Jump to content

Dijelovi - originalni vs. zamjenski, upiti, iskustva, preporuke


sikanjic

Recommended Posts

Moj je presao oko 82 000. E sad zanimalo me moze li taj zvuk biti zaista samo od spone jer mi je jedan drugi kolega, bivsi voditelj servisa isto u Renaultu rekao da se njemu to cini bas tu negdje kod tocka a ne bas iz spone. Meni su opet rekli u servisu da je spona. Doduse nju svakako moram mjenjat jer ima lufta ali ovaj "skljoc" mi je jako cudan za nju??

Link to comment
Share on other sites

Moj je presao oko 82 000. E sad zanimalo me moze li taj zvuk biti zaista samo od spone jer mi je jedan drugi kolega, bivsi voditelj servisa isto u Renaultu rekao da se njemu to cini bas tu negdje kod tocka a ne bas iz spone. Meni su opet rekli u servisu da je spona. Doduse nju svakako moram mjenjat jer ima lufta ali ovaj "skljoc" mi je jako cudan za nju??

hmm,moja greška.. mislio sam da ima manje. lijepo se bogme voziš :klap: ako jeoriginal izdržao toliko,onda je za preporuku kupiti isti takav. problem je samo da li je taj u servisu isti proizvođać kao na autu. opet ja o 600 dobavljača :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Daj me nemoj hebat da ti ferodo valja pa to je zesce s**nje, imam ja na E60 i to prvu klasu i sada smisljam kako da se dokopam EBC-a ili OEM-a

Link to comment
Share on other sites

E 60? To je bmw? Ne znam. Imam ferodo premier i stvarno nikakva zamjerka. Ukopavaju i ne čuju se. Ne znam da li može bolje od ovog. Veli mi frend da je brembo pločica vrhunska ali i košta preko 1000 kn u auto kreši a to mi je ipak previše.

Link to comment
Share on other sites

hmm,moja greška.. mislio sam da ima manje. lijepo se bogme voziš :klap: ako jeoriginal izdržao toliko,onda je za preporuku kupiti isti takav. problem je samo da li je taj u servisu isti proizvođać kao na autu. opet ja o 600 dobavljača :laugh:

da ali za cijenu originalne može kupit 2 zamjenske, tj. promijenit na obje strane, što bi ja i napravio... ako je originalna trw, tim bolje :D

Link to comment
Share on other sites

da ali za cijenu originalne može kupit 2 zamjenske, tj. promijenit na obje strane, što bi ja i napravio... ako je originalna trw, tim bolje :D

Za sad sam narucio originalnu. Ako dodje zaista trw onda cu mozda i uzet jos jednu od Reneca. Bitnije mi je da rijesim to skljocanje, nekako sumnjam da je to spone.

Link to comment
Share on other sites

Za sad sam narucio originalnu. Ako dodje zaista trw onda cu mozda i uzet jos jednu od Reneca. Bitnije mi je da rijesim to skljocanje, nekako sumnjam da je to spone.

Uporedi dio koji ti prodaju u ovlastenom sa TRW-ovim. Mislim da ce biti identicni. SWAG se vec razlikuje definitivno, bar sto se tice megana.

Link to comment
Share on other sites

Zrmi, koliko sam upućen, nema spona za CS197 u slobodnoj prodaji.

Pravi ih TRW ali samo za OE.

Isti slučaj je i za moje auto, a imao sam nedavno jednog CS197 u servisu i naručio mu TRW spone.

Kad su momci skinuli, ma niđe veze.

Nažalost, to je jedan od dijelova koji se mora uzeti kod ovlaštenog, jer nema aftermarket...

U katalozima piše da ide ista kao kod neRS modela, ali to nije tačno.

Link to comment
Share on other sites

Uzeo sam zato i original jer se nezelim dovest u situaciju da tu nesto nije isto. Spone sam mjenjao na 30 000 mislim.Bila je osla lijeva sad je desna.S time da su mi mjenjali u garanciji u paru. Ma nebrine mene toliko sad original ili ne koliko ovo skljocanje kad se okrece volan :frown:

Link to comment
Share on other sites

TRW radi spone za 197-icu.Ali dobro sad barem znam za ubuduce. Mogao sam proci duplo jeftinije kod Reneca. Skljocanje se nije rijesilo jer mi upornica nevalja pa sam narucio u Gregureku za 170,00kn a ista firma kao i u Renaulta kod kojih kosta 550,00kn. Ovo je uzas kako mogu toliko nabit cijenu za taj mali komad zeljeza. I jos u Gregureku cu dobit popust.Rekao mi je koja firma radi upornice pa sam rekao i to u servisu, na sto su deckii potvrdili. No veci je zajeb kakvu su mi upornicu stavili na auto.Neznam jel kvrcka do nje ili do neceg treceg. Sutra cu znati

post-1099-007811100 1313584413_thumb.jpgpost-1099-068280200 1313584438_thumb.jpg

Edited by Zrmi RS
Link to comment
Share on other sites

offtopic:

ako može netko odgovorit što je upornica,čisto da znam di to stoji,jer nisam još čuo za takav naziv,a možda čak i znam što je... :tup:

Link to comment
Share on other sites

Na kojem principu se kupuju zamjenski dijelovi, tj. ako ti prođe npr amortizer, ti ga skineš i na njemu pročtaš serijski broj, gdje možeš pogledati u katalogu tko proizvodi takav amortizer da ga kupiš jeftinije?

Link to comment
Share on other sites

Na kojem principu se kupuju zamjenski dijelovi, tj. ako ti prođe npr amortizer, ti ga skineš i na njemu pročtaš serijski broj, gdje možeš pogledati u katalogu tko proizvodi takav amortizer da ga kupiš jeftinije?

Na principu da svaki dobavljač auto dijelova prema katalogu nađe što treba po podacima auta koje si mu ti dao....marka i tip automobila te godina proizvodnje su najosnovniji a dalje ovisi o dijelu koji tražiš i dobavljaču što će od podataka tražiti

Link to comment
Share on other sites

Koliko ja vidim, ovo na slici je krajnica letve volana :nezna:

Viljusku za Sporta prave Moog, TRW i Mapco.

Stabilizator polugu (vertikalni deo balans stangle) prave recimo, Moog, TRW i Lemforder..

P.S. ovo poslednje imas recimo i od Delphija, Febi Bilsteina, First line, Mapco, MGA, Meyle, Quinton Hazell, Ruville, Spidan, Sidem, Swag...

Evo krajnice za Sporta u izvedbi Moog

Dq0jQ.jpg

A evo i brojeva koji odgovaraju

DELPHI :TA2089

FIRST LINE :FTR5158

LEMFÖRDER :29465 - 29465 01

MEYLE :16-16 031 0007

OCAP :0602336

QUINTON HAZELL :QR3488S

RENAULT :7701475841

RTS :92-90442

SIDEM :5812

SPIDAN :57225

TRW :JAR929

:dobroje:

Edited by click
Link to comment
Share on other sites

Koliko ja vidim, ovo na slici je krajnica letve volana :nezna:

Viljusku za Sporta prave Moog, TRW i Mapco.

Stabilizator polugu (vertikalni deo balans stangle) prave recimo, Moog, TRW i Lemforder..

P.S. ovo poslednje imas recimo i od Delphija, Febi Bilsteina, First line, Mapco, MGA, Meyle, Quinton Hazell, Ruville, Spidan, Sidem, Swag...

Kliče, je li ti to gledaš u TecDoc podešen na srpski jezik? :zubo:

Pitam zato jer u tom programu, kad naštimaš na srpski, za sponu piše da je krajnica, a ti ono bješe hirurg..? :D

I isto kao u TecCat-u (nešto kao TecDoc, samo on-line verzija - to mi na poslu koristimo) piše da se može naći zamjenska spona...

I šta je viljuška, lafeta..? Mislim da ni to ne paše sa neRS modela. Meni ne paše sa recimo Megane 2 1,5 dci.

Moja kugla ima navoj na sebi, a kod neRS nema navoja. Čahure lafeta su iste i to je to.

I MRS i CS imaju pokretne nosače glavčina (moj slobodni prevod za RENAULT-ov "Perfo-hub", sistem prednjeg ovjesa koji smanjuje torque steer), što obični modeli nemaju...

Baj d vej, i ja imam famozno kuckanje s desne strane, koje je vremenom preraslo u klokotanje, pa sad ide nove letva, najvjerovatnije.

Isti problem s kuckanjem imaju i dvojica kolega koji voze MRS, i to zvukovi dolaze samo s desne strane...

Jedan od njih je zamjenio letvu (2 puta), šolje amortizera, desni amortizer i reparirao nosače glavčine i opet ima kuckanje.

Ja sam probao s novim sponama, krajnicama, reparaturom letve, stabilizatorima (sva 4), gumicama balans štange, oprugama, čahurama lafeta...

Najgore je što kad se provjerava ispravnost dijelova ovjesa, onako, s pajserom, ništa ne pokazuje znakove istrošenosti, luftove i slično.

Probaću sa novom letvom (nova letva dođe "spakovana" s krajnicama i sponama, sve namontirano, TRW, nema zamjenske) i šoljama koje su ionako za promijeniti, pa ako nastavi kuckati, repariraću i te nosače glavčina...

Za MRS kod ovlaštenog jedan komad nosača glavčine košta, mislim, oko 400€ (ide u kompletu s novom glavčinom i ležajem točka, i ne pravi se zamjenski), bez rada, a u suštini se samo zamjene ležaji koji su stradali (dva donja, jer su izloženi vlazi i ostalom, a gornji nisu toliko), investicija od max 100€.

Makar ću znati da sam sve promijenio, pa nek' materi svojoj kuca. :zubo:

Link to comment
Share on other sites

TRW radi spone za 197-icu.Ali dobro sad barem znam za ubuduce. Mogao sam proci duplo jeftinije kod Reneca. Skljocanje se nije rijesilo jer mi upornica nevalja pa sam narucio u Gregureku za 170,00kn a ista firma kao i u Renaulta kod kojih kosta 550,00kn. Ovo je uzas kako mogu toliko nabit cijenu za taj mali komad zeljeza. I jos u Gregureku cu dobit popust.Rekao mi je koja firma radi upornice pa sam rekao i to u servisu, na sto su deckii potvrdili. No veci je zajeb kakvu su mi upornicu stavili na auto.Neznam jel kvrcka do nje ili do neceg treceg. Sutra cu znati

post-1099-007811100 1313584413_thumb.jpgpost-1099-068280200 1313584438_thumb.jpg

Jesi uporedio tu svoju/Renaultovu sa onom kod Reneca?

@Chkoze: Nesto kontam, to skljocanje bi moglo biti do zgloba poluosovine?

Link to comment
Share on other sites

Kliče, je li ti to gledaš u TecDoc podešen na srpski jezik? :zubo:

Pitam zato jer u tom programu, kad naštimaš na srpski, za sponu piše da je krajnica, a ti ono bješe hirurg..? :D

I isto kao u TecCat-u (nešto kao TecDoc, samo on-line verzija - to mi na poslu koristimo) piše da se može naći zamjenska spona...

I šta je viljuška, lafeta..? Mislim da ni to ne paše sa neRS modela. Meni ne paše sa recimo Megane 2 1,5 dci.

Moja kugla ima navoj na sebi, a kod neRS nema navoja. Čahure lafeta su iste i to je to.

I MRS i CS imaju pokretne nosače glavčina (moj slobodni prevod za RENAULT-ov "Perfo-hub", sistem prednjeg ovjesa koji smanjuje torque steer), što obični modeli nemaju...

Baj d vej, i ja imam famozno kuckanje s desne strane, koje je vremenom preraslo u klokotanje, pa sad ide nove letva, najvjerovatnije.

Isti problem s kuckanjem imaju i dvojica kolega koji voze MRS, i to zvukovi dolaze samo s desne strane...

Jedan od njih je zamjenio letvu (2 puta), šolje amortizera, desni amortizer i reparirao nosače glavčine i opet ima kuckanje.

Ja sam probao s novim sponama, krajnicama, reparaturom letve, stabilizatorima (sva 4), gumicama balans štange, oprugama, čahurama lafeta...

Najgore je što kad se provjerava ispravnost dijelova ovjesa, onako, s pajserom, ništa ne pokazuje znakove istrošenosti, luftove i slično.

Probaću sa novom letvom (nova letva dođe "spakovana" s krajnicama i sponama, sve namontirano, TRW, nema zamjenske) i šoljama koje su ionako za promijeniti, pa ako nastavi kuckati, repariraću i te nosače glavčina...

Za MRS kod ovlaštenog jedan komad nosača glavčine košta, mislim, oko 400€ (ide u kompletu s novom glavčinom i ležajem točka, i ne pravi se zamjenski), bez rada, a u suštini se samo zamjene ležaji koji su stradali (dva donja, jer su izloženi vlazi i ostalom, a gornji nisu toliko), investicija od max 100€.

Makar ću znati da sam sve promijenio, pa nek' materi svojoj kuca. :zubo:

samo da napomenem da je ista stvar i kod mene na 1.9dci, samo u desnom kotacu se cuje, al moram rec da je nakon reparacije mjenjaca, odnosno nakon sta su vratili most, bilo u redu mjesec dana, pa je sljedeci pothvat probat sve malo pritegnut, pa vidit sta ce se desavat, ako se rijesi problem, idu sve vide dole, i plavi loctite :D

pod nosace glavcine mislis na rukavce? di su lezajevi u njima...ono sta sam jos primjetio, da kad recimo sutnom nogom po desnoj gumi da se znatno vise pomakne od lijeve kad isto napravim

Edited by sLi
Link to comment
Share on other sites

Rene mi je na napisao da mu se neprelazi 80km do radnje da bi meni izmjerio sponu. Koja je navodno isto trw, a zamolio sam ga da mogu usporedit jel to ta. Sutra ujutro idem po upornicu pa cemo i nju zamjenit. Ako nastavi skljocat trazimo dalje, ali sigurno necu mjenjat tipa letvu ili poluosovinu jer nemam ni novaca, niti mislim da je to. No svakako ce mi nakon promjene upornice reci sto dalje. Ove dvije stvari sam morao. Pored toga imam i problem sa penjanjem na bankine i silazenjem s njih te samim ulazenjem u moju garazu. Vec sam pisao. Nesto mi se straga desno cuje, kao da se ovjes doslovno uvija i struze. A nigdje nema lufta...

Link to comment
Share on other sites

kod mene su pločice bile Renault-textar i ja stalno stavljam Textar, ali bez ovog Renault i 100% sam zadovoljan. Kiler sam stavio Valeo, jer je takav i bio samo sa dodatkom Renault.

Moj moto je otkriti tko je napravio original i kupiti isto bez Renault ambalaže.

potpis ! :dobroje: iako za kocnice bi rade probao neke druge plocice cisto iz znatizelje kakve su a i diskove bi stavio mozda neke druge isto...

Link to comment
Share on other sites

Kod mene na laguni je isto klokotalo na neravninama, ostišao kod majstora i on samo dotegnuo lijevi stabilizator te više ne klokoće.

Link to comment
Share on other sites

Bio danas i upornica koju su mi prodali je kraca (tj. za obicne clio 3 modele). Na to me je i Rene upozorio te da za sporta ide upornica od Lagune 2 od 2001g pa na dalje. Pase i od Traffica navodno. No nju samo skinuli i opet probali i jebeno skljoca opet. Gledali su i slusali da bi kao nakraju bio krajnik spone ili sama letva. Iako letva nema sanse da tako kvrcka, sto mi je rekao i cika Hans i vise menje svi koji su slusali moj problem. Desni krajnik spone u Renaultu kosta oko 670,00kn. Zaista neznam odakle vade cijene. Otisao sam opet u Gregurek (svaka cast deckima), rekao im za ovu upornicu te nakon sto su mi uzeli kataloske brojeve i zvali Starkelj, narucili mi i krajnik i upornicu. To ce doci sutra ujutro i cijena ce biti oko 300,00kn za oboje. I uvijek im mogu vratit ako nije do nje ili ako nepase, mada su sad 100% sigurni jer su zvali Starkelj, a s njima suradjuju.

Uglavnom skljocanje se necuje kad otpuste i skinu krajnik i vrte tocak.Ali sad ti znaj do cega je...

Link to comment
Share on other sites

samo da napomenem da je ista stvar i kod mene na 1.9dci, samo u desnom kotacu se cuje, al moram rec da je nakon reparacije mjenjaca, odnosno nakon sta su vratili most, bilo u redu mjesec dana, pa je sljedeci pothvat probat sve malo pritegnut, pa vidit sta ce se desavat, ako se rijesi problem, idu sve vide dole, i plavi loctite :D

pod nosace glavcine mislis na rukavce? di su lezajevi u njima...ono sta sam jos primjetio, da kad recimo sutnom nogom po desnoj gumi da se znatno vise pomakne od lijeve kad isto napravim

Evo slika prednje trapa od R26, MRS...

post-1841-068838300 1313680506_thumb.jpg

Pa ovo pod 1., ležaji su u donjem i gornjem dijelu, ali ovi donji stradaju....

Pale su mi još dvije stvari na pamet. Znam da kod npr. Lagune ima podloška vijka amortizera, pa kontam da se to nije ishabalo, jer je ona obložena gumom... A drugo je da auto stavim na kanal, ne na dizalicu, tako da su točkovi na zemlji i onda još jednom pregledam da li je sve dobro dotegnuto...

:nezna:

Link to comment
Share on other sites

Jako dobra slika. Sutra cu promjenit krajnik spone pa cu vidjeti hoce li i dalje skljocat.Naravno ako bude zamjenski pasao. Ako se bude i dalje javljalo sto onda? Cuje se bas u tom dijelu gdje je sama glavcina, ali se zvuk prenosi na sve...

Link to comment
Share on other sites

Kliče, je li ti to gledaš u TecDoc podešen na srpski jezik? :zubo:

Pitam zato jer u tom programu, kad naštimaš na srpski, za sponu piše da je krajnica, a ti ono bješe hirurg..? :D

Aha, hirurg :dobroje:

Evo ti za Meg II 225 RS

kraj spone - leva

DELPHI :TA1941

FEBI BILSTEIN :24815

FIRST LINE :FTR5153

LEMFÖRDER :30620 02

MAPCO 49147

MEYLE :16-16 020 0013

OCAP 0294170

QUINTON HAZELL :QR3335S

RENAULT :7701474795

RTS :91-90447-2

RUVILLE :915574

SIDEM :5834

SPIDAN :57062

TRW :JTE1060

desni kraj spone

DELPHI :TA1942

FEBI BILSTEIN :24816

FIRST LINE :FTR5154

LEMFÖRDER :30621 02

MAPCO :49148

MEYLE :16-16 020 0015

OCAP :0284170

QUINTON HAZELL :QR3336S

RENAULT :7701474796

RTS :91-90447-1

RUVILLE :915575

SIDEM 5835

SPIDAN :57063

TRW :JTE1061

letve nema zamenske, mora original.. nema ni, kako ti kazes lafete (kugle, viljuske).

Evo slike onoga sto ja zovem viljuska :dobroje:

Tgbm5.jpg

Link to comment
Share on other sites

nije li neko sa renault bih pisao dsa je uspio zamjenit kuglu na vilici od megane-a ii?

@chkoze prema dialogysu moj megane nema takav sistem nego klasicni rukavac tako da ta opcija otpada kod mene, samo nesto se moralo otpustit jer kazem, nakon sta su most vratili gore, sve je bilo u redu mjeswec dana pa prema tome imam najvise sumnje da se nesto odvidalo

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.