Jump to content

Dijelovi - originalni vs. zamjenski, upiti, iskustva, preporuke


sikanjic

Recommended Posts

nije li neko sa renault bih pisao dsa je uspio zamjenit kuglu na vilici od megane-a ii?

je Tera iz Zenice

Link to comment
Share on other sites

Evo slika prednje trapa od R26, MRS...

post-1841-068838300 1313680506_thumb.jpg

Pa ovo pod 1., ležaji su u donjem i gornjem dijelu, ali ovi donji stradaju....

Pale su mi još dvije stvari na pamet. Znam da kod npr. Lagune ima podloška vijka amortizera, pa kontam da se to nije ishabalo, jer je ona obložena gumom... A drugo je da auto stavim na kanal, ne na dizalicu, tako da su točkovi na zemlji i onda još jednom pregledam da li je sve dobro dotegnuto...

:nezna:

Pa to uvijek moraš raditi, dijelovi ovjesa se nikada ne smiju stegnuti do kraja na dizalici, nego tek kada auto spustiš na tlo i to je onda prirodni početni položaj. Malo jači su ti mehaničari koji dotežu ovjes na dizalici :tup:

post-138-087080100 1313696614_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kugla na Megane 2 ((osim RS) se može zamjeniti, tj. postoji zamjenska. Postoji izvedba od 16 i 18 mm. Jednostavno se izbije i nabije nova.

RENAULT prodaje samo kpl. lafetu (vilicu). :dobroje:

Kolega Tera vozi RX4 i isto tako, za RX4 RENAULT prodaje samo kpl. lafetu. A na RX4 paše kugla od Meg2.

Isto se izbije stara, nabije nova i gas.

EDIT:

Frenchkey, ne pričamo samo o amortizerima.

Edited by chkoze
Link to comment
Share on other sites

Može li doći do zamora materijala lafete pa da zato ide prodaja samo kompleta? :ahaa:

Link to comment
Share on other sites

Kugla na Megane 2 ((osim RS) se može zamjeniti, tj. postoji zamjenska. Postoji izvedba od 16 i 18 mm. Jednostavno se izbije i nabije nova.

RENAULT prodaje samo kpl. lafetu (vilicu). :dobroje:

Kolega Tera vozi RX4 i isto tako, za RX4 RENAULT prodaje samo kpl. lafetu. A na RX4 paše kugla od Meg2.

Isto se izbije stara, nabije nova i gas.

EDIT:

Frenchkey, ne pričamo samo o amortizerima.

OK, ali to se odnosi na sve dijelove ovjesa po mom mišljenju... :nezna:

Link to comment
Share on other sites

OK, ali to se odnosi na sve dijelove ovjesa po mom mišljenju... :nezna:

Ja sam amortizere uredno stezao dok je auto bio na dizalici, bez štetnih posljedica. Može se, samo treba znati kako ;)

Link to comment
Share on other sites

I sta bi tu jos moglo skljocat ako nije krajnik spone?

Nisam sve stigao pratiti što je i kako je završilo.. ali evo ti neke cijene za ono što sespominjalo i što i kako dobivaš u paketu:

Krajnik, desni: TRW = 190,00 Kn/1kom (s poštarinom = 221,00 Kn)

SLika krajnika

jte1012trw.jpg

Spona volana: TRW = 125,00 Kn/1kom (s poštarinom = 156,00 Kn)

Slika spone

jar929trw.jpg

A možda ti još može škripati stabilizator

Stabilizator: TRW = 150,00 Kn/1kom (s poštarinom 181,00 Kn)

Slika stabilizatora

jts433trw.jpg

I da se razumijemo... TRW je vrhunska tvrtka, prvougradnja na veliki broj vozila i provjerene je kvalitete.

E sad, ukoliko nije prva ugradnja na nekom od vozila (npr stabilizatori na Astri H), to ne znači da ne valja, a u slučaju Astre H, pokazalo se kao bolje rješenje od onoga što je bilo gore u prvoj ugradnji.

Isto tako i ona grupa oscilirajućih ramena na Audijima i Passatima, što ih ide čak 12 komada. Strašno velika boljka na tim vozilima, ali samo Lemforder i TRW su najidealnije opcije po tom pitanju, ali i koštaju. No klijentela koja to kupuje, odnosno vozi te aute, traži samo to i ne pitaju za cijenu.

Ja na svom primjeru mogu reći da sa svim svojim dijelovima koje prodajem, imam 250tkm i na svom primjeru mogu biti dokaz da roba koju prodajem nije šrot, ali isto tako, ne dajem svakome da prčka po mom autu.

Mnogi su mi govorili kako SKF made in Spain ne valja, a eto, kod mene vozi već više od 100tkm od kako je promijenjen, a ne vozim se kao po jajima i stalno mi je auto pod nekim opterećenjem i rupama i što već ne.

Isto tako imam čovjeka koji u fušu radi neke servise i radi i Renaulte... i njemu nikada ništa nije dovoljno dobro. Stalno ima neke prigovore o SKF-u kako to više nije to i slično, a usporedno radim i sa Štarkeljom još od davne 1993 godine i nikada niti jedan, ali niti najmanji problem nije bio.

Osobno ne bježim od toga da je nemoguće da se nešto ne dogodi, ali istini za volju, najčešći čimbenik nekog kvara (barem što se tiče većine mojih dijelova) je nestručna ugradnja ili (ovo mnogi zaboravljaju) se nije mijenjalo još nešto što se veže uz taj određeni dio. I naravno, ovaj lošiji, potrošeniji da kažem, je povukao ovog novoga za sobom i tako imamo začarani krug.

Mnogi od Vas (od kako sam ovdje) su već imali iskustva sa mojim prodajnim asortimanom i znate što ste dobili, za koliko i kako se ponaša u daljnjem radu, a isto tako i ti majstori koji su to radili su korektno odradili posao.. i kad se to sve zbroji.. mora raditi.

Uglavnom, osim svih mogućih pitanja vezano uz kvalitetu izrade i slično, puno je bitnije i ono kako je netko od onih pametnih konstruktora nešto posložio na neko vozilo i da li je to uopće dobro i "čvrsto" rješenje za neke modele.

Pa npr, stražnji ležaj kotača od Renaulta 5 ide i na Twinga, Clia i Meganea (starije modele), vrlo često odlaze i kao originali na novom autu, nakon 20-50t prijeđenih kilometara a ako se uzme u obzir da je Megane najveći u ovoj grupaciji i koristi ležaj istih dimenzija, onda se logično samo po sebi može shvatiti da je tu nešto neispravno po matematici, ali eto, opet radi i vrti se, ali uz češće promijene npr.

A tu onda dolazimo do one ekonomske računice gdje se troškovi smanjuju i pojeftinjuju njihovu izradu automobila, a što u konačnici te neke nedostatke bolje i kvalitetnije izrade onda plaćamo mi, te uz nikakav renomirani brand više ne možete računati da će nešto takvoga biti odlično rješenje za taj problem.

NAdam se da ste razumijeli poantu ovoga što sam htio reći. Ugl. puno je stvari upleteno u svaki dio.

Link to comment
Share on other sites

daj smuchac ne pričaj gluposti... ko ti je kriv što si na otoku?????

vitalne dijelove motora koji mogu napravit havariju je poželjno mijenjat kod ovlaštenog, jer su uglavnom neke akcije i ne bude tako velika cijena... ova priča se ponavlja iz topica u topic... što se tebi dogodilo je čisto neiskustvo, u ovlaštenom ti se vjerojatno nebi dogodilo, a ako i bi, imo bi plaćenu šlepu do prvog ovlaštenog... to je ta garancija koju imaš, uglavnom je normalnim ljudima jasna razlika između zamjenskih i originalnih... nemali broj puta se radi i o identičnim dijelovima, ali kako je netko već napomenuo gore, kod zamjenskih se ne radi toliko temeljit pregled kao kod brendiranih, iako je i to upitno, razlika je samo što ide u drugačiju kutiju...

shogun, slobodno ti stavi svoje cijene... neke je dijelove nemoguće pronaći kao "zamjenske", a ako imaš kanal za dobavit jeftinije, super ;)

zbog cega daj mi jedan dobar razlog .Mjenjao sam remenje u jednom velikom ovlastenom servisu u zgb i isti mi je pukao nakon par tisuca km. nakon reklamacije (nisu mi ni ponudili zamjensko vozilo) novi remen je pukao nakon 30000 tkm.i opet sam bio par dana bez vozila (izlike zbog kojih je remen opet pukao nebi ni djete u vrticu progutalo) jedina sreca je da me to nije nis kostalo (osim zivaca)

Link to comment
Share on other sites

zbog cega daj mi jedan dobar razlog .Mjenjao sam remenje u jednom velikom ovlastenom servisu u zgb i isti mi je pukao nakon par tisuca km. nakon reklamacije (nisu mi ni ponudili zamjensko vozilo) novi remen je pukao nakon 30000 tkm.i opet sam bio par dana bez vozila (izlike zbog kojih je remen opet pukao nebi ni djete u vrticu progutalo) jedina sreca je da me to nije nis kostalo (osim zivaca)

pa niko nije reko da remen ne može puknut, zamjenski ili originalni... ja to nigdje nisam napisao

dakle... po tvom vrlo oskudnom objašnjenju ne znamo jesu li dobili ventili udar od klipa, je li otvarana mašina ili nije, itd... ako je to bio slučaj, misliš li da bi od prodavača dijelova ili od neovlaštenog servisa dobio naknadu za popravak motora? iako mislim da je netko tu nešto sfušario u servisu i remen je od nešto strugao... o kvaliteti i nekvaliteti ovlaštenih ne želim, sigurno da ih ima svakakvih

Link to comment
Share on other sites

Prvo pohvala lageros-zg-u s kojim sam se cuo u vezi krajnika. Koliko vidim ispao sam budala za sponu ali nema veze. Upornicu tj. stabilizator sam rijesio, i ostao mi je krajnik spone za koji najvise sumnjaju. Letva ima malo lufta ali do nje nebi smjelo tako kvrcati. Cuo sam se i s bracom Belinic tj. Hrvojem i mogu reci da mi je samo zao sto sam tako udaljen od njih. Dobio sam danas dva zamjenska krajnika koji su na oku jednaki. NIje pasao ni jedan. Onaj konus ispod navoja na sponi kod mene mora bit jednak tj. okrugli od donjeg dijela gdje ga guma prekriva do gore gdje pocinje navoj. Kod oba zamjenska nazalost izgleda u obliku stozca tj u donjem dijelu je siri i prema navoju se suzava. Rekao sam to i preko telefona lageros-zg-u pa ce mi pogledat kakav je taj njegov, ali ocito se ovaj dio mora naruciti original. Mislio sam promjenit i to, pa da onda budem siguran jerl nesto drugi ili ne. Narucen sam za utorak na detaljnu dijagnostiku, jer nezelim nesto mjenjati i to platiti ako to nije problem. Naravno to je i servis svjestan pa ce mi njihov neki najbolji majstor dati uvid u problem. No ako bude srece i ako je kod lageros-zg-a taj dio kako treba jos cu ga mozda zamjenit i za vikend. Daj Boze...

Link to comment
Share on other sites

Zrmi, ako ustanovite da su ti otišli zakretači glavčina (ono pod 1. na slici), mogu ti poslati sliku, tj. broj ležaja koji se ispresuje i ubace se novi... Koliko sam ja čitao na meganesport.net simptomi su kuckanje i volan se ne vraća, tj. ne ispravlja sam poslije izlaska iz krivine...

Meni se nešto slično dešava, ali smo skidali te zakretače i vidjeli da su OK. Nema lufta niti otpora prilikom okretanja...

Inače, takav sličan sistem prednjeg ovjesa, ima na nekim MB kombijima koji se uredno repariraju na isti način.

Raspitivao sam se i za gornje ležaje u zakretačima (koji su navodno igličasti), ali tu dimenziju niko ne pravi.

Gornji ležaji i nisu problem jer su dobro zaštićeni, ali donji stradaju (kuglični su u pitanju mislim) i mogu se naći zamjenski.

Ja kad zamjenim letvu, jedino još ostaje reparacija zakretača, ako se s letvom ne rješi kuckanje...

Link to comment
Share on other sites

Hm djeluje mi logicno za taj lezaj iako nisam siguran tocno gdje se nalazi.Meni su mjenjali taj cijeli dio gdje amortizer ulazi, tu desnu sta god to bilo...ali koliko sam skuzio na njoj se nalazi to sto ti pricas.Baci sliku, zanima me:)

Link to comment
Share on other sites

Pa to ti je slika koju sam ranije postavio, s tim što je ono od MRS, R26, F1 itd., ali isti ili sličan sistem je na CS197.

Znači ovaj dio označen brojem 1 na slici, taman gdje stoji taj broj 1 je taj donji kuglični ležaj koji može promjeniti...

Dosta čest problem kod MRS, englezi lude radi silnih popravaka toga i skupoće istih kod ovlaštenog...

Link to comment
Share on other sites

Mislim da broj 1 i broj 2 na tvojoj slici dolaze zajedno kad se tipa narucuje u Renaultu ili rijesava na garanciju. Jer ja sam imao lufta u toj donjoj kugli i dosao mi je kompletan dio. Dali to znaci da se moze ili nemoze skinut 1 od 2 nisam siguran ali moguce da i to skljoca.

Evo ti video ako nisi vidjeo:

http://imageshack.us/clip/my-videos/52/cv3.mp4/

Uglavnom jer znas neki kataloski broj ako se taj lezaj moze posebno naruciti ili zamjenski?

Link to comment
Share on other sites

TRW je vrhunska firma i uvijek sam stavljao njihove dijelove, od ovjesa do kocnica, ali sam se neugodno iznenadio kada sam nedavno morao ponovno mjenjati oba krajnika na kombiju a bila su TRW-ova jer sam ih mjenjao prije 18tkm i oba su pukla tj,.one gume na njima su se raspale. E sad mi nije jasno kako su tako kratko izdrzali. Sad mi je majstor ugadio 1 TRW, a drugi MOOG pa da vidim koji ce se prije raspast. Mozda za te kombije bbi trebali bit pojacani ti krajnica jer na kutiji pise da je i za lagune i mislim megane.

Link to comment
Share on other sites

Pricao danas s njima i chkoze taj lezaj kod njih neide posebno tj. ta dva lezaja na vilici sto ti pricas, nego ide kompletna vilica sa svime. To sam mjenjao u pocetku jer sam imao lufta u donjoj kugli na njoj. Ovaj krajnik spone pase samo original.sad sam pricao s lagerom. Usput pohvala covijeku na trudu :hura:

Link to comment
Share on other sites

da sad ne otvaram novu temu, mene zanima ako netko ima informaciju, dali se moze negdje narucit odredjeni dio brave gepeka, dali se vode po kataloskom broju jel na njemu imam neke brojeve, nema mi logike da radi jedne plasticne gluposti koja se potrosi a da se zamjenit, moramo mjenjat cijelu bravu :nezna:

Link to comment
Share on other sites

da sad ne otvaram novu temu, mene zanima ako netko ima informaciju, dali se moze negdje narucit odredjeni dio brave gepeka, dali se vode po kataloskom broju jel na njemu imam neke brojeve, nema mi logike da radi jedne plasticne gluposti koja se potrosi a da se zamjenit, moramo mjenjat cijelu bravu :nezna:

Bit ce da moras promjenit cijelu bravu.Nebih se cudio uopce.A koji ti dio uopce treba?

Link to comment
Share on other sites

cito pranje novaca onda .... pihh

jesi rastavio bravu kad?? mislim cisto da znas na koji dio mislim

kad skines bravu dole imas ove dijelove plasticno bijelo kustice u kojem se nalaze el. motorcek, plasticni zubcanik veliki, i s te bocne strane ide jedan plasticni dio ko vratilo neko izgleda ajmo rec ono je utaknuto u dio na koji dolazi polugica s gumba brave za otvaranje haube, e to ko vratilo se spotrosilo i sam to treba zamjenit

stokaril sam na poslu komad plastike pa doma obradil da dobijem taj oblik, i radi sve al nakon probnog zakljucavanja od cca 10 do 15 puta, pukne nije dobra plastika ... lud sam, ono doslovno banalna sitnica a nedam iz principa pare za novu bravu pogotovo ako ju cijelu moram uzet

Link to comment
Share on other sites

pa daj istokari od mesinga a ne od plastike.

Jel vidiš zašto su pravi dijelovi skupi :bigl:

Jeli to isti motorić kao na vratima što sam ja mijenjao?

http://www.renault-klub.hr/forum/index.php?showtopic=13495&hl=%20motori%C4%87%20%20centralne%20%20brave&st=20

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Guest sjuranov

Ja sam na gepeku mjenjap motorić, naravno stavio sam zamjenski (sa dvije žice), univerzalni kupljen preko e-baya i sve radi već 4 mjeseca normalno. Orginalni motorić je malo manji, ovaj je ušao bez ikakve kemije. E da cijena je bila 50 kn sa poštarinom, stiglo iz UK za tjedan dana.

Evo i slika otprilike kao to izgleda

b8ysdgwwkkgrhqvk8eyjc2s.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link to comment
Share on other sites

evo slika doticne bravice

kompletna bravica sa strane motorica i zupcanika

post-12080-054443000 1313958402_thumb.jp

bravica sa strane na koju se kopca polugica-stangica koja ide na gumb brave i taj sklop ide lijevo desno (otkljucava zakljucava)

post-12080-047847200 1313958430_thumb.jp

raskopana bravica s jedne strane

post-12080-093544300 1313958464_thumb.jp

raskopana bravica s druge strane

post-12080-031643700 1313958496_thumb.jp

nastavak koj sam ja radio (crni) i original (bijeli)

post-12080-079669900 1313958518_thumb.jp

Edited by lajtung
Link to comment
Share on other sites

Takve stvari originala neces naci,a da ti treba samo jedan banalni dio toga. Sve ide u kompletu. Sto mislis kako zaradjuju? Primjer ti je sami rukohvat na cliu. Nemozes jebeno narucit jednu od one dvije plasticne kopce sto je drze i idu u rupe na karoseriji, nego ti sve ide u kompletu. I rukohvat i kopce. Jedino rijesenje ti je skidat s nekih polovnjaka ili naci neku polovnu

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.