Jump to content

Dijelovi - originalni vs. zamjenski, upiti, iskustva, preporuke


sikanjic

Recommended Posts

se tice zamjenskih bravica ko kaj su doticni kolege stavljali ... neznam nisam pametan po tom pitanju

koji princip si imal na laguni ??

Link to comment
Share on other sites

Takve stvari originala neces naci,a da ti treba samo jedan banalni dio toga. Sve ide u kompletu. Sto mislis kako zaradjuju? Primjer ti je sami rukohvat na cliu. Nemozes jebeno narucit jednu od one dvije plasticne kopce sto je drze i idu u rupe na karoseriji, nego ti sve ide u kompletu. I rukohvat i kopce. Jedino rijesenje ti je skidat s nekih polovnjaka ili naci neku polovnu

debilizam :frown: mislim da u servisu kad ti ju mjenjaju ne narucuju komplet nego samo dio (nebi imala kataloski broj onda, barem tak mislim) al jbg za DIY sve naplate, koji lopovluk

Link to comment
Share on other sites

debilizam :frown: mislim da u servisu kad ti ju mjenjaju ne narucuju komplet nego samo dio (nebi imala kataloski broj onda, barem tak mislim) al jbg za DIY sve naplate, koji lopovluk

Gledaj ako nisi u servisu i nestrazaris pored auto moze ti se desit da sa novog dijela koji stigne skinu samo ono sto tebi na starom treba zamjenit. Naravno nebi bilo prvi put, no danas ti ipak vracaju stare dijelove pa ako si malo upuceniji nece te zajebat, ali desava se svasta. Sad sam ti rekao da kataloski broj za tu plastiku mislim da nepostoji nego za samo cijeli dio. Da debilizam ili ne, politika je jasna. Uzeti sto vise novca, za sto manju glupost.Prije se sve popravljalo a danas se sve mjenja jer je puno jednostavnije. Doduse netko ni to nezna pa sjebe i dio koji dodje nov ili zamjenski.

Link to comment
Share on other sites

U pravu si :dobroje: samo meni se tesko slozit s istinom :D nas ono istina boli :p heheh inace sam oldschooler u dusi, i mrzim struju u autima, ahh stara dobra vremena kad je struja bila razvodna kapa platine i kondenzator :bigl:

probal bum jos dvije opcije, ak ne uspije bacam se u potragu na drugom ...

Link to comment
Share on other sites

U pravu si :dobroje: samo meni se tesko slozit s istinom :D nas ono istina boli :p heheh inace sam oldschooler u dusi, i mrzim struju u autima, ahh stara dobra vremena kad je struja bila razvodna kapa platine i kondenzator :bigl:

probal bum jos dvije opcije, ak ne uspije bacam se u potragu na drugom ...

Mora to negdje biti polovnog siguran sam.

Link to comment
Share on other sites

Danas bio na servisu i auto mi je bio pregledan od strane gospodina Zeljka Zozolia koji se bas poshvetio problemu. Kako nista u zivotu nije 100% tako nije ni sugurnost moga kvrcanja u desnom tocku ali je covijek 99% siguran da je krajnik spone. Provjereno je sve ostalo i luftova nema, nema ni na letvi a to sto ima malo to kaze da mora tako jer na toj polugi svaka radi. Auto je toliko naspanovan da je vrlo tesko s njime na bankinu jer mu uvijek jedan tocak ide u zrak.Opruge plus ovjes. To dodatno rezultira i uvijanjem karoserije sto je normalno.Bas sam pricao s njim. Zaista velika pohvala. Pregledan i cijeli volan i sve je ok. Kad se napne pajserom desni krajnik skljocanje prestane. Cekam sutra da dodje ili prekosutra krajnik pa cu ga mjenjat

Link to comment
Share on other sites

U potrazi za polovnim ili zamjenskim dijelom braca su mi poslala iz garaze krajnik od navodno jedne 197-ice. Na njoj je bila i letva i spone i krajnici pa su skinuli za mene taj desni i poslali ga meni za Os. Pohvala deckima na trudu usprskos mom davljenju i nedostatku vremena :hail: :hail:

Danas je dio dosao i prvo sto sam primjetio jest izgled. Apsolutno isti kao i zamjenska dva koja sam vec bio nabavio. Dolaskom u servis odmah su mi rekli da to nije to. Ja sam bio zacudjen i iznenadjen jer nisam tocno siguran u cemu je kvaka. POpizdio sam i rekao da mi naruce jebeni original pa cu sutra na izmjenu. Slike originala kad ga skinem cu staviti pa cemo svi zajedno pogledati u cemu je stvar. No rekao sam im. Lovu nedam ako se ispostavi da je isti mada kazu da nije, i ako to neskljoca, mada su zato sigurni. Prilazem slike krajnika dobivenog od brace, te moje obrazlozenje zasto nije isti:

post-1099-012110200 1314205520_thumb.jpgpost-1099-006371700 1314205528_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Danas dosao krajnik kad ono je**te isti.Umro sam od smijeha.Kazem ja daj ga na dizalicu da ja vidim zasto nebih pasao od brace krajnik. Ispostavilo se da mi je cahura od glavcine u koju ulazi krajnik ispala i nabila se na njega.Probali su ga zabit nanovo i stavili smo krajnik od brace ali opet skljoca. Cahura se po njima vrti i mora biti jako cvrsta tako da sad moram kod tokara da mi napravi novu i da je nanovo uprese unutra.evo slike:

post-1099-095882300 1314281481_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sutra idem u SB, dan prije okupljanja, na ugradnju nove letve i ležaja amortizera.

Danas opet pregledan trap, jedan (mali) stabilizator ima lufta, prebacili ga na drugu stranu i isto se ponaša...

A i to sam ranije mijenjao, samo TRW (tad) pravio.

Nadam se da će letva i ležaji rješiti problem. Letvu moram svakako mijenjati, a i aksijalne ležaje...

Kugle, spone, krajnice, veliki stabilizatori, čahure lafeta, gumice balans štange, one podloška ispod vijka amortizera...

Ma sve je ispravno...

:nezna:

Link to comment
Share on other sites

Danas skinut kompletni taj desnio dio s kuglom. Kad su skinuli osim sto sam trebao onaj dio upresta kod krajnika, donja kugla je imala lufta tako da je i ona najvjerojatnije proizvela taj zvuk. Nacuo sam odmah da u Djakovu ima neki lik koji poprvalja i stavlja druge kugle. Nazvao covijek i zaputio se tamo te mi je rekao da to jos nije vidjeo ni radio ali ce probat. U popodnevnim satima me nazvao i rekao da je gotovo, ali da za taj rad nedaje garanciju i takav mehanizam mu je cudan. Kod sporta je reako sam mu sve cudno. Upresao i napravio novi onaj dio. Koliko ce trajati ovaj sex od 400kn koji sam mu dao, zaista neznam. No ono sto znam jest da je kompletan dio u Renaultu 2100kn jer pojedinacnih kugli nema, a vidim da se dalje i na MKeganima te stvari rijesavaju. Vidjet cu sutra kad odem sastaviti u servis. Evo par slika za ilustraciju:

post-1099-040703500 1314381831_thumb.jpgpost-1099-004064300 1314381839_thumb.jpgpost-1099-056731800 1314381849_thumb.jpgpost-1099-014506600 1314381858_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

svaka čast, što se tiče održavanja auta i ustrajnosti... :hail:

mislim da da nisi puno dao,čak i da izdrži duplo manju kilometražu isplati se, ovo će očito bit dobra vijest za vlasnike sportova ;)

Link to comment
Share on other sites

svaka čast, što se tiče održavanja auta i ustrajnosti... :hail:

mislim da da nisi puno dao,čak i da izdrži duplo manju kilometražu isplati se, ovo će očito bit dobra vijest za vlasnike sportova ;)

Gle ja sutra to mogu stavit i reci kako sam dobro prosao i kako je to sad ok, a mogu reci i kako sam ispao totalni kreten i dao 400kn za ku**c. Rizik je i sam covijek je rekao da zato nedaje garanciju i da to nije trajno rijesenje. Ali da mi kojim slucajem izdrzi bar 20 000km ja cu biti zadovoljan. Ovo bi bila druga promjenjena kugla jer sam ovaj cijeli komplet vec zbog iste mjenjao na garanciju. Sad je vise nemam i moram pokusati jeftinije proci. Primjer je krajnik koji kosta 3x manje nego original. Vidjet cu sutra kako to radi, i jel skljoca. Ali zaista novaca nemogu vise izvuci. Ako se raspadne onda sam se zahebao i morat cu original, pa neku molbu za jeftinije. U svakom slucaju auto zaista odrzavam.Ono sto mogu reci jest da onog lufta koji se osjetio pod rukama vise nema, a cak mi je i promjenio jedan vijak kojega su sjebali i izglodali na tom dijelu koji drzi taj donji dio koji se okrece oko kugle. Ok nije to sad onaj zvjezdasti ali je novi za francuski kljuc. Sutra cemo vidjeti sve.Daj boze :frown:

Edited by Zrmi RS
Link to comment
Share on other sites

svaka čast, što se tiče održavanja auta i ustrajnosti... :hail:

mislim da da nisi puno dao,čak i da izdrži duplo manju kilometražu isplati se, ovo će očito bit dobra vijest za vlasnike sportova ;)

Čisto kurioziteta radi, jeli to dobra vijest za one koji dodatno kemijaju i spuštaju već tvornički sportsko podvozje ili se iste stvari događaju i originalnim sportovima?

Link to comment
Share on other sites

Čisto kurioziteta radi, jeli to dobra vijest za one koji dodatno kemijaju i spuštaju već tvornički sportsko podvozje ili se iste stvari događaju i originalnim sportovima?

Cisto da ti odgovorim na ovo:Nema pravila. Na oko 20 000 sam mjenjao tu desnu kuglu na garanciju. Tvornicki ovjes je bio. Sad imam 85 000km. Opet desna kugla osla, a imam Eibach opruge. Dakle lijeva nikad, desna nema pravila. Jednostavno moj auto nije mlad i nije malo presao, ja sam i prezadovoljan koliko je to i izdrzalo na ovim nasim cestama

Link to comment
Share on other sites

Kompletan dio je stavljen gore i to je sad sve pic-pic. To je dobra stvar, za one kojima nevalja kugla. No i dalje skljoca unatoc novoj kugli, upresanoj novoj cahuri,novom krajniku i sponi. Jos jedna dobra stvar jest da je skljocnulo i dok je letva i poluosovina maknuta. Nesto u tom rukavcu nije dobro. Narucen sam za utorak i dio po dio ce skidati. U servisu su vec izludili s ovim. Zaista neznam sto bi to moglo biti :frown:

Link to comment
Share on other sites

Ja mislim da si dobro postupil po tom pitanju kaj si kemijal, vijerovatno bi i ja tak ... ako nista drugo cisto iz svoje znatizelje :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Znatiželja je ubila mačku. Ako nisi 100% siguran u rad i komad koji je zamjenjen, đaba ti sve. :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Znatiželja je ubila mačku. Ako nisi 100% siguran u rad i komad koji je zamjenjen, đaba ti sve. :dobroje:

sreca pa macka ima 9 zivota :laugh:

ugl ako nesto ne probas nikad neces znat, zar ne ?? ... netko mora i na svojim greskama ucit ...

Edited by lajtung
Link to comment
Share on other sites

Kompletan dio je stavljen gore i to je sad sve pic-pic. To je dobra stvar, za one kojima nevalja kugla. No i dalje skljoca unatoc novoj kugli, upresanoj novoj cahuri,novom krajniku i sponi. Jos jedna dobra stvar jest da je skljocnulo i dok je letva i poluosovina maknuta. Nesto u tom rukavcu nije dobro. Narucen sam za utorak i dio po dio ce skidati. U servisu su vec izludili s ovim. Zaista neznam sto bi to moglo biti :frown:

na toj tvojoj mrcini se amortizer ne okreće dok mrdaš kotačem ili?

Link to comment
Share on other sites

ne.ali mora se okretat oko necega.nesmatram da sam pogrijesio jer sam te dvije stvari morao rijesit.e sad sto se jos okrece nezanam ali skljoca kao ludo

Link to comment
Share on other sites

Evo skica za ilustraciju uradjenog i u cemu je problem:

Svaki savjet je dobrodosao, no nesto je u tom rukavcu problem. Dali je to sad neki jos lezaj,mozda gornji ili ova mala upornica ili neki lezaj koji neznam gdje bih jos mogao biti. Zaista neznam i cijenim svaku preporuku. Nije ni letva ni poluosovina...tako su barem rekli.

post-1099-056046100 1314452344_thumb.jpg

Edited by Zrmi RS
Link to comment
Share on other sites

Cisto da ti odgovorim na ovo:Nema pravila. Na oko 20 000 sam mjenjao tu desnu kuglu na garanciju. Tvornicki ovjes je bio. Sad imam 85 000km. Opet desna kugla osla, a imam Eibach opruge. Dakle lijeva nikad, desna nema pravila. Jednostavno moj auto nije mlad i nije malo presao, ja sam i prezadovoljan koliko je to i izdrzalo na ovim nasim cestama

Vjerojatno više paziš da lijevim kotačem ne pogodiš rupu na cesti, ili se često penješ na rinzol koji je naravno s desna?

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno više paziš da lijevim kotačem ne pogodiš rupu na cesti, ili se često penješ na rinzol koji je naravno s desna?

Desna strana ti i je uvijek vise pogodjena od strane kanala na cesti ako nista drugo jer ti se rub tocka uvijek nalazi blize cesti koja je losija iako nema pravila.L tocak je na sredini ceste, parkiranje isto tako vecinom preko rinzola desno, ali kazem to zaista nije pravilo.Skljocanje me najvise muci

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.