisao o tome, s time da sam podijelio to na 3 bitne podijele, a to je:

1. Originalni dio (dio koji se ugrađuje u prvoj ugradnji na proizvodnoj traci-nakon toga čak više ne mora biti i kutiji originalne ambalaže, već može biti i neki treći dobavljač)

2. Aftermarket dio (isti original, ali u svojoj kutiji proizvođača/dobavljača)

3. Zamjenski dio (doslovno zamjenski, jer se radi prema standardima Aftermarket dijelova i zapravo su kopije sa jeftinih proizvodnih traka, odnosno tvornica sa jeftinim radnom snagom i daleko manjom kontrolom izrade, kao i preciznosti iste, te uglavnom daleko jeftinijih cijena i od Aftermarket proizvoda koji su čak dosta jeftiniji u odnosu na Original ambalažu)

Uglavnom sam ovo malo skratio, ali ono na što bih htio uputiti je sljedeće.

Mnogo rasprava na gotovo svim forumima se vodi oko ovoga i često su problemi, jedni kupuju ovo, drugi ono itd... ali u konačnici, završit ću sa ovim, a vjerujem da ste mnogi to čuli, možda čak i doživjeli, ali, mnogi pokušavaju izbjegavati vozila napravljena u ponedjeljak ili petak (to se čak i sa Mercedesima događalo, jer su takva vozila slali na tržišta kao što su ovakva naša), a proizvedena su na istim trakama kao i oni od utorka, srijede i četvrtka, radili ih isti ljudi i strojevi, sa istim originalnim dijelovima.... ali eto... očito su po nekim statistikama i istraživanjima vozila sa prvog i zadnjeg dana u tjednu ipak nešto lošije sklopljena, pa tako da se opet vraćamo na onaj najbitniji čimbenik u svemu... a to je čovjek, majstor, serviser i što sve ne.... tako da... možete vi imati i "najzlatniji" dio na svijetu, ali ako ga "majstor" "odradi", onda nema tu pomoći niti štambilj, visoka cijena i sve ono što vas čini sigurnim. A garancija? I ovako su problemi oko garancija su oni najmanji kad vam auto stoji, a vi za njega plaćate kredit itd.....

Eto na, opet se ja raspisao, a baš sam ovoga puta mislio kako ću biti brz i kratak... ali očito mi ne ide :fucka:

Link to comment
Share on other sites

Priče za malu djecu...evo da ja pohvalim kako su jako kvalitetni originalni djelovi......u servisu mi na cliu stavljeni novi diskovi i pločice naravno originalni po njima.....pošto sam u gorskom kotaru sol je napravila svoje i pločice su dobile lijepi "ukras" od rđe pa sam ih ovo proljeće mijenjao....e sad,na pločici lijepo piše renault na nekom limiću koji se već pošteno odvojio od soli.....ne budi lijen skinem ga dole a ispod??? TRUSTING!!! marka pločica koje se mogu kupiti takoreći na kiosku!Naplaćene su originalne kulturno a ovakve iste vrijede 150 kn...ne kupujem više ništa originalno pa da je neznam šta.....za filter goriva sam kod tokića dao 300 kn dok je originalni duplo toliko....na kutiji zamjenskog piše neka druga marka a na čuđenje sam naišao uzevši filter u ruke a na njemu piše DELPHI.....

Stoga više nebi uzeo original ni pod razno pogotovo kad sam vidio što se sve radi u servisu.....no o tome neki drugi put jer mi se smučilo kad sam vidio što su čovjeku napravili sa autom i takvog mu predali u ruke...nadam se da je jadnik sretno stigao do Belgije!

Link to comment
Share on other sites

Zovem servis za krajnik za moj megi.525 kn!!!!. Zovem anđelka u lageros. Delphi 95 kn. Ne znam koliki bi idiot covjek morao biti da kupi ovaj od 525 kn.

Link to comment
Share on other sites

Sta god da sam trazio od neoriginalnih rezervnih dijelova za moj auto, nisam nasao nego sve ide preko njih i kupuje se original. Kako imam 20% na dijelove preko RK nepada mi napamet da kemijam s neoriginalnim dijelom za svoje vozilo. Cak ni filtere Motrio i ostalo nestavljam. Nakon jednog sranja meni dosta. Za ostala vozila mozda bi i istavljao zamjenske ali na svoje nikada. Nije da imam novaca ali eto...tako je kako je kod mene.

Link to comment
Share on other sites

kod mene su pločice bile Renault-textar i ja stalno stavljam Textar, ali bez ovog Renault i 100% sam zadovoljan. Kiler sam stavio Valeo, jer je takav i bio samo sa dodatkom Renault.

Moj moto je otkriti tko je napravio original i kupiti isto bez Renault ambalaže.

Link to comment
Share on other sites

kod mene su pločice bile Renault-textar i ja stalno stavljam Textar, ali bez ovog Renault i 100% sam zadovoljan. Kiler sam stavio Valeo, jer je takav i bio samo sa dodatkom Renault.

Moj moto je otkriti tko je napravio original i kupiti isto bez Renault ambalaže.

Ne kažem da je svuda tako ali govorim o iskustvu servisa u rijeci....općenito bilo koji servis za bilo koju marku auta....

servisirao sam službenu corsu u rijeci i frajer treba zamijeniti pod garancijom zadnji motorić brisača a on se čudi da kako se to mijenja....prebacio se u karlovac...razlika dan - noć.....

Link to comment
Share on other sites

zamjenski dijelovi svakako su i moj izbor, ali ne "made in china". Zamjenski dio je jeftiniji, ali i tu treba imati kriterij i ne stavljati baš svako smeće

nažalost si u pravu, krenuli su sa filterima Made in China ili Mexico iako je brendirano ime u pitanju.

ni drugi dijelovi nisu ništa bolje, Kineze polako osvajaju tržište autodijelova.

Link to comment
Share on other sites

Evo filtera o kojem sam pricao....na kutiji pise Mahle

206buwk.jpg

a unutra je papirić sa uputama na kojem piše DELPHI....isto tako i na filteru....neda mi ga se sad skidat opet..... :tup:

2m604r5.jpg

Edited by zracki5
Link to comment
Share on other sites

Ovo zadnje vas ne mora mučiti što se može pronaći neki drugi proizvođač u kutiji drugog proizvođača.

To je već duga praksa, a vrlo je jednostavno: "nitko ne radi, ni može raditi sve!" , pa tako dolazi do međusobnih izmjena dobara, a isključivo iz razloga da jedan proizvođač tada može ponuditi širi spektar asortimana robe, bez obzira što je i skuplje.

Ali zamislite si meni posla u ovom slučaju, kad radim sa većinom njih i onda moram provjeriti svaki od njih koji je original, da li je taj isti unutra i tako dalje... posla kao u priči i onda od ovoga naručiti toliko ovih, onoliko onih...

Uglavnom, najbitnije je kada uopće razgovarate sa nekim od trgovaca ili bilo kojeg servisera, da taj netko zna o čemu govori, a kao što već rekoh... nema toga dijela koji će otrpiti nestručnost prilikom ugradnje, ma da je i od suhog zlata... stoga... više brige je potrebno oko ovoga zadnjega, nego oko toga da li je ovaj ili onaj bolji od ovoga....

Je da.. Mercedes je kao najbolji.... ali ne vozimo ga svi.. nemamo novaca za to... ili ga netko neće iz principa ili što ja znam... a isto tako... nemojte očekivati da ćete kupiti nešto iz one treće skupine proizvoda što sam spomenuo i da to onda bude radilo kao novo... jok, ma ni original više ne radi kao kad je auto izašao iz tvornice (iako zna biti slučajeva kada je aftermarket bolje rješenje od onoga u prvoj ugradnji, zbog toga jer je prva ugradnja bio neki schrotex ili koji već)

Ono što vam ja mogu reći iz mog iskustva i nekog viđenja budućnosti..... bit će još gore i skuplje i što prije to prihvatili... to će vam/nam svima biti lakše... a jedino preostaje da imate si dobrog majstora od povjerenja... a trgovca već imate :fucka::bigl:

Link to comment
Share on other sites

jok, ma ni original više ne radi kao kad je auto izašao iz tvornice (iako zna biti slučajeva kada je aftermarket bolje rješenje od onoga u prvoj ugradnji, zbog toga jer je prva ugradnja bio neki schrotex ili koji već)

ovo se i meni čini da je tako već dulje vrijeme.

Ono što vam ja mogu reći iz mog iskustva i nekog viđenja budućnosti..... bit će još gore i skuplje i što prije to prihvatili... to će vam/nam svima biti lakše... a jedino preostaje da imate si dobrog majstora od povjerenja... a trgovca već imate :fucka::bigl:

ja bi osobno uvijek stavio zamjenski dio ako sam 120% siguran da je jednako dobar ili bolji od originala, pogotovo ako je jeftiniji od originala što je vrlo lako moguće jer kad se nakupe davanja i marže u lancu Renault koncesije, cijena za krajnjeg kupca je često paprena.

BTW: Motrio... IMHO, to je Renaultova fora da bi ljudi zamjenske dijelove kupovali u koncesijama, a ne drugdje.

Link to comment
Share on other sites

Treba svakako napomenuti da i valja malo pripaziti auto i ne ga baš doslovno uništavati vožnjom pa će dijelovi više trajati. Evo iskustva mog kuma koji vozi Megana II. Kod Zaka za promjenu zadnjih amortizera su s rukama prije par godina tražili čini mi se oko 2400 kn, kum otišao u Sloveniju u Črnomelj u tvornicu, tamo došao poslovođa i dao mu ključeve od firminog auta da kum otiđe na kavu dok ne naprave, za sat vremena vrati se u firmu, tamo besplatno napravljena besplatna dijagnostika auta, promjenili tekućine i filtre, sva 4 amortizera. Račun 1400 kn i hvala te nam dođite opet.

Link to comment
Share on other sites

Slovenija obećana zemlja :ahaa:

:dobroje:

moj starci su R4 održavali u ovlaštenom Renault servisu, mislim u Brežicama.... :nezna:

vjerojatno bi i ja da nemamo BB dečke :cool:

ja iz vlastitog iskustva mogu reći da sam se opekao na zamjenskom prednjem mostu i nosačima motora za stari R19 16V. to kako je stavljeno na auto nije bilo dobro. nakon toga sam dao 4x više za original, ali to je bilo to.

Link to comment
Share on other sites

Ovo zadnje vas ne mora mučiti što se može pronaći neki drugi proizvođač u kutiji drugog proizvođača.

Ono što vam ja mogu reći iz mog iskustva i nekog viđenja budućnosti..... bit će još gore i skuplje i što prije to prihvatili... to će vam/nam svima biti lakše... a jedino preostaje da imate si dobrog majstora od povjerenja... a trgovca već imate :fucka::bigl:

Ne muči me ni najmanje.....dapače drago mi je što je tako.....a što se tiče majstora.....tu sam ja uvijek sebi najbolji majstor...jedino ako je u pitanju kakav ozbiljniji kvar onda na scenu nastupa prijatelj mehaničar.

Link to comment
Share on other sites

Imaju smućak i zracki pravo... Mene je isto zajebao Renault s tim kočnicama, podvalili su mi na Cliu nekakve zamjenske Brembo? :nezna: Nisu se potrudili ni da prebrišu tu oznaku s kliješta, toliko o odnosu prema kupcu :dobroje::mad:

Edited by DU-roller
Link to comment
Share on other sites

Sitnice = Tokić

Velike stvari = Slovenija

Možeš pričat šta hočeš. Za cijenu jednog originala ja kupim 2 zamjenska i vozim se 3x duže...

Renault Megane Mk2 1.5 dCi 2007

Veliki servis u ovlaštenom... = 4.600,00 kn

Veliki servis u neovlaštenom = 1.300,00 kn

Znači još tri puta mogu to ići napraviti za cijenu jednog originala!!!

Link to comment
Share on other sites

Sitnice = Tokić

Velike stvari = Slovenija

Možeš pričat šta hočeš. Za cijenu jednog originala ja kupim 2 zamjenska i vozim se 3x duže...

Renault Megane Mk2 1.5 dCi 2007

Veliki servis u ovlaštenom... = 4.600,00 kn

Veliki servis u neovlaštenom = 1.300,00 kn

Znači još tri puta mogu to ići napraviti za cijenu jednog originala!!!

kad već tako uspoređuješ cifre... onda daj podatke koje stvari mijenjaš pa te koštaju 1300kn s rukama kod neovlaštenog... može se sa šrot dijelovima stvarno jeftino napravit servis... ali sa vitalnim dijelovima se ne isplati zezat... već sam napisao da sam za veliki servis dijelove kod ovlaštenog kupio za 500kn više nego kod Autokreša (uzimam u obrzir Autokrešo isključivo zato jer su veliki trgovac kod nas, negdje drugo to nije slučaj)... živo me zanima što ljudi kupuju kad hoće napravit veliki servis kod neovlaštenog... naravno, jasno ti je da ti nitko ne plaća eventualnnu havariju motora, možeš dobit samo naknadu za te dijelove koji su bili felerični... nebi se ni ja puno razmišljao između cifre 1300 i 4600, samo ako se radi o renomiranim dijelovima mehanizma razvoda motora

Edited by twingara
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.